De Schalkse

Ossenmarkt 12A 1381 LX Weesp Nederland Kaart

Over het restaurant De Schalkse

Dit unieke restaurant is een toppertje! De warmte en de gemoedelijkheid komt u tegemoet en historie en gastvrijheid voeren hier de boventoon. Een bijzondere plek aan de rivier de Vecht waar u heerlijk kunt eten maar waar u ook een bijzondere locatie vindt voor feesten en partijen. Een gevarieerde menukaart met een zorgvuldig gekozen wijnkaart. Speciaal dagje doorbrengen? Huur de salonboot Scorpio voor een door de Schalkse culinair verzorgde boottocht over de Vecht.

Meer informatie over restaurant De Schalkse

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Schalkse

lenierob .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een gezellig restaurant zo aan het water! Eten was lekker en een leuke bediening.
Zeker de moeite waard voor een volgende keer.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Personeel is aardig, binnen redelijke tijd geserveerd, voorafje (soep) was prima, hoofdgerecht: jammer biefstuk totaal verknald leek wel touw en een zeer klein kommetje salade. Toetje was weer goed. Nog koffie na besteld ook goed. Van de zeer slechte biefstuk dit wel gemeld, maar daar werd alleen van gezegd dat ze het door zal geven. jammer dat er zo op werd gereageerd. Gaan hier dus niet meer eten.
m.venema921 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer lekker gegeten voor weinig geld.mooie portie gezellige bediening.
Zeker de moeite waard om daar nog eens te eten.leuk restaurantje
marianterheggen .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We hadden het AH menu en dat was lekker, vers en ruim voldoende. Vooral de sla was lekker knapperig.
De bediening aardig, voorkomend en snel. Kortom een positieve indruk.
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Voor het eerst gebruik gemaakt van de AH restaurant actie 2e menu gratis bij het Schalkse. Met enige reserve over de kwaliteit van zo`n actie hebben we het geprobeerd, maar het was uitstekend voorgerecht:warme geitenkaas met salade hoofdgerecht: limousin biefstuk in pepersaus, knapperige frietjes,sugar snaps en salade nagerecht: Weesper moppen mousse met slagroom en likeur. Echt alle gerechten waren van uitstekende kwaliteit, geserveerd door een vakkundige gastvrouw.
wil.j.schouten .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk restaurant op een mooie locatie. Lekker eten, ook het menu van de AH-restaurant actie was prima. We komen zeker terug voor een gerecht van de 'gewone' kaart.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellige omgeving aan het water. Vriendelijke bediening en een prima maaltijd ogv AH restaurant kaart.
Drie gangen menu, voorgerecht keuze uit 3 gerechten en bij de andere gangen uit 2 gerechten. Heerlijk stuk vlees of vis en een dessert met vruchten of ijs. Helemaal goed! Aanbevelenswaardig.
Winny D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De verschillende maaltijden op zich, Uiensoep, Burger, Kalfslever en een Carpaccio xxxl met extra Eendenleverkrullen, waren op zich redelijk. Jammer dat de olijfolie/balsamicoazijn voor de Carpaccio apart besteld moesten worden!!
Jakob B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en steeds correct en vriendelijk benaderd. De menukaart gaf duidelijk aan dat deze voor de AH-actie was bedoeld. Er was voldoende keuze. De gerechten waren goed en smakelijk. Er werd gevraagd of alles naar wens was en ook op een innemende wijze geïnformeerd of we nog iets wilden drinken. Bij vertrek werden we vriendelijk gegroet. Kortom: reden genoeg om nog eens terug te gaan.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Goede kok. Zeker voor herhaling vatbaar.
Goede keuze uit verschillende gerechten.
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
het voorgerecht viel een beetje tegen. Meer een zalm bitterbal dan een zalm burger.
Ik had een tafeltje aan het raam gevraagd vanwege mijn slechtziendheid maar dat werd niet gehonoreerd.de uitleg vond ik wat wazig,iets met planning van de andere gasten??
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Mede door de vriendelijke bediening een leuke avond gehad met lekker eten.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Keuze uit 3 verschillende menu's. Het duurde alleen wat lang tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, maar dat kwam waarschijnlijk door de drukte. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het was geweldig!, lekker gegeten, goede bediening, tafel met uitzicht op de Vecht, kortom, alles perfect!
Als je wilt kan je ook buiten zitten.
Uitstekende kok.
Laïla V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Op terras met uitzicht op de Vecht gedineerd. Het eten was lekker en voldoende. De bediening was goed en gezellig. Kortom een aanrader.
Botenwerf .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Geregeld wisselend menu en van behoorlijke kwaliteit. Grootte van porties zalm, steak prima. Voor jonge bediening zou iets meer horeca-instructie wenselijk zijn. Al met al een aanrader.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gerecht had zeer weinis maag (vega schotel) en spareribs veel vet.
Rommelige en onprofessionele bediening, bijv menukaart op tafel gooien.
fransrinavanbuuren .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een schitterende locatie, hadden het weer mee en konden heerlijk buiten zitten. Een zeer teleurstellend AH menu. Een kaal biefstukje of een stukje zalm. Een bakje sla waar niets inzat, behalve een klein stukje tomaat en wat slasaus. Ook de mousse met Weesper moppen was bij 2 van ons nog half bevroren. De Anker likeur die er normaal bijzit was in het AH menu weggelaten.
Dit restaurant is perfect om wat te drinken en een klein hapje te nemen, maar niet om lekker te dineren. De bediening, vriendelijk maar erg jong en op een enkeling na, totaal geen ervaring. Tot tweemaal toe wel het gerecht geserveerd maar bestek moesten wij om vragen. Jammer, want dit is een restaurant op een van de mooiste plekjes van Weesp. Wij zullen best nog eens terugkomen maar alleen voor het heerlijke terras met een klein hapje en een drankje maar niet meer voor een diner. Onze Tip: Doe er wat aan en geef wat meer aandacht aan het opleiden van de bediening.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gegeten met AH restaurantaktie-driegangenmenu. Mooie locatie met uitzicht op de Vecht. Hele vriendelijke en snelle bediening.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Leuke locatie waar we al jaren als bewoners van dit dorp voorbij reden. Vorige uitbater was niet een uitnodigend type. Huidige uitbaters doen het in mijn idee zeer goed. Goede keukenbrigade, spontane bediening en leuke entourage. Kortom; Een Aanrader!!!
elly B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Leuke plek voor een etentje in informele sfeer.
Beschaafde porties van goede kwaliteit , vriendelijke bediening!
De weespermousse als toetje is een aanrader.