De Rosmolen

Voorstraat 65 4797 BE Willemstad Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Rosmolen

Historisch genieten

In het sfeervolle en historische Willemstad vind je dit frans georiënteerde restaurant. In een stad die zeer geschikt is voor watersporters, wandelaars, fietsers en motorrijders is dit een prachtige plek om je dag compleet te maken met een diner. Het is gevestigd in een historisch pand dat door de jaren heen veel verschillende functies heeft gehad. Nu verbouwd in eigentijdse stijl met behoud van het historische karakter. Historisch genieten maar!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Rosmolen

Per bus lijn 103
  • : Gratis parkeren zonder parkeerschijf op maandag, dinsdag en woensdag. Met parkeerschijf op do t/m zondag vanaf 11.00 tot 21.00.

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Rosmolen

Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Eten bijzonder lekker weer, warm, vlees precies zoals verzocht, leuke keuze desserts. Het feit dat je met ah restaurant zegels eet, doet niets af aan hun bejegening if service. Service prima. Inrichting...1e keer zaten we naast de kreeften, waarvan de pomp steeds harder ging loeien. 2e keer naast een deur die constant openging met vriespunt temperaturen. En daar komt dan de service die alles goed maakt, 1e keer konden we zo ergens anders zitten. 2e keer vroeg ik zelf om een dekentje van het terras zodat de tocht niet langs de benen zou gaan, er werden door hen opties tot verplaatsen aangeboden, maar we zaten op zich niet verkeerd. Dus heb hen overgehaald gewoon dat dekentje te geven, en ik zat verder prima en warmpjes te genieten van mijn avond. We neigen vaste klant te qorden, de volgende is alweer gereserveerd. Leuk dat ook de betere restaurants meedoen aan acties.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Het is er fijn om te gaan eten. Vriendelijke mensen. Ook vragen hoe we het vlees gebakken willen hebben. vragen of alles naar wens is. We zullen daar nog vaker komen hoor.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel . Proeverij en dessert Rosmolen aan te bevelen !!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad en dan nog lekker kun dan is het prima wij genoten en de bediening was ook vriendelijk wij komen vast wel een paar keer terug
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
wij hebben lekker kunnen eten een goede bediening en het was er heel gezellig
G. Gelten G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heel goed gegeten voor een redelijke prijs. Zeker aan te bevelen.
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Eten was goed, maar niet heel bijzonder. Beetje jammer dat gedurende het diner bijna de helft van de tafels werd afgeruimd, waardoor de sfeer niet heel gemoedelijk was.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Mooi restaurant, goed eten en we vonden de sfeer erg fijn. Dit restaurant staat in onze persoonlijke top 3. Komen hier snel weer terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Een heel goed restaurant. Met goede bediening Gebruik makend van de AH bonnen is het interesant om daar te eten
J N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Duurde lang voordat de soep kwam, daarentegen kwam het hoofdgerecht direct na de soep. De hamburger heeft al even gestaan, voor hij werd opgediend. Het gebakken ei was koud, de hamburger niet heet meer. De smaak was wel goed. Jammer, dat het spek niet in de keuken vers wordt gebakken, daardoor is het spek was hard en taaiig.
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Warm onthaal, goede bediening, heerlijk eten. Eten hier een paar keer per jaar. Komen ook nu zeker weer terug.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een leuk uitziende/ gezellig restaurant. Het eten zag en prachtig uit en smaakte heerlijk.
Kortom een fijne avond met mijn lief, mede dankzij de Rosmolen
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Super vriendelijke ontvangst, zijn hier al eerder geweest, toen waren de gerechten overheerlijk.
Maar deze keer helaas NIET. Mijn Flower Steak was taai en de andere gasten vonden het zeer karig. misschien door de A HEIN ACTIE!!!!!!!!
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Sfeervol restaurant en goed gegeten.
De prijs-kwaliteitsverhouding: kan beter, omdat we voor hetzelfde geld meer verfijning van de gerechten verwachten. Tip: bij het serveren is het altijd fijn om te horen wat er op het bord ligt, lijkt overbodig maar toch...
Verder best aan te raden.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Restaurant de Rosmolen in Willemstad is zeker een aanrader, met een uitstekende kaart. Goede en nette bediening in een een leuke locatie. Hier is uit eten een feestje, wat een geweldige kwaliteit.
Z.H. K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wij waren al heel vroeg, kregen een mooi plaatsje, het hele restaurant liep al snel vol.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Onlangs hebben we met vrienden tot zeer grote tevredenheid in de Rosmolen gegeten. Op 5 december hebben wij, nu met ons tweeën, weer van de culinaire prestaties van De Rosmolen genoten. Wat we voorgeschoteld kregen, was wederom van buitengewoon goede kwaliteit. Een 10 in alle opzichten.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij de Rosmolen, het is een gezellig restaurant, waar het relaxt vertoeven is. Leuke en attente bediening. We komen hier zeker terug !!!
S. I.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi aangekleed gezellig restaurant.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Lekker gegeten, grote keuze, leuk concept voor desserts, je eigen grand dessert samenstellen. Met Albert Heijn actie gegeten hier en leuke was dat we gewoon ala carte konden eten, waar andere restaurants vaak een keuzemenu hebben.