De Rustende Jager

Meer informatie over restaurant De Rustende Jager

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Vlotte bediening! Vol zonnig terras met veel schaduw door parasol.
Lekker bal met witbrood met zakjes zaus en redelijke appeltaart.
Anton003110 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Na een bezoek Tuinidee in de Brabanthallen op de terugweg naar de Randstad bij de Rustende Jager geluncht. Soep en een goed belegd bruin broodje daarna, niks mis met het eten en drinken, en door het mooie zonnige winterweer ook mooi uitzicht op het landschap en enkele de kou trotserende fietsers en gasten op het terras.
Wellicht was het onverwacht druk, want het duurde telkens erg lang, eerst voor het opnemen van de bestelling en vervolgens voor elk deel daarvan. Ook de broodjes kwamen eerst als wit, terwijl we bruin besteld hadden; retour keuken en alles kwam goed, dat wel. En we zijn voldaan vertrokken.
Value .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Hier met familie geluncht.
Beetje beperkte kaart, maar de diverse broodjes en de bitterballen waren lekker.
En het bier ook.
Service was wat langzaam, met name omdat we aan de zijkant zaten.
En de stoelen zijn ook niet bijzonder comfortabel.
Dit met name een rustplaats voor de vele fietsers, wandelaars en overige bezoekers van de mooie Drunense Duinen.
Peter_visser .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Ik heb alleen warme chocolademelk met slagroom gedronken met de kinderen na een wandeltocht. Gezien de drukte was de bediening op tijd; ik kon vlot bestellen en de bestelling werd ook weer vlot geserveerd. Kwaliteit prima; niet te waterig en niet te vet. Bediening vriendelijk. Nette toiletten. Een klassieke boerderij met er aan vast een ruime moderne serre.

Op zoek naar een vertrekpunt om met de kinderen te gaan wandelen in de Loonse en Drunense duinen vond ik op internet de site van De Rustende Jager. Ze hadden een leuke wandeling uitgestippeld met plaatje en beschrijving van ca. 4km. Door die te combineren met een wandeling met een ander restaurant als vertrekpunt kun je er ca. 8km van maken. Voor de kinderen (6 en 10) leek me 4km genoeg. Een leuke wandeling.

Blijkbaar een vaste stek voor veel mountainbikers. Ik bedoel dat toen we in de ochtend (ca. 11u) aankwamen er veel fietsers net klaar waren met een ritje door het bos. Toen wij klaar waren met de wandeling (ca. 13u) waren de fietsers zo goed als verdwenen.

Er is gratis parkeerplaats, maar met al die fietsers stonden er ook veel auto's noodgedwongen aan de straat.