Over het restaurant De Ruggestee

Gezelligheid met een gouden randje

Omgeven door de bos en hei van de Veluwe ligt vlakbij Hoenderloo Restaurant Ruggestee. Geniet er ongedwongen van een lunch of diner na een ontspannende fiets- of wandeltocht. Behalve een gevarieerde kaart, kun je ook kiezen voor een BBQ of steengrill arrangement. Wil je meer actie, combineer dan je maaltijd met een potje bowlen. Daag je vrienden of familie in de Ierse pub uit met een spannende pool- of dartwedstrijd, je beloning is gezelligheid met een gouden randje.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Ruggestee

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 11:00

Anke D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Jitske B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mooie inrichting en prima sfeer. Het eten was lekker. Personeel vriendelijk, maar wel wat stuntelig. Het tempo waarin we de gerechten kregen was vrij hoog.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Levendige sfeer door 'uit-eters' van naastgelegen camping. Alle (kleine) aanpassingen in het menu waren mogelijk (dat is wel eens anders!) en lekker gegeten voor een kleine prijs met prima bediening, wat wil een mens nog meer op vakantie?
hanny.dejong .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben met onze vrienden een heerlijk diner gebruikt. De keuzemogelijkheden waren ook heel goed. We hebben dit diner betaald met de restaurantbonnen van AH. Echt een aanrader!
Gina T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het voorgerecht was er zo, het hoofdgerecht liet iets te lang op zich wachten.
De bediening had het druk, er waren veel gasten.
We hadden touwens de tijd, We hebben vakantie. De smaak en de presentatie was goed.
Maartje F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Meerdere keren hier gegeten en verschillende gerechten gegeten Iedere keer was het perfect!
marja-hoek .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Plezierig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten werd in een goed tempo geserveerd. Heerlijk gegeten. Helaas is parkeren op sommige momenten moeilijk.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goede kwaliteit eten, vriendelijke en gastvrije bediening, goed rekening houden met lactose intolerantie. Sfeervolle ruimte
Leontine A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Bij het hoofdgerecht miste ik een sausje, het vlees was zo een beetje droog. De kinderen vonden het wat lang duren voor het eten kwam maa dat had ook te maken met het feit dat er maar een kind een voorgerecht had. Er was keurig overlegd wanneer ze het hoofdgerecht van de kinderen moesten serveren.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg leuke lokatie. Goed eten met zeer attente en goede bediening..Alleen wel wat lawaai. Ondanks de zeer hoge plafonds. Voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Uitstekend eten. Goede wijn met gratis water! Aardige bediening. Nu met ah-actie gegaan. Ruime keuze uit de gerechten. Restaurant om aan te bevelen.
amerzon A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gelokt door de onwaarschijnlijk hoge recensie-waarderingen, met AH actie hier gegeten.
Dàt viel èrrig tegen. Dat lag niet alleen aan de keuken, maar ook aan het weinig culinair-kritische (camping?) publiek, dat inhoudelijk ook niet verder komt dan "lekker en heerlijk".
Bij het hoofdgerecht kun je slechts kiezen uit 1 vis, 1 vlees,- en 1 vegetarisch gerecht kiezen, dat is te karig; het normale keuzemenu is voor de AH actie ook nog eens 6 euro duurder, tja.......

We beginnen met een broodje met knoflookmayonaise en kruidenboter 'van het huis', leuk gebaar, nix bijzonders.
Jammer dat direct na aankomst van het broodje het voorgerecht arriveert; dat moet de keuken beter plannen, helemaal als er een warm voorgerecht wordt geserveerd.
De 'gegratineerde' (?) champignonhoedjes, drijven in de gesmolten roomkaas, zeer vlak van smaak: een hele vette hap.
De heldere groentesoep was ok.
Het stukje kabeljauw (volgens ons koolvis) viel erg tegen, wederom zwemmend in een plas vettig vocht met wat plakjes gele en oranje wortel en bosuitjes. Het korstje op de vis had een vreemd smaakje.
De donker gefrituurde aardappelpartjes waren héél droog en erg zout. (van te voren gefrituurd en daarna opgewarmd ?)
Na reclameren kregen we goudgeel gebakken 'normale' aardappelmeelfrietjes.
De broccoli was beetgaar en de rauwkost aangemaakt; nix bijzonders. Het cassata ijs met gelei en een kletskop was goed.

