De Schildkamp

- Ontbijt 07:30 - 1

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jacqueline1963 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Afgaand op de positieve reacties op Iens en de aantrekkelijke kaart op de website zijn we vanavond naar Asperen getogen. Bij binnenkomst aardig ontvangen, drankjes werden opgenomen en er kwam een bordje met 3 halve sneetjes brood,kruidenboter, tapenade en een smoezelige menukaart.
Verbazing van onze kant. De kaart die we kregen gepresenteerd kwam niet in de buurt van de kaart die we die middag op de website hadden bekeken. Wij hebben aangegeven dat we teleurgesteld waren, omdat we juist door de onlinekaart voor deze locatie hadden gekozen en de serveerster gaf aan dat de website verouderd was en er werd gewerkt aan een nieuwe site. Wat zouden we doen? Hier wat eten of opstappen en ergens anders gaan eten. Uiteindelijk gekozen om hier toch te eten. Partner bestelde een kreeftgarnalensalade van de voorgerechtenkaart als hoofdgerecht en ik de sateschotel. De salade was een fantasieloze salade van veldsla, reepjes appels, rode ui,
kreeftgarnalen en een beetje cocktailsaus. Als je een sateschotel bestelt en je ziet dat het 21,50 kost dan zijn de verwachtingen hoog gespannen. Dan wordt het uitgeserveerd en je ruikt het gelijk, de zoete overheersende geur van Wijko satesaus. Zonde, op zich een mooie spies kippedijenvlees, vergezeld van fabriekspatat, muffe kroepoek en fabriekssatésaus. Als de jonge serveerster vraagt hoe het smaakt, weten wij niet goed wat we moeten antwoorden. Zij voelt aan dat wij niet tevreden zijn en later komt haar collega vragen of wij klaar zijn en hoe het heeft gesmaakt. Wij geven aan dat wij meer hadden verwacht voor het bedrag dat we betaalden. In een beetje eetcafé waar een kok met liefde voor zijn vak achter de kachel staat eet je 10 keer beter. Vanavond was het een pakjes- en emmertjesparade.
De serveerster heeft geduldig ons verhaal aangehoord en zou het aan de keuken doorgeven. Ze bood ons een kopje koffie aan ter compensatie, wat wij netjes vonden...maar wij schuiven niet meer aan bij De Schildkamp.
CuliCulemborg .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Op 27 februari aten we bij De Schildkamp in Asperen. In een woord: verrassend! Het interieur, de menukaart, de uitstekende bediening. Ik koos voor Oosters stoommandje gevuld met schol, zalm en zeebaarsfilet. Het werd geserveerd met heerlijk gegrilde groentes, aardappeltaart en een smaakvolle tuinkruidensaus. Het zag er niet alleen origineel uit door het stoommandje, maar was ook smaakvol. Net als de Ierse steak in een jasje van witte patent en Pecorino geserveerd op een risotto van witlof en een kappertjes roomsaus die mijn partner koos. De kinderen lieten niets over van de vegetarische lasagne: een goed teken. Het grand dessert en tarte tatin vormden een prima afsluiting van een gezellig diner. Lekker in de buurt, hier komen we nog eens terug!
Frank_eet .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Lekker gegeten met een famillieuitje. Eten wat goed lekker en goed verzorgt. Personeel netjes en correct. Helaas was de appeltaart op omdat er die middag een fietstocht langs was geweest die alle appeltaart had opgegeten. Gelukkig waren er nog andere lekkere toetjes!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
wij fietsliefhebbers gingen de Lingeroute fietsen en hadden hotel de Schildkamp geboekt voor 2 nachten dit bleek een super goede keus fiets vriendelijk heerlijk eten en een zeer schone ruime kamer. Al het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt was erg goed verzorgd met vele streekproducten en vriendelijke gastvrouwen. Prijs en kwaliteit zeer goed. Een aanrader voor fietsers met vele routes in de omgeving. Wij gaan zeker nogmaals terug!!!
Gwh .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
2e paasdag met de gehele familie genoten van een overheerlijke brunch, ontvangst met een lekker glaasje champagne, vervolgens een aspergesoepje, waarna een uitgebreid buffet op ons wachtte. alles was heerlijk vers, positieve uitschieters; een heerlijke tonijnsalade, aan 1 stuk gegaarde entrecote, warme beenham, ovenvers brood, lekkere kaasjes, etc
tot slot nog een heerlijk dessertbuffet
ook zeer prettig dat er voor de kinderen voldoende vermaak was, zodat de volwassenen in alle rust konden genieten
Rikgroot .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
“Super verwennerij, vriendelijke bediening, verrassende menu's”
Al meerdere keren hier uitstekend gegeten.
wij zijn gegaan voor het 3 gangenmenu.
27,50 voor een heerlijk menu.
mooie prijs voor een zeer goede kwaliteit.
Arnold O.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Grandioos gegeten in restaurant De Dikke van Daalen, bediening erg vriendelijk, attent en gastvrij. Restaurant sfeervol ingericht. Leuke eigentijdse a la carte kaart met ruime keuze van diverse voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Tevens wordt er de mogelijkheid geboden om te kiezen voor een dagelijks wisselend specialiteiten drie gangen menu van de chef. Kwaliteit van het eten was van topkwaliteit, mooie smaken, eigentijdse presentatie. Voor culinair genieten is dit restaurant een echte aanrader.