De Rozentuin

Meer informatie over restaurant De Rozentuin

Jouw recensie over het restaurant De Rozentuin

fransrees R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Midden januari is er van rozen in de tuin uiteraard weinig waar te nemen. Het kwam dus volledig op het eten (lunch) aan. We bestelden een vegetarische mosterdsoep en tweemaal erwtensoep.
De vegetariër was laaiend enthousiast en ook de erwtensoep was goed. Alleen jammer dat de horeca vaak de worst in plakjes "mee laat sudderen" en daardoor volkomen smakeloos wordt. De soep was goed gevuld en met het zwarte brood met Zeeuws spek een volledige maaltijd. De bazin bedient en ze wil best weten dat ze dat ook is. Als je een ja-knikkende ober prefereert, dan kom je bij een 2 als waardering. Ik was gecharmeerd van haar wijze van bediening en kom tot een 'goed'.
An61 V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een geweldig restaurant.
Wij zijn op het ogenblik op bungalowpark lommerbergen.
Een kleine wandeling met de pont en daar is de Rozentuin.
Een overheerlijk 3 gangen menu voor 25 euro. Zo lekker hebben wij nog nooit gegeten.
De borden eten waren opgemaakt gelijk aan een schilderij.
Wij hadden carpaccio, scharrelkip , en aarbeien en ijs na.
Dit lijkt een gewoon dinee maar kom er eten en wordt net zo enthousiast als wij.
Hannekemark .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij eten regelmatig bij de Rozentuin en het is altijd overheerlijk. Ze gebruiken veel verse (streek)producten en de opmaak van de borden is altijd fotowaardig! De sfeer is huiselijk en er is zelfs een (huis)kat aanwezig in het restaurant, maar deze blijft altijd keurig op z'n eigen stoel liggen.
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Ik geniet altijd met volle teugen als ik naar de Rozentuin ga! De proeverij is favoriet, zodat je van alle voorgerechtjes een beetje kan proeven. De kenmerkende serveerster van de Rozentuin vind ik te gek, maar ik snap dat niet iedereen haar kan waarderen. Wat ik zelf nog prettig zou vinden, is wanneer de porties verkleind zouden kunnen worden op verzoek. De porties zijn namelijk royaaaal, vind het jammer om het te moeten laten liggen!
elrodigas .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Heerlijk gegeten. Met 8 personen allemaal voortreffelijk gegeten, 6 volwassenen en 2 kinderen. Gezellige ambiance. Niet zo'n uitgebreide kaart, maar toch voldoende keuze. Veel verschillende keuzes gemaakt. Van zuur fleis tot aan heerlijk lamsvlees. Alle volwassenen hebben een heerlijk voorgerecht gehad, evenals een heerlijk nagerecht. Prijs kwaliteit is prima. De bediening vonden wij wisselend, van matig tot goed. Dus van vriendelijk tot niet echt vriendelijk. Desalniettemin het eten was echt goed, dus een aanrader.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Mijn vrouw en ik eten regelmatig buiten de deur, maar dit restaurant heeft onze stoutstse verwachting overtroffen. We hebben er gegeten tijdens onze korte vakantie in Limburg.
De kok van dit restaurant heeft gouden vingers. De eerste dag hebben we Carpaccio en vissoep als voorgerecht genomen en Kalfsentrecot en Crisis Hamburger als hoofdgerecht. Echt perfect van smaak en keurig opgediend. Als desert een kaasplankje; veel dichter in de hemel kan je niet komen. We hebben voor onder de 100 euro gegeten als ware het een top restaurant (echt niets van overdreven). De tweede dag dezelfde kwaliteit voor andere gerechten. Ook het personeel is vriendelijk en attent. De lokatie onder de enorme parasol is uitstekend voor een dergelijk geprijst restaurant; tafels zijn ruim opgesteld.
Het is dat we te ver af wonen van dit restaurant, anders waren we hier zeker stamgast geworden.
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Iedere keer zijn we weer verrast door de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dit keer hebben we hun nieuw concept getest, pizza's en pasta's voor kleine prijsjes. De pizza was prima maar niet bijzonder. De pasta daar in tegen was heerlijk. Je proeft dat er goed spul gebruikt wordt. Ook de voorgerechten van de gewone kaart waren heerlijk. En dan de prijs.. daar gingen we van glimlachen.