De Schout van Ermel

Putterweg 1 3851 GA Ermelo Nederland Kaart

Over het restaurant De Schout van Ermel

De Schout van Ermel is een lunch, tapas en grill restaurant gelegen in de bosrijke omgeving van de plaats Ermelo. De Schout is een veelzijdig bedrijf waar u uiteraard terecht kunt voor een heerlijk kopje koffie, een hapje & een drankje van onze lunchkaart of dineren van onze grill of tapas kaart. Dit kunt u doen op ons heerlijke terras of in ons sfeervolle restaurant. Wij grillen op houtskool, dit proeft u zeker terug in de grill gerechten maar ook de meeste tapas worden hier op bereid! Ook voor grotere partijen kunt u bij ons terecht.

Meer informatie over restaurant De Schout van Ermel

Jouw recensie over het restaurant De Schout van Ermel

J.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Bij de vis geen vismes en teveel gerechten (desserts) op de kaart die er "helaas" niet waren.
Inrichting/sfeer kan beter door aankleding van de lege tafels.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, maar erg weinig vegetarische opties (a la carte)
myrthe T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De bediening was een stuk minder aan het opletten dan dat ik gewend van ze ben. Ook jammer dat de spare-ribs ietsjes taai waren dit keer.
Ik hoorde van de bediening dat De Schout van Ermel er mee stopt en dat het De Boterlap Ermelo wordt. Dat betekend een nieuwe menu kaart en niet meer de overheerlijke tapas! Die zal ik zeker gaan missen.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteravond hebben wij weer lekker gegeten bij de Schout! Eten was zoals altijd top en de bediening was ook weer goed!

We komen snel weer!
Janwillem L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Aardige mensen, pulled pork was erg taai.. .............................................................................
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Veel verschillende soorten Tappas. De bediening was erg vriendelijk en we werden snel geholpen. We komen zeker nog een keer terug!!
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Tapa's gegeten.. Gerechten waren goed maar service duurde lang. We waren vergeten en later de gerechten door elkaar gekregen.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De tafeltjes waren niet erg schoon. We moesten apart vragen om dit schoon te maken. De gerechtjes waren wel heel lekker. De gerechtjes komen vaak uit de oven met bord en al, waardoor ook de borden erg heet zijn. Hier wordt niet vantevoren voor gewaarschuwd, waardoor een van ons zijn vingers gebrand heeft.
Carin C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fijne ontvangst. Gezellige sfeer. Aardig personeel. En super lekker gegeten. Kortom we gaan zeker nog eens eten daar!!!!
S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De zoete broodjes passen niet bij de smeersels en de Noorse garnalen waren te vissig. De tapenade, de aioli en de kruidenboter waren goed. De carpaccio en de mans steak waren voortreffelijk. Uitzonderlijk goed. Een fijne rode huiswijn.
Babs K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij waren hier op kerstavond, 24 december. Het restaurant in warme en gezellige kerstsfeer. Vriendelijke ontvangst en vriendelijke en ook vlotte bediening. Wij hebben 'onbeperkt Tapas' uitgekozen. Alles zeer overvloedig en smaakte voortreffelijk tot aan het dessert toe. Absolute aanrader voor een heerlijke avond uit en erg lekker eten. Chapeau Schout!
Marlon J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Twee keer klopte de bestelling niet bij de tapas. Service was heel traag en bij aangeven van fouten werd er gezegd dat het werd opgelost, maar dit gebeurde niet. Jammer.
oliediep .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten,prettige vlotte bediening ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten.
Heel vriendelijk personeel.
Nanya R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten, en we komen snel weer terug
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wederom weer lekker gegeten, we komen hier graag! We hebben dit keer voor de tapas gekozen, elk hapje was vers en je krijgt het mooi gepresenteerd op een bordje.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke avond gehad. Over het algemeen heerlijk tapas gegeten echter zater er enkele tussen waar de plank een beetje mus geslagen wordt.

Sfeer is zeer aa genaam.

Over het algemeen een dikke voldoende.
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Warm ingericht. Vriendelijke service. Voor een lunch vind ik de prijzen schappelijk door de hoeveelheid die je krijgt.
Fam. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gemiddeld komen wij hier wel eens per maand.
Afgelopen zaterdag zijn wij hier weer geweest. Die keer daarvoor was de bediening erg slecht.
Wij hadden tapas en het duurde al een half uur voordat ze überhaupt de tapas kaart brachten, toen nog eens 15 minuten gewacht totdat ze de kaart meenamen.
Daarvoor altijd prima gegeten, nooit klachten dus we dachten zal wel eenmalig geweest zijn en hadden weer een tafel gereserveerd voor afgelopen zaterdag.
Het was werkelijk een ramp..
Wij hadden een tafel bij de open haard en werd totaal niet naar ons omgekeken.
Pas na 35 minuten had ze onze tapas kaart meegenomen.
Vervolgens, 20 minuten later hadden ze onze gerechten naar een andere tafel gebracht, die ook bij de open haard zaten.
Na dit kenbaar gemaakt bij het personeel boden ze hun excuus aan en zaten we na ruim een uur eindelijk aan onze eerste gerecht.
We hebben toen maar gelijk weer een ronde besteld, terwijl we onze eerste nog niet eens hadden want anders duurde het weer een half uur of langer.
Kortom het was echt heel slecht.
Andere mensen zaten ook al steeds verveld om zich heen te kijken. Personeel maakt geen oogcontact en kijkt niet om zich heen.
Als ze een vraag krijgen van tafel 1 dan lopen ze niet verder naar tafel 2,3,4,5 enz. om die eventueel ook gelijk mee te pakken.
Nee dan zie je ze komende 15 minuten niet meer en begint het riedeltje opnieuw.

Het eten was wel echt heerlijk, bediening heeft het voor ons een beetje verpest, we hebben zelfs geen dessert genomen, terwijl deze inclusief is bij het tapas.
De eigenaar staat alleen maar vooraan bij de bar, hij zal ook eens vaker achter een rondje moeten lopen. Heel veel mensen zaten met lege glazen om zich heen te kijken, zoekend naar personeel.
Kom zelf ook uit de horeca en zie duidelijk waar ze steekjes laten vallen.

Kortom, prima eten maar wij zullen hier niet meer terug komen, heel erg jammer van een leuk restaurant.
Gaan liever naar een ander restaurant waar men wel oog heeft voor de gasten.
Zoals gezegd kan een keer gebeuren maar nu weer en van bekende ook gehoord dat het bergafwaarts gaat.
Uit eten hoort een feestje te zijn, heerlijk ontspannen maar dit was echt vervelend, je bent alleen maar bezig om contact met het personeel te krijgen, om die tapaskaart mee te krijgen.
Arianne G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik heb al vaak bij De Schout gegeten. Over het algemeen was ik tevreden, maar de één na laatste keer dat ik er at, was ik minder tevreden. Nu toch weer De Schout gekozen (Tapas eten is zo gezellig als je veel bij te praten hebt).
Ik was positief verrast. Het eten was weer prima, verschillende smaken, lekkere gerechten. Klein min-puntje: de porties zijn soms erg klein om te delen.
Jarinder B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een hele fijne avond gehad. We waren met de kleine .. die volop van de aandacht van de bediening genoot! Eten was top, goed op temperatuur en smaak. Niveau is vele malen beter qua tapas dan menig ander restaurant.