Over het restaurant De Rosmolen

Historisch genieten

In het sfeervolle en historische Willemstad vind je dit frans georiënteerde restaurant. In een stad die zeer geschikt is voor watersporters, wandelaars, fietsers en motorrijders is dit een prachtige plek om je dag compleet te maken met een diner. Het is gevestigd in een historisch pand dat door de jaren heen veel verschillende functies heeft gehad. Nu verbouwd in eigentijdse stijl met behoud van het historische karakter. Historisch genieten maar!

Meer informatie over restaurant De Rosmolen

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
EJ V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het was weer perfect,het personeel ook. echt een aanrader ze hebben voor ieder wat wils.Vlees,vis,vegetaries te veel om op te noemen.
cornelis R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellig restaurant, vlotte bediening. Helaas was het vlees van de Grill proeverij wat te lang gebakken (zwarte stukken). Verder prima gegeten.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We waren erg tevreden. De bediening was keurig. Het diner was super. Het toetje, bestaande uit drie mini hapjes naar keuze, waren voortreffelijk.
M N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben hier met de AH actie gegeten en konden gewoon van de kaart kiezen dat is fijn en hebben heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!
Luc R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Op zoek naar een restaurant op maandag bij De Rosmalen terecht gekomen. Aangenaam verrast door erg lekker eten, in een leuk restaurant met een vlotte, beleefde bediening. Een aanrader.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Kwaliteit eten niets op aan te merken, prima in orde. Echter : de tafels staan erg dicht op elkaar, de stoelen staan met de rugleuningen tegen elkaar aan, er is nergens ruimte tussen. Hierdoor is het zeer druk, en dus erg rumoerig. Enige minpuntje qua bediening is dat er erg weinig personeel rond loopt om te vragen of je nog iets wil drinken (2 drankjes op een hele avond is wat aan de magere kant)
Jan C. B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima locatie met ruime keus en lekker eten, maar erg veel herrie in het restaurant.
Gesprek voeren tijdens diner is bijna onmogelijk.
piet.dees D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was goed maar kon beter. De tong filet had te kort in de pan gelegen. De Tarte tatin was taai en hebben we er iets van gezegd . Maar daar werd niets mee gedaan.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vegetarisch viel tegen. De Tarte-Tatin kan echt niet geserveerd worden, het leek/was een lapje gesuikerd deeg! Smakeloos
Carien_Zuijderwijk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Mooie zaak, vriendelijke en kundige bediening ! Heerlijk gegeten , kortom aan aanrade, een adres om terug te komen ! Mooie menukeuze, voor elk wat wils !
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hier van een heerlijke lunch genoten met de AH actie.
Hebben de 'proeverij' gegeten van allerlei lunchhapjes, was allemaal heerlijk. Ee hebben er echt ruim de tijd voor moeten nemen om het allemaal te proeven.
Eede .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Wel mag er iets beter op de drankjes gelet worden, want ik denk dat ze daar wat meer uit zouden kunnen halen.
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mochten kiezen uit de gehele menukaart met o.a. heerlijke visgerechten. Leuke bediening en gezellige sfeer. Een aanrader!
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellige avond met vriendinnen. Goede kaart, vriendelijk personeel en lekker eten.
verlieten als laatste het restaurant!
Johny K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen. Daar we iets te vroeg waren, mochten wij onze zitplaatsen zelf kiezen. De bediening liet niets te wensen over.
De Rosmolen is zeker een bezoek waard.
P. G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vorig jaar daar gegeten om een verjaardag te vieren op 5 Aug. en nu weer van daar 5 aug. Maar leek/vond het toen lekkerder/beter. Misschien zijn we verwend?
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezellig restaurant, sfeervol, gastvriendelijk en lekker eten. Wachttijden zijn niet lang. Handig dat je de kaart mag kiezen met de AH actie. Zeker een aanrader.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, goede kwaliteit eten, carpaccio, zalm met risotto, zeetong, salade, frietjes,
De gerechten werden goed warm opgediend. Niet te snel na elkaar. We kregen rustig de tijd om op ons gemak te eten. Gezellige inrichting met goede stoelen.
AadBos2 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben heerlijk geluncht op het terras. We kwamen hier via de AH actie. We mochten kiezen uit de gehele kaart. Wij hebben een voorgerecht genomen en daarna de saté van de haas. Zeer goede kwaliteit. Erg lekker.
De bediening was zeer professioneel en vriendelijk. Wij gaan zeker hier weer eten als we in Willemstad zijn.
ardt .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk eten,met zorg klaar gemaakt. Een leuke sfeer met vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.