De Sinjoor

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Niet teveel tijd, wel lekkere trek, dus tussen afspraken in naar de Sinjoor, prettige en attente bediening, lekker druk op de maandagavond, complimenten daarvoor.
Een drankje, eenmaal de matelote en eenmaal de pasta met gerookte zalm, gewoon lekker, goede hoeveelheid, jammer van de sla en de rauwkost, die hadden zeker qua smaak veel frisser gemogen.
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Gisteren het MaDiWoDo-menuutje gegeten bij de Sinjoor. Als voorgerecht aspergesoep met zalmsnippers, als hoofdgerecht potje gesmoorde spareribs met frietjes en toe een koffie en likeur van de maand (witte chocoladelikeur). Lekker gegeten voor deze prijs en een prima service. Klein puntje meer voor de Sinjoor zelf i.v.m. wassen; bij de spareribs krijg je wel netjes vochtige doekjes om je handen weer af te doen, maar je hebt verder alleen een stoffen witte servet. Omdat de gesmoorde spareribs in een heerlijke saus zitten, maakt dit het wel lastig om deze servet enigszins schoon te houden (ik vergeet natuurlijk altijd die vochtige doekjes voor het eten al open te maken). Vond het een beetje lullig de servet zó besmeurd weer mee te moeten geven haha. Maar het heeft heerlijk gesmaakt, zoals altijd bij De Sinjoor!
Geja B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat een leuk restaurant. Snelle bediening. Faire prijs kwaliteit verhouding. Eten was prima. Veel sausjes bij de gerechten, dat vond ik erg fijn. Rauwkost hadden iets mee gemogen. Prima patat, geen goedkope troep.
kortom, we gaan zeker nog een keer.
Fdekok .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Afgelopen zondag om 17.15 als eerste gasten bij de Sinjoor, om half zeven helemaal vol. We namen het menu van €16,50 en hadden daar weinig spijt van: lekkere zalmflensjes, iets te dikke mosterdsoep; goede moot kabeljauw en lekkere steak met frietjes en goede garnering. Prima toetje en goede koffie na.
Bediening attent!
Phlippe R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Lekker gegeten in een drukke gezellige zaak, leuke gerechten en vooral de mosterdsoep was heerlijk. Leuke huiswijnen ook.
Geek13 S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Dineren bij de Sinjoor is lekker, goede kwaliteit en niet te duur. Al 2x geweest en blijft een aanrader. leuk personeel en snelle service
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
In het verleden zijn wij vaker bij de Sinjoor in Breda geweest om te fonduen met de kinderen. Onlangs hebben mijn dochter en ik hier weer eens gegeten.
De inrichting van het restaurant is gezellig, zeker in kerstsfeer. Ondanks dat wij niet gereserveerd hadden en het restaurant vrij vol zat, was dit geen probleem en werden wij begeleid naar een tafel.
Ik kan geen mening geven over specifieke gerechten omdat wij weer eens de fondue hebben geprobeerd. Vlees mals, voldoende sausjes, prima!
Bediening niet bijzonder vriendelijk, wel vlot. Prijs-kwaliteit verhouding meer dan goed. Prima adres om een avondje te fonduen.
PatvW .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Voortreffelijke maaltijd in een prettige sfeer. De bediening valt met name op door vriendelijkheid en correctheid. Ondanks het feit dat het superdruk was in De Sinjoor werd alles binnen zeer redelijke tijd opgediend. Chapeau voor De Sinjoor! Aanrader!
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Vakantie in Breda. Via Iens gekozen voor De Sinjoor. Niet gereserveerd gelukkig nog 1 tafel voor ons. Sfeervol ingericht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooraf de garnalenkroketjes en runder carpaccio. beide erg smakelijk. Hoofdgerecht de prime rib/ribeye en de Noordzee sliptong. Een extra bord voor de kleine geen probleem. Wat groente voor hem en dan 1 sliptong. Geen probleem. Geserveerd dit alles met 2 rauwkost salades en voldoende keuze aan sausjes. In verband met het tijdstip niet gekozen voor een nagerecht. Het was er prima toeven. Wat vele al voor me hebben geschreven kan ik positief be-amen.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Met 2 personen hier gegeten en gekozen voor het maandmenu. Was dit keer salade van reeham, varkenshaas of hertebiefstuk. Vlees was verder prima, alleen de garnituur kan echt niet meer. Was voor alle gerechten hetzelfde. Aziatiche roerbakinslag. Volgens de gastvrouw was iets anders niet mogelijk gezien de beperkte ruimte in de keuken? Maar bijv rode kool of spruitjes passen tOch echt veel beter bij een overigens goed hertebiefstukje. Na 20:00 uur zat de zaak bomvol, en begon men ook te fonduen. Dan moet je echt snel weg zijn want je komt als gerookte paling de zaak uit. Maar een kniesoor die daar op let want de zaak zat bomvol, dus wat maakt het uit.....
