De Rustende Jager

Hoofdstraat 20 9463 PC Eext Nederland Kaart

Over het restaurant De Rustende Jager

Dineren in een karakteristieke herberg

Welkom bij restaurant De Rustende Jager! Hier dineer je in stijl, in een typische herberg op de Hondsrug in het brinkdorp Eext. Laat je culinair verwennen door de gerechten op de wisselende kaart. Geniet van echte seizoensklassiekers zoals asperges, paddenstoelen of wild en vraag de enthousiaste bediening om passend wijnadvies. Het restaurant beschikt over een voor- en achterterras, dus bij mooi weer zit je hier gebakken!

Meer informatie over restaurant De Rustende Jager

Dinsdag t/m Zondag
- Ontbijt 08:30 - 09:30

Jouw recensie over het restaurant De Rustende Jager

Matty H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
arwil.54 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We komen wel vaker in Eext De Rustende Jager.
De ontspannende bediening , het restaurant , de kwaliteit van het eten
zijn erg positief ontvangen.
Wat echt opvalt is de "aankleding" van het eten . Heerlijk.
Ga zo door !!
Dianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Aaldrik S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mijn vrouw heeft er niet veel van gegeten veelste vet geen smaak. Ze boden haar wel iets anders aan maar daar had ze geen zin meer in. Niet veel keus in menu''s . Als je de keuken wilt leren kennen van dit restaurant moet je wat meer keuze bieden.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij konden kiezen uit 3 x soep als voorgerecht, hoofdgerecht een schnitzel en Roodbaars. ik wilde graag de schnitzel maar ongepaneerd, nou dat was er niet het werd zo aangeleverd! ik had aangegeven dat ik koolhydraatarm at dus geen paneermeel, en ik wilde geen Roodbaars, met hoge uitzondering kon ik een varkens medaillon krijgen zonder gegratineerde aardappeltjes, vanwege uw eetgewoonte, " maar wilt u dan patatjes of gebakken aardappelen??"
geen kaas van gegeten. ook dat laatste was er niet, ook niet met meerprijs, koffie thee of ijs. kortom teleurstellend, ik begrijp echt niet hoe ze aan zo.n hoge score zijn gekomen.
Ginie K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Op het terras genoten van een glas heerlijke witte wijn met een paar warm belegde broodjes. Daarna in het restaurant gegeten. Als voorgerecht hadden we mosterdsoep, daarna een verrassende vegetarisch gerecht (fantasie van de kok). Als nagerecht hadden we aardbeibavarois vergezeld van een bolletje vanille ijs. We hebben naar genoegen zitten smullen. Alles ging ongedwongen, wat ons opviel was de rust in het bedrijf. Een adres om zeker aan te bevelen bij andere fijnproevers.
janettedekker .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
AH actie met 4 pers geweest. onze 2 gasten weken met het voorgerecht af van het menu. Dat kon, er zou dan met een toeslag worden gerekend.
De volgende ochtend zag ik op de bon dat de 2 gekozen voorgerechten volledig waren gerekend, maar ook het volledige bedrag voor het AH menu. Aardige fooi gegeven, dus toch maar even over gebeld, want die 8 of 9 euro wilde ik dan toch graag weer terug. Nou, dat ging niet gebeuren, want dat had onze gastheer helemaal niet zo mogen doen. Hij zou hier op aan worden gesproken en als we weer kwamen eten, dan kregen we de soep wel gratis. Zie je het voor je: ga je daar zitten en dan moet je gaan zeggen: we betalen de soep niet, want die hebben we nog tegoed. Gastheer weet dat niet, moet dat weer gaan navragen.........
Nee hoor, laat de Rustende Jager maar lekker gaan rusten. Ons zien ze nooit meer terug!
koospoelma .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Geweldig lekker gegeten.....alles heerlijk vers en warm.
Heerlijke Victoria baars en de schnitzel was ook uit de kunst.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Bij de Rustende Jager kweken ze heel veel goodwill door mee te doen met de AH actie.
Door deze actie gaan we zeker vaker naar deze locatie....chapeau.!!!!
Koos en Matty Poelma danken de uitbaters voor de fijne avond.
joleenflink .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben heerlijk buiten gegeten. En het eten was heerlijk. Er is een heel gezellig terras met in het midden een lekkere loungeplek. Wij komen zeker terug.
eefkestaal .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben goed gegeten. De schnitzel was bedekt met kaas, daardoor erg machtig. De bediening was vriendelijke en goed. Het was er erg rustig.
Miste een stukje sfeer.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We maakten gebruik van de restaurantactie van AH. De kaart was zeer beperkt en speciaal voor deze actie gemaakt. De kwaliteit van het eten was matig.
Relia U.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zijn hier met de AH actie geweest, het eten was heerlijk, goede sfeer en vriendelijk personeel
jan.engels .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
A.h. Restaurant aktie keuze uit 3 menu's. Lekker gegeten en een prettige bediening voor herhaling vatbaar.
Zeker nog vaker eten
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De gastheer was volgens ons erg overdreven vriendelijk, overigens niet de eigenaar.
Verder prima relaxd leuke ambiance, en heerlijk gegeten.
j.j.heij .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten was heel goed en de bediening heel prettig.Prijs kwaliteitsverhouding was heel goed. Het was al met al een geslaagde avond.
Geeske H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen. De bediening was goed en gezellig. We hebben een heerlijke avond op het terras doorgebracht. We kwamen tot de conclusie dat we heerlijk hebben gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Er was een jubileumfeest gaande, waar we niets van wisten. Een rustig gesprek was niet mogelijk.
Dit was jammer, zeker omdat het bij de reservering niet gezegd is. Verder een prima restaurant.
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten!! Smaken erg goed op elkaar afgestemd en de porties precies goed. Personeel is zeer vriendelijk.
Leuk restaurant om aan te bevelen.
marijkefinke .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden hier nooit gekomen als ze niet mee hadden gedaan aan de AH actie. Gelukkig voor ons deden ze mee, leuke bediening, authentieke zaak,maar bovenal lekker eten. Dat wat we van de kaart voorbij zagen komen zag er ook goed uit.Kortom reden om terug te gaan
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een rustige omgeving heel plezierig. Bediening attent en behulpzaam. Zeer goede kok in huis. Kortom een geslaagde avond met heerlijk eten.