Over restaurant De Ruggestee

Gezelligheid met een gouden randje

Omgeven door de bos en hei van de Veluwe ligt vlakbij Hoenderloo Restaurant Ruggestee. Geniet er ongedwongen van een lunch of diner na een ontspannende fiets- of wandeltocht. Behalve een gevarieerde kaart, kun je ook kiezen voor een BBQ of steengrill arrangement. Wil je meer actie, combineer dan je maaltijd met een potje bowlen. Daag je vrienden of familie in de Ierse pub uit met een spannende pool- of dartwedstrijd, je beloning is gezelligheid met een gouden randje.

Meer informatie over restaurant De Ruggestee

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jell-tje .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima eten voor een redelijke prijs. Vriedelijke bediening.
Ruimte is hoog waardoor het geluid weerkaatst en dus rumoerig overkomt.
Ldns .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een aangename ambiance, was lekker warm. Service perfect en vriendelijke medewerkers, top!
Arievw .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goede en smaakvolle gerechten.
Zeer gastvrij en hartelijk ontvangen en uitstekende bediening. Nadelig vonden wij de galm in het pand: er gehorig, waardoor het wat "kil" aanvoelde.
Stoofpotje wild is echt een aanrader. Biefstuk was goed van smaak, lekker mals, maar aan de kleine kant. Bijgerechten smaakvol en ruim voldoende gereserveerd.
Prima droge witte "huiswijn".
Jakkie13 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was smakelijk en goed verzorgt. Alleen door de grote en vooral hoge ruimte was het ongezellig. Het is ook moeilijk om in deze ruimte sfeer te creëren.
J E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Was super lekker en vriendelijk en gezellig personeel. Leuke sfeer. Menu had mooie keuzes. Voor elk wat wils. Voor herhaling vatbaar.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren met zorg bereid. Heerlijke biefstuk. Lekker sliptongetjes. Mooi interieur. Mooi glaswerk.
Het enige wat ik niet zo fijn vond dat het zo' n hoog plafond heeft.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Super vlotte, vriendelijke en goede bediening. Ook het eten was zeer lekker en verzorgd. Zeker een plaatsje om terug te komen.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben hier voor de derde maal gegeten
En het was weer heerlijk ondanks het zelfde menu van AH steeds variatie in groente en aardappel assortiment
Gaan dit zeker nog een keertje doen
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
lekker gegeten. genoeg keuze uit het speciale AH driegangen menu , goede service zo als we gewend zijn van ze. bediending is altijd vriendelijk ook al was het erg druk.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
een leuke gelegenheid om heerlijk te dineren met zijn tweetjes of gezellig met de familie.
goed eten geserveerd met een vriendelijke bediening.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wel lekker gegeten, Biefstuk was goed, alleen jammer dat het gratis stokbrood met boter, niet een knapperig, warm en vers stokbrood was, het was zacht en koud.
Lomekoj .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wát een goed restaurant. Vriendelijk personeel. We konden zelfs iets afwijken van de kaart.
Super lekker gegeten. zeker voor herhaling vatbaar.
Dilshad V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het restaurant is érg mooi ingericht. Je zit er zéker oo je gemak in een heerlijke sfeer! We gaan er zeker nog eens terug!!
Toine_soethoudt .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prima gegeten hier.
Brood vooraf en tia maria na van het huis en ook de karaaf water kwam niet op de rekening. Zo hoort het.
Leondevrind .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De ruggestee is een heel gezellig restaurant met lekker eten en vriendelijk personeel. De gefrituurde mosselen zijn een aanrader! Ook de Brownie als dessert was heerlijk.!
Josvak .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten in een mooie locaties wat we niet op een camping hadden verwacht. Het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk en attent. Het is een aanrader!
Jwinkelman1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met AH-actiezegels hier voor het eerst gegeten. Viel niet tegen. Eten was op zich prima. Het keuzemenu was echter beperkt. En ik zou voor dit menu nooit 28,50 per persoon betalen.
Om die reden zal ik dus niet teruggaan.
Hoenderloo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben heerlijk op het terras gegeten. De bediening was ongedwongen en vriendelijk. Diverse keren werd gevraagd of alles goed was en we voldoende hadden. Eerst een drankje met een stokbroodje en daarna het driegangen keuzemenu. Vooraf kozen we voor de mosselen en kippenlevers. Ruime porties! Vervolgens allebei de biefstuk met champignons. Heerlijk en als dessert het chocoladetaartje en cassata.
BettyvanDijk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was heerlijk, 3-gangen diner bestaande uit tomatensoep, daarna biefstuk en als toetje sorbet. Tijdens het eten kwam men telkens vragen of alles in orde was of dat er nog iets bij moest bijvoorbeeld aardappeltjes.
Kklar .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was prima, niet heel bijzonder. Biefstuk was lekker mals. De bediening was aardig en werkte hard. Decor was okay in ogenschouw genomen dat je op een camping zit