De Ruygeborg Hoeve

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
John240586 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ik ben een aantal malen in dit restaurant geweest. Mijn conclusie is dat ze nog geen ei kunne bakken. Laatst met een collega een uitsmijter gegeten. Ik kreeg de eieren met zwarte, niet bruine, maar duidelijk pikzwarte rand. Onder het ei gekeken bleek deze geheel pikzwart te zijn. Ik heb geprobeerd dit thuis na te bootsen. Het lukte mij niet. Het lukt alleen op een bakplaat die al lang niet is schoongemaakt. De kok heeft dus een volledige minachting voor zijn klanten. De ober heeft de zwarte randen ook niet gezien. Tja, als je nog geen interesse hebt om een ei goed te bakken, wat doe je dan in de horeca. Verdere ervaringen waren minder stuitend, maar niet bepaald optimaal. De eerste keer goede gans. Het ijs kon net zo goed een berg suikerklont zijn. Het ijs was niet te proeven. Dat opgemerkt naar de eigenaresse, was de reactie dat ze hierover nooit klachten kreeg. Met andere woorden, ik neem u niet serieus. Wel goed vers fruit er bij, dat moet gezegd. De tweede keer vroeg ik me af of de kok meer kan dan eten op een bord draperen, of hij er nog iets aan had toegevoegd dat ik persoonlijk niet kon. Belangrijker vind ik dat de eigenaresse je niet warm en vriendelijk ontvangt, nogal plichtmatig. Ook staan er op het terras oude kantinetafeltjes waarvan er een aantal beschadigd zijn, geen vrolijke aankleding, geen kleedje, geen bloemen etc. slotsom: die lui hebben er geen zin in of kunnen het niet om een restaurant te runnen.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Als je verwacht tijdens het eten vanaf het terras vrij uitzicht hebt over de mooie polder, was het een beetje een teleurstelling om dit niet te krijgen. Links staat een grote stal en rechts loopt de doorgaande, waardoor een klein deel van de polder ziet als je rechtdoor kijkt vanaf het terras.
Binnen is de inrichting eenvoudig/degelijk.
Het eten is op zich goed. Het vlees is van goede kwaliteit. Maar niks bijzonders.
De service was gewoon slecht. Bediening was in de omgang aardig. We hadden gereserveerd voor 7 personen en we kregen 3 losse ronde tafeltjes op het terras wat erg onhandig is om aan te eten met een groep, of je moet met je ruggen naar elkaar toe gaan zitten. Op het grasveld was wel een lange tafel beschikbaar. Daar mochten we aan zitten. Het zeil was niet helemaal schoon en er zat wat vogelpoep op. Dat kan op zich gebeuren, maar maak het dan zo snel mogelijk schoon. Dat gebeurde echter met de nodige vertraging. Dat was het begin van een avond met zeer trage bediening. Er waren twee obers in de bediening. Gezien de bezetting zou 1 ober voldoende moeten zijn, maar dat was hier helaas niet het geval. Één ober was nog jong en had waarschijnlijk zijn eerste werkdag. Dat is ook geen probleem, wanneer zijn ervaren collega dat zou compenseren. Maar dat gebeurde helaas niet. Bediening bleef gehele avond zeer traag. Daarbij werd een fout gemaakt bij het opnemen. En bij het uitserveren werd de kalfsoester met blauwe kaassaus als kalfsoester met champignonensaus neergezet en de haasbiefstuk met pepersaus opnieuw afgegeven voor kalfsoester met champignonensaus. Bij het nagerecht hadden drie personen drinken erbij besteld, waaronder thee en koffie bij een taartje. De nagerechten waren al lang op toen het drinken alsnog uitgeserveerd werd.
Al en met al teveel fouten in de bediening waardoor we dit restaurant zeker niet zullen/kunnen aanbevelen.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteren met mijn dochter daar gegeten, alles was netjes, mooi, vriendelijk.
En de spare rib.......Als je daar tegen aan blies..... viel het vlees van het botje .
LeoTreur .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Nieuw restaurant in een gerenoveerde oude stal in Nieuwkoop. Gezellige boerderijsfeer en vriendelijke en gastvrije bediening. Mooie menukaarten voor lunch en diner. We hebben hier nu al 3 x heerlijk gegeten. De biefstuk is heerlijk mals en heerlijk van smaak. Goede kwaliteit voor een zeer redelijke prijs. Mooi groot terras op het zuiden met vrij uitzicht op natuurgebied. We gaan hier zeker nog vaak terugkomen. Een echte aanrader !!
Emmy S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor het eerst in dit nieuwe restaurant gelunched. Heerlijke geitenkaastosti op, duidelijk kwaliteitsproducten. Heel mooi ingericht, sfeervol met uitzicht op natuurgebied. Aanrader!!