Over het restaurant De Ruggestee

Gezelligheid met een gouden randje

Omgeven door de bos en hei van de Veluwe ligt vlakbij Hoenderloo Restaurant Ruggestee. Geniet er ongedwongen van een lunch of diner na een ontspannende fiets- of wandeltocht. Behalve een gevarieerde kaart, kun je ook kiezen voor een BBQ of steengrill arrangement. Wil je meer actie, combineer dan je maaltijd met een potje bowlen. Daag je vrienden of familie in de Ierse pub uit met een spannende pool- of dartwedstrijd, je beloning is gezelligheid met een gouden randje.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Ruggestee

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral sorbet...niet zoet en puur fruit. Verse groenten. Malse Argentijnse steak.
AH menu was echt goed.
tobemeto .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, op onze 4 jarige relatie dag. samen met onze hond op het terras was het genieten. fijn dat er ook voor de hond gezorgd werd met een bak water, tijdens het warme weer.
wel jammer dat de hond alleen buiten mag. maar met dit weer is dat helemaal niet erg.
kort om heerlijk genoten bij restaurant De Ruggestee..
bedankt!
Y N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij hebben hier erg lekker gegeten van de AH restaurantactie! De bediening was erg vriendelijk en de locatie prima in de buurt waar wij op vakantie waren!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We waren z'n zessen en alle zes waren we enthousiast over het AH-menu en de bediening. Het speciaal voor AH gemaakte keuze-menu bestond uit 3 gangen. We kozen voor verschillende voor-, hoofd- en nagerechten en vonden het allen heel smakelijk en ruim voldoende. Chapeau!
m.hak .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten,wachttijd waren goed ze vroegen of je al wat wou hebben of nog even wou wachten .
leuk personeel , mooie locatie ,
Goedemiddag,
Fijn om te horen dat het u goed bevallen is. Dat geeft ons een goed gevoel en de bevestiging dat we goed bezig zijn met zijn allen.

Adriaan P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We hebben bij de Ruggestee gegeten van de AH actie. Het eten was heerlijk, zelfs het vegetarisch menu was heel erg lekker. Vlotte en nette bediening. We waren zeer tevreden over restaurant de Ruggestee in Hoederloo. Een aanrader!!!!!
Dank voor uw mooie recensie, doet ons goed om te horen dat we op de goede weg zijn.

Adri K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was mooi weer, dus heerlijk buiten gegeten. Het is voor herhaling vatbaar. De bediening vriendelijk en geen lange wachttijd.
Het weer doet wonderen, en we zijn blij dat u een heerlijke avond gehad heeft bij ons.

Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Mooie locatie, lekker buiten kunnen eten. Service was prima. Gezellig met de familie bijgepraat tijdens een lekker diner.
Graag gedaan.

awgunterman .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Voor de tweede keer deze week bij Ruggestee gegeten. Nu andere gerechten van de AH kaart besteld. Lekker, zeker aanrader
Leuk dat u het de tweede keer ook naar het zin heeft gehad. en als het weer dan meezit is het dubbel genieten.

awgunterman .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker gegeten, fijn met de AH aktie, niets te klagen , alleen lof. Gaan volgende week weer. Eem aanrader in een prachtige omgeving
Graag gedaan

hckzster .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geweldig gegeten met zin vijven. Garnalen beigneigt heerlijk en de kabeljauw, steak en italiaanse pasta waren echt heerlijk. Als toetje dame blanche en een sorbet super. De service was top. ze regelde zelfs een feest fontein op het ijs omdat opa en oma 32 jaar getrouwd waren. Helemaal leuk. Wij komen zeker weer terug.
Dank voor uw leuke recensie, wij waarderen dit enorm.

maayke H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten met hele aardige klantvriendelijke bediening en niet duur. Echte aanrader!!
De locatie is ook prima.
Fijn om te horen, wij proberen er alles aan te doen om het u naar het zin te maken. Leuk om te horen als dit ons lukt

