De Schelp

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Schelp

D. L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Na een paar teleurstellingen van enkele jaren geleden toch maar weer eens bij De Schelp op 11 oktober 2018 een poging gewaagd.
Het was kennelijk teveel moeite de tafel schoon te maken terwijl deze zichtbaar niet schoon was. Kennelijk standaard: ik hoorde meerdere mensen klagen!
De bestelde zeebaars stonk echt naar vis, dus niet vers. Bovendien ontzettend slecht bereid: gortdroog. Toen ik reclameerde werd gezegd dat de vis in de roomboter gebakken was en ik werd bedankt voor mijn reactie. De vis werd begeleid door een drekkerige samenraapsel van té gare groenten. Als ik aan het eten terugdenk word ik nóg misselijk.
Voor eens en altijd: nóóit meer eten bij De. Schelp!
J. W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Ik ben echt niet tevreden over de bediening. Ik kom regelmatig bij de Schelp en meestal is het goed. Vandaag echt niet. De gerechten werden gebracht en daar bleef het ook bij. Totaal geen aandacht voor ons. De tafel was niet schoon. Wij moeten elke keer afwachten of er toevallig iemand langsliep en dan te vragen of we nog wat mochten bestellen. Ik had deze recensie niet geschreven als het hierbij bleef. Maar toen ik naar binnen liep om te betalen (er was weer geen aandacht) en het vriendelijk meldde keken beide dames mij aan zonder een reactie te geven. Belachelijk. Wij hadden trouwens voor 100 euro gespendeerd maar dit doe ik nooit meer.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Als vaste klant van de schelp merk ik dat de kaart de laatste jaren steeds kleiner wordt. Waarschijnlijk is de eigenaar zo'n ondernemer die denkt dat de klanten dit lekker eenvoudig vinden en toch wel blijven komen. Ik vind het de laatste tijd echt te erg geworden, daarom een recensie in de hoop dat ze hun beleid aanpassen. Ossenhaasspies bestaat bijvoorbeeld niet meer. Het is nu eigenlijk voornamelijk een sate of hamburger tent geworden. Laatste keer was er vis van de dag of sliptong, en de sliptong was op. Tja. Sluit dan de tent liever als je jezelf niet meer serieus neemt als keuken. Ik verwacht geen sterrenkeuken, maar hoe moeilijk is het om een zalm of biefstuk te grillen
De bediening is wel nog altijd heel aardig en de lokatie en sfeer is ook leuk. Moeilijk kiezen of ik nog terugkom of niet
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Ik verwachtte niet heel veel in deze 'Strandtent' maar het eten (curry met kip en gamba's en de hamburger deluxe) waren echt lekker.
Grote porties.
Bavanbaalen V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wat een heerlijke ervaring. Goed personeel, heerlijk eten en drinken en schone toiletten. Prijzen zijn redelijk en de kwaliteit van de ossenhaas en de bereiding ervan is geweldig. Er zat zelfs groente en friet, mayonaise en sla bij.
Fantastisch!!!
Wij hopen nog eens terug te komen.
CindyZonneveld .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met vriendengroep van 12 personen gisteravond heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk, prachtig uitzicht op woeste zee en goed eten wat wil je nog meer!
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben vanmiddag met een grote groep gasten van De Zonnebloem een geweldige middag gehad. De bediening wat perfect en zeer behulpzaam. De koffie, de drankjes en het gebak waren heerlijk.
Al met al weer een zeer geslaagde middag.
p. A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
8,5 / 10
We hebben met z'n viertjes heerlijk gegeten, van de ossehaasspies via de steak usa tot aan de sliptong was het geweldig.
Ook de salade was in 1 woord geweldig lekker fris en knapperig.
En als afsluiting de grand dessert deze was zeer uitgebreid en van alle smaken voorzien van 2 soorten ijs tot spekkoek enz. enz.
Het is het aanraden waard.
Donna S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Super goede service maar eten kan veel beter, vooral het kwaliteit vlees. Verder een hele leuke en gezellige tent waar we lekker buiten in de zon hebben gezeten.
