De Schans

Over het restaurant De Schans

Midden in het groene Hart van Holland tussen de
vestingstadjes Oudewater en Montfoort - om precies te zijn
in het voormalige buurtschap Willeskop - bevindt zich
restaurant De Schans van Lilian en Ries Verburgt.
Met deze virtuele kennismaking proberen zij u in de
verleiding te brengen om restaurant De Schans met
een persoonlijk bezoek te vereren.

De Schans heeft t/m 23 december Wilde Weken! Hierbij krijg je een 4-gangendiner voor €48,00 per persoon, of een 5-gangendiner voor €56,00 per persoon. Vijf euro korting ontvangen? Reserveer met de code 'Wilde Weken'.

Meer informatie over restaurant De Schans

Uitmuntend
9,8
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Schans

Iris D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Tussen kerst en oud en nieuw hier voor het eerst gegeten. Door de periode van het jaar konden we niet van de kaart kiezen maar kregen we een verrassingsmenu. Alles was tot in de puntjes verzorgd! Mooie verassende gerechten, goede bijpassende wijnen en perfecte service. Daarnaast is de prijs/kwaliteit top. Wij komen hier zeker vaker terug.
A.J.W. V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben afgelopen Zaterdag met vrienden de locatie "de Schans" bezocht en het heeft onze verwachting meer dan overtroffen, een heerlijke rustige locatie met een goede ambiance, zeer vriendelijk personeel die ook bij elk gerecht een duidelijke info kon aangeven, en een kok in de keuken die meer dan voortreffelijke gerechten heeft gepresenteerd, het was puur genieten en deze locatie verdiend in mijn ogen zeker een ster !!!! Tot de volgende keer wij komen zeker terug. Tineke en Ad Hilversum.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben hele mooie, uitgebalanceerde gerechten gegeten in een ontspannen sfeer. Het bijpassende wijnarrangement was ook zeer geslaagd, en werd enthousiast toegelicht door de sommelier.
Stefenjolanda .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Alles klopt bij “De Schans”.
De bediening is zeer attent zonder stijf te zijn en behept met een grote dosis humor. De gerechten zijn, evenals de daarbij passende wijnen, onovertroffen. De chef is een absolute vakman die de meest fantastische gerechten met verrassende smaken op tafel weet te toveren. De ambiance is plezierig en warm en de wachttijden tussen de gerechten, in ons geval het 5 gangen verrassingsmenu incl. wijnarrangement, is precies goed.
Al met al hebben we een geweldige avond gehad en hopen we nog vaak door het team van De Schans in de watten te kunnen worden gelegd.
Absolute verwennerij !!
Stefenjolanda .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Hier klopt gewoon alles. De gastvrijheid, de kwaliteit van de gerechten en de prijs/kwaliteit verhouding zijn onovertrofen. De bediening is niet niet te formeel, zeer alert en en behept met een gezonde dosis humor. De chef is een absolute vakman die na zich voorgesteld te hebben de meest fantastische gerechten op tafel weet te toveren. De tijd tussen dAl met al,
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten bij de Schans. We hadden het verrassingsmenu besteld. Dit was heerlijk. Met name het tussengerecht (stukje tongfilet) en het hoofdgerecht (prachtig langzaam gegaarde runderlende) smaakten voortreffelijk. De inrichting is sfeervol en de stoelen zitten comfortabel. Ook alle lof voor de bediening. Geven je echt het gevoel van een avondje uit.
Monique .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gastvrij, altijd een ander menu, vriendelijke bediening. Je voelt je welkom.
En heerlijk eten. Evt. dieet wensen worden altijd opgevolgd.
Top!
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooie gerechten, die verrukkelijk smaken! De chef komt met de menukaart om te vragen wat je wil eten of wat je niet blieft. Je laten verrassen kan ook! Een aanrader!
Stephan H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vriendelijke en warme ontvangst met nog ruime keuze aan tafeltjes. Ook qua menu waren de mogelijkheden te over. Er werd een speciaal menu voor ons samengesteld met inachtneming van onze voorkeuren per persoon.
Precies een goed tempo qua gerechten en drinken.
De prijs is niet laag maar je krijgt wel echt waar voor je geld. Een heerlijk avond uit !
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Echt heerlijk. En wat een mooie gerechten.
Vijf gangen, met bijpassende wijnen. De keuze van de wijnen was gedurfd, buiten de platgetreden paden maar verrassend lekker.
Wij komen uiteraard graag terug.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooie sfeervolle ambiance , het aantal gangen menu gekozen dit waren lekkere gerechten en heel mooi gepresenteerd. Het personeel was zeer attent en uiterst vriendelijk, Eigenaren enthousiaste gezellige mensen .
Arie L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Erg goed en vriendelijk restaurant.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De voor en hoofdgerechten waren zeer goed en origineel. Vooral “de erwtensoep”. Het dessert mag meer room en chocolade bevatten. De service en bediening onder leiding van Dirk was wederom zeer professioneel, goede balans tussen formeel en informeel, authentiek en met humor. We komen hier graag terug.
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Dat was genieten, heerlijke gerechten met lekkere wijn.
Kortom het was genieten en voor herhaling vatbaar, we komen zeker een keer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prima gerechten, zoals de Riesotto - als voorgerecht - die kennelijk al langer op de kaart staat en de Miet en Griet, in het juiste tempo geserveerd. Bijpassende aanbevolen wijnen per glas genomen. Achtergrondmuziek zacht genoeg om niet te storen. Kok die zich komt voorstelleen. Kortom: aangename middag gehad. Dank ook voor de mogelijkheid de fietsaccu bij te laden.
Ynnit D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Een tien voor de TIEN van Rien! Mooie gerechtjes, goed klaargemaakt, mooi gepresenteerd in een passend tempo.
Het (bob-) wijn arrangement was verrassend en i.h.a. passend. Keurige prijs kwaliteit.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijke verrassende gerechten gegeten met zeer goed bijpassend wijnarrangement
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij de Schans. We zijn hier vaker geweest, iedere keer is het eten heerlijk en mooi opgediend. De sfeer is erg gemoedelijk, waarbij het door ons erg gewaardeerd wordt dat de eigenaar regelmatig langs de tafels komt.
paul W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
altijd naar wens. alijd vriendelijk.altijd smaakelijk. comfortable bedening. goed selectie van eten en drinken.
Ik kom graag terug nog keer.
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke avond gehad. Fantastisch gegeten met heerlijke wijn. De 10 van Ries was verrassend en uitstekend op smaak. Elke keer weer een cadeau!