De Scherpenbergh

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 08:30

J. Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Als niet-golfer hier beland na activiteiten in de omgeving. Mooi (verwarmd) terras met prima uitzicht op genietende golfers. Ook binnen niets op aankleding aan te merken inclusief zeer verzorgd sanitair. Gekozen voor weekschotel met 3 x vis (dorado, schelvis en schol). Heerlijk en daarbij 2 mooie asperges met goede saus. Keurige, attente bediening, alhoewel bestelde drankjes wat lang op zich laten wachten (en 1x helemaal niet verscheen). Aanrader.

BMD993 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Scherpenbergh biedt een 18 en een 9 holes golfbaan in een prachtige omgeving. Het 'clubhuis' is stijlvol aangekleed en heeft een heel ruim en mooi terras met zicht op de baan. Het eten in het restaurant is telkens weer verrassend goed. Wij komen zeker terug!
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Na een ronde golf gespeeld te hebben in verzengende hitte een lekker plekje op het terras gevonden. We hadden gekozen voor het arrangement, 18 holes golf inclusief een 2 gangen diner. Vooraf carpaccio, goede portie. Lekker, en met een fijne dressing. Daarna een trilogie van vlees, bestaande uit stukjes gemarineerde kippendij, een stukje runder ribeye, een stukje varkenshaas. Dit alles in een ouderwets goed gemaakte pepersaus. Goed eten voor een goede prijs! Voor herhaling vatbaar.