De Schouwse Hoeve

Daleboutsweg 2 B 4328 PN Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Schouwse Hoeve

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
pieter155 S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
warme sfeer, fijne bediening mede doordat de eigenaars gast heer/vrouw zijn. kwaliteit/prijs is boven gemiddeld. aanrader
pieter155 S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Echt een culinaire beleving. Kwaliteit goed service heel warm en gemoedelijk in een omgeving die je letterlijk ontstrest
kooien .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ontzettend warm en gezellig restaurant. Vriendelijke, attente en goede bediening. Goede kwaliteit eten. Zekere aanrader. Doen.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier gaan eten aangezien op landal een huisje hadden en geen zin hadden om de auto te pakken om in het dorp te gaan eten. De sfeer is erg gezellig in deze oude boerderij. Tafeltjes staan gezellig tussen (nep) groen maar als het niet druk is voelt het toch gezellig aan. De bediening was erg vriendelijk en het eten werd mooi opgediend en was zeer goed. Dit is zeker een aanrader als je op het park verblijft.
Victorz .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heden avond gebruik gemaakt van de afhaalservice van De Schouwse Hoeve. Vlotte service en goede ambiance in het restaurant, de kwaliteit van het eten bleek echter beneden alle peil. Frieten waren te lang gebakken en zodoende geheel verbrand, kroketten daarentegen te kort gebakken en zodoende bijna koud. De hoge prijs-kwaliteitverhouding past totaal niet bij de kwaliteit van de geleverde maaltijd. Ten opzichte van matige ervaringen van jaren geleden eerder een stap achteruit dan vooruit gemaakt.
FijnproeveRobin .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Tijdens ons verblijf in het bungalowpark hier voor vertrek naar huis gedineerd.

Zonder reservering zonder probleem een tafel voor zes gekregen.

De menukaart is ruim en voor iedereen wat te eten.

Het restaurant oogt als een gezellige huiskamer. Restaurant geeft een oude boerderijsfeer aan. Wat vooral opviel was de mooie verlichting. Deze was ook naar het plafond gericht en dit gaf een mooie volle lichte sfeer. Tafellinnen is zeer netjes op de tafels gedekt.

Voorgerechten waren mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Ook het hoofdgerecht viel in de smaak. Ik had zelf het vis palet besteld welke zeer aan te raden is. Dit hoofdgerecht wordt met garnituur gereserveerd.
Mijn mede tafelgenoten hadden pizza's besteld waar geen garnituur bij werd geserveerd,maar toch kregen wij als tafel extra frieten zonder dat we dit besteld hadden. Serveerster gaf ons de extra garnituur als service.
Wel moest er mayonaise bijbesteld worden. Dit zat niet standaard bij het menu.

Veel nagerechten op de menukaart zijn klassiekers,maar dit heeft heerlijk gesmaakt.

Onze fooi van 20,- meer dan waard. Ik zou hier zeker weer gaan eten
Bollebuik01 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! De liefdevolle en gezellige sfeer merk je zowel bij binnenkomst als bij de gerechten die op tafel werden serveert. Het eten zag er goed uit en je kon zien dat hier tijd en liefde aan is besteed. Kortom, een echte aanrader voor wie een avondje wil genieten!
Dirk-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lekker gegeten in een gezellige ambiance leuke en aardige bediening daar ondanks dat we niet allemaal het zelfde hadden was iedereen te vreden
jen9 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Lekker gegeten. Leuke, vlotte bediening. Het jonge meisje was duidelijk nog jong, en had van sommige dingen geen idee. Maar de andere serveerster was uitstekend op de hoogte van alles en had een erg goed gevoel voor humor. Desserts waren heerlijk, goede frietjes, in de schil, visschotel prima in orde.
Gertverhoef .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Overheerlijk voorgerecht op als hoofd gerecht mixed grill was meer dan voldoende grote stukken vlees heerlijk nagerecht alles netjes opgediend mooie omgeving zeer vriendelijke bediening
Vincentvev .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Hadden we nou maar beter gelezen op iens! We hadden alleen de bovenste lovende recentie over mixed grill gelezen. En omdat ik graag kies voor mixed grill had ik deze ook besteld. Wat een desillusie! Het vlees was volkomen uitgedroogd. Toen we dat zeiden tegen de serveerster lachte ze alleen maar een beetje. De eigenaar zelf er ook op aangesproken. Het leek hem niks te doen. Zijn reactie: hij heeft eersteklas vlees! Dat kan zijn, maar dan heeft zijn kok dat eersteklas vlees volkomen verprutst.

Mijn tafelgenote had een schnitzel die taai was en al helemaal koud.

De bijbehorende friet was slap en veel te vet.

De inrichting is ouwerwets en ook smoezelig. Hoe langer je kijkt hoe meer vlekken, stof en spinnewebben je ziet.

