De Rozentuin

Meer informatie over restaurant De Rozentuin

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
An61 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een geweldig restaurant.
Wij zijn op het ogenblik op bungalowpark lommerbergen.
Een kleine wandeling met de pont en daar is de Rozentuin.
Een overheerlijk 3 gangen menu voor 25 euro. Zo lekker hebben wij nog nooit gegeten.
De borden eten waren opgemaakt gelijk aan een schilderij.
Wij hadden carpaccio, scharrelkip , en aarbeien en ijs na.
Dit lijkt een gewoon dinee maar kom er eten en wordt net zo enthousiast als wij.
Hannekemark .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij eten regelmatig bij de Rozentuin en het is altijd overheerlijk. Ze gebruiken veel verse (streek)producten en de opmaak van de borden is altijd fotowaardig! De sfeer is huiselijk en er is zelfs een (huis)kat aanwezig in het restaurant, maar deze blijft altijd keurig op z'n eigen stoel liggen.
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Ik geniet altijd met volle teugen als ik naar de Rozentuin ga! De proeverij is favoriet, zodat je van alle voorgerechtjes een beetje kan proeven. De kenmerkende serveerster van de Rozentuin vind ik te gek, maar ik snap dat niet iedereen haar kan waarderen. Wat ik zelf nog prettig zou vinden, is wanneer de porties verkleind zouden kunnen worden op verzoek. De porties zijn namelijk royaaaal, vind het jammer om het te moeten laten liggen!
Elrodigas .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Heerlijk gegeten. Met 8 personen allemaal voortreffelijk gegeten, 6 volwassenen en 2 kinderen. Gezellige ambiance. Niet zo'n uitgebreide kaart, maar toch voldoende keuze. Veel verschillende keuzes gemaakt. Van zuur fleis tot aan heerlijk lamsvlees. Alle volwassenen hebben een heerlijk voorgerecht gehad, evenals een heerlijk nagerecht. Prijs kwaliteit is prima. De bediening vonden wij wisselend, van matig tot goed. Dus van vriendelijk tot niet echt vriendelijk. Desalniettemin het eten was echt goed, dus een aanrader.
Barbaresco .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Het eten was van redelijke kwaliteit maar de bazin was ongelofelijk ongastvrij en zeer onvriendelijk. Een salade zonder dressing waarbij ze gewoon aan tafel zegt dat dit niet klopt terwijl je het overduidelijk ziet en proeft ! Friet die veel te bruin gebakken was waarbij ze aan tafel een discussie wilt beginnen dat de kleur persoonlijk is en ons vervolgens met de te bruin gebakken friet laat zitten, schandalig en horeca onwaardig.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Mijn vrouw en ik eten regelmatig buiten de deur, maar dit restaurant heeft onze stoutstse verwachting overtroffen. We hebben er gegeten tijdens onze korte vakantie in Limburg.
De kok van dit restaurant heeft gouden vingers. De eerste dag hebben we Carpaccio en vissoep als voorgerecht genomen en Kalfsentrecot en Crisis Hamburger als hoofdgerecht. Echt perfect van smaak en keurig opgediend. Als desert een kaasplankje; veel dichter in de hemel kan je niet komen. We hebben voor onder de 100 euro gegeten als ware het een top restaurant (echt niets van overdreven). De tweede dag dezelfde kwaliteit voor andere gerechten. Ook het personeel is vriendelijk en attent. De lokatie onder de enorme parasol is uitstekend voor een dergelijk geprijst restaurant; tafels zijn ruim opgesteld.
Het is dat we te ver af wonen van dit restaurant, anders waren we hier zeker stamgast geworden.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Iedere keer zijn we weer verrast door de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dit keer hebben we hun nieuw concept getest, pizza's en pasta's voor kleine prijsjes. De pizza was prima maar niet bijzonder. De pasta daar in tegen was heerlijk. Je proeft dat er goed spul gebruikt wordt. Ook de voorgerechten van de gewone kaart waren heerlijk. En dan de prijs.. daar gingen we van glimlachen.
OomGijs V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Ons gezin verbleven in een aan de overzijde van de Maas gelegen bungalowpark - Pontje overgestoken en na wat door kessel gestruind te hebben op een zonnige winterdag in december, viel onze keus op De Rozentuin. Prachtig ecor, haardvuur, wij gezeten in de serre .Ongekend goede bediening, de finesses van de chefkok die aan het einde van de avond de gasten tevreden zag. De amuses zijn zeer creatief, grootse hoofdgerechten en desserts..de wijnen waren voortreffelijk en aan de kleintjes was ook gedacht met bijpassende, aangepaste menus en kinderaanlenglimonade. Vraag me toch af waarom u nog geen michelin nominatie heeft. Aanrader is eigenlijk alles, het zuurvlees was me toch lekker... verse friet mmm

Succes en groeten aan medewerkers, directie van de rozentuin.
Tot ziens