De Rustende Jager

Hoofdstraat 20 9463 PC Eext Nederland Kaart

Over het restaurant De Rustende Jager

Dineren in een karakteristieke herberg

Welkom bij restaurant De Rustende Jager! Hier dineer je in stijl, in een typische herberg op de Hondsrug in het brinkdorp Eext. Laat je culinair verwennen door de gerechten op de wisselende kaart. Geniet van echte seizoensklassiekers zoals asperges, paddenstoelen of wild en vraag de enthousiaste bediening om passend wijnadvies. Het restaurant beschikt over een voor- en achterterras, dus bij mooi weer zit je hier gebakken!

Meer informatie over restaurant De Rustende Jager

Dinsdag t/m Zondag
- Ontbijt 08:30 - 09:30

Jouw recensie over het restaurant De Rustende Jager

Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten en de ontvangst was prima. Tevens een gezellige locatie , dus wel iets om vaker te doen. Tevens een prettige bijkomstigheid dat het restaurAnt in de na inheide ligt.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben prima gegeten. Je kon kiezen uit 3 menu's en dat was voldoende. De bediening was goed op orde. Misschien komen we nog wel eens terug.
anke G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
zeer lekker gegeten voor een lage prijs! leuke bediening! erg tevreden!
gezellig restaurant; ruime parkeerplaats. zeker iets om terug te gaan.
jami.72 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vooraf wat meer info over de prijzen en keuzes zou welkom zijn!
Reservering is niet altijd klantvriendelijk! Denk dat we van ah systeem geen gebruik meer maken mocht deze er in
2019 weer komen!
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst was correct , het restaurant zag er verzorgd uit. Passend bij de sfeer van het gebouw (voormalige boerderij). Gelukkig geen achtergrondmuziek. Correcte bediening. De 3 gangen maaltijd zag er verzorgd uit.
Pittige mosterdsoep
de victoriabaars was heerlijk, veel verschillende groenten met bite,
Dessert, sinaasappel bavarois was erg fijn van smaak. ( graag kleiner bestek bij dessert)
Monzas1954 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer goed en heerlijk eten komen zeker terug
service zeer goed en vriendelijk.
Alles was goed en netjes
We komen zeer zeker terug en zullen dit zeker aan vrienden doorgeven
simon P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
geen ingewikkelde maaltijd, komkommersoep was lekker, victoriabaars goed bereid, goed van smaak. We waren tevreden. Een gelegenheid met een traditionele uitstraling.
Emma T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De herberg staat in een mooie omgeving. Het interieur doet vriendelijk en verrassend aan. Het personeel is aardig en het eten prima.
Matty H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer attente en vriendelijke bediening! Een absolute aanrader! Gerechten met liefde bereid en er is volop speelgoed voor kleine kinderen.
arwil.54 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We komen wel vaker in Eext De Rustende Jager.
De ontspannende bediening , het restaurant , de kwaliteit van het eten
zijn erg positief ontvangen.
Wat echt opvalt is de "aankleding" van het eten . Heerlijk.
Ga zo door !!
Dianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Aaldrik S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mijn vrouw heeft er niet veel van gegeten veelste vet geen smaak. Ze boden haar wel iets anders aan maar daar had ze geen zin meer in. Niet veel keus in menu''s . Als je de keuken wilt leren kennen van dit restaurant moet je wat meer keuze bieden.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij konden kiezen uit 3 x soep als voorgerecht, hoofdgerecht een schnitzel en Roodbaars. ik wilde graag de schnitzel maar ongepaneerd, nou dat was er niet het werd zo aangeleverd! ik had aangegeven dat ik koolhydraatarm at dus geen paneermeel, en ik wilde geen Roodbaars, met hoge uitzondering kon ik een varkens medaillon krijgen zonder gegratineerde aardappeltjes, vanwege uw eetgewoonte, " maar wilt u dan patatjes of gebakken aardappelen??"
geen kaas van gegeten. ook dat laatste was er niet, ook niet met meerprijs, koffie thee of ijs. kortom teleurstellend, ik begrijp echt niet hoe ze aan zo.n hoge score zijn gekomen.
Ginie K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Op het terras genoten van een glas heerlijke witte wijn met een paar warm belegde broodjes. Daarna in het restaurant gegeten. Als voorgerecht hadden we mosterdsoep, daarna een verrassende vegetarisch gerecht (fantasie van de kok). Als nagerecht hadden we aardbeibavarois vergezeld van een bolletje vanille ijs. We hebben naar genoegen zitten smullen. Alles ging ongedwongen, wat ons opviel was de rust in het bedrijf. Een adres om zeker aan te bevelen bij andere fijnproevers.
janettedekker .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
AH actie met 4 pers geweest. onze 2 gasten weken met het voorgerecht af van het menu. Dat kon, er zou dan met een toeslag worden gerekend.
De volgende ochtend zag ik op de bon dat de 2 gekozen voorgerechten volledig waren gerekend, maar ook het volledige bedrag voor het AH menu. Aardige fooi gegeven, dus toch maar even over gebeld, want die 8 of 9 euro wilde ik dan toch graag weer terug. Nou, dat ging niet gebeuren, want dat had onze gastheer helemaal niet zo mogen doen. Hij zou hier op aan worden gesproken en als we weer kwamen eten, dan kregen we de soep wel gratis. Zie je het voor je: ga je daar zitten en dan moet je gaan zeggen: we betalen de soep niet, want die hebben we nog tegoed. Gastheer weet dat niet, moet dat weer gaan navragen.........
Nee hoor, laat de Rustende Jager maar lekker gaan rusten. Ons zien ze nooit meer terug!
koospoelma .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Geweldig lekker gegeten.....alles heerlijk vers en warm.
Heerlijke Victoria baars en de schnitzel was ook uit de kunst.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Bij de Rustende Jager kweken ze heel veel goodwill door mee te doen met de AH actie.
Door deze actie gaan we zeker vaker naar deze locatie....chapeau.!!!!
Koos en Matty Poelma danken de uitbaters voor de fijne avond.
joleenflink .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben heerlijk buiten gegeten. En het eten was heerlijk. Er is een heel gezellig terras met in het midden een lekkere loungeplek. Wij komen zeker terug.
eefkestaal .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben goed gegeten. De schnitzel was bedekt met kaas, daardoor erg machtig. De bediening was vriendelijke en goed. Het was er erg rustig.
Miste een stukje sfeer.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We maakten gebruik van de restaurantactie van AH. De kaart was zeer beperkt en speciaal voor deze actie gemaakt. De kwaliteit van het eten was matig.
Relia U.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zijn hier met de AH actie geweest, het eten was heerlijk, goede sfeer en vriendelijk personeel