De Sinjoor

Noordeinde 139A 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant De Sinjoor

Knusse ontmoetingsplaats

Bij Sinjoor gaat het om de beleving. Dit is prachtig te zien aan de huiselijke sfeer met open haard, af en toe live muziek en een publiek uit alle windstreken van Europa. Vandaar de toepasselijke slogan 'eat & meet' zoals in de Mediterrane. Natuurlijk is de fraaie tapas niet te missen in dit plaatje!

Meer informatie over restaurant De Sinjoor

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Sinjoor

Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het was een maandagavond, weinig tot geen andere klanten. Daardoor snelle service. Echter soms al wel afruimen terwijl iemand nog niet helemaal klaar was.
Of dat het net wat langer duurde voordat we verdere bestelling konden doorgeven.
Maar eten was erg lekker.
caromet47 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten, er werd uitgelegd wat het "AH-menu" inhield. Alles werd met zorg geserveerd. Het was er gezellig druk dus namen wij aan dat het eten er goed was. En dat klopte.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heel lekker gegeten, leuke sfeer, aardig personeel en gezellige inrichting.
Zeker een zaak waar we nog eens naar terug gaan.
aekep .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was lekker. Het was niet ongelooflijk, maar ook zeker niet slecht. Het werd snel geserveerd. We waren ongeveer anderhalf uur in het restaurant. Qua prijs-kwaliteitsverhouding kan het m.i. wel een stuk beter. Een ander gourmet restaurant in het gebouw van een beroemd hotelketen vlakbij De Sinjoor vraagt €10 meer, maar is een stuk chiquer met een diner van een hogere kwaliteit.
Bij ontvangst bleek dat mijn reservering niet was geregistreerd in het boekje van Sinjoor (na wat zoeken werd mijn reservering online wel gevonden), dus er moest gezocht worden naar een plek.
Het restaurant was leuk ingericht, maar waar wij zaten was het erg koud. Andere gasten klaagden hier ook over. Ik deed na een tijdje maar weer mijn jas aan.
r. M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We werden prettig verwelkomd in deze Spaans ingerichte tapasbar. Voor onze AH-kaart kregen we ruim voldoende gevarieerde tapas die, op ons verzoek, vrij snel op tafel stonden. We dronken daarbij ieder een glas witte en een glas rode rioja van goede kwaliteit. Witte rioja komt niet vaak voor. Compliment. We besloten ons aangename etentje met als dessert churros met chocoladesaus en vanille-ijs. De churros kwamen gloeiend heet en knapperig op tafel, héérlijk. Het was een plezier om de kok te zien werken. Een èchte cuisinier: efficiënte handelingssnelheid door grote routine en blijvende aandacht voor zijn producten. In zo'n zaak eet je met vertrouwen. Door onze twaalf AH-kaarten weten we dat we bij een aantal Haagse restaurants die "een speciaal AH-menu" presenteerden nóóít meer zullen komen en er nu drie op onze bezoeklijst zijn gekomen: Orchids, De Salon van Fagel en..... De Sinjoor. Graag tot ziens, ook na kortingstijd.
L_de_jager D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sfeervolle zaak, goede combinatie van gerechten, smaakte allemaal heerlijk, vooral de mosselen. De service was goed. Het enige minpuntje was het dessert. Ijs of ijs. Iets meer variatie had gemogen. Maar een prima avond gehad.
flevius .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Buiten was het koud. We kwamen in een goed verwarmde zaak binnen met een warme en vriendelijke ontvangst. Het aangeboden AH menu was zeer gevarieerd en smaakte uitstekend.
Het geheel riep bij ons herinneringen op aan een goed tapasrestaurant in Barcelona.
Dit restaurant is zeker aan te bevelen
Thales W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijke sfeer. Heerlijk eten. Gewoon top! Bedankt!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
In het kader van de Restaurantactie van AH heb ik met een vriendin bij de Sinjoor gegeten, voordat we naar een voorstelling gingen. De ontvangst was warm, informeel. Mijn vriendin eet vegetarisch. Het was geen enkel probleem om gerechtjes die ze in het 'Albert Heijn menu' serveren, om te ruilen. Alle hapjes waren erg lekker, ik vond de chorizo zalig en de garnalen waren ook bijzonder lekker. De wijn was prima, evenals de service. Een fijn tapas-restaurant. Hier ga ik vaker heen!
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuke zaak, knus en gezellig. Eten, bediening ambiance alles klopt.
famkivits .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hoge stoelen die niet fijn zitten. We vroegen om een andere tafel, eerste een nee maar later door de eigenaar zelf denk ik kregen we een andere tafel die nog vervelender zat. Verder was het prima maar we komen niet meer terug.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
we hadden een 3-gangen tapas menu. alle gerechten waren goed! het restaurant ziet er ook leuk uit. vind alleen 4,50 voor een flesje san miguel een beetje prijzig.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
fffff lekker happie eten zonder veel poespas. Tapasmenu aanbieding was voldoende en erg lekker!! Gezellig, warm, min of meer intiem restaurantje om gewoon lekker een happie te eten!!
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten, AH menu was prima en leuk geprijst.
Leuke introductie bij dit restaurant, we komen zeker nog eens terug.
Drago G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuke restaurant, heel sfeervol. Het eten was voortreffelijk! Zeker een aanrader.
filipdcr .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Twee volwassenen, twee kinderen (10-12j). Tapa menu, gewoon perfect over de hele lijn, vriendelijke en attente bediening. Het was SUPER.
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk restaurant. Met 4 personen gegeten op 2 Xenos bonnen.
De kippenpootjes waren een beetje flauw gekruid en 1 schaaltje gebakken aardappelen voor 4 personen aan de zuinige kant. De bediening was prettig maar niet super enthousiast en bij het afrekenen zelfs geen aandacht voor de fooi. Beetje jammer.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gegeten met AH Restaurant actie. Eerste ronde tapas erg lekker (mosselen, salade, erg lekkere Ibericoham), tweede ronde nogal eenzijdig; garnalen en verder alleen maar vlees, een groentegerechtje erbij was lekker geweest voor de afwisseling. Alles was ook nogal aan de zoute kant. Ipv dessert koffie genomen; erg goede cappuccino!
Bediening vriendelijk, niets op aan te merken.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima tapas restaurant, heerlijk gezellig(!) rustig, , eten was heerlijk met een mooie wij erbij. Komen zeker terug!
Neli H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mooi AH restaurantactiemenu. Evenwichtig, voor iedere smaak iets. Heerlijke aioli, mooie salade met Manchego vooraf, superb gekruide mosselen en pata negra vooraf. Hoofdgerecht met heel goede Chorizo, drumsticks (klein beetje droog), patatas, scampi, albondigas. Toe heerlijke sorbet of Churros. De kwaliteit was super, mooie smaken, genoten. Leuke locatie. Aanrader!