Over het restaurant De Rosmolen

Historisch genieten

In het sfeervolle en historische Willemstad vind je dit frans georiënteerde restaurant. In een stad die zeer geschikt is voor watersporters, wandelaars, fietsers en motorrijders is dit een prachtige plek om je dag compleet te maken met een diner. Het is gevestigd in een historisch pand dat door de jaren heen veel verschillende functies heeft gehad. Nu verbouwd in eigentijdse stijl met behoud van het historische karakter. Historisch genieten maar!

Meer informatie over restaurant De Rosmolen

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Rosmolen

Inge D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Op de valreep in november nog heerlijk genoten van een trio van wild (hert, haas en wildzwijn) en hertebiefstuk met hertenstoof. vriendelijke bediening, mooie afsluiting van ons weekendje weg. Aanrader.
J.P. N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Zeer vriendelijke en gemoedelijke ontvangst en bediening. Prima gegeten voor een zeer redelijke prijs. Goede kaart en goede wijnen. Aanrader.
sally10021979 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig sfeervol restaurant. Aandacht voor de gast. Goede kaart met veel keus en hele goede kwaliteit. Wij hebben een heerlijke avond gehad. Een aanrader.
Fransje H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was er al eens eerder geweest met een AH bon, toen was er een keuzemenu en dat viel een beetje tegen. Nu konden we a la carte kiezen, was voortreffelijk, prima kwaliteit. Ook ontvangst was allervriendelijkst, ondanks dat we met een AH bon kwamen. We komen zeker terug!
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een erg gezellige locatie, aardige bediening en heerlijk gegeten! De prijs kwaliteit is goed. Menukaart is gevarieerd. Het is er netjes en ze hebben het gezellig in sfeer ingericht. Wij waren er in de herfst dus was de sfeer met pompoen en bladeren etc
frans N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super gezellige restaurant en de bediening is geweldig, we hoefden niet te lang op ons eten te wachten.
We zijn met Familie en vrienden geweest en ook zij vonden het heel erg goed.
RESTAURANT DE ROSMOLEN verdient een DUIM
Marinus B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We heerlijk gegeten in de Rosmolen, het heeft een gezellige uitstraling en aardig en voorkomend personeel. We komen zeker terug.
marleen L.
heerlijk gegeten.
na lange tijd weer bij de rosmolen gegeten en het was uitstekend.
wij komen beslist nog eens terug.
ook de actie iens/ah is zeer geslaagd. wij hopen op een vervolg voor volgend jaar
Nico E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten met ah-bon waarmee eigen keuze uit het menu gemaakt kon worden. Het voorgerecht plank van rosmolen is een absolute topper. Zes overheerlijke kleine gerechtjes. Als hoofdgerecht de Black agnus steak: smakelijk met gegrilde groeten. We zaten boven. Erg gezellig. Doorgang tussen tafeltjes is soms wat nauw waardoor bediening acrobatische toeren moet uithalen om te kunnen uitserveren. Hier kom ik zeer zeker nog eens terug.
Luppo S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke ontvangst. Vlotte bediening en goede service. Prima keuken. Met plezier uit geweest en lekker gegeten. Op de bewuste dag was het erg druk en toch bleef de bediening correct haar werk uitvoeren. Een aanrader.
wpjseip .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
goede ambiance met heel goede ontvangst . Goede begeleiding met een juiste verklaring voor het gebodene met tussentijds een gesprekje over onze bevindingen . Klasse!
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, gezellig met vrienden. De sfeer is altijd goed in De Rosmolen en de nieuwe menukaart had mooie gerechten.
Hobbykok M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Soep was veel te zout , waardoor de smaak van de pompoen en paling weg was.
Toetje : smakeloos, hebben het laten staan.
Hoofdgerecht was goed bereid , alleen de groente( salade) miste een goede dressing.
annewillem M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geweldig; met name persoonlijke sfeer. Gezellig, goede balans in de service; correct, maar toch gemoedelijk.
Goed en origineel .
José B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer gezellig en goed restaurant met heel vriendelijk personeel.
En met mooi op gemaakte gerechten. En een grote keuze uit verschillende gerechten.
linda P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
ze kwamen niet vaak langs om te vragen of alles goed was.drinken was allang op,het duurde lang voordat je je drinken kreeg
Bverbat1 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
In het verleden hebben we een aantal keren met teleurstelling dit restaurant bezocht. We hebben het weer een kans gegeven dankzij de AH actie maar helaas niets bijgeleerd. Ontvangst was warrig. Bediening vergeet bijgerechten te brengen. Opmerkingen over het eten worden met zuurheid ontvangen. Mijn partner had gerookte zalm die wel erg zout was daarnaast tong die de smaak van een vers visje miste. Het voorgerecht Proefplankje Rosmolen was veel maar niet echt specifiek wat je van een restaurant van deze prijsklasse mag verwachten. De halve kreeft was met een kaasplakje gegratineerd en dreef op een bed van tagliatelle met truffelsaus niet echt een combinatie om aan te bevelen alhoewel de kreeft goed van smaak was. De kreeft zou zonder deze gratinering nog beter tot zijn recht komen of hier zou meer aandacht aan besteed kunnen worden. Kortom kans gemist dit is niet ons restaurant.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Alerte en correcte bediening.
Voldoende keuze op menukaart
Lekkere gerechten.
We zijn volkomen tevreden naar huis gegaan.
Het terugkomen zeker waard.
njenc.leeuwenburg .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was heerlijk en vriendelijk personeel
Enigste minpunt was dat de toiletten op de bovenste verdieping zijn.
Als je slecht ter been bent - is dit een handicap.
Hier was wel achteraf een oplossing voor.
De eigenaar/manager vertelde dat het restaurant onder Monumentenzorg valt - verbouwing van het pand op dit gebied mag niet.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prima gegeten. een overzichtelijk menukaart met ruime keuze en mooi geserveerd, vriendelijke bediening. In een mooi en gezellig restaurant.
Voor herhaling vatbaar