viooltje12 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lekker gegeten. Prachtige locatie erg mooi met zonsondergang.
Mijn man had varkenssaté en ik een hamburgermenu. Was prima.
Maar is miste de spareribs op de kaart, aangezien dit hier al jaren mijn lievelingsgerecht is, dus dit was een kleine teleurstelling.
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een gezellig strandpaviljoen met goede bediening.Was goed vertoeven en eten was lekker.Komen zeker weer terug.De bediening was zeer correct en beleefd.
D L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Slechte keuken.
Tournedos voor €24,50 en krijg je pepersaus uit een zakje.
Garnalencocktail whiskeysaus. Geen whiskey geproefd. Groente uit pot of diepvriesvak ? Kabeljauw droog, en dan kijk je toch uit op de Noordzee!
Pesto uit een potje. Al met al niet lekker gegeten. Voor de prijs zou je alles vers moeten krijgen.
En sowieso snap ik de kok niet. Je wordt toch kok om ook echt te koken?
Het brood was wel lekker. Bediening vriendelijk.
Riek M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De spare ribs waren bijna koud en er zat geen marinade op. Het eten was er snel, bediening was te gehaast. Jammer wij komen niet terug.
haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Op warme dag gegeten, dus terras was vol. Maar snelle en vriendelijke bediening, 1x ging iets mis met drankjes die niet voor ons waren. Lekkere spinazietaart gegeten, en prima slibtongetjes, ruime hoeveelheid. Heerlijk koude prosecco in klein flesje. Eten prima voor een strandtent.
LynnS .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op een mooie zomerdag hier gegeten. Ondanks dat het dan natuurlijk erg druk is op t strand is de bediening altijd super snel. Het eten is prima en het uitzicht op zee is natuurlijk geweldig!
TrWF .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Heerlijk buiten gegeten. Vega: salade met mozzarella en salade met geitenkaas en honing (op verzoek zonder spek, geen probleem), verreweg de beste salade van de hele vakantie.
Niet-vega; spareribs waren uitstekend, scholletje was ook goed.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten, wel echter spitsuur. Za avond veel lawaai. Voorgerechten waren goed en voldoende alleen een etagère eet wat lastig en je zicht naar tafelgenoten is weg. Hoofdgerecht prima en voldoende ik mis alleen toch groente, paar boontjes en schijfje wortel... We mochten meer patat vragen als nodig was dus goede service. Bediening prima en snel. Van mij had t wat rustiger gemogen maar dat is persoonlijk. Drankjes en koffie top!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Bediening was zeker vriendelijk alleen onervaren. Excuseerde zich vooraf al dat het een rommelige avond was. Voordat we compleet waren werden de menukaarten uitgedeeld. Proeverij voorgerecht wordt geserveerd op een "High thea toren" waardoor je elkaar niet meer aan kunt kijken en de tafel vol staat. Hoofdgerechten waren matig. Vis droog, Saté saus te vet en friet slap. Te vaak moeten vragen om drinken. (zonde!) Wel een mooie zaak met potentie! Iets meer liefde in het eten en wat ervaren krachten aan de voorkant zal een hoop schelen.
Daisy T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Hier geluncht op 06/03/2016. Vooraf had ik een warme chocomel met slagroom gedronken en vervolgens gekozen voor Clubsandwich "De Schelp". Een broodje bestaande uit gerookte kipfilet, sla, spek, omelet en chilimayonaise. Dit broodje is zeker een aanrader. Erg lekker. Het broodje carpaccio van mijn tafelgenoot was ook naar wens.

De bediening was vriendelijk. Daarnaast is de locatie ideaal.
19masja83 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Lekker, maar niet enorm bijzonder en de prijs kwaliteit is ook niet helemaal op zijn plaats vind ik.
Ik zal er gerust nog eens eten vanwege de locatie aan het strand, maar ik ken betere restaurants.