Over het restaurant De Rosmolen

Historisch genieten

In het sfeervolle en historische Willemstad vind je dit frans georiënteerde restaurant. In een stad die zeer geschikt is voor watersporters, wandelaars, fietsers en motorrijders is dit een prachtige plek om je dag compleet te maken met een diner. Het is gevestigd in een historisch pand dat door de jaren heen veel verschillende functies heeft gehad. Nu verbouwd in eigentijdse stijl met behoud van het historische karakter. Historisch genieten maar!

Meer informatie over restaurant De Rosmolen

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
een mooi terras onder de lindebomen
met mooi gedekte tafels en vriendelijke en aardige bediening. ik vond het eten niet om over naar huis te schrijven.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie locatie, goede bediening. En genoten van de korting met de AH zegels. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.
marjan.de.groot D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gera R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het is een gelegenheid die voor herhaling vatbaar is en een aanrader voor anderen ,goed gegeten ,vriendelijk personeel, en een leuke ambiance .al op veel plaatsen gegeten , maar deze gelegen kan ik iedereen aanbevelen,wat wij zeker zullen doen ga zo door!
tijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
toen ik binnenkwam stond er niemand klaar dat kon beter. het eten was niet super en de bediening ook niet zo heel goed ik heb in betere restaurants gegeten maar het was wel oke
Wicca .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Supervriendelijke bediening, duidelijke uitleg van de kaart. Het hoofdgerecht smaakte niet zoals verwacht. dit werd super goed opgepakt. Mocht iets anders bestellen en beide! gerechten weren mee genomen, en allebei opnieuw uitgereserveerd. Kok kwam aan tafel om toelichting te geven mbt mindere gerecht. Naar zijn idee kwestie van smaak, maar toch werd er niet moeilijk gedaan over een de keuze van een andere hoofdgerecht. Echt TOP. Heerlijk gegeten! De kleine desserts is echt heel handig, want dan heb je toch een nagerechtje. en je kan altijd een tweede bestellen.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten hier en dit keer gekozen voor het jubileummenu van juni; een top menu voor een aantrekkelijke prijs! Wij kozen als voorgerecht voor de zacht gegaarde lamsfilet; zeker een aanrader! Als hoofdgerecht heb ik zelf de tonijn op; heel erg lekker! Maar over de picanha steak waren mijn tafelgenoten ook heel lovend! Als nagerecht kregen we brownie met ijs; de smaak van het ijs was goed. Enig minpuntje was alleen dat het leek of het ijs ontdooid was geweest door de ijskristallen die erin zaten. Verder erg vriendelijk personeel en gezellige sfeer! Wij komen zeker nog weer terug.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker eten, vriendelijk ontvangen zeer ervaren personeel voor herhaling vatbaar. Zal dit restaurant bij familie en vrienden aanraden.
y. D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We waren met 6 personen en kregen maar een klein schaaltje patat en een klein schaaltje salade dit vonden we wel erg weinig, zeker omdat een tafel voor twee personen dezelfde hoeveelheid kreeg. Schaaltje patat bij besteld maar die is helaas nooit op tafel gekomen. Bij het dessert smaakte het hazelnootijs goed maar was nog zo hard bevroren dat het daardoor bijna niet te eten was.
EJ V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het was weer voortreffelijk ging verzadigd de zaak uit .Het personeel was correct en zeer vriendelijk echt een aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Persoonlijke en zeer vriendelijke service. Als of wij daar al jaren komen. Zeer aan te raden voor vriendelijkheid en kwalteit van de gerechten.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben voor de tweede maal genoten van een bijzonder goede maaltijd. De kaart biedt voor elk wat wils, Zowel de voorgerechten als de hoofgerechten ( vlees en vis ) waren een streling voor de tong.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten.
Leendert S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening, verstandig om te reserveren, want het buitenterras zat de hele avond vol. Maar dit is logisch, zou er graag vanavond weer naar toe gaan, maar ja, het is niet altijd feest.
sbouwer .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten buiten en een zeer prettige ontvangst door een zeer vriendelijke ober! Die verstaat zijn vak zeer goed (de slanke meneer). Het eten is zeer verfijnd en al met al een aanrader! We komen zeker terug!
M N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijk en keurig geholpen. Er wordt een nette prijs gerekend voor een goede fles huiswijn. Wij hebben hier vaker gegeten en nu met AH actie. Wij waren onder de indruk dat we van de kaart konden eten en er niet werd ingeboet op de portionering.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten
H V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Via ah actie hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten en zeer attent en vriendelijk personeel. Vooral ook voor onze moedertjes van 83+. Super!!
voorproever-123 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
we werden hartelijk ontvangen en mochten met ons 5-en aan een ronde tafel plaatsnemen. Keuze uit de hele kaart, het diner was heerlijk.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gewoon n super sfeervol restaurant met zeer aardige en correcte bediening en fijne goede smaak en veel keuze op de kaart voor lunch en diner .