Over het restaurant De Ruggestee

Gezelligheid met een gouden randje

Omgeven door de bos en hei van de Veluwe ligt vlakbij Hoenderloo Restaurant Ruggestee. Geniet er ongedwongen van een lunch of diner na een ontspannende fiets- of wandeltocht. Behalve een gevarieerde kaart, kun je ook kiezen voor een BBQ of steengrill arrangement. Wil je meer actie, combineer dan je maaltijd met een potje bowlen. Daag je vrienden of familie in de Ierse pub uit met een spannende pool- of dartwedstrijd, je beloning is gezelligheid met een gouden randje.

Meer informatie over restaurant De Ruggestee

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het begin van het nieuwe seizoen!dus even een hapje wezen eten. Was fijn om de dames weer te zien, maar bovenal Jochem! fijn dat hij weer terug is!
S. B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk eten, gezellige bediening, mooie locatie. Aanrader voor een dinertje voor 2, maar zeker ook voor grotere groepen. Met familie wel eens warm/koud buffet gebruikt, altijd tip top in orde!
Bruin_van_Lier L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteravond gezellig samen uit eten geweest en naar volle tevredenheid in de Ruggestee.

Hoe dat komt?
* Heerlijk eten; met dank aan de kok
* Leuke en vlotte bediening; met dank aan de dames
* Regelmatig wordt er gevraagd of het lekker is en of er genoeg is; met dank aan de organisatie

In het kort? => Hier kun je gerust komen eten!!
debie6836 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed eten, voor elk wat wils bijv vis, vlees, vegetarisch
Vlotte en prettige bediening, goed bereikbaar en goede parkeergelegenheid
g.v.kampen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eigenlijk geen feedback nodig! Het was allemaal gewoon goed, personeel vriendelijk. Eten kwalitatief goed. Wij hebben gebruik gemaakt van AH-actie, konden niet via die site boeken (waardeloos), maar via site van De Ruggestee is het alsnog gelukt. Al met al een leuke geslaagde avond.
Lilarane .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg genoten van een heerlijk avondje weg. Had eerst voor mij en mijn partner gereserveerd en daarna ook voor mijn ouders die spontaan ook mee wilden. Had dit vermeld in de opmerking en ook met de vraag of we apart konden afrekenen. Dit was geen enkel probleem, ze hadden dit netjes doorgelezen en controleerde bij ons wie op welke rekening moest. Super service! Verder een keurig restaurant wat zich houd aan de etiketten! Maar ook prima te doen met kleine kids. Het eten was heerlijk en geheel volgens wens (medium/welldone etc.) ook werd er op gepaste tijd gevraagd of alles naar wens was. Hebben echt een heerlijke avond gehad. Zeker een aanrader!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was meer dan prima en
De bediening super aardig.
Alleen vonden wij de locatie erg groot en hoog en de omgevings temp was koud' (we zaten op de tocht)
Karen C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs, vlotte en nette bediening, geen geluidsoverlast van andere klanten, prima restaurant!
margreet B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Afgelopen vrijdagavond met z'n tweetjes hier heerlijk gegeten. En dat voor een betaalbare prijs. Wij maakten gebruik van de AH actie.
Zeer attente bediening! We komen zeker nog eens terug.
Afra B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en zeer vriendelijke bediening. We waren hier met de AH actie zegels maar maakte niets uit. Geen wachttijd, alles werd keurig op tijd opgediend. Een echte aanrader
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Het was ook meer dan genoeg. Het personeel was heel vriendelijk en dacht met ons mee met het uitzoeken van het gerecht. Het is sfeervol ingericht. Wij zaten lekker bij de haard, heerlijk warm.
jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was lekker en het zag er heel mooi uit. De aankleding van het restaurant was ook heel sfeervol. De bediening was erg vriendelijk. Het duurde alleen erg lang. Dat was het enige minpunt.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ontvangst prima, Geserveerde biefstuk was koud. Toen dat gemeld werd, werd het bord zonder iets te zeggen meegenomen. Na ca. een kwartier kwam dezelfde biefstuk retour, wel warm maar ondertussen taai en dezelfde champignons, maar nu koud geworden. Partner had ondertussen in zijn eentje het bord al leeg en nu mocht de ander zijn bordje ook in zijn eentje leeg eten. Excuses werden niet gegeven. En er werd ook niets gedaan om het ongemak ook maar enigszins te compenseren. De sfeer was daarom ook helemaal weggevallen en op de vraag of alles naar wens was hebben we maar eerlijk gezegd dat dat niet het geval was. Ook daar werd nauwelijks op gereageerd en in ieder geval niets mee gedaan. Absoluut ontevreden over dit restaurant !
NeelBaart .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Je proeft dat alles vers bereid is met produkten van uitstekende kwaliteit. Ruime porties, ook de groente! Vlotte en vriendelijke bediening.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het restaurant zag er zeer chique uit. We hebben een heerlijk 3-gangen menu gehad met de AH-restaurantactie! Het was een fijne avond.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Grote groep gasten gaat ten koste van de gasten die met z'n tweetjes komen: geen aandacht, lange wachttijd en moeten vragen om bestelling nagerecht.
JanPet .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was heerlijk. Goede bediening, ze doen hun uiterste best om het de klant naar de zin te maken.Het restaurant was dit keer in een geweldige Kerstsfeer. Hier was echt aandacht aan besteed. Kortom...graag tot de volgende keer!
hoflandjm .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima gegeten. Een goed samengesteld menu. (Voor, hoofd en nagerecht) Vriendelijke bediening.
Mooie bosrijke lokatie.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten goede bediening, leuke avond. Alles was in kerstsfeer, erg mooi.
Min puntje de ruimte rumoerig, maar de sfeer de goed service van het personeel maakte dit meer dan oke.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Sfeervol restaurant; jammer dat het in zo'n "hoek" ligt. Vriendelijke bediening en geen snelle opvolging van de gerechten; dus lekker relaxt.