Hier zie je ons echt nooit meer.

avesant .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wel hadden gekozen voor vismenu. Gerookte zalm vooraf goed maar wel wat weinig.
Hoofdgerecht drie heel kleine sliptongetjes en ook niet echt lekker.
Nagerecht een glas mousse, fantasieloos.
Het duurde deze keer allemaal wel erg lang,kwam rommelig over.
Bediening vriendelijk en de entourage echt van Schouwen.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
We werden zeer vriendelijk geholpen. We waren met een groep van 11 en dat ging allemaal perfect. De gerechten zijn gewoon maar wel van goede kwaliteit.
Een leuke avond hier gehad
René H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Tijdens ons verblijf in Resort Haamstede hebben wij er drie keer gegeten en tweemaal afgehaald. Ik zal het menu beschrijven, maar de cijfers zijn voor alle drie de restaurantbezoeken gemiddeld.
Het menu begon met een combinatie van zalm en tonijn, erg lekker. Het keuze voor het hoofdgerecht viel op 3 sliptongen van behoorlijk formaat en zeer goed van smaak. Bijpassende groenten en patat frites ook goed, maar de salade minder goed. Tot slot nog een creme brulee, ook een ruime portie. Alles samen voor € 24,75 en dat mag gerust een prima prijs-kwaliteit verhouding genoemd worden.
(De andere keren ging ik voor gekookte mosselen en voor ossenhaaspuntjes)
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Voor ons vertrek naar huis hier gegeten. Tafel gedekt met linnen, netjes!
Alleen hoofdgerecht en nagerecht besteld. Eten was op zich prima, maar bediening - hoewel vriendelijk - tamelijk vergeetachtig. Of ik mijn biefstuk rare of medium wilde werd niet gevraagd (maar hij was prima), en als ik een beetje normaal doorgegeten had, had ik mijn wijntje ná het eten gekregen. IJsje van echtgenoot stond er al toen de Irish coffee nog gemaakt moest worden.
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We hebben vorige week De Schouwse Hoeve een tweede kans gegeven. Vooral omdat we nu goede recensies zagen (vijf maanden geleden). Maar we hebben spijt. We namen deze keer mixed grill en spare ribs. De mixed grill was uitgedroogd. En de spare ribs waren niet gaar en heel taai. Zelfs met een mes kon je er niet doorheen komen.

We klaagden bij de serveerster. Zij zei dat de meeste mensen het op deze manier wel lekker vinden. Toen we zeiden dat we dit niet geloofden, zei ze heel zachtjes dat ze vaker klachten kreeg, maar dat er niets aan wordt gedaan. De mixed grill hebben we opgegeten. De spareribs hebben we voor het grootste deel laten staan.

Verder zat er een gat in het tafellaken (duidelijk slijtage) en een bruine vlek. De gelegenheid zag er verder ook smoezelig uit.

We hadden ook mayonaise bij de friet besteld. Maar die kregen we pas toen we eigenlijk al klaar waren.

Toen we gingen afrekenen bij de bar, zagen we de manager/eigenaar staan. Wij wilden onze beklag bij hem doen, maar hij was druk in gesprek met een andere klant. Dat duurde lang en we hadden geen zin meer om nog langer te blijven. Sorry, maar hier komen we echt nooit meer.

astrate .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Ons gezelschap was tevreden. Enige kritiek: zowel de tournedos als de biefstuk in de mixed grill waren niet warm. Voorgerecht geitenkaas werd met 9 beoordeeld. Jammer dat de garnituren wat vertraagd doorkwamen. Bij deze bezetting had de snelheid wel wat hoger mogen liggen. Entourage is prettig en akoestiek is goed. We komen terug.
avesant .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Wij hebben eenmaal voor een vismenu gekozen voorgerecht gerookte zalm, hoofdgerecht drie sliptongen en dessert tiramisu en later ook voor heilbot en visschotel, alles met heerlijke groenten etc. Uitstekende bediening en mooie entourage, komen er zeker graag terug.
Carine D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Inrichting oubollig, vieze lampenkapjes met lampen die erboven uitstaken, daar konden we wel om lachen. Voorgerechten waren prima, maar toen we aangaven dat er een bord aan de zijkant kapot was, werd hier naar onze mening zeer kortaf op gereageerd. Na het drinken van een biertje kwam onze gast erachter dat er een barst in het glas zat. Werd gevraagd of hij dan nog een nieuwe wilde maar kreeg deze niet van het huis. Voor de mayo bij de friet moet je een euro betalen en bij de mixed grill geen saus, na te vragen kregen we een fles met bbq saus. Ook de satesaus was kant en klaar van het merk Wijko, gaf de serveerster zelf aan! Slibtong wat aan de droge kant. De tiramisu was geen tiramisu maar een ijsgerecht met tiramisu nepsmaakje, volgens mij direct van de groothandel. Er is ons de hele avond maar 1 keer gevraagd of we iets wilde drinken. Bij afrekenen vroeg de serveerster of alles naar wens was, waarbij ik heel eerlijk bovenstaande kritiek heb geuit en gezegd dat ik de service niet goed vond. Bij het verlaten van het restaurant pakken de heren nog een snoepje uit de pot waarop de serveerster een zeer misplaatste opmerking maakte "dat is nog eens service hè", waarna ik lachend geïrriteerd wegloop. Komt ze er nog een keer aan om aan te geven dat ze het niet snapt en het jammer vindt dat het zo moet... Ik dacht toch echt dat de klant de koning is en ik mag toch verwachten na het uitgeven van 150 euro en mijn kritiek te hebben geuit dat ze iets zou zeggen als "excuses, vervelend en we hopen dat u ons nog een kans wil geven", maar nee hoor... Kansloos restaurant dit!!!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wij komen al jaren met veel plezier in de Schouwse Hoeve. We worden altijd hartelijk en vriendelijk ontvangen en het eten is van goede kwaliteit. Ook hebben wij diverse feesten, grote (buffet) diners en een bruiloft hier gevierd. Het eten is altijd van uitstekende kwaliteit geweest en de bediening altijd gastvrij en hartelijk. De leuk ingerichte authentieke boerderij zorgt voor een gezellige en warme sfeer. De eigenaren zijn altijd aanwezig en maken altijd een vriendelijk praatje. Al met al, zeker een aanrader om een keer iets te eten of drinken, maar ook zeker om gebruik te maken van de vele mogelijkheden voor partijen of dineren met een groter gezelschap.