De Schuimspaan

Meer informatie over restaurant De Schuimspaan

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Ama88 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
We hebben een zalmgerecht genome, het was top!!!!! Mooi opgemaakt en het was heerlijk. Services was goed en snel,mijn complimenten aan de personeel
Peterboth3 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Gisteravond neergestreken in eetcafé De Schuimspaan in Rotterdam-Zuid. Dit is typisch zo'n zaak waar je je meteen als je binnenkomt op je gemak voelt: een gezellige ongedwongen sfeer en uiterst vriendelijk personeel. Het café wordt voornamelijk bevolkt door dartliefhebbers en voetbalfans. Bij thuiswedstrijden van Feyenoord is de zaak een soort pleisterplaats voor de supporters. Het eten is zoals je in een eetcafé kan verwachten: geen culinaire pretenties, maar gewoon een goede, stevige hap. Ik heb die avond een perfect gebakken schnitzel gegeten met daarbij knapperige frites en gevarieerde groenten.
Gerrarvleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Schuimspaan werd aangeraden door een paar collega's van me. Er werd vertelt dat het eten lekker was. Geen spijt gehad van mijn beslissing om met me vrouw daar te eten. Het is een gezellige kroeg waar je kan eten en drinken. Je hebt een pooltafel en je kan darten. Ik bestelde de biefstuk en me vrouw de spareribs. Je krijgt een mooi opgemaakt boord met lekkere verse salade en frietjes. Biefstuk was erg lekker met een sausje en champions. De biedening was heel attent en vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Annekee31 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Na een lange werkdag gingen we langs de Schuimspaan. Bij binnenkomst werde we vriendelijk gegroet en gingen we met ze 4e plaatsnemen aan een tafel. De bediening kwam naar ons toe en we vroegen om de menukaart. ik bestelde de pasta gambas en me collega's 3 keer de sate. binnen 25 minuten stond het al voor ons. we hebben heerlijk gegeten en gedronken. De bediening is ook heel vrolijk en snel. toen wilden we afrekenen en hadden we gevraagt om de rekening. De prijs en qualiteit verhouding is heel erg goed. We hebben nog nagevraagt aan de personeel over de eerdere recenties op iens.nl waarom ze zo slecht waren. blijkt dat ze een andere kok nieuwe keuken en menukaart hebben. We hebben het heel erg naar ons zin gehad. Aanrader
Puck K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Dit restaurant is meer gericht op bar, pool en darten dan op eten.
De service was gewoonweg slecht. De kaart was heel simpel, met veel typfouten en dubbele dingen.
De kip was ronduit taai. Van de 3 stokjes heb ik er 2 laten liggen. De nasi was wel lekker.
Er werd totaal niet naar ons omgekeken, er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken, of het eten smaakte. Zelfs niet toen de borden werden opgehaald.
Ik heb maar uit mezelf gezegd dat de kip niet te eten was, maar volgens mij is dit niet eens doorgegeven.
Gripje .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gezellig eetcafé halverwege Kop van Zuid en De Kuip. Eenvoudige kaart, maar goed eten. Fijne sfeer en goede service, snelle bediening. U kunt ook een biljartje leggen, aan de bar hangen of tv (sport) kijken.
Snowboardpuppy .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Op een zeer goede locatie zit dit eetcafé dat zo slecht is dat ik iedereen wil adviseren er vooral niets te eten. De kalfsschnitzel was te lang gebakken en van de categorie schoenzool. De saté was niet veel beter, te lang gefrituurde kipstukjes die mega droog waren en een zeer vette en olieachtige satésaus. Met verse friet proberen ze nog iets goed te maken maar ook die lijkt in oud vet gebakken het was echt vies en absoluut een afknapper.
Hoe kun je met zo'n kleine kaart en maar 2 mensen te eten zo iets slechts neerzetten.
Keeslau .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Als afsluiting van een dag in en rond De Kuip raadden Rotterdammers me aan om naar de Schuimspaan te gaan voor het eten. Dat was een goed advies.
De Schuimspaan zit aan de Laan op Noord in een moderne eindeloos lange strook hoogbouw op een hoek zoals het hoort bij een eetcafé. Binnen vergeet je de moderne architectuur snel en is het gewoon een ouderwets gezellige tent waar je kan eten en drinken. De bediening is heel attent en vriendelijk. Van de kaart staat op de muur geschreven wat er die dag geserveerd kan worden. Wij waren zo hongerig dat we het voorgerecht hebben overgeslagen. We kozen alle vier voor Spare-ribs, en die we kregen met uitstekende frites en op het bord verse sla. De atjar was daarbij overigens niet nodig geweest. De Spare-ribs waren heel goed, en ruim voldoende. Als je dan ziet wat je er voor betaalt dan ga je dit eetcafé inderdaad aanraden aan vrienden.
Tante T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Prima eten voor een leuke prijs! Bediening is snel en vriendelijk. De sfeer is minder. De eettafels staan tussen de bar en een grote tv aan de muur. Daardoor lijkt het alsof de mensen, die aan de bar zitten en tv kijken, steeds op je bord zitten te kijken. De muziek stond erg hard.