Over restaurant De Rosmolen

Historisch genieten

In het sfeervolle en historische Willemstad vind je dit frans georiënteerde restaurant. In een stad die zeer geschikt is voor watersporters, wandelaars, fietsers en motorrijders is dit een prachtige plek om je dag compleet te maken met een diner. Het is gevestigd in een historisch pand dat door de jaren heen veel verschillende functies heeft gehad. Nu verbouwd in eigentijdse stijl met behoud van het historische karakter. Historisch genieten maar!

Meer informatie over restaurant De Rosmolen

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Rita R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima restaurant, perfecte service en heerlijk eten.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een Top restaurant, we hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader, op een prachtige locatie.
Misschien wat minder geschikt voor rolstoelgebruikers en minder valide mensen...
Gerhouweling .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zoals altijd weer uitstekend, ontvangst zeer goed als altijd en de gerechten perfect.
De nieuwe kaart ziet er ook weer prima uit.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima restaurant in de wat luxere klasse.
Al meerdere keren in dit restaurant gegeten en constante goede kwaliteit.
Ongedwongen sfeer met rustige en vriendelijke bediening.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
is aanrader zeer gezellig en gastheer kees super heerlijk ge eten met 7 personen.
niks moet alles kan.
komen snel terug.
De duiven vrienden.
Pvtl .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Fijn dat je gewoon van de kaart mag kiezen, mooie en lekkere gerechten. We hebben een aangename avond gehad met ons gezin.
Een nadeel als je boven zit is dat het er wel erg warm word als het restaurant vol is.
Cloeckaert000 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De ontvangst en later de bediening was zoals gewoonlijk aangenaam professioneel. Het voorgerecht, diverse hapjes van de Rosmolen, was erg lekker. De hoofdgerechten: Hertenbiefstuk en eendenborst waren zeer lekker. Het vlees was zoals besteld: medium gebakken, rosé .
Op de nagerechtjes (3) viel niets aan te merken. De Spaanse wijn "RISCAL" van de Tempranillo druif, was exact op temperatuur en goed " doordrinkbaar".
Juliette .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prettig geholpen door de bediening. Gerechten zagen er niet alleen mooi uit maar smaakten ook heerlijk.
Dcbr63 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bij aankomst in restaurant werden wij vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje geleid, en werd ons de menukaart overhandigd ,gaven wij aan dat wij via a-h bon komen eten,wij mochten gewoon een 3 gangen menu kiezen en werd dan naderhand verrekend.vonden wij helemaal toppie
Eten en bediening was buitengewoon,gezellig,vriendelijk,goede uitleg en ik heb zelf een allergie en werd het gerecht op aangepast...wij komen zeker terug,met of zonder a-h bon
Angré C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goede ontvangst. Een tafeltje boven bij het zijraam met enkel glas, de kouval was onaangenaam. Dan is het nog maar begin november met 8 graden! Erg vol waardoor rumoerig, de ober was hierdoor niet goed te verstaan, visa-versa.
Met aangegeven allergie voor schaal- schelpdieren, via boeking op site en nogmaals via de ober ging het tóch mis, werd snel en prima opgelost. Meer aandacht voor gasten bij vertrek zou op zijn plaats zijn. De gasten beleggen wel jullie boterham en zorgen voor jullie bestaan!! Je wilt toch dat zij terugkomen of enthousiast doorvertellen hoe fijn/goed het was. Misschien even om bij stil te staan.
JRO25 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
vriendelijke service en goed kwaliteit, je krijgt waar voor je geld.
Goed wijn advies gekregen, kortom naar mijn mening een aanrader
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Vriendelijk personeel. Mooie inrichting en vooral goed gegeten.
Wat ik leuk vond dat ze geen apart ah menu hadden. mocht gewoon van de kaart bestellen.
We komen hier zeker terug.
Marcella M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We komen regelmatig in de Rosmolen en ook nu was het weer zeer geslaagd.
Heerlijk voorafje, coquilles met buikspek, de hoofdgerechten waren uitstekend (zeer malse hertenbiefstuk en duo van eend). Ook de gekozen rode wijn was bijzonder goed. Voor de AH actie werden er gerechten van de rekening gestreept, dus de keuze uit de menukaart was geheel vrij. Goede bediening, gezellige sfeer, kortom een aanrader!
Cloeckaert000 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met vier personen hebben we erg lekker gegeten. De hertenbiefstuk, zalm en zeebaars filet waren heerlijk. De witte droge huiswijn dronk lekker weg. De bediening was vlot en attent. Ze vroegen regelmatig of alles naar wens was en iets bijbestellen ging vlot, terwijl het restaurant toch redelijk vol was.
Eén minpuntje: De coquilles, erg lekker maar ze werden geserveerd op een koud bord en verloren vlug hun heerlijke smaak.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben besteld van de kaart en prima gegeten! Kreeften soep, Eend en een samengesteld dessert.
Personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Waar nodig adviseren ze v.w.b. de wijn, wij hebben de huiswijnen genomen. Een vondst is dat je zelf het dessert samen kan stellen uit meerdere kleine desserts.
De Rosmolen heeft een enorme stap vooruit gemaakt v.w.b. inrichting en kwaliteit van het eten ect.
voorheen was het een soort bruin cafe o.i.d. Wij komen zeker nog eens terug!
Clara.hokke .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij vonden het hoofdgerecht niet groot, vlees klein portie, patat weinig , nagerecht: irishcoffee is ook niet verrekent. Prijs kwaliteit verhouding duur.
sbouwer .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Geweldig lekker gegeten! De smaken ontmoeten elkaar op een geweldige manier in alle gerechten! En nog even een compliment voor de (slanke) ober! Die verstaat zijn vak goed zeg! Netjes, correct, belangstellend...echt een horecatopper! wij waren er met de AH kaarten maar dat maakte geen verschil. We werden met alle egards ontvangen en behandeld! Een woord...TOP!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooie zaak, prima personeel, vriendelijk en gastvrij. Wachttijd tussen de gangen is prima.
Eten perfect en origineel.Niet goedkoop maar wel erg lekker.
Helaas is er wel een parkeerprobleem.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een prettige sfeer, vlotte bediening, voorgerecht erg lekker, hoofdgerecht goed. Helaas bijna 25 minuten moeten op nagerecht. De kwaliteit van het eten was goed.