De Ruyterhof

Hogestraat 22A 4891 CB Rijsbergen Nederland Kaart

Over restaurant De Ruyterhof

Culinair genieten bij De Ruyterhof

In de Ruyterhof werken we graag met mooie verse producten zo veel mogelijk uit eigen streek en liefst recht van de boer. Zo hebben we met Achtmaals lam, scharrelhoen van de Walnoothoeve, Zundertse dikbil, Rijsbergs scharrelvarken en kazen van de Ossenblok. Mooie producten met liefde bereid! We maken onze eigen hammen en patés, roken zelf onze zalm, forel en makreel. Al dat lekkers combineren we met een mooi assortiment wijnen en speciaal bieren.

Meer informatie over restaurant De Ruyterhof

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 14:00 - 22:00
- Brunch vanaf 12:00

A.van.fessem .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Samen met vrienden hebben we heerlijk gegeten. Het voorgerecht, de wildpate, was heerlijk, het hoofdgerecht, stoofvlees , mals en erg lekker. Ook het nagerecht een dikke voldoende.
Personeel was attent, kortom een voor ons aangename avond.
Swingschot .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima gegeten,goede wijnen,vriendelijke bediening, die op het juiste moment met een nieuw gerecht of met drank aan kwam.Een aanrader.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Restaurant gezellige sfeer. Wij zullen het aanbevelen bij onze familie en kennissen. Indien nodig worden aanpassingen aan het menu gedaan. De eetwensen werden zonder problemen doorgevoerd.
P-ewalts .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mooie ambiance bij het dineren in de tuin. Onverwacht mooie gerechten. Als extra een fijne amuse van casslerribsalade op een rode bedje van rode linzen. Mooi zacht pittig om trek te krijgen. Met veel kookmanskunst gegaarde gerechten die op de tong wegsmelten. Eindelijk weer eens een restaurant dat kiest voor met smaak geprakte aardappelen i.p.v. frites. De nagerechten waren hemels. Om een erg lekkere wijn te drinken was de malbec-marlot huiswijn een absolute aanrader. Of dit restaurant een aanrader is? Volmondig: Ja
Beste gast,
Bedankt voor uw hele mooie recensie. Daar worden wij nu ook blij van!
Over twee weken hebben we weer een nieuwe menukaart. Dan doen we iets met een ruculastamppotje. Wie graag friet heeft, kan die bij ons altijd bij bestellen. Maar dan wel van die lekkere dikke Belze frieten met huisgemaakte mayonaise (met citroen en warte peper).
Cfoesenek .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk buiten gegeten, mooi terras met veel groen. Attente gastvrouw met vlotte bediening, mooi opgemaakte borden. Kan dit restaurant zeker aanbevelen.
Irame .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ontvangst en bediening was perfect. Echt het gevoel om welkom te zijn en met plezier bediend te worden. een echte verwennerij. Helaas was het eten minder goed. Kreeften soep was lekker maar de croutons waren iets te gegrild (zwart aan hoekjes); Hoofdgerecht een gegrilde Poon was te droog en de pasta te gaar. Maar de kruiden combinatie was goed. Het dessert was gewoon te zoet en te machtig. Daardoor zelfs niet lekker. En ik ben gek op desserts maar dit ... echt jammer. We hebben buiten gegeten bij het tuintje die leuk is aangelegd. Maar het adres is helaas geen aanrader noch herhalingsvatbaar.
Beste Mevrouw, Mijnheer,
Danktvoor Uw recensie. Spijtig dat wij met onze gerechten Uw smaakpapillen niet hebben kunnen bekoren. We zullen extra aandacht besteden aan uw kriische punten. De poonfilet wordt op lage temperatuur vacuum gegaard en dan nog even onder de salamander geplaatst zodat het huidje krokant wordt. Daardoor is de vis gewoonlijk perfect. De pasta is inderdaad niet "al dente". Niet iedereen houd daar van en zeker bij deze mooie saus van Hollandse garnaaltjes vinden wij zelf een iets gaardere pasta juist lekker. De desserts zijn naar ons idee toch meer een kwestie van smaak. Sommigen vinden onze desserts zelfs 'hemels' en 'goddelijk'. Kwarktaart is inderdaad best zwaar, vandaar het bescheiden puntje. De combinatie met de frisse smaken van de citroen en framboos geeft een hele mooie smaakbeleving.
Wvelewout .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
het eten was niet onze smaak.
Soep was erg zout.
De streekgerechten waren niet onze smaak .
Het geheel was wel mooi opgemaakt
De bediening was aardig
De de gastvrouw was zeer galant
Beste mevrouw, mijnheer,
Hartelijk dank voor Uw recensie. Al zijn we natuurlijk niet zo blij met een zesje. Fijn dat U schrijft dat het niet naar Uw smaak was. We doen erg ons best om het iedereen naar de zin te maken, maar we hebben een bepaalde kookstijl. Bij de meeste mensen valt die goed in de smaak, maar over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Jammer dat U hier niets gezegd heeft over de soep; dan hadden we daar iets aan kunnen doen. We koken hoog op smaak. Niet met zout, maar met veel kruiden en eigen gemaakte geconcentreerde fonds en bouillons. Zo is onze runderbouillon dubbel getrokken waardoor hij van zichzelf zo veel smaak heeft, dat er bijna geen zout bij hoeft. Mogelijk heeft U dat hoge smaakgehalte als zout ervaren. Misschien ook dat door de combinatie van de gerechen met Uw Tia Maria de smaken niet helemaal tot hun recht kwamen.
Pastorpeerke51 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten en de bediening waren prima, perfect. De uitstraling van het restaurant is wat minder, maar uiteindelijk gaat het om het eten en de bediening.
Ajongeneelen .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gerechten zagen er mooi uit en zeer goed van smaak. Je proeft de kwaliteit.
Bediening was uitstekend, met aandacht en zorg.
De grootte van de gerechten was in onze beleving klein, en zonder iets van groente, dat misten we. Hierdoor wordt de prijs aan de hoge kant. Naast de standaard aardappelen moesten we frietjes bij bestellen om toch voldoende te hebben, anders was het niet genoeg.
Iets grotere porties en wel groente erbij zou de gevraagde prijs wel rechtvaardigen.

