De Schoppe (De Twee Bruggen Winterswijk)

Meenkmolenweg 23 7109 Winterswijk Miste Nederland Kaart

Over het restaurant De Schoppe (De Twee Bruggen Winterswijk)

Verrassend veelzijdig

Gelegen aan de rand van Vakantiepark De Twee Bruggen ligt Restaurant De Schoppe. Laat u verrassen door de sfeervolle ambiance in het restaurant of op het zeer aangename terras. De gevarieerde kaart biedt voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant De Schoppe (De Twee Bruggen Winterswijk)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten was goed. Bediening was vriendelijk en vlot. Een uitstekende ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Roelie B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten,het Valentijns menu was heel goed
wij komen zeker terug.

VriendengroepRoelie Schelte riek Gerrit.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Al met al lekker en goed verschillende voorgerechten, idem de verscheidenheid van de hoofdgerechten lekker smaakvol en voldoende, met de nagerechten ook uitstekend.
ellenwopereis .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
het was goed maar het mocht wel warmer opgediend worden,met name de soep.de rode wijn was heerlijk.voor de rest tevreden.de bediening was ook prima
ria.dejongh .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk a la carte gegeten, het was er gezellig druk en we werden bediend door leuk personeel alles was prima!
Wij komen zeker hier weer terug!
djtelindert .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was heerlijk, vooral het voorgerecht salade met gerookte eendenborsrfilet.
Zeker aan te bevelen voor anderen om er een keer te eten, de prijzen zijn ook goed en je kunt alles kiezen wat je wilt en dat is ook heel erg fijn.
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met ah bon. Keuze uit de kaart en ook 3 gangen menu. Wij zijn voor t laatste gegaan en alle gerechten even lekker. Enige verbeterpuntje is dat personeel iets alerter kan zijn. Duurt soms net iets te lang allemaal. Maar aardig zijn ze wel. Kortom aangename verrassing en gaan zeker nog een keer hier eten..
theovanhilten .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wanneer je een keer geen zin hebt om te koken, goede prijs/kwaliteit, gastvrije ontvangst, goede bediening, kloppende rekening, in een prettige en ontspannen accommodatie, die voldoende gevuld bleek met gasten
resigerritsen .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
de zalmwrsp en de eendenborst waren heerlijk. De sliptongetjes heerlijk, de kipsate en de varkensmedaillons een tikkeltje te ver doorgegaard. Ook de desserts waren weer verukkelijk. Een klein minpuntje was dat de bediening meerdere malen niet bereikbaar was om iets te bestellen of te betalen.
Ze moesten hun aandacht verdelen over meerdere ruimtes, wat natuurlijk niet eenvoudig is.
Ze waren heel vriendelijk en de service verder was weer top. Een van onze favoriete restaurants, waar je een gezellige ambiance kunt eten.
resigerritsen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten . Zowel voorgerecht , hoofdgerecht en nagerecht waren erg lekker.het is genieten in een gezellige, zeer klantvriendelijke sfeer.
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima restaurant met goede service en goed eten/drinken.
We waren de kaarten vergeten, maar hebben deze mogen opsturen, super service!
Bedankt!
Monique en Theo V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima restaurant, smakelijk opgediend, leuke bediening, Sfeervolle ruimte met tafeltjes op afstand van elkaar, lekker privacy.
Monique en Theo V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima restaurant, keurige bediening, volop keuze, uitleg over gerechten, goede keus om daar te gaan dineren! Tafeltjes staan redelijk tot ver uit elkaar, lekker veel privacy tijdens het eten. Tafeltje bij toiletdeur is minder prettig, mogelijk dat die wat verzet kan worden...
cokkriek .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Onverwachte kwaliteit bij een grote camping. Gegeten in de "bar", die ruim genoeg en gezellig - met openhaardvuur - was voor de op een donderdagavond toch redelijk veel aanwezige eters.
Keuze ruim voldoende, ook vis en vegetarisch en alles heel smakelijk. Een aanrader, we gaan er zeker vaker eten.
Alie M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Uitstekende ambiance ,vriendelijk personeel en een uitstekende kaart met heerlijk eten. Ook met de ah actie bonnen niets dan lof.
ria.dejongh .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijke avond gehad in een sfeervolle ambiance. Het eten wat wij uitgezocht hadden was lekker en ruim voldoende. De bediening was correct en aardige meiden. Zeker voor herhaling vatbaar TOP.
hade95 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor de tweede keer met de restaurantzegels van de AH bij de Schoppe gegeten. Menu's zagen er verzorgd uit.
Smakelijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Ik had aangegeven dat er een jarige in ons gezelschap aanwezig was daar is leuk op in gespeeld. Het enigste min puntje was dat op de plek waar wij zaten het tochten. Hartelijk dank voor de gezellige avond
jbw_rauwerdink .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gedineerd in een gezellige omgeving met een hartelijke gastvrouw. We konden a la carte eten
en het gebodene was van uitstekende kwaliteit. Al met al zeer geslaagd. We hebben eerder prettige ervaringen met dit restaurant opgedaan en dit werd nu weer bevestigd.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en een uitstekende bediening! We hadden vis vooraf en vis als hoofdgerecht, heerlijk klaar gemaakt met daarbij een lekkere rauwe groente aangemaakt en heerlijke grote frieten.
Als toetje een " blanke deerne " room ijs met chocoladesaus.
De locatie, wij zaten naast de open haard is prachtig. Op de tijd toen wij er waren was er ook een gezelschap met kinderen. Wel wat meer lawaai, maar niet erg storend! Al met al een zekere aanrader!