De Ruggestee

Krimweg 152 7351 TM Hoenderloo Nederland Kaart

Over het restaurant De Ruggestee

Gezelligheid met een gouden randje

Omgeven door de bos en hei van de Veluwe ligt vlakbij Hoenderloo Restaurant Ruggestee. Geniet er ongedwongen van een lunch of diner na een ontspannende fiets- of wandeltocht. Behalve een gevarieerde kaart, kun je ook kiezen voor een BBQ of steengrill arrangement. Wil je meer actie, combineer dan je maaltijd met een potje bowlen. Daag je vrienden of familie in de Ierse pub uit met een spannende pool- of dartwedstrijd, je beloning is gezelligheid met een gouden randje.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Ruggestee

Maandag gesloten,
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00 uur
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Ruggestee

Jochem T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Jammer dat het niet anders opgelost is voor u. U heeft in ieder geval een andere wijn gekregen. Volgende keer lossen wij het zeker anders op. dit had beter gemoeten
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Eten was prima maar een van de wijnen was niet in orde. Ik zei dat hij waarschijnlijk over het hoogtepunt heen was en de reactie was: dat zou kunnen. Beetje vreemd dat het daarbij bleef.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Goed restaurant, voor herhaling vatbaar. Het enige wat mij stoort is dat peper en zout in winkelverpakking op een leuk aangeklede tafel staat. Vind ik er persoonlijk goedkoop uit zien
Goedemiddag,
Fijn om te horen dat ons restaurant u bevallen is. Wat betreft de peper en zoutvaatjes, hier gaan wij gelijk werk van maken.

Met vriendelijke groet,

Jochem Teunissen
matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij hebben als stel deze zaak bezocht. Personeel en service was prima, niets op aan te merken. Eten was lekker (niet bijzonder) maar wel wat duur voor de hoeveelheid die je krijgt.
Goedemiddag,
Bedankt voor uw reractie. Als wij nog wat oplettender waren geweest hadden wij dit voor u op kiunnen lossen door u zeker wat extra te kunnen serveren.
Volgende keer beter?

Met vriendelijke groet,

Jochem Teunissen
rob.huisman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Alles was prima voor elkaar. Op geen enkele manier beknibbeld op het eten omdat we voor de AH restaurantactie kwamen. Lekker eten en ruime proties. Het enige dat beter kon was de tijd die verstreek tussen dat we gingen zitten en dat iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Verder niets dan goeds.
w.j.cornelissen02 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
we vonden het eten met name het visgerecht erg waterig en voorgerecht de gevulde champignons te veel olie.

koffie compleet was uitstekend verzorgd en lekker.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was zeker niet slecht en voor een vakantiepark mag je misschien ook niet veel verwachten, maar er is weinig keuze op de kaart en 20 spruitjes en 1 klein bakje sla en 1 klein bakje gebakken aardappeltjes, vond ik voor 4 volw. personen erg weinig bijgerecht bij onze steaks. Die overigens wel erg lekker was, al mistte we ook hierbij wel ook een sausje of jus.
Ruimte is erg groot en niet heel veel sfeer.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
tomatensoep (uit blik ?) te zoet
vissaus te zout, nauwelijks groente
patat ipv rijst,aardapp ofzo
erg vriendelijke bediening
heb voor een €€€ rest wel eens beter gegeten
Afra B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor de 3de keer. Alles zeer smakelijk. Snelle bediening. Keuze uit 3 driegangen menu's . En zeer vriendelijk personeel. Ook een gezellige ruime locatie dus een dikke 10
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij kwamen in De Ruggestee via de AH-restaurantactie (gratis 2e driegangenmenu) om onze trouwdag te vieren, iets wat we ieder jaar weer ergens anders doen. Als voorgerecht kozen wij voor de Champignonhoedjes gegratineerd uit de oven, kruidenkaas en brood. Het hoofdgerecht de Argentijnse Steak van de grill met gebakken champignons en als nagerecht ijs (sorbet en Dame blanche). De locatie, bijna middenin het bos is makkelijk te bereiken. Er waren op deze doordeweekse dag toch redelijk wat gasten, waardoor er een aangename sfeer was. De bediening was prettig en vlot en het eten smaakte prima. De ah-actie beperkt de keuze (3 gerechten) enigszins, maar toch voldoende. Wij kunnen de Ruggestee van harte aanbevelen.
Mieke1957 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje bij de open haard, die op ons verzoek meteen werd aangezet, vinden wij gezellig en een beetje gezelligheid heeft dit restaurant wel nodig. Ik vond de inrichting erg clean en door het enorme hoge plafond had ik het idee dat ik in het zwembad zat. Maar we kwamen om te eten. Het voorgerecht, de paddenstoelen vond mijn partner heerlijk, ik vond ze te waterig, als hoofdgerecht namen we de Argentijnse steak. Wederom bofte ik niet. We hadden de biefstuk allebei medium to well gevraagd. Die van mijn partner was prima, die van mij was rood, taai en er zaten zeentjes in. Omdat ik geen zin had in een andere biefstuk hebben wij dit pas bij het afhalen gemeld waarop ons werd gezegd dat het gemeld zou worden aan de kok maar er nu waarschijnlijk niets meer aan gedaan kon worden. Dat was ook niet mijn bedoeling. Maar een gratis kopje koffie aanbieden had toch wel op zijn plaats geweest naar mijn mening.... Het dessert, cassata ijs was lekker. Aangezien wij geen koffie kregen als genoegdoening voor de mislukte biefstuk, hebben wij deze ook niet meer besteld. Kortom mijn echtgenoot at heerlijk en ik had een lekker ijsje.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Burlende herten gezien & gehoord en daarna heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en bediend door een stijlvolle dame, absoluut een aanrader!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Kleine speciale menukaart voor de gebruikers van de AH voucher. Op zich lekker gegeten. Maar niet bijzonder. In vergelijking met andere restaurants met een drie gangen menu voor deze prijs is de prijs/kwaliteit van De Ruggestee echt minder. Personeel was zeer vriendelijk.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Warme sfeer in het restaurant. Lekkere gerechten, vlees of vis en frisse salade. Prettige bediening ook al waren wij AH proevers. Het is echt een fijne actie met het tweede menu gratis.
petrajochemsen .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Je kon kiezen uit 3 gerechten.
Keuze uit vis vlees en vegetaris.
Vooraf champignonhoedjes genomen. Een aanrader.
Hoofgerecht de Argentijnse steak. Heerlijk mals.
Toetje de cassataij. Heerlijk
We komen zeker nog een keer terug.
Z S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben daar een heerlijke avond gehad met lekker eten. Als wij dichterbij zouden wonen gingen wij daar zeker vaker eten.
Het was een geslaagde avond met erg goed personeel.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Voorop gesteld dat er zeer goed rekening gehouden is met de dieet wensen . Het keuse menu voor de AH dinner actie zag er aantrekkelijk uit. De gekozen Argentijnse steak echter was nogal taai maar verder wel smaakvol. Het lactose vrije ijsje , gemaakt door de lokale ijsmeester, was een heerlijke verrassing .
Jeltje V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
De soep was heerlijk, maar had iets warmer kunnen zijn.
Het hoofdgerecht was prima. Goed gebakken steak en lekkere gebakken aardappeltjes met warme groenten.
De Dame Blanche was ook heerlijk.
j.bloem49 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten met mijn partner en het personeel is heel vriendelijk. Top.
De Argentijnse steak was lekker mals en volgens wens gebakken.
E. L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een nette menu kaart, vriendelijke bediening, en heerlijke gerechten. Helemaal top. Is toch een korte, eerlijke, en constructieve feedback !!!!