Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Rusthoek

- Ontbijt 07:00 - 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk onder de terrasverwarming gegeten bij De Rusthoek. Voor ons een visplankje, Flamkuchen en oesters. Visplankje was prima. Oesters waren verrukkelijk. Flamkuchen teveel pepers, Daar hebben we er een paar vanaf gehaald. Toen erg lekker. De bediening door de dames was zeer gastvrij. 's avonds nog teruggekomen voor een gin-tonic. Deze waren heerlijk!
Henalida .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Er was net een nieuwe kaart. Als hoofdvisgerecht was er alleen een scholfiletburger! Niet dus.
Wel stond er op de kaart o.a. flammkuchen. Als dit betekent dat de vlammen je uitslaan dan krijgen ze een hoog cijfer. Ik proefde alleen maar hete pepers. Ook was de rand van het deeg keihard.
Het serveren van allerlei gerechten op een plank vind ik niet bepaald hygiënisch.
Ted86 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen weekend hier met een groep van 9 man gegeten. De Thaise viskoekjes, de kreeftensoep en Carpaccio bevielen als vooraf goed, en de borden van de hoofdgerechten die waren besteld (waaronder de entrecote, de kipsate, de kabeljauw en de tong) gingen ook weer leeg terug de keuken in. Er was niets te klagen, we hebben een fijne avond gehad en er was ook niet veel aan te merken op de bediening (in het verleden nog wel eens). Het enige minpuntje bij de Rusthoek is (zoals bij vele andere restaurants trouwens) de akoestiek maar blijkbaar is dat moeilijk aan te pakken.
Nicolaan .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Was na de brand niet meer bij de Rusthoek geweest. Mijn vrienden kozen voor steak en spareribs. Was ok .ikzelf koos zeebaars, werd buiten de kaart om aangeboden.
Helaas, foute keus. Wat een teleurstelling.klein stukje filet. Niet sappig, tegen het droge aan.
Werd geserveerd zonder enig garnituur.Moest los bij besteld worden Prijs/ kwaliteit uit balans wat de vis betreft.

Bediening helemaal ok.
Deze hernieuwde kennismaking is voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Met z'n tweeën bij de Rusthoek zalig gegeten, een gesneden steak, precies goed gebakken, mijn partner een halve kip , ook super klaar gemaakt, verse friet en super mayo.
Gezellige sfeer, vriendelijk maar zeer proffesioneel personeel, maar dan ook al het personeel.
Heerlijke Cava gedronken bij het eten.
Gezellige avond uit, waar iedereen het naar je zin maakt
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Lang leve de vakantie :-)
Gegeten bij De Rusthoek. Geen vooraf besteld. Ik koos voor vega: gevulde courgette, mijn lief voor de spareribs. Was lekker, vond de courgette erg smaakvol. Nagerecht: brownie en voor mij bbq ananas. En bij het laatste gerecht verwacht je dat het dan warm is, maar helaas.... wel lekkere verse ananas. Het duurde wel wat lang, maar dat werd keurig opgelost door een drankje van het huis. Personeel is opgewekt en attent. Decor is oke.
Marleen_ .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Het eten was lekker, de ambiance is ok, de service van was ok.
Aandachtspunten:
Hoeveelheid/kwaliteit/prijs verhouding zou ik niet in balans noemen.
Ze zijn niet echt op elkaar afgestemd, meerdere keren is ons hetzelfde gevraagd. Ik vond de snelheid van bedienen te traag. Er werden rare opmerkingen geplaatst die waarschijnlijk grappig bedoeld waren maar niet zo overkwamen.
Positief : We mochten zelf een tafel uitkiezen, en ook een te grote tafel voor ons gezelschap was geen probleem.
Fever .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Niet bijzonder maar gewoon lekker. Service voldoende maar niet super attent: 1 drankje vragen bij begin, als ze vaker langs waren gelopen dan hadden we zeker een tweede drankje gelust. Wij hadden de sate van kippendij, thaise salade en de burger. Porties waren ruim voldoende, niks om echt op aan te merken en je zit heerlijk in het zonnetje op het beschutte terras.
Tonhesselman .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Leuke sfeer in het restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en attent. We aten de rosbief die buiten de kaart werd aangeboden, deze was wat pezerig en taaiig. Niet echt een toppertje. De smaak was wel goed.
