De Schans

Over het restaurant De Schans

Midden in het groene Hart van Holland tussen de
vestingstadjes Oudewater en Montfoort - om precies te zijn
in het voormalige buurtschap Willeskop - bevindt zich
restaurant De Schans van Lilian en Ries Verburgt.
Met deze virtuele kennismaking proberen zij u in de
verleiding te brengen om restaurant De Schans met
een persoonlijk bezoek te vereren.

De Schans heeft t/m 23 december Wilde Weken! Hierbij krijg je een 4-gangendiner voor €48,00 per persoon, of een 5-gangendiner voor €56,00 per persoon. Vijf euro korting ontvangen? Reserveer met de code 'Wilde Weken'.

Meer informatie over restaurant De Schans

Uitmuntend
9,7
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Schans

Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima wijn en ambiance
Lenhard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
prima avond, heerlijk gegeten, uitstekende wijnen....kortom een aanrader! we zaten buiten wat op zich prima is, de weg is wel wat rumoerig maar later op de avond geen probleem meer.
Annievert .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Weet je geen verjaardagscadeau? Ga eten bij Ries en Lilian met Dirk als vaste ober, dan ben je verzekerd van een heerlijke avond.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Waanzinnig mooi en lekker eten. Asperge bereidingen was een mooi begin van een fijne avond. Sfeer en humor bij het team. Ster niveau. We komen zeker terug en raden deze locatie zeker aan
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Het eten hier was zeer goed. Vooral het voorgerecht met verschillende bereidingen van asperge was fantastisch! Heerlijk buiten in het zonnetje de eerste gangen gegeten en later op de avond naar binnen verhuisd. Bediening supervriendelijk.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Eten in Restaurant De Schans is echt jezelf verwennen. Het eten is om van te genieten. Heerlijke combinaties en goede bijpassende wijnen. Mooie afwisseling van gerechten en dito presentatie. Zeker de asperge creatie, maar ook de het overheerlijke lam. Het restaurant zit er al 14 jaar, maar is nauwelijks bekend. En dat is echt zonde! Wij komen zeker terug om nog een keer te genieten van de fantastische creatie die de kok maakt.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
wederom in ontspannen sfeer, avond uit geweest en bijzonder lekker gegeten en genoten van de bijpassende (verrassende) wijnen.
Hendrik P.B. K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We komen hier al jaren maar deze keer hadden we het restaurant afgehuurd voor een verjaarsdiner. Ries en zijn team hebben zichzelf overtroffen. Fantastische gerechten, zeer attente bediening en een geweldige setting. Ronduit geweldig! de gehele (culinair nogal kritische) familie was laaiend enthousiast. Op naar de volgende gelegenheid hier te eten. In vele opzichten een absolute aanrader!!
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Was een fijne avond, bediening was efficient en enthousiast, hebben ons door de Chefkok een 4 gangen verrassingsmenu laten samenstellen, het was 4x een fijne ontdekking. Is zeker een omweg waard.
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Fantastische avond gehad, ben een kritische eter maar heb niets op te merken. Geweldige keuken en fijne bediening. Iedere maand een nieuw menu. Top Top Top
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Tussen kerst en oud en nieuw hier voor het eerst gegeten. Door de periode van het jaar konden we niet van de kaart kiezen maar kregen we een verrassingsmenu. Alles was tot in de puntjes verzorgd! Mooie verassende gerechten, goede bijpassende wijnen en perfecte service. Daarnaast is de prijs/kwaliteit top. Wij komen hier zeker vaker terug.
A.J.W. V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben afgelopen Zaterdag met vrienden de locatie "de Schans" bezocht en het heeft onze verwachting meer dan overtroffen, een heerlijke rustige locatie met een goede ambiance, zeer vriendelijk personeel die ook bij elk gerecht een duidelijke info kon aangeven, en een kok in de keuken die meer dan voortreffelijke gerechten heeft gepresenteerd, het was puur genieten en deze locatie verdiend in mijn ogen zeker een ster !!!! Tot de volgende keer wij komen zeker terug. Tineke en Ad Hilversum.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben hele mooie, uitgebalanceerde gerechten gegeten in een ontspannen sfeer. Het bijpassende wijnarrangement was ook zeer geslaagd, en werd enthousiast toegelicht door de sommelier.
Stefenjolanda .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Alles klopt bij “De Schans”.
De bediening is zeer attent zonder stijf te zijn en behept met een grote dosis humor. De gerechten zijn, evenals de daarbij passende wijnen, onovertroffen. De chef is een absolute vakman die de meest fantastische gerechten met verrassende smaken op tafel weet te toveren. De ambiance is plezierig en warm en de wachttijden tussen de gerechten, in ons geval het 5 gangen verrassingsmenu incl. wijnarrangement, is precies goed.
Al met al hebben we een geweldige avond gehad en hopen we nog vaak door het team van De Schans in de watten te kunnen worden gelegd.
Absolute verwennerij !!
Stefenjolanda .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Hier klopt gewoon alles. De gastvrijheid, de kwaliteit van de gerechten en de prijs/kwaliteit verhouding zijn onovertrofen. De bediening is niet niet te formeel, zeer alert en en behept met een gezonde dosis humor. De chef is een absolute vakman die na zich voorgesteld te hebben de meest fantastische gerechten op tafel weet te toveren. De tijd tussen dAl met al,
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten bij de Schans. We hadden het verrassingsmenu besteld. Dit was heerlijk. Met name het tussengerecht (stukje tongfilet) en het hoofdgerecht (prachtig langzaam gegaarde runderlende) smaakten voortreffelijk. De inrichting is sfeervol en de stoelen zitten comfortabel. Ook alle lof voor de bediening. Geven je echt het gevoel van een avondje uit.
Monique .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gastvrij, altijd een ander menu, vriendelijke bediening. Je voelt je welkom.
En heerlijk eten. Evt. dieet wensen worden altijd opgevolgd.
Top!
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooie gerechten, die verrukkelijk smaken! De chef komt met de menukaart om te vragen wat je wil eten of wat je niet blieft. Je laten verrassen kan ook! Een aanrader!
Stephan H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vriendelijke en warme ontvangst met nog ruime keuze aan tafeltjes. Ook qua menu waren de mogelijkheden te over. Er werd een speciaal menu voor ons samengesteld met inachtneming van onze voorkeuren per persoon.
Precies een goed tempo qua gerechten en drinken.
De prijs is niet laag maar je krijgt wel echt waar voor je geld. Een heerlijk avond uit !
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Echt heerlijk. En wat een mooie gerechten.
Vijf gangen, met bijpassende wijnen. De keuze van de wijnen was gedurfd, buiten de platgetreden paden maar verrassend lekker.
Wij komen uiteraard graag terug.