De Salon van Fagel

Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Salon van Fagel

In een prachtig monumentaal pand op het Noordeinde vind u De Salon. Een bijzondere Bed and Breakfast met 3 luxe kamers en een prachtig restaurant met een verrassende tuin waar u aangenaam kunt ontbijten, lunchen of dineren. Het pand is gebouwd rond 1701 en ontworpen door de beroemde architect Daniel Marot. De oorspronkelijke naam van het pand was ‘Huis Fagel’. Vernoemt naar Francois Fagel, destijds een bestuurder van Nederland. In 1859 is het pand gekocht door Koning Willem III en 30 jaar lang in bezit van de koninklijke familie gebleven. De historie van het pand is voor een groot gedeelte bewaard gebleven. Geniet tijdens uw verblijf van het prachtige originele plafond, originele schouwen en schitterende kroonluchters. In De Salon wordt met passie en liefde gekookt met enkel verse en eerlijke producten. Onze keukenbrigade, onder leiding van chefkok ‘Kyan van Bommel’, weet u zeker te verrassen.

Meer informatie over restaurant De Salon van Fagel

Maandag 8.30 - 22.30 uur
dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 8.30 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Salon van Fagel

Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Menu van de chef met gevarieerde gerechten en verrassende smaken. Ook het wijnarrangement was prima
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige avond, jammer dat de wijn die wij als eerste dronken na 1 fles op was. De bediening was lief alleen duurde het wat lang voor de drankjes uiteindelijk kwamen. Tja je moet iets minder leuks opnoemen, nou dat was het. Voor de rest helemaal geweldig, aan te bevelen!!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten, hele aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! En via de Iens actie 50% korting op de hele rekening, super!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten, lekkere wijn, sfeervolle locatie en enthousiste bediening.
Asha S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Niet een heel uitgebreide kaart, maar dat was absoluut geen minpunt. Als voorgerecht had ik kreeft(buiten de kaart om , van de kok) was heel lekker. Onze hoofdgerechten, heilbot filet en de eend waren super lekker. Wel wat prijzig maar met de korting was het goed te doen.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Buitengewoon hartelijke ontvangst en kundige bediening. Heerlijk eten. Gezellige, warme sfeer. Hier komen wij graag nog eens terug!
kruithofpaul K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima kwaliteit gerechten: origineel ook. Enkele borden waren niet goed (meer) op temperatuur. Bediening zeer vriendelijk en prompt
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Genoten van een prima lunch met een lekker glas wijn. Persoonlijk had ik door alle recensies er iets meer van verwacht. Voor ons was het aanbod vrij standaard en traditioneel.
Smaak en versheid was prima.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
een kok met geldingsdrang...te veel ,veel te veel bezig met tierlantijnen en experiment....het product zelf is zoek! meer groenten svp bij de hoofdgerechten!
Michiel H.
Heerlijk gegeten!
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Voor de derde keer bij de Salon gaan eten. Ook nu weer top. Zeer hartelijke ontvangst. Jassen worden aangenomen en opgehangen. Vriendelijke bediening die ook nog eens goed Engels spreekt, graag meedenkt en alle vragen rustig beantwoordt.
Het is een sfeervol en warm ingerichte plek. Rustige verlichting. De muziek staat op momenten wat aan de harde kant (moet je van houden). Het zorgt er tegelijkertijd voor dat je andere gesprekken niet mee hoeft te beleven. De tafels staan op een prettige afstand van elkaar.
Het eten is over de hele linie fantastisch. Er staat hier een talent in de keuken. Deze keer waren wij erg te spreken over de Noordzee kabeljauwfilet en de Steak tartaar vooraf. Voor de hoofdgerechten waren wij erg te spreken over de Heilbotfilet en Ierse rundersukade. Nog een suggestie: doe wat met de garnering, die was voor drie verschillende hoofdgerechten nagenoeg hetzelfde. Kies voor je nagerecht de Callebaut chocolade, echt.
Wij komen terug, zeker weten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een gezellig restaurant, waar je gerust met partner naar toe kunt gaan en waarbij de prijs/kwaliteit verhouding prima is. Gelukkig, rekening houdend met de maximale parkeertijd van 2 uur, viel alles binnen de tijd waardoor je ook niet op hete kolen hoeft te zitten. Het eten is bijzonder goed klaar gemaakt met zorg en aandacht. Het personeel is vriendelijk en attent.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Fantastisch! Aardig personeel, mooie ruimte en heerlijk eten. We zijn echt verrast. Ik eet ook weleens in sterrenrestaurants en deze chef-kok deed daar echt niet voor onder. Het waren mooie porties en smaakvolle combinaties.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fantastisch gegeten. Zeer goede kok welke je aan tafel komt vertellen wat het gerecht bevat. Niet te merken dat we 50% iens korting kwamen eten. een plek waar we zeker terug komen.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuke innovatieve verrassende gerechten. De kok is enthousiast en geïnteresseerd in wat der gasten van zijn creaties vinden. We hadden het verrassingsmenu en hebben genoten.
anne T.
Heerlijk gegeten
Verassende gerechten in combi met een goed wijnarrangement
Jonge kok met veel talent
Een aanrader
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Veel ambitie en zeker ook veel talent, maar dat kwam er deze avond niet (helemaal) uit. De kleine dinerkaart oogt interessant genoeg, maar het schortte soms aan de uitvoering. De caesar salade beloofde van alles, onder meer gegrilde kippendij, maar de geleverde dijen waren niet gegrild, misschien niet eens gaar, en de rest van de salade was navenant. De bediening is niet altijd even alert en kundig. Zeker ook door de te lange wachttijden gaan allerlei bezwaren opvallen. Denk aan géén brood (wel tegen betaling), géén hapje bij het aperitief (wel tegen betaling een geslaagde oester-creatie), géén koekje en/of snoepje bij de koffie. Zo heb je veel te veel tijd om je te ergeren aan de hinderlijke fruitvliegjes en de hinderlijke BOEMERDEBOEM muziek (nou ja, muziek...) We komen hier graag en nieuwsgierig nog eens terug, maar deze avond moesten we aan de woorden van Willem Elsschot denken: 'Tussen droom en daad...'
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Goed lekker eten , eten ziet er prachtig uit en een mooie plek
van de kreeke W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Alleen het verblijven in de salon is al een feest op zich. Wat een prachtige ambiance.
Wij hebben gebruik gemaakt van de kennismaking met 50% korting.
Meestal krijgt men een amuse van het huis, maar niet bij de Salon. wij moesten voor,
weliswaar een schitterende en overheerlijke oester, € 6 betalen. Misschien goed om
dat even te melden.
Hebben heerlijk gegeten. Is voor herhaling vatbaar.
CS0811 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Een gewedige kennismaking met dit voortrefelijk restauranrt. de bediening was gezellig e nn