De Sinjoor

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Sinjoor

Knusse ontmoetingsplaats

Bij Sinjoor gaat het om de beleving. Dit is prachtig te zien aan de huiselijke sfeer met open haard, af en toe live muziek en een publiek uit alle windstreken van Europa. Vandaar de toepasselijke slogan 'eat & meet' zoals in de Mediterrane. Natuurlijk is de fraaie tapas niet te missen in dit plaatje!

Meer informatie over restaurant De Sinjoor

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Sinjoor

Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima tapas restaurant, heerlijk gezellig(!) rustig, , eten was heerlijk met een mooie wij erbij. Komen zeker terug!
Neli H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mooi AH restaurantactiemenu. Evenwichtig, voor iedere smaak iets. Heerlijke aioli, mooie salade met Manchego vooraf, superb gekruide mosselen en pata negra vooraf. Hoofdgerecht met heel goede Chorizo, drumsticks (klein beetje droog), patatas, scampi, albondigas. Toe heerlijke sorbet of Churros. De kwaliteit was super, mooie smaken, genoten. Leuke locatie. Aanrader!
helvel .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten voor een super leuke prijs met de AH actie! Erg lekkere tapa's. Bediening was ook super vriendelijk.
Josepha K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We kwamen met de AH restaurantactie. Het eten was lekker maar de gerechten waren simpel. De sfeer was heel prettig en de bediening vriendelijk.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Erg lekker gegeten en de bediening had goeie suggesties voor de gerechten die mijn vrouw niet mocht eten.
Jo-AnnL .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het eten was erg lekker! Echt leuk, al die kleine hapjes. Het nagerecht was heel bijzonder met het gefrituurde hapje. De bediening vonden we heel vriendelijk en gastvrij. Ze gaven heel goed uitleg over de gerechten.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteravond zijn mijn vrouw en ik hier wezen eten met een Hema-pas. Het voorgerecht (mosselen, salade en serranoham) was redelijk qua smaak. Het hoofdgerecht (oosenhaas spiesjes, gehaktballetjes in tomatensaus, kippetjes, gamba's en aardappeltjes met aioli) viel ons wat tegen. De smaken waren gewoontjes en de porties vrij klein. Per persoon kregen we één ossenhaas spiesje, twee gamba's, twee kippetjes en twee gehaktballetjes. Bovendien werd de rode wijn pas gebracht toen het eten op was. De productkennis is eveneens voor verbetering vatbaar. De serveerster merkte doodleuk op dat de dichte mosselen (iets meer dan een derde) niet gegeten konden worden. Dat is een fabeltje. Dichte mosselen hebben gewoon een sterkere sluitspier, maar zijn vaak heerlijk van smaak. Het desert, gebakken churros met vanille ijs en chocolade, smaakte prima.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten en geweldige service! Ontspannen ambiance en rustige muziek.
Echt van genoten.
Als ik een minpuntje moest verzinnen was het dat het eten een beetje lang duurde voor het werd geserveerd.
Maar wat geeft dat met een heerlijke sfeer, geweldige wijn (rosé ❤) en goed gezelschap.
Thanks!!!
Nanny.christoffels C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Mooie vriendelijke service, heerlijk eten, wel aan de prijzige kant, omgeving heel erg sfeervol.
de wijn was erg lekker, de service ook snel. Het was ook niet heel erg druk
kom graag een keer terug.
Wladimir R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekkere pata negra en heerlijke gegrilde gamba's. En de chardonnay was echt super!
Goede ruime indeling en lekkere muziek!
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Cees rockt de pan uit! Top gegeten!
Marlene D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben gekozen voor diverse tapas. Ze werden leuk gepresenteerd en waren smakelijk.en ook ruim voldoende. In zoverre zou ik een "goed" willen geven. Maar het waren wel op Nederlandse leest geschoeide tapas, want ik mistte de kruidige smeuïge smaak van de echte Spaanse tapa. Misschien niet helemaal eerlijk, want mijn smaakpapillen zijn wel verwend door mijn Spaanse familie.
Al met al, leuke entourage, vriendelijk personeel, lekker wijntje, lekker gegeten!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We aten hier met 30% korting allerlei tapas. Bij binnenkomst moest je wachten. Uiteindelijk kregen we een tafeltje op een leuke plek. De vriendelijke bediening verliep wat stuntelig. Zo kregen we eenmaal een verkeerd gerecht geserveerd. Ook verraste men ons met een rekening zonder de korting. Dit werd met excuses direct gecorrigeerd. De porties waren erg klein, op de champignons en mosselen na. Eenmaal was het vlees te rauw en viel niet te snijden. De salade was niet vers knapperig, maar slap en met bruine randjes. Jammer.
joop W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten ,i.v.m de ah aktie, ontvangst was prima .het menu was ruim voldoende en gevarieerd. zeer aardige bediening.we gaan hier zeker nog een keer eten
Uiteetsterin S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Een lekkere paella.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel! Wij komen zeker een keer terug.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima gegeten bij Sinjoor. Zeer vriendelijk personeel en het dessert (churros) was top. Etablissement zou wel een likje verf kunnen gebruiken.
Bernadett T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, lekker sfeer, aardige bediening! Met ah restaurant bon een standaard menu met alle lekkernijen en een heerlijk fles wijn! Aanrader
Lucas N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Uitstekend gegeten voor een meer dan prima prijs. Vooral de mosselen waren een aanrader. Bediening attent en niet opdringerig.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een gezellig restaurantje met eenvoudige gerechtjes (tapas) die heel lekker waren bereid en uiterst prettige bediening. Kortom aanrader.