De Schapendrift

Meer informatie over restaurant De Schapendrift

• Terras
Cheryl T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Hebben met 7 personen geluncht, duurde wel lang. 25 minuten. Erwtensoep te zout. Kroketjes en friet was prima. Prijs voor een flesje coca cola 2,50 is echt te duur. Was deze nou 2,20 had ik nog wel een 2de genomen.
Mariecke P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
Zeer vriendelijke bediening. We kozen een heerlijk biertje uit het mooie assortiment bieren dat hier wordt geschonken, waaronder de fantastische biertjes van brouwerij Maallust. Daarop besloten we hier ook een hapje te eten. De kinderen konden heerlijk buiten in de speeltuin, en later binnen in de speelhoek spelen, wat wel zo relaxed is. We bestelden als voorgerecht de mosterdsoep (erg lekker), en bladerdeeg met paddenstoelen (goed gekruide, heerlijke paddenstoelen) en als hoofdgerecht de meervalfilet (goed klaargemaakt, vol smaak) en de surf & turf met gamba's en Orvelter rundvlees. Hoewel ik duidelijk om medium-rare had gevraagd, was het vlees helaas heel erg doorbakken. Zonde want het vlees was erg goed en ik had het graag met nog een beetje rood er in geproefd. De gebakken aardappeltjes erbij waren erg lekker, maar de rest van de bijgerechten stelde niet zo veel voor. Fijn dat er een kindermenu was, waaronder ook pannenkoeken. We komen hier vast nog wel een keer terug, maar dan bestel ik de vis...
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Gisteren hier even gegeten. Prima restaurant. Goede voorgerechten en prima hoofdgerechten. Hoeveelheden ruim voldoende (al gaat het ons meer om de smaak) Bediening vlot en netjes. Verwacht geen haute cuisine maar gewoon goede gerechten met prima smaak. Prijs/kwaliteit verhouding is goed!