De Sinjoor

Noordeinde 139A 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Sinjoor

Knusse ontmoetingsplaats

Bij Sinjoor gaat het om de beleving. Dit is prachtig te zien aan de huiselijke sfeer met open haard, af en toe live muziek en een publiek uit alle windstreken van Europa. Vandaar de toepasselijke slogan 'eat & meet' zoals in de Mediterrane. Natuurlijk is de fraaie tapas niet te missen in dit plaatje!

Meer informatie over restaurant De Sinjoor

• : Parkeerplaats

Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. De tapas waren met zorg samengesteld, waardoor we allerlei verschillende dingetjes hebben kunnen proeven. De sfeer is heel fijn, de service is goed.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke entrecôte met pepersaus gegegen, goede sfeer en ontzettend fijne service van de gastvrouw! Ik kom zeker weer!!
Sonrisa K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Was gewoonweg fantastisch!!! Dikke 9 heerlijke gerechten super leuke bediening entourage authentiek sfeer ontzettend gezellig
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We kwamen om 18.30uur binnen in een bijna lege zaak. Ontvangst was goed, onze jassen werden aangenomen door een heel aardige dame. Daarna volgden de drankjes en konden we al heel snel onze keuze doorgeven wat we wilden eten. We kozen een menu met biefstuk, kip, mosselen, garnalen en gehaktballetjes. Zowel de stukjes kip alsook de gehaktballetjes hadden niet echt veel smaak. Mosselen waren heerlijk. Wijn was stevig aan de prijs.
astrid.de.graaff .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We werden hartelijk ontvangen en goed geholpen door de bediening. De tapas zijn echt heerlijk en goed gevarieerd!! Het dessert met churros, chocoladesaus en ijs smaakte fantastisch. Mijn man en ik zijn hier nu drie keer geweest en zullen absoluut vaker komen.
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Zeer smakelijk en gezellig.
Benjamin P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Over het algemeen genomen, het was een beetje teleurstellend, we zullen dan ook hier voorlopig niet terug komen.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Voor de derde keer hier teruggekomen, want het smaakte naar méér. Wederom heerlijk getafeld. Vriendelijke bediening, en het was nog lekker rustig.
D K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
We kwamen onverwachts met een grote groep. Prima ontvangen en erg lekker gegeten.
pcwkortekaas K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wij hebben hier enorm genoten van de tapas. Er waren 2 rondes met heerlijke hapjes voor ons samengesteld. Vlotte bediening en een goede verzorging. Je zit hier écht op je gemak!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Was weer gezellig zoals altijd doen Nina en Michiel,supergoed hun best om het de gasten naar de zin te maken.
Bedankt en tot spoedig, lieve groetjes Jolanda, Marc, Sylvia, Ton.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Bestek was niet helemaal schoon dus dat is een verbeterpunt
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De gezellige openhaard was echt een topper.
Het eten was geen hoogvlieger
Manchego salade was prima
Ossehaas was niet mals
Kip droog, meer kruiden/pittiger gewenst
Mosselen prima

Churro's smaakten niet vers, gaf mij de indruk dat het uit de diepvries kwam.
De huiswijn was lekker.
Floris A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben hier alleen tapas gerechtjes besteld. Deze waren erg lekker. Goede service en bediening die ons tips gaf hoeveel gerechtjes te bestellen. Ik kan dit restaurant zeker aanraden.
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was perfect, goede Spaanse smaak. Verschillende Spaanse delicatessen.Restaurant was redelijk leeg op onze tafel na. Service was goed en zeer vriendelijk personeel.
Björn G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Super lekker 3 gangsen tapas gegeten. Porties zijn groot zat. Atmosfeer gezellig druk! Reserveren is wel noodzakelijk op een zaterdagavond.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier heerlijke tapas gegeten. De bediening was vriendelijk en vlot. We kwamen hier door de ah zegelactie maar later zagen we dat t voor ons vroeger een bekend restaurant was maar alleen vijf jaar geleden van naam en eigenaar veranderd. We kregen nog een kortingscoupon mee die t zelfde waard was als de ah actie.
Leuk! Wij komen hier zeker terug!
Hagen C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima keuze geweest! Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, een aanrader. Jammer: voor €4 alleen Italiaanse wijnen, de Spaanse vanaf €6 p/glas. Zet ook een Spaanse huiswijn op de kaart.
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk tapas gegeten (AHbon),goede porties,vriendelijke bediening! Vonden persoonlijk de chocoladesaus te op de churros....liever de keus van wel of geen. Heerlijke fles rosé en tot besluit glas 43.
Helaas de tafels erg dicht op elkaar.
Sam L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De omgeving was goed en het ligt niet te ver weg van het centrum. Het eten was goed. Maar helaas is de CPI laag. Niet waard. Ik zal het mijn vriend niet aanbevelen.