Gino D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wij wilden lekker wat eten en nieuwsgierig naar de nieuwe rusthoek. Hier hebben we voor de brand vaak lekker gegeten en goede service. Maar vandaag was het erg slecht gesteld met de bediening. Wij gingen op het terras zitten waar nog twee tafels bezet waren. We werden na enkele minuten geholpen. De thee werd bij ons geserveerd welke wij niet hadden besteld maar de tafel naast ons wel. Die hadden ook bier besteld maar die kwam later. Wij kregen hierna ons drinken. We moesten vragen om de kaart was immers al 7 uur we werden niet gewezen op het menu buiten de kaart, welke wij zelf hebben opgezocht op een van de borden buiten. We hadden onze keuze gemaakt en sloten de kaarten wat voor de bediening vaak een teken moet zijn dat men weet wat men wil bestellen. Na 10 minuten kwam er personeel buiten maar liep ons voorbij en keek ons niet aan. En ging weer naar binnen. 5 minuten later kwam iemand onze bestelling opnemen. Eten kwam lekker snel maar de bediening liep eerst met onze borden naar andere tafel die hadden helemaal geen eten besteld. Het was voor ons. Ze wilde weer weglopen maar we hadden geen bestek hier vroegen we dan maar om. Kan gebeuren vind ik dat iemand het vergeet, dat je moet wachten kan ik me ook goed voorstellen op zaterdag avond. Het kan immers flink druk zijn. Maar waren er maar 10 tafels bezet en buiten 3 en in bediening liep 3 man personeel en 1 achter de bar. Het eten was echt super lekker. Na het gerecht wilde we naar binnen want werd wat fris. Dit was geen probleem. Eenmaal binnen wilde we nog een dessert bestellen. Een proeverij van zoet. De tafel werd meteen ingedekt. Na korte tijd werd dessert geserveerd kwakkeloos op tafel gezet chocolademouse eetsmakelijk. Ik schoot een personeelslid aan en zij wij hebben een proeverij besteld. Dit moest ze navragen bij de keuken. Ja het was inderdaad een proeverij, maar wat het allemaal was werd niet verteld. Ondertussen kwamen er mensen binnen en werden direct door een personeelslid die vrij was naar hun tafel gebracht en meteen geholpen. We namen de laatste hap van dessert en er kwam meteen iemand ins bord weghalen ik had de laatste hap nog in me mond. Ja was heerlijk moet ik toegeven echt een aanrader. De andere tafel werd maar de hele tijd bediend en wij wilde nog koffie en thee na ongeveer 15 minuten werd die bestelling opgenomen. Toen wilde we afrekenen. We vroegen dit en ze gaf het door. Na 20 minuten na tweede aanschieting van personeel kwam de rekening. In die tussentijd werd de tafel naast ons nog steeds goed verzorgd het vrije personeel op het terras werd ook constant bediend maar wij.... niet. Ik vind niet erg om te wachten maar na al die problemen ervoor had ik geen geduld meer. Er waren maar 12 tafels bezet met 4 man personeel. En de tafel naast ons hoefde nergens op te wachten. Ik vind het echt heel jammer maar het eten was super maar bedienend personeel was onervaren en erg jong. Zonde van zo'n mooie tent met heerlijk eten en een mooi en gezellig interieur.
DvHV .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Bovenal het personeel zorgde ervoor dat het een heerlijke avond was.
Het eten was prima, waarbij het desert (ik hou niet zo van zoet) eigenlijk de grote uitschieter was.
Ook serveren ze heerlijk gin tonics.
DemideJonge .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Vanavond heerlijk gegeten met z'n vijven bij de Rusthoek. Wij hebben ons laten verassen door de chef en dat was ontzettend lekker. De bediening was goed en vriendelijk. Zeker een restaurant om terug te komen!
CarolinevdM .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Afgelopen zondagmiddag met vrienden en dochter genoten van het 'high wine arrangement'. Gezellig aan de bar gezeten, live muziek op de achtergrond, heerlijke glaasjes wijn en zeer smakelijke begeleidende gerechtjes. Absoluut voor herhaling vatbaar en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!
Verwendnest R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Ik was niet meer in de Rusthoek geweest sinds de brand, dus ik had de nieuwe inrichting nog niet gezien. Wel een verbetering! We hadden hier een heerlijke avond met 15 dames, waar de bediening knap op inspeelde. Ze stelden van voor- hoofd- en nagerechten proeverijen samen, zodat we van alles wat konden proeven. En ik moet zeggen: het was boven verwachting goed! Nou zijn proeverijen ook wel mijn favoriet, maar ik ga zeker nog eens uitproberen of een heel bord met één gerecht net zo lekker is.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
afgelopen zaterdag met 6 vrienden een heerlijke avond gehad! Warm interieur, ontspannen sfeer, goede bediening en hoe leuk is een gin tonic proeverij!
wij komen zeker terug voor de tournedos en de gezelligheid. bedankt Mike voor een mooie avond!
Hetty J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Voor de eerste keer met vriendinnen gegeten bij de Rusthoek in Bloemendaal. Ik heb een ingewikkelde voedselintolerantie (histamine) en had van tevoren een mail gestuurd. De reactie hierop was echt fantastisch en ook in het restaurant werd ik helemaal in de watten gelegd! Het eten was heerlijk, de sfeer gemoedelijk. Een dikke pluim voor de klantvriendelijkheid van de koks en het bedienend personeel.