De Sinjoor

Noordeinde 139A 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Sinjoor

Knusse ontmoetingsplaats

Bij Sinjoor gaat het om de beleving. Dit is prachtig te zien aan de huiselijke sfeer met open haard, af en toe live muziek en een publiek uit alle windstreken van Europa. Vandaar de toepasselijke slogan 'eat & meet' zoals in de Mediterrane. Natuurlijk is de fraaie tapas niet te missen in dit plaatje!

Meer informatie over restaurant De Sinjoor

• : Parkeerplaats

K.T.M. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg fijn en vriendelijk ontvangst, na placering meteen de drankjes en een broodje op tafel. De eerste gang was heerlijk, alles proefde vers en de mosselen waren erg zacht. Hoofdgerecht idem, mooie combinatie van warme tapas-gerechten, perfecte hoeveelheid met de aardappelen erbij. Enige minpuntje was de kristallering in het ijs. Koffie ook prima.
Bediening was erg vriendelijk, kwam bij het maken van oogcontact meteen aanlopen.
Maartje-Arie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Er was rekening gehouden met mijn allergie, dat is heel prettig. De tapas waren van goede kwaliteit. Iets aan de prijs, maar met de AH-actie goed te doen.
Norbert H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met de AH restaurantactie gegeten bij Sinjoor. Lekkere tapas en vriendelijke, attente bediening. Tussen iedere gang werd gevraagd wanneer de volgende gang mocht komen. Het menu was in 3 gangen. De mosselen waren erg lekker! Geen hele grote porties, maar wel goed op smaak.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Op de eerste maandag na de Kerstvakantie was het wel heel erg rustig. De ontvangst was zeer vriendelijk. We hebben met de AH restaurantactie hier gegeten en genoten. Eerst 3 tapas vooraf (pata negra, salade met manchego-kaas en mosselen), waarbij de mosselen een dikke vette 10 verdienen. Zelfs de schelpen afgelikt. Hoofdgerecht was nog eens 4 tapas (albondigas, chorizo, gambas en kip) ook heerlijk. Het toetje hebben we niet gered, maar in plaats daarvan lekkere koffie en heerlijke thee gekregen. Ook een 10 voor het stokbrood met aïoli. Gelukkig werd het later een beetje drukker, deze zaak verdient het om iedere avond vol te zitten.
Annie T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
IK ben gisteren met 2 vrienden daar wezen eten en ik vond het geweldig.
eten was goed en het personeel was zeer vriendelijk.
locatie zag er ook gezellig uit.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Door de Albertheijn restaurant actie bij Sinjoor terecht gekomen, en de eerste ervaring was geweldig! Nu alweer de 3e keer, en het blijft goed en een fijne sfeer!
Helaas waren de mosselen wel lauw, en volgens mij kwamen die van de grilplaat.

Maar al met al, goed gegeten en gedronken! Fijn restaurant!
Ppoldervaart P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vanavond onverwacht, met onze kinderen van 4 en 6 jaar, gegeten bij Sinjoor. Wij kozen voor de tapas, oa de ossenhaasspiesjes, knoflook-kip, serranoham, patates bravas, albondigas, etc genomen. Alles was zeer goed van smaak! Hoewel het restaurant niet helemaal vol was, had de keuken het lastig om de warme gerechten vlot op tafel te krijgen. Dit werd echter ruim gecompenseerd door de prettige sfeer en de goede bediening. We komen zeker een keer terug!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Was boven verwachting goed, Nml de eerste keer dat wij daar gingen eten, maar zeker miet de laatste keer.
Bijzondere heerlijke gerechten en erg lieve medewerkers met grandioze service.

Kortom twijfel niet en ga heerlijk eten bij Sinjoor, echt TOP.

