De Sinjoor

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
Seadog666 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Op vrijdagavond na het winkelen en voor het theaterbezoek hier binnengelopen. We hebben heerlijk gegeten. Mijn tafelgenoot had een mixed grill new style, ik een prime rib of beef. Alles was perfect klaargemaakt en smaakte zoals goed vlees smaken moet. De bijgerechten, 2 soorten salade, waren verrassend en lekker. De jus d'orange die we bij het eten dronken was vers geperst. Ik nam nog een nagerecht, warm appelgebak met kaneelijs en slagroom. Dat was de parel in de kroon, wat een heerlijk gerecht! De bediening was erg goed, vriendelijk, snel en persoonlijk. Zouden wij nog eens in Roosendaal zijn, zouden we hier zeker weer gaan eten.
WJ S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Zowel kwaliteit eten, uitgebreide keuze, sfeer en prijsstelling zijn uitstekend en goed met elkaar in balans. Wij komen hier regelmatig. Je kan hier heerlijk tafelen of wat sneller je maaltijd nuttigen. Zeker een restaurant om vaker naar toe te gaan met vrienden of als je iets te vieren hebt. Wat wel leuk is, is dat ze regelmatig menu's hebben voor weinig geld van maandag tm donderdag.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Gisteren zijn mijn partner en ik zonder te reserveren hier binnengelopen. Het was niet zo heel erg druk en we mochten een tafeltje uitkiezen. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. We namen beiden een voorgerecht en een hoofdgerecht. Mijn voorgerecht, een tomatensoep, vond ik redelijk van smaak. Niet echt heel lekker. De vitello tonnato van mijn partner was wat aan de flauwe kant, maar met wat peper was dit goed te verhelpen. Vreemd vond ik wel dat we om wat brood moesten vragen bij het voorgerecht, het werd er niet bij geserveerd. Het hoofdgerecht van mijn partner, Fish & Steak was lekker. De steak was goed gebakken. Mijn mixed grill bestond uit 2 flinke stukken vlees en een hamburger. Die laatste had men van mij mogen weglaten. Niet lekker en ontzettend zout. De steak was ook hier weer prima. Dan de frietjes. Die waren naar mijn bescheiden mening rechtstreeks afkomstig uit de diepvries en niet smakelijk. Jammer. Wat wel heel goed in de smaak viel was de rode huiswijn, afkomstig uit Chili. Een heerlijke zachte afdronk en goed op temperatuur. Later zag ik pas dat een karafje van een halve liter overigens wel 14,50 euro kostte. Dat is nogal prijzig. We hebben onze maaltijd prima afgesloten met een lekkere kop koffie. Bij het afrekenen kregen alle vrouwelijke klanten een roos aangeboden van de eigenaar. Heel attent.

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
De sinjoor is gevestigd in een smal pand wat vol is gezet met tafels. De gerechten op de kaart zijn brasserriegerechten. Wel goed verzorgd verwacht geen top maar gewoon goed. Er is ruime keuze in vis, vlees en vegetarisch. Personeel doet zijn best om mensen te helpen. Nadeel is dus dat veel tafels dichtbij een staan en je.met gesprekken kan meeluisteren. Klein terras.
Ronnyboy .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
De Sinjoor doet mee met Theater de Kring in het aanbieden van een theatermenu. Het idee is dat er voor de voorstelling genoten kan worden van een drie gangen menu daarbij tijdig voor aanvang alles afgerond te hebben. Hierbij ging alles mis. Onze komst was bekend doch moesten we 45 minuten wachten voordat onze keuze werd opgenomen. Vervolgens duurde het weer lang voordat het voorgerecht doorkwam waarna direct het hoofdgerecht werd neergezet. Met nog enkele minuten tijd moest alles naar binnen gepropt worden, voor het nagerecht was geen tijd meer. De bediening deed het af met de mededeling "U ziet toch dat we het druk hebben!".
De vis was kapot gekookt en uitgesproken vies, de frietjes waren lekker.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Het was jaren geleden dat we hier een waren binnengelopen. De keuken was toen duidelijk onder het niveau van het gemiddelde eetcafé.

Toch maar weer eens geprobeerd. Ik moet zeggen het niveau is stevig opgekrikt. Ook al weet je dat je veel zaken eet die direct van de horeca groothandel afkomen maar men weet er leuke dingen van te maken (alleen dat kleffe brood, jakkes).

Goede bediening, goede gerechten en een bruin café interieur en prettige prijzen. Leuk voor eens tussendoor.

Een leuk gebaar dat de dames bij vertrek een roos meekregen.
Rrrr4321 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Bediening was prima en verder gezellig, maar we kwamen om een hapje te eten: Vreselijke salades vol met mayonaise. Visgerecht geen smaak, vernield door saus. Carpaccio, geen smaak met een vreselijke zoete saus. Jachtschotel had niets met jacht te maken, was gewoon een fijngemalen stoofpot van onherkenbare soorten vlees met veel suiker erin, daaromheeb geserveerd met rode bieten. Ze hebben dringend een echte kok nodig. We zullen nooit meer een restaurant kiezen onder de iens plaatselijke top 10. Je kunt voor hetzelfde geld zo veel beter eten.
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Prima restaurant voor als je even snel en makkelijk wilt eten. Ook voor kinderen zeer geschikt. De hoeveelheden zijn meer dan voldoende. Voor ieder wat wils. Voldoende keuze uit vis, vlees, pasta etc. Voor de grote eter kan er zelfs tot 750 gram vlees besteld worden. Kwaliteit van het eten is prima. De bediening is attent en vriendelijk. Een aanrader!