De Schalkse

Ossenmarkt 12A 1381 LX Weesp Nederland Kaart

Over het restaurant De Schalkse

Dit unieke restaurant is een toppertje! De warmte en de gemoedelijkheid komt u tegemoet en historie en gastvrijheid voeren hier de boventoon. Een bijzondere plek aan de rivier de Vecht waar u heerlijk kunt eten maar waar u ook een bijzondere locatie vindt voor feesten en partijen. Een gevarieerde menukaart met een zorgvuldig gekozen wijnkaart. Speciaal dagje doorbrengen? Huur de salonboot Scorpio voor een door de Schalkse culinair verzorgde boottocht over de Vecht.

Meer informatie over restaurant De Schalkse

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

Winny D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Jakob B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en steeds correct en vriendelijk benaderd. De menukaart gaf duidelijk aan dat deze voor de AH-actie was bedoeld. Er was voldoende keuze. De gerechten waren goed en smakelijk. Er werd gevraagd of alles naar wens was en ook op een innemende wijze geïnformeerd of we nog iets wilden drinken. Bij vertrek werden we vriendelijk gegroet. Kortom: reden genoeg om nog eens terug te gaan.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke locatie met uitzicht op de Vecht. Goed bereikbaar. Leuke en goede bediening. Leuk menu met keuze in de AH-restaurant-actie. Ook aanrader zonder AH. Geen uitgebreide kaart, maar genoeg keuze en altijd heerlijk.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Goede kok. Zeker voor herhaling vatbaar.
Goede keuze uit verschillende gerechten.
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
het voorgerecht viel een beetje tegen. Meer een zalm bitterbal dan een zalm burger.
Ik had een tafeltje aan het raam gevraagd vanwege mijn slechtziendheid maar dat werd niet gehonoreerd.de uitleg vond ik wat wazig,iets met planning van de andere gasten??
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Mede door de vriendelijke bediening een leuke avond gehad met lekker eten.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Keuze uit 3 verschillende menu's. Het duurde alleen wat lang tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, maar dat kwam waarschijnlijk door de drukte. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het was geweldig!, lekker gegeten, goede bediening, tafel met uitzicht op de Vecht, kortom, alles perfect!
Als je wilt kan je ook buiten zitten.
Uitstekende kok.
Laïla V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Op terras met uitzicht op de Vecht gedineerd. Het eten was lekker en voldoende. De bediening was goed en gezellig. Kortom een aanrader.
Botenwerf .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Geregeld wisselend menu en van behoorlijke kwaliteit. Grootte van porties zalm, steak prima. Voor jonge bediening zou iets meer horeca-instructie wenselijk zijn. Al met al een aanrader.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gerecht had zeer weinis maag (vega schotel) en spareribs veel vet.
Rommelige en onprofessionele bediening, bijv menukaart op tafel gooien.
fransrinavanbuuren .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een schitterende locatie, hadden het weer mee en konden heerlijk buiten zitten. Een zeer teleurstellend AH menu. Een kaal biefstukje of een stukje zalm. Een bakje sla waar niets inzat, behalve een klein stukje tomaat en wat slasaus. Ook de mousse met Weesper moppen was bij 2 van ons nog half bevroren. De Anker likeur die er normaal bijzit was in het AH menu weggelaten.
Dit restaurant is perfect om wat te drinken en een klein hapje te nemen, maar niet om lekker te dineren. De bediening, vriendelijk maar erg jong en op een enkeling na, totaal geen ervaring. Tot tweemaal toe wel het gerecht geserveerd maar bestek moesten wij om vragen. Jammer, want dit is een restaurant op een van de mooiste plekjes van Weesp. Wij zullen best nog eens terugkomen maar alleen voor het heerlijke terras met een klein hapje en een drankje maar niet meer voor een diner. Onze Tip: Doe er wat aan en geef wat meer aandacht aan het opleiden van de bediening.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gegeten met AH restaurantaktie-driegangenmenu. Mooie locatie met uitzicht op de Vecht. Hele vriendelijke en snelle bediening.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Leuke locatie waar we al jaren als bewoners van dit dorp voorbij reden. Vorige uitbater was niet een uitnodigend type. Huidige uitbaters doen het in mijn idee zeer goed. Goede keukenbrigade, spontane bediening en leuke entourage. Kortom; Een Aanrader!!!
elly B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Leuke plek voor een etentje in informele sfeer.
Beschaafde porties van goede kwaliteit , vriendelijke bediening!
De weespermousse als toetje is een aanrader.
Botenwerf .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Inrichting niet zeer bijzonder, wat krap en verouderd en met qua zitcomfort bijna erbarmelijk te noemen stoelen. Desondanks zeker een aanrader, vriendelijke medewerksters en een zoetminnende kok voor smakelijke, verzorgd ogende gerechtjes in enigszins krappe porties.
Jakob J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Bijna geen groente,slappe patates,nagerecht miniem
Sfeer en lokatie uitstekend
Veel te veelgeld voor gebodene
Gelukkig met kortingskaart gegeten
. ..
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Dat het terras vol zit is begrijpelijk met een prachtig uitzicht over de Vecht. Des te onbegrijpelijker is het slechte eten. Ik had spareribs besteld, deze waren letterlijk zwart geblakerd op het bord neergelegd. Toen ik hier wat van zei kreeg ik te horen dat dit aan de marinade lag. Het vlees was echter zwart, verkoold en gortdroog dus heb t laten staan.
Bediening is prima maar het eten is ronduit teleurstellend! Ook de saté die mijn tafelgenoot had was voor 15 euro niet de moeite waard; met koude salade uit de koelkast op t bord gegooid, 1 saté stokje en een lading patat.
Zo zonde voor deze mooie plek.
Tip voor de eigenaar: met je mooie plek aan de Vecht is het belangrijk kritisch te blijven. Op deze manier verlies je je gasten die je in mijn geval nooit meer terugziet.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima plek aan de Vecht waar je lekker buiten kunt eten. Er is van alles te zien boten, zwemmers en leuk uitzicht, parkeerplaats ook prima
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooie locatie. Eten goed genoeg, jonge bediening, best leuk met mooi weer
PMKR .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben goed gegeten. De keuze die we konden maken was aardig. Het waren niet al te ingewikkelde gerechten. Opmerking bij het aperitief: niet ongevraagd een ijsklont in de rosé en witte wijn doen. We hebben hem met een lepel eruit gevist!