BEDANKT VOOR ONZE HEERLIJKE AVOND, WIJ HADDEN ONS GEEN BETERE AFTRAP VAN HET NIEUWE JAAR KUNNEN BEDENKEN, TOT ZIENS EN VRIENDELIJKE GROETJES Marc en collega Jolanda.
peanotbutter .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was subliem!! Spaanse tapas zoals het hoort; pata negra, papas bravas, chorizo etc. De service was ook erg goed. Relaxte sfeer. Aanrader!
Lorenke .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Mooi ingericht restaurant, lekker eten: zoals verwacht verschillende hapjes, en verder ook alles ging prima. Zeker een aanrader!
Jorita V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, mooie tafel achterin. Het is wat gehorig we waren met vijf en er werd soms hard gelachen. Naast ons zat ook een groep en het idee van en ruimte voor meerdere mensen was oke. Het eten was een vaststaand meergangen menu. Ik heb in Nederland nergens betere tapas gegeten. Ze waren smaakvol en goed in verhouding. Vooral de garnalen waren erg lekker. Omdat we met vijf waren hadden we twee gratis maar voor nummer vijf was een schapelijke prijs gerekend omdat we gewoon schaaltjes met zijn vijfen kregen. Ik vind de prijs van het menu wel wat hoog 30 euro. Maar ja met deze actie is het toch leuk voor dat geld. We hebben met vijf 122 euro afgerekend, maar er zijn ook dure Belgische biertjes gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar.
petra.919 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk tapa's menu voor een goede prijs !!! Vriendelijke en gezellige bediening. Ga hier zeker nog een keer terug !!!! Aanrader !!!!
Arnoud H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het was allemaal heel gezellig tot er een groep van 25 tot 30 personen binnen kwam.
Die allemaal om ons heen gingen zitten.
We waren aan het eten en werden letterlijk van je stoel af geduwd en We komen elkaar niet meer verstaan de 1 schreeuwde nog harder dan de andere
Het wad te klein voor z'n grote groep.
We hebben toen besloten weg te gaan
Zonder het dessert en de koffie te nemen.
Dit was niet leuk mag ik wel zeggen.
Ik was dan ook zwaar teleurgesteld.
Heb dit kenbaar gemaakt bij het personeel, ze boden dan we hun excuus aan.
Maar toch.
Mohinni M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Helemaal niks te klachten!!!! .
odiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima gegeten, maar we vonden de gerechtjes niet bijzonder lekker. Zeker het nagerecht (sorbet ijs) was een echt fabrieksproduct. Ook hing er een klein beetje een rioollucht
malinee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier geweest met een groep van 7 personen. Bij binnenkomst voelden zich welkom. Sfeer was aardig en warm. Bediende hadden redelijk druk met zijn tweeen.
Gerechten waren standaard, niet bijzonder.
Wijnen waren wel goed.
na-dodoart .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Sfeer van het restaurant is erg leuk, ook alles is erg schoon. Personeel was vriendelijk.
We hebben heerlijk gegeten. Alles had een goede smaak. Wel vonden wij het weinig eten en erg duur voor wat je kreeg. Als je het niet erg vindt om iets meer neer te leggen, dan zou ik er in ieder geval wel een keer eten.
Serina B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Echt een heerlijke avond gehad. We hadden een rustige tafel bij het raam. De bediening was zeer vriendelijk. Wij hadden met de ah restaurantactie gegeten en deze was echt heel smaakvol en meer dan voldoende. Deels ook gerechten die wij niet zo snel zouden kiezen (salade en mosselen) en het was allemaal heerlijk. Alleen de albondigas vonden wij te droog maar dat mocht de pret niet drukken. Echt een dikke aanrader voor een gezellige Spaanse avond voor een prima prijs! Wij komen zeker terug.
Helmut H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heel vriendelijke en professionele bediening - top-tappas! super Tapas-Bar - echte spaanse spheer. ik kom terug
Helmut Hetzel
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met een vriendin hier gegeten. Het tapasconcept met een lekker wijntje erbij is erg leuk (AH actie). De hoge zittafels zijn hier ook geschikt voor en de bediening is zeer vriendelijk.