De Royal Chophouse

Amstelveenseweg 128 1075 XL Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

Giovanni B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Goed! Heel goed vlees! We hadden ossenhaas en die was perfect, komen zeker terug!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Een fijne avond gehad. Vlees was heerlijk mals. Ik wens de eigenaar van harte goede zaken toe. Het restaurant is namelijk pas geopend.
San K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Lekker gegeten Vandaag heb ik bij de royalchophouse lekker gegeten. Lekker beste neuzeland fillet.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Hebben heerlijk met z'n tweeën gegeten.
malse ossenhaas, vriendelijke bediening, sfeer prima, komen zeker weer terug.
Aleksandra D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Het restaurant is pas 2 weken open en het ziet er netjes uit. De bediening is erg vriendelijk en jet vlees smelt in je mond. De porties zijn redelijk goed en de voorgerechten en desserts xijn ook lekker. De wijnkaart biedt trouwens genoeg keus.
Nimesh S.
Wagyu beef bij Amsterdam
Ik vroeg het personeel van mijn hotel in Amsterdam om een ​​diner voor twee personen te boeken op zaterdagavond. We kwamen om 7 uur binnen. We bestelde een aantal bieren en de Wagyu biefstuk.
De ervaring was geweldig bij de grill en het vlees was geweldig (het is een beetje duur maar zeker een bezoekje waard).
PETER K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Rib-eye van prima kwaliteit, zeer vriendelijke bediening, mooi ingericht restaurant, alles goed verzorgd. Binnenkort zien ze ons weer.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Heerlijk gegeten! Mooie inrichting, maar er kan nog wat aan de belichting en muziek gedaan worden voor een gezelligere sfeer.
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Nieuw restaurant! We hebben gisteren ossehaas gegeten, nieuw zeelandse en mijn partner had de argentijnse steak. Allebei waren super mals en zeer smakelijk. De frietjes waren knapperig maar toch minder perfect (te vet) is vergelijking met het vlees. Ik vond de steak een van de lekkerste ooit gegeten en raad iedereen aan eens te komen eten. Het eten is niet goedkoop maar de steak is absoluut het geld waard.
Kalpana K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Het was heel gezellig, cosy om bij te kletsen en echt een hele goede en enthousiaste service van de heren er werkte gekregen mijn complimenten. Zeker een aandrader
Filip M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Lekkere steak! Vriendelijk personeel en zeer gezellig! Zeker een plaats om aan te raden bij een bezoekje aan Amsterdam vlakbij vondelpark.
Debora M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2019
Heerlijk gegeten, prima bediening. Aantrekkelijke openingsaanbieding. Ik kom zeker nog een keer terug.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Nieuw restaurant aan de rand van het vondelpark. Attente en persoonlijke ontvangst door de eigenaar.Uitstekende ossehaas en ribeye gegeten. Prijzen zijn wat aan de hoge kant maar met de iens deal weer heel voordelig! Interieur is ronduit prachtig en vooral de stoelen zijn zeer comfortabel. Enige aandachtpuntje zijn de led spotjes die (nog) niet dimbaar waren.
Armando L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Goed keuken en lekker eten.Het was mijn eerste keer in het restaurant.Heb ik met mijn broer gegeten en Ik ben zeker dat Ik daar één andere keer wil teruggaan.
Ward S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Echt super lekker vlees. Weet echt hoe je die moet maken.
Thomas A.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Naar mijn meaning de beste steakhouse in Amsterdam.Het restaurant ligt naast de vondelpark.wat een fijne is op de aanvulling gezellige sfeer van het resturant self.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Eten was heerlijk, beetje jammer dat er maar weinig gasten waren .
Ik hoop echt dat meer mensen dit restaurant gaan bezoeken.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Meer dan voortreffelijke steaks in dit nieuwe restaurant. Zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar die alle tijd neemt voor een praatje. De chimichurri is buitengewoon goed.