Al met al heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit en service.
Ondanks de paar kanttekeningen blijft het een restaurant om zeker nopg eens terug te gaan.
Beste gast, hartelijk dank voor uw mooie recensie! Fijn dat U het Naat uw zin heeft gehad bij ons. De porties zijn afgestemd op 3 of 4 gangen omdat we onze gasten ook graag van onze nagerechten willen genieten. Toch gebeurt het regelmatig dat de mensen geen dessert meer op kunnen. Uw opmerking over de groenten herkennen we niet. Bij ieder gerecht hoort een passend garnituur van groenten en aardappel, pasta of rijst. Kunt U ons laten weten om welk gerecht het gaat, dan kijken wij er naar.
Alvast bedankt!

Reactie van proever:

Geachte heer,

Het hoofdgerecht waar het om ging was de tournedos, hier zaten 3 cherrytomaatjes en 5 gebakken krielaardappeltjes bij als garnituur.
De tounedos zelf was perfect.

anf 2e reactie van restaurant:

Dat is dan niet goed gegaan, normaal zit daar truffelpuree, gemengde voorjaaqrsgroenten en shiitakes bij en natuurlijk onze heerlijke portsaus. We gaan dit bijsturen. Nogmaals dank voor Uw feedback!
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Via de shell-actie kwamen we bij de Ruyterhof. En prima keuze voor wat betreft het eten. Veel seizoens- en streekgerechten. Ook werd er prima rekening gehouden met lactose intolerantie.
Alleen tussen voor- en hoofdgerecht zat een erg lange pauze. Gelukkig had ik goed gezelschap.
Ik kan zeker aanraden om eens bij de Ruyterhof te gaan eten.
Jacobus70 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk buiten gegeten, met name Asperges was heerlijk. Toetje ook. Super! Volgende keer gaan we weer hier eten, echt een aanrader
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
We zijn goed ontvangen zaak zag er super uit eten was heerlijk de bediening zo als het hoort top.we kregen een hapje vooraf en toen ons voorafje rookvlees uit Antwerpen lekker en varkens vlees uit de streek ook heerlijk een aanrader op zeker en de chef kwam ook nog even vragen of het smaakte nou zeker.van ons een 10
Philip B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Mooie, pure gerechten, mooi geserveerd, de kok heeft zich bijzonder ingespannen. Met name de voorgerechten waren een lust voor oog en mond. We hadden het 3-gangenmenu met een extra gang uitgebreid. Zeer de moeite waard.
VanGennip .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Voorgerecht waren heerlijk (geitenkaas met honing- forelsalade. Hoofdgerechten, varkenshaas was heerlijk mals.- snoekbaars was heerlijk. Nagerecht, kweepeertaart was lekker, maar heftig en cheescake met ijs en cranberrysaus was heel lekker. Bediening uitstekend. We zouden het zeker aanraden.
DBr .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
we hebben (via de Shell actie) heerlijk gegeten een 4 gangen menu, voorafgaand door een heerlijke amuse. Voorgerecht, soep & hoofdgerecht meer dan goed. Service prima. Jammer dat er maar 3 tafeltjes zaten op de zaterdagavond. Ik denk dat er anders meer sfeer en beleving was geweest.