ruurdvanveen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten was goed, maar we hebben er heel lang op moeten wachten,
ze hebben hun verontschuldiging aangeboden met een gratis cappuccino
als goedmakertje waar we ook weer lang op moesten wachten, kortom
dit was de eerste en ook gelijk de laatste keer dat wij hier komen.
Jammer dat u het niet naar de zin heeft gehad. Wij hopen dat wij het nog een keer over mogen doen voor u.
Herma V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met 13 familieleden (volwassenen met kinderen) lekker gegeten en gebowld op een drukke zaterdagavond. Een deel van ons gezelschap moest op parkeerplaats 2 parkeren. Bij het hoofdgerecht vroegen we frietjes i.p.v. gebakken aardappels en dat kon. Er werd niets extra voor gerekend. Een minpuntje vond het gezelschap dat het wachten op het toetje langer duurde, maar wij hadden ook iemand in een rolstoel erbij die heel langzaam at. Daarmee hield de bediening veel rekening. Toen hij klaar was, hadden ze dat wellicht niet meteen door en daarom duurde het langer dan verwacht voor we ons toetje hadden. Vooral voor de kinderen. In het gezelschap was men bang dat het bowlen dan niet meer doorging, maar daar was De Ruggestee weer heel flexibel in. We konden gewoon een uur later bowlen. Al met al een geweldige ervaring. Er is ook veel ruimte om met een rolstoel te manoeuvreren en een rolstoellift om naar de bowlingbaan te kunnen waardoor de persoon in rolstoel mee kon genieten van het bowlen. We hebben veel waardering voor de hulp en flexibiliteit van de heel vriendelijke medewerkers van De Ruggestee.
Goedenavond,
leuk om te horen dat u het naar u zin gehad heeft. Het wachten op het dessert hebben we inderdaad uitgesteld om uw tafelgenoot ook even te laten genieten van zijn hoofdgerecht. Wij hebben ons doel ook om het iedereen volledig naar het zin te maken en streven daar ook elke dag weer naar.

Graag gedaan.

Oene P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellig restaurant, vlotte bediening.
Goed wijnadvies.
Het enige nadeel is de gehorigheid wat vermoedelijk veroorzaakt wordt door de hoogte van de ruimte
Dank voor uw recensie. Goed om te horen dat de wijn erg goed gesmaakt heeft. Met zorg uitgezocht, dat werpt zijn vruchten af, altijd leuk dat we het goed doen.

MarjanvR .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We werden ontvangen door een vriendelijke gastvrouw.
De keuze op de menukaart was niet heel groot, maar in principe van alles wat. Het enige was dat je bij het dessert 3 verschillende ijskeuzes had en ijs niet niet zo mijn ding.
Op het moment dat wij er waren was het redelijk rustig (woensdag) en het seizoen van de camping nog niet echt begonnen. De porties waren ruim.
Zelfs als het een wat rustiger dag is zorgen wij ervoor dat u een goede tijd bij ons hebt. Bij een nieuwe menukaart gaan wij rekening houden met uw opmerking. Bedankt hiervoor.

f.os46 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Tijdens de reservering hadden wij opgegeven dat we onze hond mee zouden brengen. Dit is niet toegestaan in het restaurants, maar wel op het terras. We zijn hierover gebeld, wat wij zeer attent vonden. Het weer was prachtig, dus namen wij plaats op het fijne terras.
Het eten was erg lekker. Heerlijke soep van de dag (champignon) , Argentijnse steak met groenten en gebakken aardappels daarna een heerlijke sorbet met ijs en verse vruchten toe. Kortom: een aanrader.
Graag gedaan, wij zien u graag als onze gast. Als wij met u mee kunnen denken doen wij dit graag.

Joke T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
mooie ligging aan de rand van het bos. Prima smakelijk eten, goede hoeveelheid en bijpassende gerechten bij het hoofdmenu. Vlees was prima gebraden (medium Argentijnse Grillsteak) Vis juiste hoeveelheid
Dank voor uw mooie recensie. Wij werken hier elke dag aan om uw verblijf tot een prettige en leuke te maken.

De Ruggestee
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij troffen een onvriendelijke, chagrijnige serveerster aan en vooral daardoor is een bezoek wat ons betreft niet meer voor herhaling vatbaar. Sfeer binnen was ook wat somber, maar dat had wellicht hier mee te maken.....
Goedenavond mevrouw Langelaar,
allereerst dank voor uw mail van 21 mei jl. Graag wil ik nog even reageren op uw 2 recensies. We hebben de mail met de betreffende medewerker besproken en ze vind het vervelend dat ze op deze manier overgekomen is op u. het was niet haar bedoeling om strenge over te komen, ze zal hier in het vervolg op letten. Excuses dat u een vervelende ervaring heeft gehad met ons bedrijf. graag nodig ik u en uw gezelschap dan ook uit om nogmaals te komen zodat wij ook onze andere kant kunnen laten zien.