Breda2 D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Geluncht in dit restaurant. Sfeervolle ambiance. Goed gegeten, eten was smaakvol. Lekkere wokgroenten. Bediening vriendelijk maar wel wat zakelijk. Drankjes aan de dure kant.
Laurent V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Heerlijke varkenshaas gegeten. Champignonsaus was ook goed. Tafelgenote had ''jumbo'' mosselen, alleen waren ze vrij klein en was de helft al uit de schelp gevallen. Jammer! Warm appelgebak toe, maar was droog, weinig smaak. Service (eigenaresse) erg vriendelijk en goede, snelle bediening. Leuke ambiance en betaalbaar!
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Van een heerlijke ouderwetse fondue genoten met mijn familie. Écht ouderwets Sinjoor. Niets mis mee met een prima service en in een huiselijke ambiance.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij de sinjoor. We hebben samen mijn 53ste verjaardag gevierd maar hier geen aandacht aan gegeven door ons. Het eten niks mis mee maar de bediening kan nog wel een lesje hebben. 2x kaasplateau besteld en het bestek werd echt neer gegooid. Mij is altijd geleerd in de horeca en als leermeester zal ik dat ook altijd leren aan mijn leerlingen dat dames altijd voor gaan. Dus niet eerst de man voorzien van drank of gerecht maar altijd eerst de vrouw. En waar is die gastvrije lach op het gezicht van de bediening. Beetje jammer van een leuke avond. Ik hoop ook dat de sinjoor hier wat mee gaat doen.

Met groet sylvia
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Vanavond uitstekend gegeten! Het menu van de maand voor E24,50, met lekkere geitenkaaskroketjes, perfecte dorade (en ook het vlees van mijn tafelgenoten was super!), en als toetje een verrassing van de chef. Gulle porties en veel garnituur. Huiswijn E3,50/glas. Al met al een prima pkv! Ondanks de volle zaak (zaterdagavond immers) een alerte en vriendelijke bediening. Een genot deze geoliede machine te zien werken! Een glas bier dat niet door hun schuld bijna omging werd spontaan vervangen
Enige minpunt: de herrie van de achtergrondmuziek. Maar het zal geen straf zijn hier nog een keer terug te komen
Njen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Voor mijn vriend zijn verjaardag er gegeten. Slechte service en een serveerster die mij liep af te bekken nadat ik aangaf dat het eten echt niet eetbaar was. De spareribs waren zo droog echt niet normaal. Ook de garnalencocktail stelde weinig voor. Mijn vriend had uiensoep en spare ribs in een potje. Deze waren wel te doen maar niks bijzonders. Daarnaast wisten de serveersters niet het verschil tussen de twee cavas op het menu en na rondvragen bij collega's had ik nog steeds geen antwoord... veel te duur voor wat ze aanbieden... dit was een keer en nooit meer.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Hartelijke ontvangst in een restaurant waar je je welkom voelt. Ook op een gewone maandagavond goed vol en gezellig rumoerig. Glas rode wijn en een lekker biertje waren er snel en het broodje met smeerseltjes eenvoudig maar prima.
Spare-ribs redelijk, wel eens beter gegeten en de biefstuk en kipfilet van de mixed-grill Sinjoor waren heerlijk, maar het hamburgertje en de lever waren nogal droog en iets te lang gebakken. Lekkere frieten, maar de warme groenten met taugé worden wel een beetje saai, vooral omdat die bij ieder gerecht hetzelfde zijn, dus zowel bij een visgerecht als bij gegrild vlees.
Aan de andere kant is dit misschien ook wel het succes van dit restaurant, dezelfde groenten, koolsla en sausjes.....je weet wat je gaat krijgen en daar is eigenlijk niks mis mee!
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Ik kom er al 40 jaar en bij 2 eigenaars, maar omdat het allemaal vers is en lekker en niet duur komen we graag terug. Alleen..... die koolsalade moet eens in de vernieuwing en de kleine hamburgertjes zijn verschrikkelijke gummiballen. Maar de rest: geweldig, altijd heerlijk. Aanbevolen.
René K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Bij de Sinjoor in Breda de lekkerste lunch gegeten van afgelopen jaar !!!
De salade met gerookte zalm , steak met warme salade en pepersaus en achteraf een heerlijke ijscoupe . Alle producten vers en de groenten nog knapperig ! Wij hadden een grouponbon en betaalde dus nog géén E 7,= voor dit trio. Normaal is E 12,50 nog een absolute topprijs !!
Wij komen hier ZEKER terug en raden iedereen De Sinjoor aan. Hier word met Passie gewerkt.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Ik heb heerlijk gegeten bij De Sinjoor in Breda. Ik bestelde hier het "potje spareribs" omdat ik meestal spare ribs bestel in een restaurant. Ik was zeer aangenaam verrast door de combinatie van spare ribs met ketjapsaus. Dit smaakte erg lekker. Als toetje had ik een lekkere crème brulee. De bediening was vriendelijk en de prijs / kwaliteit verhouding klopt. Ik kom hier zeker terug!