Over het restaurant De Rosmolen

Historisch genieten

In het sfeervolle en historische Willemstad vind je dit frans georiënteerde restaurant. In een stad die zeer geschikt is voor watersporters, wandelaars, fietsers en motorrijders is dit een prachtige plek om je dag compleet te maken met een diner. Het is gevestigd in een historisch pand dat door de jaren heen veel verschillende functies heeft gehad. Nu verbouwd in eigentijdse stijl met behoud van het historische karakter. Historisch genieten maar!

Meer informatie over restaurant De Rosmolen

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en goede bediening. We mochten uit de reguliere menukaart kiezen met smaakvolle gerechten.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We zijn met 4 personen gaan eten. We zaten op de verhoging bij het raam. Ambiance was goed en perfecte bediening. Goede uitleg bij de wijnen door de gastheer. Alles goed op elkaar afgestemd. Gerechten (voorgerecht, hoofdgerecht en desserts ) smaakten voortreffelijk. Een echte aanrader. We gaan hier zeker nog vaker naar toe.
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We werden gastvrij ontvangen, kregen een tafeltje bij het raam zoals gevraagd. Het eten was niet veel maar wat we kregen was heerlijk bereid. Qua prijs wel wat aan de dure kant naar mijn mening. Verder prima.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Keurig, sfeervol restaurant. Snelle service. Eten smaakte prima. Doen mee met de AH restaurantactie. Anders is het eten wel ad prijzige kant.
Goof H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een vriendelijk ontvangst, jassen werden keurig opgehangen.Een ruime keuzen ook voor de AH kaart.
Als was goed van smaak en ruim voldoende.
Hier zijn we al meer geweest en het is iedere keer weer een feest.
Goed en fijn bediening, prijs is vergelijkbaar met andere restaurants.

Komen hier zeer zeker weer.
cloeckaert000 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De ontvangst was vriendelijk en professioneel. Op de gerechten werd door de vier gasten alleen positief gereageerd. De Italiaanse rode en de witte sauvignon smaakten voortreffelijk. Het personeel was vriendelijk en niet storend aanwezig. Al bij al voor herhaling vatbaar.
John W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
perfect restaurant. veel keuze voor ieder wat wils. heerlijk bereid en goede uitleg bij de gerechten.
aanrader om er eens te gaan eten. ook zeer gezellige sfeer.
Fried W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vriendelijk gastheer. Rustieke eetgelegenheid met prettige sfeer en goede stoelen. Attente en snelle bediening. De porties zijn mooi opgemaakt en voldoende om echt te proeven. En plek om weer eens naar terug te gaan.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellige sfeer, mooi locatie in het centrum van Willemstad en heerlijk eten. Het enige vervelende aan onze avond was dat het hoofdgerecht heel laat werd opgediend en ook helemaal lauw, terwijl andere tafels al voorzien waren. Dit werd direct goed gemaakt, door binnen een kwartier 2 verse en warme hoofdgerechten te serveren. En aan het einde van de avond was het personeel meer bezig met de vaatwasser en het aanvullen van voorraad, dan nog oog te houden op hun gasten. We hebben ruim 10 minuten geprobeerd de aandacht te trekken voor een kopje koffie na en zijn toen min of meer geïrriteerd opgestapt. De gastheer vroeg wel wat er schortte aan de avond; het was fijn dat hij hier oog voor had en ook goed luisterde naar ons verhaal.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Rosmolen . Voor ieder wat wils op de menukaart . Sfeervol en gastvrij , voor herhaling vatbaar !
ceesvandberge .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten vooral het voorgerecht was geweldig en zag er beeldschoon uit.(div. warme en koude hapjes) Vlotte en aardige bediening vooral door de dame die toen aanwezig was. Ober was in het begin een beetje stug maar ontdooide later wel iets. Kortom wij gaan zeker nog eens terug
Rita R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima restaurant, perfecte service en heerlijk eten.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een Top restaurant, we hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader, op een prachtige locatie.
Misschien wat minder geschikt voor rolstoelgebruikers en minder valide mensen...
gerhouweling .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zoals altijd weer uitstekend, ontvangst zeer goed als altijd en de gerechten perfect.
De nieuwe kaart ziet er ook weer prima uit.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima restaurant in de wat luxere klasse.
Al meerdere keren in dit restaurant gegeten en constante goede kwaliteit.
Ongedwongen sfeer met rustige en vriendelijke bediening.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
is aanrader zeer gezellig en gastheer kees super heerlijk ge eten met 7 personen.
niks moet alles kan.
komen snel terug.
De duiven vrienden.
pvtl .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Fijn dat je gewoon van de kaart mag kiezen, mooie en lekkere gerechten. We hebben een aangename avond gehad met ons gezin.
Een nadeel als je boven zit is dat het er wel erg warm word als het restaurant vol is.
cloeckaert000 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De ontvangst en later de bediening was zoals gewoonlijk aangenaam professioneel. Het voorgerecht, diverse hapjes van de Rosmolen, was erg lekker. De hoofdgerechten: Hertenbiefstuk en eendenborst waren zeer lekker. Het vlees was zoals besteld: medium gebakken, rosé .
Op de nagerechtjes (3) viel niets aan te merken. De Spaanse wijn "RISCAL" van de Tempranillo druif, was exact op temperatuur en goed " doordrinkbaar".
Juliette .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prettig geholpen door de bediening. Gerechten zagen er niet alleen mooi uit maar smaakten ook heerlijk.
dcbr63 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bij aankomst in restaurant werden wij vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje geleid, en werd ons de menukaart overhandigd ,gaven wij aan dat wij via a-h bon komen eten,wij mochten gewoon een 3 gangen menu kiezen en werd dan naderhand verrekend.vonden wij helemaal toppie
Eten en bediening was buitengewoon,gezellig,vriendelijk,goede uitleg en ik heb zelf een allergie en werd het gerecht op aangepast...wij komen zeker terug,met of zonder a-h bon