Beste gast, hartelijk dank voor Uw goede review. Het was inderdaad jammer dat het zo rustig was gisteravond. Het is een beetje wisselend met de drukte op dit moment. De dag ervoor zaten we op 1 tafeltje na vol. Graag tot een volgende keer.
M.vermijs .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben een prima avond gehad. De gerechten waren heerlijk, op mooi opgemaakte borden, en de bediening was attent en leuk. Goede prijs-kwaliteit verhouding!
Voor ons wordt dit restaurant een blijvertje!
JR102 R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het A.H. 3 gangen diner in het Ruyterhof was heel goed. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was geweldig. Het toetje werd geserveerd door de kok zelf,dit is ook wel een heel leuk gebaar. Dan zijn wij ook in de gelegenheid gesteld om de kok zelf de complimenten te geven. Leuk terras met wat speeltoestellen is het heel uitnodigend om op een zomerse dag met de kinderen of kleinkinderen te vertoeven. De 3 x 9 is het zeker waard.
J-ketelaar .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het was een sfeervol restaurantje. De gastvrouw was zeer vriendelijk en gastvrij. We hebben heerlijk op het gemak gegeten. Echt een ontspannen avondje uit eten zo. We konden kiezen uit een aantal gerechten die een 3gangen menu vormden. Wij zijn geen moeilijke eters dus voor ieder zat er wel wat naar wens bij. De gerechten waren overigens net weer iets anders dan gewoonlijk, wat ik zelf zeer op prijs stelde. Erg lekkere gerechten, met oog op detail. We hebben een heerlijke avond gehad zo. Op de AH site hoorde dit restaurant bij de gemiddelde prijsklasse. Dan vind ik gemiddeld vrij duur, maar het eten was wel waar voor z'n geld.
YAvdrHeemst .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heel vriendelijk personeel, gezellige en mooie ambiance.
Voorgerechten, een on-traditionele pompoensoep, en een voorgerecht van makreel waren erg lekker.
Hoofd gerecht, varkens medallion en pulled pork was lekker, maar niet erg verrassend.
Dessert daarentegen wel.
Een bavarois van Bettine blauwkaas, met ingedikt druivensap, druiven en kweeperen, heerlijk!
Inko2 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Hier wordt met liefde en creativiteit gekookt.De bediening is vriendelijk en gastvrij.Het restaurant heeft ruime plaatsen.Wij kozen het viergangenmenu en kregen nog extra een amuse en brood zoveel we wilden.
Wij kozen verschillende voor- en hoofdgerechten en soep; als nagerecht Bettine bleu
Alle borden (verschillende vormen) waren prachtig opgemaakt. De gerechten bestonden uit veel
verschillende onderdelen met heerlijke smaken.Op de kaart wordt alles genoemd maar het overtreft alle verwachtingen.
Het nagerecht was hartig en het was verrassend.
We zijn echt een avond uit geweest en achteraf blijkt dat we er 3 uur hebben gezeten.
Op zondagavond waren er 5 tafels bezet.
Dit restaurant verdient veel meer gasten. Wij bevelen het van harte aan.

Beste mevrouw en mijnheer, fijn dat U het zo naar Uw zin heeft gehad bij ons! Hartelijk dank voor uw fantastisceh review en graag tot een volgende gelegenheid!