De Sierkan

Kon. Emmaplein 3 2518 RH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Sierkan

Gezellige brasserie waar gewoon en eerlijk de scepter zwaaien. Dus alles vers en veel biologisch! Lekkere versgeperste sapjes en een ongelooflijke keus in taarten, boordjes en salades. Alles huisgemaakt en net even met een bijzondere twist geserveerd. Prima voor elk moment van de dag. ’s Avonds kun je genieten van internationale gerechten. Uiteraard vergezeld van mooie wijnen en bijzondere biertjes!

Halve fles mineraalwater

Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Sierkan

Willem-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk wildmenu gehad en was smaakvol. Knus en gezellig. Prima bediening.
jolande L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellig en goed eten.
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten en goede service. Wat wil je nog meer!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij aten hier met de AH restaurantbon. Vooraf was duidelijk aangegeven wat het menu aanbod hiervan was. Ruime keuze. Lekkere gerechten.
E.r.c. D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We zijn hier geweest met de AH actie, je kon gewoon a la carte bestellen. Wij hadden vooraf pompoensoep en een kleine salade met buikspek en als hoofdgerecht scholfilet en hertenstoof. Als dessert hebben we een kaasplankje genomen. Alles was even heerlijk! De bediening was uiterst vriendelijk en we vonden het een heel charmant en knus restaurantje. Een heerlijke fles primitivo erbij maakte de avond compleet. We komen zeker nog een keer terug.
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was super lekker, alleen zit je na drie gangen wel ontzettend vol! Voor de rest is het een heel knus en sfeervol plekje met aardige en behulpzame bediening :)
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer lekker gegeten bij de Sierkan, zoals altijd! Echt een aanrader, heerlijke en verrassende gerechten. Goede wijn. Vriendelijke gastvrouw. Gewoon een heel leuk, goed en fijn restaurant
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met ons zessen vulden we het halve restaurant. Vriendelijke en spontane ontvangst, vlotte bediening en goede uitleg van de dagkaart.
Gerechten waren origineel en zeer smakelijk. Ook kregen we spontaan een karaf kraanwater (bonuspunt). Bediening bleef hele avond attent zonder opdringerig te worden. Bij het afrekenen hoefden we de AH kaarten niet eens te laten zien.
Dit restaurant is goed bezig. We komen zeker terug.
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na alle lovende recensies misschien teveel verwacht. Voorgerechten waren prima; knolselderij soep met truffel (was niet echt te proeven) en de wildpate. Hoofdgerechten vielen wat tegen; de spider steak, normaal een mooi en vooral mals stukje vlees leek nu wel een stuk van een (met zeentjes) doorregen stuk vlees en de hamburger was droog en het vlees rook alsof het op het randje was. Toe hadden we de kaasplank die erg goed was en de mango cheesecake. Eigenaresse was er niet maar een leuke invaller die een hoop kon vertellen, vooral over zijn eigen werk maar wel heel vriendelijk. Jammer alleen dat toen ik mijn wijn liet bijvullen dit met een andere wijn was dan initieel. Jammer van deze ervaring maar ik kom zeker nog wel een x een lunch proberen.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het duurde vrij lang voordat wij onze hoofdgerechten kregen. Toen ze eenmaal werden uitgeserveerd bleek mijn ravioli lauwwarm en de burger van mijn vriend heel droog (te well done terwijl het medium rare gebakken zou worden). Wel heerst er een goede sfeer en is de zaak leuk aangekleed.
lbetckewort .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg lekker en gezellig gegeten bij de Sierkan. Serveerster bijzonder aardig en vlot en attent. Mijn complimenten, want ze stond voor het serveren alleen. Heel gemoedelijke sfeer.
Dorota K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten! De kaart heeft verrassende en spannende gerechten.
Wat jammer was was dat er een grote groep aanwezig was naast ons en dat zij redelijk hard praatten. Da akoestiek in de zaak is slecht dus het geluid van de grote groep nam de hele zaak in beslag.
Tijdens ons eten kwam er een paar keer een Deliveroo bezorger de zaak in om vervolgens aan de bar te wachten op de bestelling, dat vind ik jammer en niet bij de sfeer passen.
Ook kwam er een schoonmaakster de wc's schoonmaken terwijl we zaten te eten, dit zou ik niet laten doen in de avond, maar overdag wanneer de zaak gesloten is.
Boudewijn K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor het 3e jaar hier gegeten met de AH bon. Kwaliteit van eten, bediening en sfeer zijn onveranderd uitmuntend en dat alles wordt omringd door heerlijke wijnen op de kaart, waaronder een geweldige witte wijn uit Zuid Afrika. Tempo tussen de verschillende gangen is prima, afgestemd op je eigen behoefte zodat je echt een avondje uit bent en kunt genieten. Kortom, tot een volgende keer ziens !
irene W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een gezellig avondje met heerlijk eten! Zeker de moeite waard om naartoe te gaan!
Aardige bediening en een goede kwaliteit.
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Alle gerechten heel smakelijk en vaak verrassend. Leuke sfeer.
Minpuntjes: wiebeltafel, losse wc-bril, losse kraan, doekjes op.
Serveerster noemde vis van de dag zeebaars maar was zee tong. Echt verheugd op zeebaars, dus was teleurstelling.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuke sfeervolle ambiance , stoelen wat hard voor een lange zit
Heel goed gevarieerde kaart , voor elk wat wils!
Vlotte en attente bediening, zeker een aanrader!
Marth B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De voorgerechten Paddestoelen en rillette van eend, was top, het toetje van walnoten met Bramenpap was heerlijk. Hoofdgerechten waren voor ons niet voor herhaling vatbaar, riante burger maar erg zoet. De chimchurrie bij de spider steak was gehakte knoflook met peterselie. In mijn onwetendheid nam ik een hap, echt te heftig. De serveerster deed haar best en was erg vriendelijk.
GosiaG .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fantastische service en heel huiselijk. Een kok die je met plezier mee naar huis zou nemen. Over een glas kraanwater bij het eten en drinken wordt niet moeilijk gedaan. Kortom, geweldig naar ons zin gehad en voor herhaling vatbaar.
sunita R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuk restaurant, vriendelijke bediening, vragen worden beantwoordt. Zeer lekker eten en veel vega mogelijkheden. Goed betaalbaar eten! Buiten terras is heerlijk zitten in de zon.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Onverwacht heerlijk gegeten bij de Sierkan. Verse producten en een heerlijke huiselijke ambiance midden in de wijk. Wij komen zeker nog een keer terug!