De Schaapskooi

• ...

Meer informatie over restaurant De Schaapskooi

Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Na vele jaren weer eens bij de schaapskooi gegeten om met mn nieuwe vriendin. Ik had haar 'gewaarschuwd' aan mindere ervaringen in het verleden. Deze waren gelukkig onterecht. De mij bekende oude bediening is weg - of was gelukkig niet aanwezig - en we werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was erg goed, de cuison van het vlees perfect conform onze wensen. Ik was dus zeer aangenaam verrast en zal hier ook snel weer terug komen!
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het eten was zoals gebruikelijk heerlijk, alle gerechten waren top. Vlees is en blijft naar mijn mening de specialiteit van het huis. De service/bediening is helaas van een iets ander niveau, voor dit geld moet dat echt beter. Als je echter voor en na nog een drankje aan de bar drinkt wordt dit door de eigenaars zelf ruimschoots gecompenseerd. Het restaurant aan de buitenkant ziet er mooi uit, de inrichting is echter wel ouderwets.
Baco2000 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Met vier volwassenen en vijf kleine kinderen vielen we enigszins uit de toon in het verder vrij seniore publiek. We kregen een tafel binnen aangewezen terwijl de mussen dood van het dak vielen. Gelukkig was er nog plek op het terras. De dame in de bediening was vakbekwaam maar niet erg hartelijk. Een glimlach is goud waard mevrouw. En een aai over de bol van een kind een winnend doelpunt. Maar dan het eten; niet 1 maar twee amuses van het huis. Een mousse van tomaat met mozzarella. Interessant en goed van smaak. Daarna rivierkreeftjes en escargots met radijsjes. Erg lekker. Als hoofdgerecht Zeeuwse mosselen met patat. Werkelijk waar de lekkerste ooit gegeten. Geserveerd met eigen gemaakte knoflooksaus. De prijzen zijn aan de hoge kant, maar de hoeveelheid en kwaliteit maakt het meer dan waard. Twee mosseltjes met zand, dat is dan wel weer jammer. Resumé: goed met een paar ontwikkelpuntjes.