Meer informatie over restaurant De Sevewaeg

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nesje3 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij zijn met een groep van 26 personen met kerst wezen eten en wij hebben echt een geweldige avond gehad. Wij komen uit Rotterdam en verbleven op een vakantiepark en was een gok om zomaar ergens naartoe te rijden, maar waren een fijne verassing en ontspannen ontvangst. Niets was teveel en ook voor de kinderen hadden zij overal aan gedacht! Bedankt team sevewaeg, jullie hebben onze kerst echt compleet gemaakt.
Kate S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Afgelopen zaterdag hier gereserveerd voor 6 personen en een kind, nadat ik de positieve recensies gelezen had. Kom zelf uit Amsterdam, dus altijd lastig om in een vreemde plaats een goed restaurant te kiezen. Het was heerlijk weer, dus we hebben lekker buiten gezeten. De service en ambiance was erg goed. Tempo van het aannemen en vragen naar drankjes was voor mij persoonlijk iets te hoog, voelde iets te gejaagd. Qua voorgerechten hadden wij de garnalen en carpaccio, allemaal best smakelijk. Bij het hoofgerecht ging het bij mij helaas mis, ik had eendenborst met sinaasappelsaus. De saus smaakte niet naar sinaasappel en was erg dun en flauw. Daarnaast was de eend doorbakken. Vreemd genoeg was het niet droog, dus heb ik hem toch opgegeten, omdat ik geen zin had om te zeuren, maar het was erg slecht dat de eend zo werd geserveerd. Ik vroeg het nog aan de ober of de eend rose mocht. Hij antwoordde natuurlijk, zo hoort het en vervolgens krijg ik een (leek bijna gefrituurde) doorbakken eend. De rest van mijn tafelgenoten hadden de biefstuk, kip en schnitzel. Wat ik van hen begreep smaakte dat goed.
Kippetje2015 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Op een warme en zonnige zaterdagavond zijn we gaan zitten op het terrasje in een rustige omgeving. Het restaurant beschikt over een uitgebreide bierkaart voor de liefhebbers en qua prijs is het zeker goed te doen. Daarnaast hebben wij twee kopjes thee besteld, waarbij het theezakje in een envelopje zat, heel speciaal. De benaming van de gerechten op hun menukaart was uiterst creatief, denk daarbij aan "hemel op aarde" of de "super mario menu" (spaghetti bolognese). Deze pasta was goed op smaak gebracht en de verhouding van gehakt met bolognese saus was zeer goed.
Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw recensie!

Wij vinden het bijzonder fijn dat wij u als gast in ons horecbedrijf hebben mogen verwelkomen en van onze service & gastvrijheid hebben mogen laten genieten.

Graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,
Team de Sevewaeg!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Heerlijk ontspannen ambiance. Uitstraling van een bruin cafe. Veel bieren verkrijgbaar. Leuke wijnkaart en verschillende whisky's.
Het eten was uitstekend! En betaalbaar!
Hippetante .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Wij hebben een gezellige avond gehad in De Sevewaeg. Lekker gegeten, zalmtartaar als voorgerecht. Heerlijke pompoensoep ! En een lekker visje als hoofdgerecht. Mooi nagerecht.
Vriendelijke bediening, met voldoende uitleg.
Al met al, reden om een keer terug te komen.
DT9 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Gezellig dorpscafe met leuke kaart. Lekker voor betaalbare prijs.
Lekkere lokale bieren.
Bediening is netjes en vriendelijk.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Een cafe met 30 bieren, maar wij moesten hierna nog een uur rijden, dus gewoon samen gegeten. Uiterst betaalbare kaart met een leuke keuze. Mijn vrouw had sliptongetjes en ik een trio van tournedos, kip en varkenshaas; hierbij in olie gebakken groenten. Het was redelijk eenvoudig, maar beantwoordde volledig aan het doel. Het was ook precies genoeg en zo dachten wij er de hele avond over. Ook de rode en droge witte huiswijn lekker. Helaas wonen wij heel ergens anders; woonden we in of bij Sevenum dan zou dit ons adres worden voor een eerlijke hap.