De Sinjoor

Noordeinde 139A 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Sinjoor

Knusse ontmoetingsplaats

Bij Sinjoor gaat het om de beleving. Dit is prachtig te zien aan de huiselijke sfeer met open haard, af en toe live muziek en een publiek uit alle windstreken van Europa. Vandaar de toepasselijke slogan 'eat & meet' zoals in de Mediterrane. Natuurlijk is de fraaie tapas niet te missen in dit plaatje!

Meer informatie over restaurant De Sinjoor

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Sinjoor

sandra B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Helaas een erg teleurstellende ervaring en niet door de bediening want die was goed vriendelijk en meedenkend.. het eten was ronduit slecht. De mosselen waren nog rauw, de ossenhaas taai, de patatas bravas waren aardappelen in de olie gebakken maar zeker geen patatas bravas, de tomatensaus was paprikasaus. De lamskoteletjes waren duidelijk schaap, dus ouder vlees waar wij niet van houden (maar zijn door de bediening na onze opmerking daarover niet in rekening gebracht)). Kortom het eten was kwalitatief slecht.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten, vlotte bediening. Tapas werden in etappes geserveerd zodat we rustig de tijd hadden alles te proeven. Wel wat oubollige inrichting.
JM_Prins .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Weer een heerlijke avond gehad! We komen snel weer terug;) Bediening altijd zeer vriendelijk, heerlijk eten en een gezellig sfeer. Een van onze favoriete restaurantjes in Den Haag!
Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het was een maandagavond, weinig tot geen andere klanten. Daardoor snelle service. Echter soms al wel afruimen terwijl iemand nog niet helemaal klaar was.
Of dat het net wat langer duurde voordat we verdere bestelling konden doorgeven.
Maar eten was erg lekker.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Altijd gezellig, tapas eten met mijn lief; aardige inrichting achterin het restaurant bij (nep) open haard, wel wat krap, maar altijd nog beter dan in het bar-gedeelte waar we eerst werden neergezet en waar kort daarna de TV aanging. De vriendelijke bediening maakte dat wel weer goed. Wel jammer dat ze het erg druk hadden dus voor je het wist weer weg waren.
Wat de keuken betreft had ik hogere verwachtingen, aangezien ze zich presenteren als tapas bar & restaurant. De tapas-kaart was beperkt en fantasieloos. Echte Spaanse gerechtjes kwam je niet tegen. We hebben het gedaan met wat ik thuis ook zo uit de koelkast tover. En uitwijken naar een paella was niet mogelijk omdat je dat ruim van tevoren moet bestellen.
Was dus wel gezellig maar niet om nog eens te doen.
caromet47 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten, er werd uitgelegd wat het "AH-menu" inhield. Alles werd met zorg geserveerd. Het was er gezellig druk dus namen wij aan dat het eten er goed was. En dat klopte.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heel lekker gegeten, leuke sfeer, aardig personeel en gezellige inrichting.
Zeker een zaak waar we nog eens naar terug gaan.
aekep .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was lekker. Het was niet ongelooflijk, maar ook zeker niet slecht. Het werd snel geserveerd. We waren ongeveer anderhalf uur in het restaurant. Qua prijs-kwaliteitsverhouding kan het m.i. wel een stuk beter. Een ander gourmet restaurant in het gebouw van een beroemd hotelketen vlakbij De Sinjoor vraagt €10 meer, maar is een stuk chiquer met een diner van een hogere kwaliteit.
Bij ontvangst bleek dat mijn reservering niet was geregistreerd in het boekje van Sinjoor (na wat zoeken werd mijn reservering online wel gevonden), dus er moest gezocht worden naar een plek.
Het restaurant was leuk ingericht, maar waar wij zaten was het erg koud. Andere gasten klaagden hier ook over. Ik deed na een tijdje maar weer mijn jas aan.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We werden prettig verwelkomd in deze Spaans ingerichte tapasbar. Voor onze AH-kaart kregen we ruim voldoende gevarieerde tapas die, op ons verzoek, vrij snel op tafel stonden. We dronken daarbij ieder een glas witte en een glas rode rioja van goede kwaliteit. Witte rioja komt niet vaak voor. Compliment. We besloten ons aangename etentje met als dessert churros met chocoladesaus en vanille-ijs. De churros kwamen gloeiend heet en knapperig op tafel, héérlijk. Het was een plezier om de kok te zien werken. Een èchte cuisinier: efficiënte handelingssnelheid door grote routine en blijvende aandacht voor zijn producten. In zo'n zaak eet je met vertrouwen. Door onze twaalf AH-kaarten weten we dat we bij een aantal Haagse restaurants die "een speciaal AH-menu" presenteerden nóóít meer zullen komen en er nu drie op onze bezoeklijst zijn gekomen: Orchids, De Salon van Fagel en..... De Sinjoor. Graag tot ziens, ook na kortingstijd.
Lenny D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sfeervolle zaak, goede combinatie van gerechten, smaakte allemaal heerlijk, vooral de mosselen. De service was goed. Het enige minpuntje was het dessert. Ijs of ijs. Iets meer variatie had gemogen. Maar een prima avond gehad.
flevius .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Buiten was het koud. We kwamen in een goed verwarmde zaak binnen met een warme en vriendelijke ontvangst. Het aangeboden AH menu was zeer gevarieerd en smaakte uitstekend.
Het geheel riep bij ons herinneringen op aan een goed tapasrestaurant in Barcelona.
Dit restaurant is zeker aan te bevelen
Thales W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijke sfeer. Heerlijk eten. Gewoon top! Bedankt!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
In het kader van de Restaurantactie van AH heb ik met een vriendin bij de Sinjoor gegeten, voordat we naar een voorstelling gingen. De ontvangst was warm, informeel. Mijn vriendin eet vegetarisch. Het was geen enkel probleem om gerechtjes die ze in het 'Albert Heijn menu' serveren, om te ruilen. Alle hapjes waren erg lekker, ik vond de chorizo zalig en de garnalen waren ook bijzonder lekker. De wijn was prima, evenals de service. Een fijn tapas-restaurant. Hier ga ik vaker heen!
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuke zaak, knus en gezellig. Eten, bediening ambiance alles klopt.
famkivits K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hoge stoelen die niet fijn zitten. We vroegen om een andere tafel, eerste een nee maar later door de eigenaar zelf denk ik kregen we een andere tafel die nog vervelender zat. Verder was het prima maar we komen niet meer terug.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
we hadden een 3-gangen tapas menu. alle gerechten waren goed! het restaurant ziet er ook leuk uit. vind alleen 4,50 voor een flesje san miguel een beetje prijzig.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
fffff lekker happie eten zonder veel poespas. Tapasmenu aanbieding was voldoende en erg lekker!! Gezellig, warm, min of meer intiem restaurantje om gewoon lekker een happie te eten!!
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten, AH menu was prima en leuk geprijst.
Leuke introductie bij dit restaurant, we komen zeker nog eens terug.
Drago G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuke restaurant, heel sfeervol. Het eten was voortreffelijk! Zeker een aanrader.
filipdcr .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Twee volwassenen, twee kinderen (10-12j). Tapa menu, gewoon perfect over de hele lijn, vriendelijke en attente bediening. Het was SUPER.