De Schouwse Hoeve

Lang

Jouw recensie over het restaurant De Schouwse Hoeve

lorri.granger G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld. Menu online klopt niet, maar menu in restaurant ook niet! Hele BBQ restaurant gesloten, niet beschikbaar, personeel zeer onvriendelijk en absoluut niet klant gericht.
Leen M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
te kleine porties
met name zeebaars en varkenshaas
was echt niet goed
jammer verder best leuk restaurant maar gezien de prijs kan dit niet
Boudewijn N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
ALARM ALARM Escargots besteld. 6 stuks. ERNSTIGE voedsel vergiftiging opgelopen. Met het proeven van de slakken niets gemerkt. Daarna, na lang wachten, tournedos geserveerd gekregen waarna ik al meteen met geen mogelijkheid een hap door m'n keel kreeg. Sterker nog, de eerste hap bleef boven in mijn keel steken waarop ik dacht te gaan stikken. Gauw naar buiten gelopen om wat meer lucht te krijgen. Bij het afrekenen € 75,50 gevraagd aan de eigenaresse wat er aan de hand kon zijn vertelde zij mij dat er wel meer rare dingen in haar restaurant gebeuren. Dezelfde avond nog een geweldig opgezette wang gekregen die gelukkig na een paar dagen weer verdween. Duidelijk een geval van voedsel vergiftiging of niet goed in de soda uitgekookte schelpen.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gereserveerd via de eigen site ( 2uur van te voren ) bij aankomst was hier niet naar gekeken waardoor we even moesten wachten voordat we aan tafel konden. De bediening was snel met het brengen van de menulijst en de gewenste drank. Hierna was het lang wachten ( meer dan 15 minuten ) voordat de bediening langs kwam om het eten op te nemen. De gekozen gerechten waren heerlijk, goed op smaak en mooi qua opmaak. De bediening, op een enkel persoon na, liep er ongeintresseerd,en zeer verschillend qua kleding bij. 1 persoon was in zijn dagelijkse klofje gekleed. De bediening gaf deze avond geen beeld van een gedreven team.
De sfeer, inrichting van het restaurant en de gerechten zijn goed, maar de uitstraling en de inzet van het bedienend personeel dient duidelijk meer aandacht te hebben.
pieter155 S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
warme sfeer, fijne bediening mede doordat de eigenaars gast heer/vrouw zijn. kwaliteit/prijs is boven gemiddeld. aanrader
pieter155 S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Echt een culinaire beleving. Kwaliteit goed service heel warm en gemoedelijk in een omgeving die je letterlijk ontstrest
kooien .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ontzettend warm en gezellig restaurant. Vriendelijke, attente en goede bediening. Goede kwaliteit eten. Zekere aanrader. Doen.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier gaan eten aangezien op landal een huisje hadden en geen zin hadden om de auto te pakken om in het dorp te gaan eten. De sfeer is erg gezellig in deze oude boerderij. Tafeltjes staan gezellig tussen (nep) groen maar als het niet druk is voelt het toch gezellig aan. De bediening was erg vriendelijk en het eten werd mooi opgediend en was zeer goed. Dit is zeker een aanrader als je op het park verblijft.
Victorz .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heden avond gebruik gemaakt van de afhaalservice van De Schouwse Hoeve. Vlotte service en goede ambiance in het restaurant, de kwaliteit van het eten bleek echter beneden alle peil. Frieten waren te lang gebakken en zodoende geheel verbrand, kroketten daarentegen te kort gebakken en zodoende bijna koud. De hoge prijs-kwaliteitverhouding past totaal niet bij de kwaliteit van de geleverde maaltijd. Ten opzichte van matige ervaringen van jaren geleden eerder een stap achteruit dan vooruit gemaakt.
FijnproeveRobin .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Tijdens ons verblijf in het bungalowpark hier voor vertrek naar huis gedineerd.

Zonder reservering zonder probleem een tafel voor zes gekregen.

De menukaart is ruim en voor iedereen wat te eten.

Het restaurant oogt als een gezellige huiskamer. Restaurant geeft een oude boerderijsfeer aan. Wat vooral opviel was de mooie verlichting. Deze was ook naar het plafond gericht en dit gaf een mooie volle lichte sfeer. Tafellinnen is zeer netjes op de tafels gedekt.

Voorgerechten waren mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Ook het hoofdgerecht viel in de smaak. Ik had zelf het vis palet besteld welke zeer aan te raden is. Dit hoofdgerecht wordt met garnituur gereserveerd.
Mijn mede tafelgenoten hadden pizza's besteld waar geen garnituur bij werd geserveerd,maar toch kregen wij als tafel extra frieten zonder dat we dit besteld hadden. Serveerster gaf ons de extra garnituur als service.
Wel moest er mayonaise bijbesteld worden. Dit zat niet standaard bij het menu.

Veel nagerechten op de menukaart zijn klassiekers,maar dit heeft heerlijk gesmaakt.

