De Schoppe (De Twee Bruggen Winterswijk)

Meenkmolenweg 23 7109 Winterswijk Miste Nederland Kaart

Over het restaurant De Schoppe (De Twee Bruggen Winterswijk)

Verrassend veelzijdig

Gelegen aan de rand van Vakantiepark De Twee Bruggen ligt Restaurant De Schoppe. Laat u verrassen door de sfeervolle ambiance in het restaurant of op het zeer aangename terras. De gevarieerde kaart biedt voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant De Schoppe (De Twee Bruggen Winterswijk)

resigerritsen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten . Zowel voorgerecht , hoofdgerecht en nagerecht waren erg lekker.het is genieten in een gezellige, zeer klantvriendelijke sfeer.
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima restaurant met goede service en goed eten/drinken.
We waren de kaarten vergeten, maar hebben deze mogen opsturen, super service!
Bedankt!
Monique en Theo V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima restaurant, smakelijk opgediend, leuke bediening, Sfeervolle ruimte met tafeltjes op afstand van elkaar, lekker privacy.
Monique en Theo V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima restaurant, keurige bediening, volop keuze, uitleg over gerechten, goede keus om daar te gaan dineren! Tafeltjes staan redelijk tot ver uit elkaar, lekker veel privacy tijdens het eten. Tafeltje bij toiletdeur is minder prettig, mogelijk dat die wat verzet kan worden...
cokkriek .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Onverwachte kwaliteit bij een grote camping. Gegeten in de "bar", die ruim genoeg en gezellig - met openhaardvuur - was voor de op een donderdagavond toch redelijk veel aanwezige eters.
Keuze ruim voldoende, ook vis en vegetarisch en alles heel smakelijk. Een aanrader, we gaan er zeker vaker eten.
Alie M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Uitstekende ambiance ,vriendelijk personeel en een uitstekende kaart met heerlijk eten. Ook met de ah actie bonnen niets dan lof.
ria.dejongh .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijke avond gehad in een sfeervolle ambiance. Het eten wat wij uitgezocht hadden was lekker en ruim voldoende. De bediening was correct en aardige meiden. Zeker voor herhaling vatbaar TOP.
hade95 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor de tweede keer met de restaurantzegels van de AH bij de Schoppe gegeten. Menu's zagen er verzorgd uit.
Smakelijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Ik had aangegeven dat er een jarige in ons gezelschap aanwezig was daar is leuk op in gespeeld. Het enigste min puntje was dat op de plek waar wij zaten het tochten. Hartelijk dank voor de gezellige avond
jbw_rauwerdink .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gedineerd in een gezellige omgeving met een hartelijke gastvrouw. We konden a la carte eten
en het gebodene was van uitstekende kwaliteit. Al met al zeer geslaagd. We hebben eerder prettige ervaringen met dit restaurant opgedaan en dit werd nu weer bevestigd.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en een uitstekende bediening! We hadden vis vooraf en vis als hoofdgerecht, heerlijk klaar gemaakt met daarbij een lekkere rauwe groente aangemaakt en heerlijke grote frieten.
Als toetje een " blanke deerne " room ijs met chocoladesaus.
De locatie, wij zaten naast de open haard is prachtig. Op de tijd toen wij er waren was er ook een gezelschap met kinderen. Wel wat meer lawaai, maar niet erg storend! Al met al een zekere aanrader!
bonhar .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima eten met goede bediening (werd extra gezegd dat bijbestellingen van frites en salades geen probleem was en deze werden dan ook zeer snel gebracht, compliment). Al met al prima prijs -kwaliteitverhouding!!
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een gezellig en goed restaurant . Hebben er heerlijk gegeten . Top. Bediening goed en snel. Zal in de toekomst vaker naar toe gaan om te dineren .
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Wij hebben er tijdens ons verblijf op het park de Twee Bruggen tweemaal gedineerd, te weten op 2 en op 8 september. Beide keren was het diner zeer goed, was de sfeer gezellig en de bediening uit de kunst. Wat ons betreft een dikke aanrader dus.
mybrll .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
we waren met 12 personen en kregen een heerlijke plaats toegewezen.
de bediening was vriendelijk en snel.
het eten was verrukkelijk alleen een tweede groente had misschien gekund, maar verder geen klagen
zeker een aanrader!
jan.voogt .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Bij aankomst stond onze tafel al klaar maar omdat het nog schitterend weer was wilden wij graag op het terras zitten. Geen enkel probleem. Ontvangst en bediening was zonder meer goed en vriendelijk. Eten was prima en voldeed aan onze verwachtingen. We komen hier zeker nog eens terug.
Anneke U.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Een leuk restaurant met vriendelijk personeel, vlotte bediening en over het geheel genomen goed eten.Mooie locatie buiten Winterswijk bij een recreatie gebied. Camping.zwembad,tennisbaan en de mogelijkeheid om te kanoen. En ondanks het feit dat wij reeds om 17.30u gereserveerd hadden weinig geluid overlast.
Mochten zelf vd kaart kiezen en goed geproportioneerd gerechten soms wel iets te goed met name een voorgerecht salade bietjes,geitenkaas hazelnoten en spinazieblad en een beetje dressing.smakelijk maar best groots!
ejvanderziel .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gewoon PRIMA. Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. We maakten gebruik van de AH actie en mochten gewoon van de hele kaart kiezen.
jg.tepaske .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
het menu was goed van opzet
de bediening was prettig in omgang en attent
fijne sfeer, huiselijk van opzet
een aanrader voor wie hier een diner wil gebruiken
m_hulzink .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het was er erg druk,mede doordat er een hardloopwedstrijd georganiseerd werd. Ze waren mijn voorgerecht vergeten. Veel later kwam dan eindelijk het gerecht, maar deze zag er anders uit dan die van mijn man. We hadden het zelfs gerecht. Het eten is redelijk, maar als wij de volle prijs hadden moeten betalen, dan zou dat niet in verhouding geweest zijn.

Overigens: de kinderen kunnen er erg leuk spelen! Veel vertier buiten.