De Sinjoor

Noordeinde 139A 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant De Sinjoor

Knusse ontmoetingsplaats

Bij Sinjoor gaat het om de beleving. Dit is prachtig te zien aan de huiselijke sfeer met open haard, af en toe live muziek en een publiek uit alle windstreken van Europa. Vandaar de toepasselijke slogan 'eat & meet' zoals in de Mediterrane. Natuurlijk is de fraaie tapas niet te missen in dit plaatje!

Meer informatie over restaurant De Sinjoor

• : Parkeerplaats

odiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima gegeten, maar we vonden de gerechtjes niet bijzonder lekker. Zeker het nagerecht (sorbet ijs) was een echt fabrieksproduct. Ook hing er een klein beetje een rioollucht
malinee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier geweest met een groep van 7 personen. Bij binnenkomst voelden zich welkom. Sfeer was aardig en warm. Bediende hadden redelijk druk met zijn tweeen.
Gerechten waren standaard, niet bijzonder.
Wijnen waren wel goed.
Na-dodoart .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Sfeer van het restaurant is erg leuk, ook alles is erg schoon. Personeel was vriendelijk.
We hebben heerlijk gegeten. Alles had een goede smaak. Wel vonden wij het weinig eten en erg duur voor wat je kreeg. Als je het niet erg vindt om iets meer neer te leggen, dan zou ik er in ieder geval wel een keer eten.
Serina B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Echt een heerlijke avond gehad. We hadden een rustige tafel bij het raam. De bediening was zeer vriendelijk. Wij hadden met de ah restaurantactie gegeten en deze was echt heel smaakvol en meer dan voldoende. Deels ook gerechten die wij niet zo snel zouden kiezen (salade en mosselen) en het was allemaal heerlijk. Alleen de albondigas vonden wij te droog maar dat mocht de pret niet drukken. Echt een dikke aanrader voor een gezellige Spaanse avond voor een prima prijs! Wij komen zeker terug.
Helmut H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heel vriendelijke en professionele bediening - top-tappas! super Tapas-Bar - echte spaanse spheer. ik kom terug
Helmut Hetzel
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met een vriendin hier gegeten. Het tapasconcept met een lekker wijntje erbij is erg leuk (AH actie). De hoge zittafels zijn hier ook geschikt voor en de bediening is zeer vriendelijk.
Pp L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gisteravond met 3 vrienden bij De Sinjoor gegeten met de Albert Heij actie. De bediening is vriendelijk. Het eten was prima, niet bijzonder maar ook niet slecht. De chorizo vind ik het lekkerste, de sla vond ik niet helemaal erbij passen. Met de mededeling dat 2 personen geen schaaldieren eten werd niets gedaan, de andere twee personen die dit wel aten hadden dus een twee keer zo grote portie. Het lijkt me netter dat hiervoor gecompenseerd word. De fles wijn uit 2009 die we bestelden was niet meer voorradig, in plaats daarvan kregen we wijn uit 2011, maar moesten wel de prijs van 2009 betalen. De porties vond ik erg klein. Verder ziet het restaurant er gezellig uit, maar wordt dit verpest door een televisie die voetbal uitzendt. Apatisch starende mannen aan de bar en personeel werkt niet sfeerverhogend, en lijkt meer op zn plek in een sport bar dan een tapas restaurant. Kortom, het was niet slecht, maar ik kom ook niet zo snel terug.
Judika D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een tapasmenu, alles smaakt naar Spanje, een avond met een vakantiegevoel, Mooie rode wijn, Enthousiaste gastvrouwen. Zodra je de voordeur opendoet ben je op "reis" bij Sinjoor. Tot gauw
W.botermans8 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was er op het momente dat wij er waren heel erg druk. Ondanks dat was de service prima. De bediening was zeer oplettend. Het eten (tapas) was goed bereid en was smaakvol. Komplimeet gegeven aan de kok.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Totaal doorweekt kwamen we binnen, maar de vriendelijke ontvangst en een goed glas wijn maakten ons humeur weer goed. Het AH-menu stond vast, dus we hoefden niet te kiezen. Eigenlijk een geluk, want anders had ik die heerlijke mosselen nooit gegeten. Ook de rest was heerlijk. Genoten!
Door het slechte weer en het wat vroege tijdstip (17.30) was het wel érg stil in het restaurant: wij waren de enige eters. Elk nadeel heeft zijn voordeel: het eten stond steeds razendsnel voor ons.
Pjw63 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Smakelijk bereide (tapas) gerechten, goede porties, mooi gepresenteerd. Niets op aan te merken.
Het is prettig toeven hier.
Ronnie52 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Fijne, warme ontvangst. Van de AH actie maar 1 menu betaalt (30 euro). Eten was prima. Zowel de 3 voorgerechten als de 5 hoofdgerechten waren prima van smaak. Van alles wat: mosselen, spaanse ham, salade, gehaktballetjes, chorizo, garnalen, aardappeltje, kip. Alles in een leuke Spaanse sfeer van het restaurant. Uitermate vriendelijke bediening. Kortom: zeer geslaagd. De moeite waard om nog eens te gaan.
Pauline C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We kwamen met de ah restaurant actie, dus vastgesteld menu. Eten was prima, werd snel geserveerd en we werden vriendelijk bediend.

