De Sinjoor

Noordeinde 139A 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Sinjoor

Knusse ontmoetingsplaats

Bij Sinjoor gaat het om de beleving. Dit is prachtig te zien aan de huiselijke sfeer met open haard, af en toe live muziek en een publiek uit alle windstreken van Europa. Vandaar de toepasselijke slogan 'eat & meet' zoals in de Mediterrane. Natuurlijk is de fraaie tapas niet te missen in dit plaatje!

Meer informatie over restaurant De Sinjoor

• : Parkeerplaats

Boyd B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Margret C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De Spaanse tapasgerechten waren heerlijk en meer dan genoeg !
De bediening was goed en iedereen was erg vriendelijk. Voor ons een heerlijke en gezellige avond. Een goede kwaliteit voor een lage prijs! Zeker voor herhaling vatbaar.
Saar T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eeg fijne tent en erg vriendelijk personeel. Wij waren een lastige groep met een glutenallergie, varkensvlees allergie en en zwangere dame maar niks was te lastig en alles werd aangepast naar wens. De dame in de bediening is erg vriendelijk en een fijne open houding. Zeker een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug! Voor de glutenallergie was ook speciaal brood gehaald :)
info@benefit4all.nl V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, lekker eten en goede wijnkaart, snelle service en goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Maggi M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ik heb hier samen met mijn vrienden gegeten. Bij binnenkomst worden wordt netjes door personeel ontvangen. De inrichting en sfeer binnen restaurant is erg gezellig. Menukaart bied veel mogelijkheid aan klanten. Bediende legt het netjes uit hoe we het beste kunnen combineren tussen a la carte en menu. We waren namelijk met zijn zessen en wilden wel veel eten. Alles was mogelijk bij Sinjoor. De wijnen was ook heel lekker. Echt een aanrader voor gezellig avondje uit.
filipdcr .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijke tapa's, perfecte bediening, een ontdekking! De maaltijden worden verzorgd gepresenteerd. Wij komen hier terug.
reiniervogels .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Via AH restaurantactie hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Alles vers en van goede kwaliteit. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Wij gaan zeker terug.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Voor een donderdagavond erg rustig (5-6 tafels bezet). Vriendelijke ontvangst en bediening. Goede eerlijke Spaanse gerechten (tapas menu). De moeite en het geld waard.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Verleden week gegeten bij Sinjoor. Daar terecht gekomen via de goede recensies op de Albert Heijn - restaurant actie - site. Het beloofde wat en die belofte is zeer zeker waar gemaakt.
Zeer sfeervol ingericht restaurant met erg gastvrije bediening en de tapas was overweldigend lekker!
Al met al een top tent die ik een ieder die van tapas houdt kan aanbevelen.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Via de AH-actie met ons gezin hier gegeten. Gastvrij ontvangst! Geen probleem dat we van tafeltje wilden wisselen. Bij de reservering had ik aangegeven dat onze beide zonen niet van vis hielden. De vlotte serveerster wist hiervan en overlegde met de jongens wat ze wel lekker vonden. Top! Terwijl zij genoten van spareribs, aten wij heerlijk gekruide mosseltjes en gamba's. Ook de salade en de aardappeltjes waren heerlijk op smaak! Verder nog gehaktballetjes, kip en een verrukkelijke ham. Als nagerecht voor ons drie verfrissende bollen sorbetijs. De beide zonen smulden van churros, met warme chocoladesaus en vanille-ijs. De kan met water en het stokbrood stonden niet op de rekening. Een gastvrij en goed restaurant. We komen zeker nog een keer terug!
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een leuke ontvangst, met een duidelijke uitleg over de gerechten, via de Albert Heijn. Hierdoor is het een super leuke avoid is geworden.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten was niet bijzonder, maar wel lekker! Vooral de gehaktballetjes waren erg lekker. Heel mals vlees.
Het waren goede porties (en wij zijn grote eters).
Locatie en inrichting waren goed.
Service was heel goed.
diederikwijnmalen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Met hulp van een AH-zegelboekje op een zondagavond bij Sinjoor terecht gekomen; zo kom je nog eens ergens. Het zag er binnen gezellig maar wat donker uit, met een grote hoeveelheid lege wijnflessen van het huismerk in nisjes langs de muren; het was en bleef echter niet druk. Geen nood, het eten was goed en de bediening heel prettig, attent en niet opdringerig. Het menu bestond uit zeven tapa gerechtjes van de kaart (maar wel gekozen door het restaurant) die in twee rondes werden opgediend en werden aangevuld met een keus uit sorbet en chocolate con churros als dessert. Dat laatste kozen we niet, een beetje te machtig na de voldoende hoeveelheid tapas en het is ook eigenlijk een ontbijtgerecht in Spanje. De tapas waren zeer smakelijk en voldoende geportioneerd, met in het bijzonder de mosselen van de plaat met knoflook kruiden afgeblust met witte wijn en mooi knapperige patatas fritas en de smeuïge albondigas en een zeer mooi jamon iberico pata negra. Als wijn kozen we de goedkoopste variant van een rode Don Jacobo uit de Rioja, een blend van drie druivensoorten, maar zeer prettig drinkbaar. Koffie na met een lekkere chocoladehap erbij; ik vond de koffie wat vlak van smaak, mijn partner vond hem goed. Al met al hebben we erg lekker gegeten met twee opmerkingen: de tapas van het AH menu waren een “veilige” keus van het restaurant, een volgende keer nemen we wat meer aparte gerechten van de kaart; het is dat de twee porties knapperig stokbrood niet op de rekening stonden (en gelukkig/uiteraard ook het water niet) en het menu-arrangement voordelig was gezien de prijzen op de kaart, want anders was die rekening nog best wel opgelopen voor een in wezen eenvoudige (maar smakelijke!) maaltijd.
Mandy J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hier gegeten met een vriendin waarbij wij gebruik gemaakt hebben van de AH actie; lekker menu en leuke locatie!Prima ontvangst.
johan T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Voor ons is De SINJOOR een echte aanrader !
De tapas hapjes waren gevarieerd en prima van smaak
Voldaan zonder het gevoel dat je mudje vol zit huiswaarts gegaan.
haringg .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Zoals altijd erg lekker en gezellig, voelt bijna als mijn 2de huis, inmiddels goede kennissen geworden met de eigenaar en zijn personeel.
Echt een aanrader, twijfel niet en ga lekker bij Sinjoor eten.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Was helemaal top
San P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten was erg lekker! Wij hadden het menu met meerdere tapas en een dessert wat ruim voldoende was. De sangria smaakte ook erg goed!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
In dit restaurant een 3 gangen tapasmenu gegeten. Bij het voor-en hoofdgerecht keuze uit diverse lekkere tapas van zowel vis als vlees. De gerechten waren stuk voor stuk erg lekker en goed op smaak. Op knoflook wordt niet bespaard. Een lekker dessert met warme churros en ijs met chocoladesaus sloten deze heerlijke maaltijd af.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten. Goede service en fijne inrichting. Als ik weer eens in Den Haag ben, hou ik deze zaak in gedachten om nog eens te gaan eten.