De Schalkse

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Schalkse

Dit unieke restaurant is een toppertje! De warmte en de gemoedelijkheid komt u tegemoet en historie en gastvrijheid voeren hier de boventoon. Een bijzondere plek aan de rivier de Vecht waar u heerlijk kunt eten maar waar u ook een bijzondere locatie vindt voor feesten en partijen. Een gevarieerde menukaart met een zorgvuldig gekozen wijnkaart. Speciaal dagje doorbrengen? Huur de salonboot Scorpio voor een door de Schalkse culinair verzorgde boottocht over de Vecht.

Meer informatie over restaurant De Schalkse

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Schalkse

Coby H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat een teleurstelling! In de uiensoep zaten nog (stukjes) larier. De sparibs smakeloos, op de schnitzel zat VEEL te veel peper en zout. Levertjes waren lekker. Geen groente oid. Dessert, cheescake, was daaraantegen erg lekker. En de bediening was prima! Maar voor ons niet weer.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Een rustige avond. Een paar aparte gerechten (van hoge kwaliteit) en een fijne bediening. Topavond.
Klaas O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer gastvrij en gezellig restaurant op een mooi plek aan de vecht in het historisch hart van Weesp.
Lokaal speciaalbier is zeker een aanrader!
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ontzettend leuke avond gehad met heerlijk eten en hele leuke mensen die het restaurant runnen.
Els C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, personeel super aardig! We komen hier zeer zeker terug!
Nelis V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben lekker gegeten samen .En komen zeker weer terug .
rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Restaurand in mooie omgeving.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gebruik gemakt van AH-restaurantactie. Heerlijk gegeten, leuk keuzemenu. Voor ieder wat wils en gezellige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Botenwerf .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Dit jaar hier alweer voor de derde maal gegeten en tot volle tevredenheid. Het aan het water van de Vecht gelegen restaurant is eenvoudig, de stoelen zijn voor mij niet optimaal en de driepoot onder de tafel ervaar ik steeds als uitermate hinderlijk. We houden daarom ons verblijf altijd kort om daarna thuis weer van iets meer zitcomfort te genieten. De keuze bij de "AH-menu's" is beperkt maar soep of andere voorgerechtjes waren elke keer weer prima en prettig van smaak. De zeer kort op de huid gebakken, eigenlijk slechts oppervlakkig geschroeide, en daardoor van binnen verre van gare, zalm bleek super zacht en bijna zuigbaar. "Zwemmend" in een royale laag gesmolten boter en enkele deeltjes groente, voorzien van perfecte Vlaamse frieten voor mij een smakelijk geheel. En een lekker ijsje toe. We komen hier vast weer terug.
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De keuze viel op zalm in een boterjus. Helaas bleef de vis zwemmen in veel te veel gesmolten boter. De gegrilde groenten onder de zalm kwamen geheel niet meer tot hun recht. De tiramisu die op de kaart stond was in het geheel geen tiramisu maar een laagje cake met vanillemousse. De slagroom uit een spuitbus deed aan het geheel geen goed. Jammer.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Erg leuk restaurant. Eten heerlijk warm opgediend.
Erge fijne avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was goed. Jammer dat de carpatio te koud werd geserveerd waardoor de smaak minder was. Voor de rest alleen maar tevredenheid. De locatie is prachtig gelegen aan het water met zicht op de brug.
l.m.akkerman .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mooi gelegen restaurantje aan de Vecht, dat voor ons nieuw was. Door de AH actie was de keuze uit de menu's beperkt en daar was geen vegetarisch gerecht bij. Het eten was gewoon goed en de bediening reuze vriendelijk.
Boosterheert .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk 3-gangen menu gegeten!
Lekker voorafje en toetje.
Prima malse biefstuk, heerlijke warme friet en een frisse salade. (Waarvan wij, inden niet voldoende, gratis bij mochten bestellen.

Ofwel: wij koen snel weer terug!
lenierob .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een gezellig restaurant zo aan het water! Eten was lekker en een leuke bediening.
Zeker de moeite waard voor een volgende keer.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Personeel is aardig, binnen redelijke tijd geserveerd, voorafje (soep) was prima, hoofdgerecht: jammer biefstuk totaal verknald leek wel touw en een zeer klein kommetje salade. Toetje was weer goed. Nog koffie na besteld ook goed. Van de zeer slechte biefstuk dit wel gemeld, maar daar werd alleen van gezegd dat ze het door zal geven. jammer dat er zo op werd gereageerd. Gaan hier dus niet meer eten.
m.venema921 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer lekker gegeten voor weinig geld.mooie portie gezellige bediening.
Zeker de moeite waard om daar nog eens te eten.leuk restaurantje
marianterheggen .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We hadden het AH menu en dat was lekker, vers en ruim voldoende. Vooral de sla was lekker knapperig.
De bediening aardig, voorkomend en snel. Kortom een positieve indruk.
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Voor het eerst gebruik gemaakt van de AH restaurant actie 2e menu gratis bij het Schalkse. Met enige reserve over de kwaliteit van zo`n actie hebben we het geprobeerd, maar het was uitstekend voorgerecht:warme geitenkaas met salade hoofdgerecht: limousin biefstuk in pepersaus, knapperige frietjes,sugar snaps en salade nagerecht: Weesper moppen mousse met slagroom en likeur. Echt alle gerechten waren van uitstekende kwaliteit, geserveerd door een vakkundige gastvrouw.
wil.j.schouten .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk restaurant op een mooie locatie. Lekker eten, ook het menu van de AH-restaurant actie was prima. We komen zeker terug voor een gerecht van de 'gewone' kaart.