Onze fooi van 20,- meer dan waard. Ik zou hier zeker weer gaan eten
Bollebuik01 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! De liefdevolle en gezellige sfeer merk je zowel bij binnenkomst als bij de gerechten die op tafel werden serveert. Het eten zag er goed uit en je kon zien dat hier tijd en liefde aan is besteed. Kortom, een echte aanrader voor wie een avondje wil genieten!
Dirk-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lekker gegeten in een gezellige ambiance leuke en aardige bediening daar ondanks dat we niet allemaal het zelfde hadden was iedereen te vreden
jen9 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Lekker gegeten. Leuke, vlotte bediening. Het jonge meisje was duidelijk nog jong, en had van sommige dingen geen idee. Maar de andere serveerster was uitstekend op de hoogte van alles en had een erg goed gevoel voor humor. Desserts waren heerlijk, goede frietjes, in de schil, visschotel prima in orde.
Gertverhoef .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Overheerlijk voorgerecht op als hoofd gerecht mixed grill was meer dan voldoende grote stukken vlees heerlijk nagerecht alles netjes opgediend mooie omgeving zeer vriendelijke bediening
Vincentvev .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Hadden we nou maar beter gelezen op iens! We hadden alleen de bovenste lovende recentie over mixed grill gelezen. En omdat ik graag kies voor mixed grill had ik deze ook besteld. Wat een desillusie! Het vlees was volkomen uitgedroogd. Toen we dat zeiden tegen de serveerster lachte ze alleen maar een beetje. De eigenaar zelf er ook op aangesproken. Het leek hem niks te doen. Zijn reactie: hij heeft eersteklas vlees! Dat kan zijn, maar dan heeft zijn kok dat eersteklas vlees volkomen verprutst.

Mijn tafelgenote had een schnitzel die taai was en al helemaal koud.

De bijbehorende friet was slap en veel te vet.

De inrichting is ouwerwets en ook smoezelig. Hoe langer je kijkt hoe meer vlekken, stof en spinnewebben je ziet.

Hier zie je ons echt nooit meer.

avesant .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wel hadden gekozen voor vismenu. Gerookte zalm vooraf goed maar wel wat weinig.
Hoofdgerecht drie heel kleine sliptongetjes en ook niet echt lekker.
Nagerecht een glas mousse, fantasieloos.
Het duurde deze keer allemaal wel erg lang,kwam rommelig over.
Bediening vriendelijk en de entourage echt van Schouwen.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
We werden zeer vriendelijk geholpen. We waren met een groep van 11 en dat ging allemaal perfect. De gerechten zijn gewoon maar wel van goede kwaliteit.
Een leuke avond hier gehad
René H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Tijdens ons verblijf in Resort Haamstede hebben wij er drie keer gegeten en tweemaal afgehaald. Ik zal het menu beschrijven, maar de cijfers zijn voor alle drie de restaurantbezoeken gemiddeld.
Het menu begon met een combinatie van zalm en tonijn, erg lekker. Het keuze voor het hoofdgerecht viel op 3 sliptongen van behoorlijk formaat en zeer goed van smaak. Bijpassende groenten en patat frites ook goed, maar de salade minder goed. Tot slot nog een creme brulee, ook een ruime portie. Alles samen voor € 24,75 en dat mag gerust een prima prijs-kwaliteit verhouding genoemd worden.
(De andere keren ging ik voor gekookte mosselen en voor ossenhaaspuntjes)
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Voor ons vertrek naar huis hier gegeten. Tafel gedekt met linnen, netjes!
Alleen hoofdgerecht en nagerecht besteld. Eten was op zich prima, maar bediening - hoewel vriendelijk - tamelijk vergeetachtig. Of ik mijn biefstuk rare of medium wilde werd niet gevraagd (maar hij was prima), en als ik een beetje normaal doorgegeten had, had ik mijn wijntje ná het eten gekregen. IJsje van echtgenoot stond er al toen de Irish coffee nog gemaakt moest worden.
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We hebben vorige week De Schouwse Hoeve een tweede kans gegeven. Vooral omdat we nu goede recensies zagen (vijf maanden geleden). Maar we hebben spijt. We namen deze keer mixed grill en spare ribs. De mixed grill was uitgedroogd. En de spare ribs waren niet gaar en heel taai. Zelfs met een mes kon je er niet doorheen komen.

We klaagden bij de serveerster. Zij zei dat de meeste mensen het op deze manier wel lekker vinden. Toen we zeiden dat we dit niet geloofden, zei ze heel zachtjes dat ze vaker klachten kreeg, maar dat er niets aan wordt gedaan. De mixed grill hebben we opgegeten. De spareribs hebben we voor het grootste deel laten staan.

Verder zat er een gat in het tafellaken (duidelijk slijtage) en een bruine vlek. De gelegenheid zag er verder ook smoezelig uit.

We hadden ook mayonaise bij de friet besteld. Maar die kregen we pas toen we eigenlijk al klaar waren.

Toen we gingen afrekenen bij de bar, zagen we de manager/eigenaar staan. Wij wilden onze beklag bij hem doen, maar hij was druk in gesprek met een andere klant. Dat duurde lang en we hadden geen zin meer om nog langer te blijven. Sorry, maar hier komen we echt nooit meer.