De Schoppe (De Twee Bruggen Winterswijk)

Meenkmolenweg 23 7109 Winterswijk Miste Nederland Kaart

Over restaurant De Schoppe (De Twee Bruggen Winterswijk)

Verrassend veelzijdig

Gelegen aan de rand van Vakantiepark De Twee Bruggen ligt Restaurant De Schoppe. Laat u verrassen door de sfeervolle ambiance in het restaurant of op het zeer aangename terras. De gevarieerde kaart biedt voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant De Schoppe (De Twee Bruggen Winterswijk)

Voordelig
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Ik had aangegeven dat er een jarige in ons gezelschap aanwezig was daar is leuk op in gespeeld. Het enigste min puntje was dat op de plek waar wij zaten het tochten. Hartelijk dank voor de gezellige avond
Jbw_rauwerdink .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gedineerd in een gezellige omgeving met een hartelijke gastvrouw. We konden a la carte eten
en het gebodene was van uitstekende kwaliteit. Al met al zeer geslaagd. We hebben eerder prettige ervaringen met dit restaurant opgedaan en dit werd nu weer bevestigd.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en een uitstekende bediening! We hadden vis vooraf en vis als hoofdgerecht, heerlijk klaar gemaakt met daarbij een lekkere rauwe groente aangemaakt en heerlijke grote frieten.
Als toetje een " blanke deerne " room ijs met chocoladesaus.
De locatie, wij zaten naast de open haard is prachtig. Op de tijd toen wij er waren was er ook een gezelschap met kinderen. Wel wat meer lawaai, maar niet erg storend! Al met al een zekere aanrader!
Bonhar .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima eten met goede bediening (werd extra gezegd dat bijbestellingen van frites en salades geen probleem was en deze werden dan ook zeer snel gebracht, compliment). Al met al prima prijs -kwaliteitverhouding!!
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een gezellig en goed restaurant . Hebben er heerlijk gegeten . Top. Bediening goed en snel. Zal in de toekomst vaker naar toe gaan om te dineren .
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Wij hebben er tijdens ons verblijf op het park de Twee Bruggen tweemaal gedineerd, te weten op 2 en op 8 september. Beide keren was het diner zeer goed, was de sfeer gezellig en de bediening uit de kunst. Wat ons betreft een dikke aanrader dus.
Mybrll .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
we waren met 12 personen en kregen een heerlijke plaats toegewezen.
de bediening was vriendelijk en snel.
het eten was verrukkelijk alleen een tweede groente had misschien gekund, maar verder geen klagen
zeker een aanrader!
Jan.voogt .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Bij aankomst stond onze tafel al klaar maar omdat het nog schitterend weer was wilden wij graag op het terras zitten. Geen enkel probleem. Ontvangst en bediening was zonder meer goed en vriendelijk. Eten was prima en voldeed aan onze verwachtingen. We komen hier zeker nog eens terug.
Anneke U.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Een leuk restaurant met vriendelijk personeel, vlotte bediening en over het geheel genomen goed eten.Mooie locatie buiten Winterswijk bij een recreatie gebied. Camping.zwembad,tennisbaan en de mogelijkeheid om te kanoen. En ondanks het feit dat wij reeds om 17.30u gereserveerd hadden weinig geluid overlast.
Mochten zelf vd kaart kiezen en goed geproportioneerd gerechten soms wel iets te goed met name een voorgerecht salade bietjes,geitenkaas hazelnoten en spinazieblad en een beetje dressing.smakelijk maar best groots!
Ejvanderziel .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gewoon PRIMA. Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. We maakten gebruik van de AH actie en mochten gewoon van de hele kaart kiezen.
Jg.tepaske .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
het menu was goed van opzet
de bediening was prettig in omgang en attent
fijne sfeer, huiselijk van opzet
een aanrader voor wie hier een diner wil gebruiken
M_hulzink .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het was er erg druk,mede doordat er een hardloopwedstrijd georganiseerd werd. Ze waren mijn voorgerecht vergeten. Veel later kwam dan eindelijk het gerecht, maar deze zag er anders uit dan die van mijn man. We hadden het zelfs gerecht. Het eten is redelijk, maar als wij de volle prijs hadden moeten betalen, dan zou dat niet in verhouding geweest zijn.

Overigens: de kinderen kunnen er erg leuk spelen! Veel vertier buiten.
Bmwernerjansen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben het driegangen menu genomen en dat was zeer goed op elkaar afgestemd. Het was alleen heel erg druk, lang wachten en ik had de biefstuk al op en ton kwamen de frites en groente pas! Verder was het heerlijk en hebben we een fijne avond gehad.
Wibro43 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De Schoppe is een gezellig restaurant met leuke zitjes. Het personeel is zeer vriendelijk en voorkomend. De keuze aan hoofdgerechten zou iets uitgebreider kunnen.
De door ons gekozen gerechten waren voortreffelijk
Jvanderbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk 3-gangen menu gehad. Het eten en de service was prima.
Het was er wel erg druk met veel kleine kinderen die rondrenden.
Toen we aankwamen werden eerst de kruimels nog van onze stoel geveegd.
Verder prima.
Flodel .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Voor het type restaurant vond ik de smaak van de gerechten prima. Rijkelijk grote porties.
De wachttijd tussen de gangen, en voor al bij het nagerecht was erg lang. Niet erg als je er veel tijd voor uit hebt getrokken maar kan iets vlotter.
De ruimte was goed als het gaat om met een ander te spreken.
Ruudsleper .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Met z'n vieren een driegangenmenu (Wenterse Weelde) gegeten. Lekker en mooi opgediend door vriendelijk en attent personeel ondanks drukte op het terras van de bijbehorende camping. Restaurant is veel meer dan een camping-eetgelegenheid. Goede porties qua grootte (o.a. lekkere bietensalade), die wel opgingen na een dagje fietsen in de omgeving. Enige nadeel was dat het net iets te warm was binnen en er daardoor ook wat irritante vliegen waren.
Elskamp .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Voor het eerst gegeten bij de Schoppe.
Het Wenterse weelde menu zag er aantrekkelijk uit.
De carpaccio was wat te dik gesneden en de Black Agnus steak wat te rauw naar onze smaak.
Dit laatste lijkt wel een trend: tegenwoordig krijg je de beefstuk bijna rare als medium vraagt.
Het eten bij de Schoppe is zoals je van een campingrestaurant mag verwachten.
Wsuselbeek .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Prettige maar wel erg jonge bediening.
Dit zou kwalitatief met iets meer kennis verbeterd kunnen worden.
Wel voor herhaling vatbaar en we komen zeker terug.
Wilma.rensing .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Personeel was uitermate vriendelijk. De bediening was correct en het eten was uitstekend.
Als voorgerecht had ik een carpaccio die mooi werd geserveerd.Ik had een tournedos als hoofdgerecht die op mijn verzoek rood moest zijn. Het vlees was erg mals.
Ook de bijgerechten waren warm en goed gaar. Ook het toetje, een Achterhoeks ijscoupje was van prima kwaliteit. Al met al een prima etentje.