Wij waren vroeg en later werd het flink druk, ook een grote groep van 20 mensen, maar geluidsniveau bleef prima. Chapeau!

Over de inrichting waren wij ook heel erg te spreken, zeer goede sfeer!
Harrybraunstahl .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Een hele leuke locatie met heerlijke gerechten, het was smullen! De bediening was heel vriendelijk en het tempo van serveren werd in overleg met ons afgestemd. Een aanrader!
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Super avondje gehad met heerlijk eten! Aanrader, ik kom zeker vaker. Ambiance is goed, gerechten van prima kwaliteit en helemaal niet duur.
Wytske B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
misschien als je er komt eten zonder 2 voor de prijs van 1 actie dat het beter is maar ons viel het eten tegen, was wel smaakvol maar had van tapas eten meer verwacht. Is een bak sla tapas?
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Sfeervol tapasrestaurant met erg vriendelijke bediening. Enige nadeel vond ik dat de keuken iets te traag was. De tapas is prima, niet heel bijzonder maar zeker wel smaakvol (en daar gaat het toch om bij tapas!). Prima wijnen op de kaart. Wij komen zeker nog een keertje terug als we rustig een flesje wijn willen drinken met wat tapas.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Ontzettend lekker en gezellig gegeten. Menu vd AH-actie, erg gevarieerd, smaakvol en goede porties. Ondanks vastgesteld menu werd ons de mogelijkheid geboden om te wisselen indien er iets bij was wat we minder lekker vonden. Hebben wij niet gedaan want menu was prima, maar fijn dat het kan. Ook nog heerlijk brood m aioli van het huis. Wijn, ijs en koffie ook allen zeer smaakvol. Menu slechts 1x 30,-, echt een aanrader.
Dinkie2003 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goede ontvangst, heerlijk gegeten en werd goed rekening gehouden met speciale wensen zoals geen kaas lusten en geen mosselen willen eten. Mooie en fijne gerechtjes, erg lekker en compleet. Wij vonden het een aanrader.
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier met de AH Restaurantactie gegeten. Leuke sfeer, gezellige aankleding. We kregen 3 voorgerechtjes, 4 hoofdgerechtjes en 1 dessert (keuze uit 2 dingen). De gerechten zijn zeer smaakvol, maar ook behoorlijk 'rich' (veel olie). Vlotte bediening. We hadden om 18.30 uur gereserveerd en waren ruim op tijd voor de film van 21.00 uur in Pathe Buitenhof (lopend!)
Absoluut een aanrader!