De Schalkse

Ossenmarkt 12A 1381 LX Weesp Nederland Kaart

Over het restaurant De Schalkse

Dit unieke restaurant is een toppertje! De warmte en de gemoedelijkheid komt u tegemoet en historie en gastvrijheid voeren hier de boventoon. Een bijzondere plek aan de rivier de Vecht waar u heerlijk kunt eten maar waar u ook een bijzondere locatie vindt voor feesten en partijen. Een gevarieerde menukaart met een zorgvuldig gekozen wijnkaart. Speciaal dagje doorbrengen? Huur de salonboot Scorpio voor een door de Schalkse culinair verzorgde boottocht over de Vecht.

Meer informatie over restaurant De Schalkse

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Botenwerf .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Inrichting niet zeer bijzonder, wat krap en verouderd en met qua zitcomfort bijna erbarmelijk te noemen stoelen. Desondanks zeker een aanrader, vriendelijke medewerksters en een zoetminnende kok voor smakelijke, verzorgd ogende gerechtjes in enigszins krappe porties.
Jakob J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Bijna geen groente,slappe patates,nagerecht miniem
Sfeer en lokatie uitstekend
Veel te veelgeld voor gebodene
Gelukkig met kortingskaart gegeten
. ..
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Dat het terras vol zit is begrijpelijk met een prachtig uitzicht over de Vecht. Des te onbegrijpelijker is het slechte eten. Ik had spareribs besteld, deze waren letterlijk zwart geblakerd op het bord neergelegd. Toen ik hier wat van zei kreeg ik te horen dat dit aan de marinade lag. Het vlees was echter zwart, verkoold en gortdroog dus heb t laten staan.
Bediening is prima maar het eten is ronduit teleurstellend! Ook de saté die mijn tafelgenoot had was voor 15 euro niet de moeite waard; met koude salade uit de koelkast op t bord gegooid, 1 saté stokje en een lading patat.
Zo zonde voor deze mooie plek.
Tip voor de eigenaar: met je mooie plek aan de Vecht is het belangrijk kritisch te blijven. Op deze manier verlies je je gasten die je in mijn geval nooit meer terugziet.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima plek aan de Vecht waar je lekker buiten kunt eten. Er is van alles te zien boten, zwemmers en leuk uitzicht, parkeerplaats ook prima
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooie locatie. Eten goed genoeg, jonge bediening, best leuk met mooi weer
PMKR .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben goed gegeten. De keuze die we konden maken was aardig. Het waren niet al te ingewikkelde gerechten. Opmerking bij het aperitief: niet ongevraagd een ijsklont in de rosé en witte wijn doen. We hebben hem met een lepel eruit gevist!
Mk V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Speciale ah menu is eenvoudig maar prima. Wel staan er paar hilarische spelfouten op de kaart. Overigens geen vega optie. Bediening is vriendelijk en vlot. Terras is super.
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten goed, bediening redelijk, service kan beter: ik had bij de reservering aangegeven: buiten aan het water te willen eten. Bij aankomst bleek dat ze daar geen rekening mee konden houden. Jammer, gemiste kans.
annigje1959 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
erg gezellig en goed restaurant
vriendelijk personeel
goed eten
klein minpuntje dat we voor 4 personen 1 schaaltje patat en 1 schaaltje salade kregen , maar hebben bij besteld en hoefden dat niet te betalen
Top
zeker de moeite waard om hier te gaan eten
amjanssen .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Restaurant de Schalkse is een fijn restaurant op een toplocatie. Eten is goed en de bediening is altijd erg vriendelijk.
Walther52 T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
lange wachttijden. Meer dan 1 uur wachten alleen al op het hoofdgerecht. Toetje van het menu
was niet beschikbaar. kreeg een Dame blanhe aangeboden. Bij het serveren bleek het een Tiramisu te zijn. Was alleen cake en slagroom.
Kabeljauw overigens ( hoofdgerecht ) was zoutloos. Ambiance en locatie prima. Culinair geen hoogstandje.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten was lekker, de biefstuk van mijn vriendin vond zij zelfs perfect gebakken. Lekker op het terras aan het water gezeten. Bediening was heel vriendelijk.
Jeannet H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We werden zeer gastvrij ontvangen! Heerlijk gegeten en wat een superplek aan het water.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gerechten prima van smaak en goede porties. Het was een zomerse dag, terras aan het water, vriendelijke bediening, genoten!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Geweldig gegeten. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Leuk restaurant aan het water. Mooi uitzicht.herrlijke avond gehad.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Met de AH actie hier gegeten. Met zijn 2-en voor 45 euro gegeten (keuzemenu), maar ook voor de kaartprijs zou ik hier nog een keer terugkomen. Lekker gegeten. Qua hoeveelheid was het genoeg; we hadden wel 1 extra schaaltje friet besteld. De lokatie is leuk. Was nu alleen weinig te zien op de Vecht maar dat zal zomers wel anders zijn...
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gezellige eettentje aan de Vecht. Heerlijk eten, wel een beperkt met heel fijn menu dat je voor de AH zegels kunt kiezen.
Corrine L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk eten aan het water . Vandaag gekozen voor spareribs met koolsla, knoflook saus en dikken friet . Het vlees vielen gewoon van het bot .Op het tafeltje achter me werdt een xxxl carpaccio gebracht en zeer groot boord vol vlees met sla en dressing . Als nagerecht ging ik voor de Weespermoppen mouse met een heerlijk weespermop likeur echt heerlijk van smaak . Weer een geslaagde avondje uit in Weesp
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Goed en voldoende eten, AH keuze menu is een aanrader. Voordeel is dat je niet de hele avond weg bent en toch even eruit bent.
Dylan G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Paar dagen geleden hier gegeten. Restaurant aan het water met een mooi uitzicht. Niet heel groot. Eten is prima en voldoende garnituur. Bediening kan beter. Het gaat wel snel en er worden geen fouten gemaakt. Maar de vriendelijkheid is ver te zoeken. Erg kortaf en bits. Als je nog even wil wachten met je tweede drankje wordt er een scheef gezicht getrokken. Men lijkt vooral zo weinig mogelijk met de gasten bezig te willen zijn.