Over het restaurant De Ruggestee

Gezelligheid met een gouden randje

Omgeven door de bos en hei van de Veluwe ligt vlakbij Hoenderloo Restaurant Ruggestee. Geniet er ongedwongen van een lunch of diner na een ontspannende fiets- of wandeltocht. Behalve een gevarieerde kaart, kun je ook kiezen voor een BBQ of steengrill arrangement. Wil je meer actie, combineer dan je maaltijd met een potje bowlen. Daag je vrienden of familie in de Ierse pub uit met een spannende pool- of dartwedstrijd, je beloning is gezelligheid met een gouden randje.

Meer informatie over restaurant De Ruggestee

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
margreet B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Afra B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en zeer vriendelijke bediening. We waren hier met de AH actie zegels maar maakte niets uit. Geen wachttijd, alles werd keurig op tijd opgediend. Een echte aanrader
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Het was ook meer dan genoeg. Het personeel was heel vriendelijk en dacht met ons mee met het uitzoeken van het gerecht. Het is sfeervol ingericht. Wij zaten lekker bij de haard, heerlijk warm.
jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was lekker en het zag er heel mooi uit. De aankleding van het restaurant was ook heel sfeervol. De bediening was erg vriendelijk. Het duurde alleen erg lang. Dat was het enige minpunt.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ontvangst prima, Geserveerde biefstuk was koud. Toen dat gemeld werd, werd het bord zonder iets te zeggen meegenomen. Na ca. een kwartier kwam dezelfde biefstuk retour, wel warm maar ondertussen taai en dezelfde champignons, maar nu koud geworden. Partner had ondertussen in zijn eentje het bord al leeg en nu mocht de ander zijn bordje ook in zijn eentje leeg eten. Excuses werden niet gegeven. En er werd ook niets gedaan om het ongemak ook maar enigszins te compenseren. De sfeer was daarom ook helemaal weggevallen en op de vraag of alles naar wens was hebben we maar eerlijk gezegd dat dat niet het geval was. Ook daar werd nauwelijks op gereageerd en in ieder geval niets mee gedaan. Absoluut ontevreden over dit restaurant !
NeelBaart .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Je proeft dat alles vers bereid is met produkten van uitstekende kwaliteit. Ruime porties, ook de groente! Vlotte en vriendelijke bediening.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het restaurant zag er zeer chique uit. We hebben een heerlijk 3-gangen menu gehad met de AH-restaurantactie! Het was een fijne avond.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Grote groep gasten gaat ten koste van de gasten die met z'n tweetjes komen: geen aandacht, lange wachttijd en moeten vragen om bestelling nagerecht.
JanPet .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was heerlijk. Goede bediening, ze doen hun uiterste best om het de klant naar de zin te maken.Het restaurant was dit keer in een geweldige Kerstsfeer. Hier was echt aandacht aan besteed. Kortom...graag tot de volgende keer!
hoflandjm .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima gegeten. Een goed samengesteld menu. (Voor, hoofd en nagerecht) Vriendelijke bediening.
Mooie bosrijke lokatie.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten goede bediening, leuke avond. Alles was in kerstsfeer, erg mooi.
Min puntje de ruimte rumoerig, maar de sfeer de goed service van het personeel maakte dit meer dan oke.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Sfeervol restaurant; jammer dat het in zo'n "hoek" ligt. Vriendelijke bediening en geen snelle opvolging van de gerechten; dus lekker relaxt.
Jell-tje .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima eten voor een redelijke prijs. Vriedelijke bediening.
Ruimte is hoog waardoor het geluid weerkaatst en dus rumoerig overkomt.
ldns .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een aangename ambiance, was lekker warm. Service perfect en vriendelijke medewerkers, top!
Arievw .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goede en smaakvolle gerechten.
Zeer gastvrij en hartelijk ontvangen en uitstekende bediening. Nadelig vonden wij de galm in het pand: er gehorig, waardoor het wat "kil" aanvoelde.
Stoofpotje wild is echt een aanrader. Biefstuk was goed van smaak, lekker mals, maar aan de kleine kant. Bijgerechten smaakvol en ruim voldoende gereserveerd.
Prima droge witte "huiswijn".
jakkie13 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was smakelijk en goed verzorgt. Alleen door de grote en vooral hoge ruimte was het ongezellig. Het is ook moeilijk om in deze ruimte sfeer te creëren.
J E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Was super lekker en vriendelijk en gezellig personeel. Leuke sfeer. Menu had mooie keuzes. Voor elk wat wils. Voor herhaling vatbaar.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren met zorg bereid. Heerlijke biefstuk. Lekker sliptongetjes. Mooi interieur. Mooi glaswerk.
Het enige wat ik niet zo fijn vond dat het zo' n hoog plafond heeft.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Super vlotte, vriendelijke en goede bediening. Ook het eten was zeer lekker en verzorgd. Zeker een plaatsje om terug te komen.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben hier voor de derde maal gegeten
En het was weer heerlijk ondanks het zelfde menu van AH steeds variatie in groente en aardappel assortiment
Gaan dit zeker nog een keertje doen