De Rozentuin

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 17:30
Zondag Gesloten
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Genoten van een eenvoudige lunch (12 uurtje en clubsandwich), niet helemaal zoals deze moet zijn met alles erop en eraan, maar wat ons betreft goedgemaakt door de mooie locatie en de lieve bediening. Wat mooi dat op deze wijze jonge mensen met een lichte beperking de kans krijgen om te bewijzen dat ze meer kunnen dan we denken en veel meer aanleren dan we denken dat ze kunnen. Dit wordt zeker binnenkort opnieuw herhaald.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Na de zandsculpturen , de tuin en de rest van het verzorgde complex ( winkels) voor de lunch hier in het tearoom- gebeuren binnen gestapt.
Na de koffie bestelden wij de lunch bestaande uit 3 kleine hamburgers met brood allen op verschillende wijze versierd. Met een drankje erbij was dat lekker even bijkomen.
Het meer en deel van de jongens en meisjes in de bediening zijn wat minder goed bedeeld en hebben een handicap. Ze zijn enthousiast en lekker bezig , hetgeen je als gast goed kan waarderen.Het hele gebeuren is eenvoudig , maar ziet er verzorgd uit.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Restaurant waarin mensen met een beperking werken. De bediening is erg vriendelijk, konden alleen de drukte wegens het zonnige weer en zandsculpturenfestival, niet goed aan. Ca. 15 minuten bij de kassa moeten wachten alvorens te kunnen afrekenen.
Eten krijgt onvoldoende vanwege feit dat clubsandwich geen clubsandwich maar een gewone , simpele, belegde boterham was en prijs te hoog. Jammer want andere restaurants voor mensen met een beperking bieden vaak onderscheidende gerechten aan en serveren wat ze beloven.
Als men de gerechten iets zou verfijnen en serveren wat op de kaart staat of kaart aanpassen, zou het zeker recht doen aan het hoge vriendelijkheidsgehalte van de bediening en is het ook minder storend dat je lang moet wachten bij de kassa.