De Sinjoor

Noordeinde 139A 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Sinjoor

Knusse ontmoetingsplaats

Bij Sinjoor gaat het om de beleving. Dit is prachtig te zien aan de huiselijke sfeer met open haard, af en toe live muziek en een publiek uit alle windstreken van Europa. Vandaar de toepasselijke slogan 'eat & meet' zoals in de Mediterrane. Natuurlijk is de fraaie tapas niet te missen in dit plaatje!

Meer informatie over restaurant De Sinjoor

• : Parkeerplaats

Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Bestek was niet helemaal schoon dus dat is een verbeterpunt
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De gezellige openhaard was echt een topper.
Het eten was geen hoogvlieger
Manchego salade was prima
Ossehaas was niet mals
Kip droog, meer kruiden/pittiger gewenst
Mosselen prima

Churro's smaakten niet vers, gaf mij de indruk dat het uit de diepvries kwam.
De huiswijn was lekker.
Floris A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben hier alleen tapas gerechtjes besteld. Deze waren erg lekker. Goede service en bediening die ons tips gaf hoeveel gerechtjes te bestellen. Ik kan dit restaurant zeker aanraden.
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was perfect, goede Spaanse smaak. Verschillende Spaanse delicatessen.Restaurant was redelijk leeg op onze tafel na. Service was goed en zeer vriendelijk personeel.
Björn G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Super lekker 3 gangsen tapas gegeten. Porties zijn groot zat. Atmosfeer gezellig druk! Reserveren is wel noodzakelijk op een zaterdagavond.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier heerlijke tapas gegeten. De bediening was vriendelijk en vlot. We kwamen hier door de ah zegelactie maar later zagen we dat t voor ons vroeger een bekend restaurant was maar alleen vijf jaar geleden van naam en eigenaar veranderd. We kregen nog een kortingscoupon mee die t zelfde waard was als de ah actie.
Leuk! Wij komen hier zeker terug!
Hagen G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima keuze geweest! Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, een aanrader. Jammer: voor €4 alleen Italiaanse wijnen, de Spaanse vanaf €6 p/glas. Zet ook een Spaanse huiswijn op de kaart.
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk tapas gegeten (AHbon),goede porties,vriendelijke bediening! Vonden persoonlijk de chocoladesaus te op de churros....liever de keus van wel of geen. Heerlijke fles rosé en tot besluit glas 43.
Helaas de tafels erg dicht op elkaar.
Sam L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De omgeving was goed en het ligt niet te ver weg van het centrum. Het eten was goed. Maar helaas is de CPI laag. Niet waard. Ik zal het mijn vriend niet aanbevelen.
Pjotr K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie. Het eten (3 gangen tapas arrangement, met in totaal 8 tapas en 1 nagerecht) was erg smaakvol en werd rustig, maar niet te langzaam geserveerd. De drankkaart is uitgebreid en de bediening is ook vriendelijk: al met al een aanrader!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
AH menu. Wij vonden de porties wat aan de magere kant, in relatie tot de prijs. Bij het hoofdgerecht kwamen geen groentes mee. Maar het was zeker lekker! En een fijne sfeer. Attente serveerster!
Zomerob .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima Tapas restaurant in het Haagse centrum. Vriendelijke vlotte bediening. Tapas-menu gevarieerd en smakelijk, maar weinig verrassend. Minpuntje zijn de (te) kleine glaasjes wijn die toch gewoon € 6 per glas kosten.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk eten, lekkere wijn en goede en gezellige bediening, echt een aanrader!
Een erg gezellige, typisch Spaanse inrichting. We komen graag terug!
LBesuyen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten! We waren er via de Albert Hein restaurant actie dus ons menu stond al vast.
Verrassende voorgerechtjes, weer eens anders dan anders die erg lekker waren.
Hoofdgerechtjes waren de populaire tapas maar zeer goed van smaak.
Toetje mochten we uit twee opties kiezen. Heel goed eten allemaal! Een aanrader!
Fijne sfeer, en erg prettige bediening. Goed tempo, niet te snel en niet te langzaam.
Dit wordt ons nieuwe stamrestaurant! Erg benieuwd wat ze buiten de AH actie serveren!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Was weer als vanouds, geweldige lieve mensen en super lekker eten.
Wij zijn inmiddels dan ook echte repeaters geworden en bevelen dit leuke en lekkere restaurant met stip aan, echt de moeite waard ga er gerust heen, gaat jullie zeker iet tegen vallen.
ssw .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vriendelijke binnenkomst en gezellige uitstraling. Het menu wordt netjes nog even uitgelegd en komt daarna in een vlot tempo, precies goed! Het eten was prima qua smaak, ziet er vers uit en is goed op temperatuur. Mooie manier van opdienen met een klein apart staand zijtafeltje, een leuk idee. Wij komen graag nog een keer terug!
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hebben dit met de AH actie gedaan. Je krijgt een vast tapas menu maar je kunt wel aangeven als je iets niet mag of lekker vindt (bv mosselen of chorizo). Ben je een grote eter (is mijn vriend) dan kun je bijbestellen en komt het vlot zodat je verder kunt tafelen met elkaar. Dessert was machtig, je zit daarna ook vol.
Bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Ze nemen de tijd en dat geeft een rustig gevoel.
Wij komen zeker terug!
choogerheide .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
In de sfeervolle locatie van Sinjoor het tapas menu van de AH restaurant actie gegeten. Het menu geeft goed weer wat er aan verschillende soorten tapas voor handen is. Goede en vriendelijke bedienig. Gerechten precies op tijd. Het dessert, een keuze tussen Churros met ijs of een drie smaken sorbet(tje) vonden we wat karig. Het enige minpuntje was dat wij bij aan een tafel bij een grote witte kast zaten waar het tochtte. Toch stond er achter (!) de kast een radiator. Al bij al goed gegeten en een aanrader mits op een tochtvrije plek.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening in een prima ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar (en dit was dan ook al onze tweede keer).