De prijs-kwaliteit deugt o.i. niet: voor 29,50 moet er beter en smakelijker eten geserveerd (kunnen) worden. Misschien is de keuken -door alle tienen- gemakzuchtig geworden. Ondanks de prettige bediening en de mooie, hoewel lawaaierige, ruimte bevelen wij dit camping-restaurant niet aan voor eters met een meer ontwikkelde, culinaire smaak.
henny.brocatus .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Erg lekker gegeten.Als voorgerecht de soep met de zalmreepjes was apart heel lekker .De vegetarische pasta was ook heel goed.Het nagerecht was ook lekker.
hennyjokevloon .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Ruggestee, mijn man en ik hadden allebei een ander menu, en beiden waren ze gewoon super, de bediening was goed en heel vriendelijk. Echt een aanrader, wij gaan zeker nog eens eten bij de Ruggestee.
cvanzwetselaar .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Na een fietstocht door de mooie omgeving hebben we lekker gegeten op het terras .
Doordat we vroeg ( 17 uur) hadden besproken was het rustig op het terras zodat we alle aandacht kregen van het bedienend personeel. Ze hebben een speciale menukaart voor klanten met de AH kaart. Voldoende keus ( uit 3 x voorgerecht, 3 x hoofdgerecht en resp. nagerecht ) en steeds ruim voldoende en goed.
We denken nog een keer terug te komen.
Marionelle R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie. Sfeervol en gezellig restaurant en nette vlotte bediening. 3 keuze actie menu met heerlijke gerechten. Een echte aanrader!!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten was lekker en meer dan voldoende. We hebben niet alles opgegeten. De bediening was vriendelijk. Ze vroegen of we nog even wilden wachten met de volgende gang, het dessert of dat we liever gelijk het nagerecht wilden. Bij de koffie kregen we nog een likeurtje van het huis.
Bedankt voor de leuke recensie. Wij hebben dit graag voor u gedaan

Met vriendelijke Groet,
mattysch .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Blijkbaar was er door de aanwezigheid van een grote groep te weinig personeel waardoor er een wat gestreste bediening was en traag en zeker ook vergeetachtig. Na het bestellen van een drankje was het lang wachten of zelfs even attenderen op het lange wachten.
Het eten was wel OK maar de Argentijnse steak was wel minder van smaak.
Jammer van het lange wachten.
Dat was inderdaad niet zoals we het van te voren hadden besproken. Soms loopt het even niet zoals we graag zouden willen. Excuses voor het ongemak

Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ondanks dat er 2 bussen met mensen binnenkwamen werd er snel en vriendelijk uitgeserveerd. Daardoor noemen we get geluidsniveau ok levendig. Het stoorde ons in ieder geval niet.
Wij komen hier zeker terug.
Zo hadden wij het in gedachten. Mooi dat het goed gelukt is, en graag gedaan.

Greet M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij de Ruggestee, voorgerecht, gevulde champignonhoedjes en garnalen op een bedje van sla. Zag er mooi uit. Hoofdgerecht, kabeljauw met groente prima gegaard. Gebakken aardappelen en een salade, broccoli met kaassaus. Alles gelukkig met weinig zout bereidt. Dessert, dame blanche met heerlijke warme chocoladesaus. De koffie was compleet met voor ieder 3 friandises. Het personeel was erg attent. Een geslaagde avond!
Graag gedaan.
Hopelijk tot een volgende keer.