De Sinjoor

Noordeinde 139A 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Sinjoor

Knusse ontmoetingsplaats

Bij Sinjoor gaat het om de beleving. Dit is prachtig te zien aan de huiselijke sfeer met open haard, af en toe live muziek en een publiek uit alle windstreken van Europa. Vandaar de toepasselijke slogan 'eat & meet' zoals in de Mediterrane. Natuurlijk is de fraaie tapas niet te missen in dit plaatje!

Meer informatie over restaurant De Sinjoor

• : Parkeerplaats

Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier heerlijke tapas gegeten. De bediening was vriendelijk en vlot. We kwamen hier door de ah zegelactie maar later zagen we dat t voor ons vroeger een bekend restaurant was maar alleen vijf jaar geleden van naam en eigenaar veranderd. We kregen nog een kortingscoupon mee die t zelfde waard was als de ah actie.
Leuk! Wij komen hier zeker terug!
Hagen G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima keuze geweest! Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, een aanrader. Jammer: voor €4 alleen Italiaanse wijnen, de Spaanse vanaf €6 p/glas. Zet ook een Spaanse huiswijn op de kaart.
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk tapas gegeten (AHbon),goede porties,vriendelijke bediening! Vonden persoonlijk de chocoladesaus te op de churros....liever de keus van wel of geen. Heerlijke fles rosé en tot besluit glas 43.
Helaas de tafels erg dicht op elkaar.
Sam L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De omgeving was goed en het ligt niet te ver weg van het centrum. Het eten was goed. Maar helaas is de CPI laag. Niet waard. Ik zal het mijn vriend niet aanbevelen.
Pjotr K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie. Het eten (3 gangen tapas arrangement, met in totaal 8 tapas en 1 nagerecht) was erg smaakvol en werd rustig, maar niet te langzaam geserveerd. De drankkaart is uitgebreid en de bediening is ook vriendelijk: al met al een aanrader!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
AH menu. Wij vonden de porties wat aan de magere kant, in relatie tot de prijs. Bij het hoofdgerecht kwamen geen groentes mee. Maar het was zeker lekker! En een fijne sfeer. Attente serveerster!
Zomerob .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima Tapas restaurant in het Haagse centrum. Vriendelijke vlotte bediening. Tapas-menu gevarieerd en smakelijk, maar weinig verrassend. Minpuntje zijn de (te) kleine glaasjes wijn die toch gewoon € 6 per glas kosten.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk eten, lekkere wijn en goede en gezellige bediening, echt een aanrader!
Een erg gezellige, typisch Spaanse inrichting. We komen graag terug!
LBesuyen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten! We waren er via de Albert Hein restaurant actie dus ons menu stond al vast.
Verrassende voorgerechtjes, weer eens anders dan anders die erg lekker waren.
Hoofdgerechtjes waren de populaire tapas maar zeer goed van smaak.
Toetje mochten we uit twee opties kiezen. Heel goed eten allemaal! Een aanrader!
Fijne sfeer, en erg prettige bediening. Goed tempo, niet te snel en niet te langzaam.
Dit wordt ons nieuwe stamrestaurant! Erg benieuwd wat ze buiten de AH actie serveren!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Was weer als vanouds, geweldige lieve mensen en super lekker eten.
Wij zijn inmiddels dan ook echte repeaters geworden en bevelen dit leuke en lekkere restaurant met stip aan, echt de moeite waard ga er gerust heen, gaat jullie zeker iet tegen vallen.
ssw .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vriendelijke binnenkomst en gezellige uitstraling. Het menu wordt netjes nog even uitgelegd en komt daarna in een vlot tempo, precies goed! Het eten was prima qua smaak, ziet er vers uit en is goed op temperatuur. Mooie manier van opdienen met een klein apart staand zijtafeltje, een leuk idee. Wij komen graag nog een keer terug!
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hebben dit met de AH actie gedaan. Je krijgt een vast tapas menu maar je kunt wel aangeven als je iets niet mag of lekker vindt (bv mosselen of chorizo). Ben je een grote eter (is mijn vriend) dan kun je bijbestellen en komt het vlot zodat je verder kunt tafelen met elkaar. Dessert was machtig, je zit daarna ook vol.
Bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Ze nemen de tijd en dat geeft een rustig gevoel.
Wij komen zeker terug!
choogerheide .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
In de sfeervolle locatie van Sinjoor het tapas menu van de AH restaurant actie gegeten. Het menu geeft goed weer wat er aan verschillende soorten tapas voor handen is. Goede en vriendelijke bedienig. Gerechten precies op tijd. Het dessert, een keuze tussen Churros met ijs of een drie smaken sorbet(tje) vonden we wat karig. Het enige minpuntje was dat wij bij aan een tafel bij een grote witte kast zaten waar het tochtte. Toch stond er achter (!) de kast een radiator. Al bij al goed gegeten en een aanrader mits op een tochtvrije plek.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening in een prima ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar (en dit was dan ook al onze tweede keer).
K.T.M. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg fijn en vriendelijk ontvangst, na placering meteen de drankjes en een broodje op tafel. De eerste gang was heerlijk, alles proefde vers en de mosselen waren erg zacht. Hoofdgerecht idem, mooie combinatie van warme tapas-gerechten, perfecte hoeveelheid met de aardappelen erbij. Enige minpuntje was de kristallering in het ijs. Koffie ook prima.
Bediening was erg vriendelijk, kwam bij het maken van oogcontact meteen aanlopen.
Maartje-Arie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Er was rekening gehouden met mijn allergie, dat is heel prettig. De tapas waren van goede kwaliteit. Iets aan de prijs, maar met de AH-actie goed te doen.
Norbert H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met de AH restaurantactie gegeten bij Sinjoor. Lekkere tapas en vriendelijke, attente bediening. Tussen iedere gang werd gevraagd wanneer de volgende gang mocht komen. Het menu was in 3 gangen. De mosselen waren erg lekker! Geen hele grote porties, maar wel goed op smaak.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Op de eerste maandag na de Kerstvakantie was het wel heel erg rustig. De ontvangst was zeer vriendelijk. We hebben met de AH restaurantactie hier gegeten en genoten. Eerst 3 tapas vooraf (pata negra, salade met manchego-kaas en mosselen), waarbij de mosselen een dikke vette 10 verdienen. Zelfs de schelpen afgelikt. Hoofdgerecht was nog eens 4 tapas (albondigas, chorizo, gambas en kip) ook heerlijk. Het toetje hebben we niet gered, maar in plaats daarvan lekkere koffie en heerlijke thee gekregen. Ook een 10 voor het stokbrood met aïoli. Gelukkig werd het later een beetje drukker, deze zaak verdient het om iedere avond vol te zitten.
Annie T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
IK ben gisteren met 2 vrienden daar wezen eten en ik vond het geweldig.
eten was goed en het personeel was zeer vriendelijk.
locatie zag er ook gezellig uit.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Door de Albertheijn restaurant actie bij Sinjoor terecht gekomen, en de eerste ervaring was geweldig! Nu alweer de 3e keer, en het blijft goed en een fijne sfeer!
Helaas waren de mosselen wel lauw, en volgens mij kwamen die van de grilplaat.

Maar al met al, goed gegeten en gedronken! Fijn restaurant!