De Rotishop

6,9
7,1
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
In dit afhaalzaakje staan ook wat tafeltjes en stoelen, dus meenemen hoeft niet. Wij deden dat wel, want we waren op weg naar de trein. We kozen voor een grote roti lam en konden deze (dankzij de vriendelijke eigenaresse) heel warm meenemen, zodat deze in de trein nog steeds lekker warm was. Het gerecht bestond uit aardappel, kouseband (of kleingesneden sperziebonen), kool, heerlijke rotisaus, lamsvlees (wel een beetje weinig) en een rotiplaat. Omdat deze roti totaal niet pittig was, was het wel extra snel op :-) We hadden er overigens sambal bij kunnen krijgen, maar hier hebben we niet voor gekozen. Al met al een lekkere, smeuïge roti!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De sfeer en beleving komt overeen met 95% vergelijkbare gelegenheden.
Je kan hier eten, maar het zijn meer afhaal en bezorgrestaurants. (daarop moet je dit ook beoordelen.)
De rotiplaat was niet geheel gerezen, hard en taai met daarbij weinig vlees. bij deze roti misten wij een ei, wat normaliter is bijgevoegd. verder was de roti niet geweldig van smaak en iets zout
De gevraagde prijs verhoud zich niet tot de kwaliteit,
De diversiteit van de overige gerechten is minimaal
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Zojuist hier een grote roti lam besteld, met extra pannekoek en nog iets wat ik niet kende, een bara. Zat wat weinig vlees bij de roti, maar op zich prima te eten. Bij de bara zat een sambal, maar dat paste niet echt. Beetje droge bal deeg. Niet uitmuntend, wat saai en kleurloos allemaal. Prima voor een keertje, maar niet per se voor herhaling vatbaar. Het werd wel enorm snel bezorgd!