De Rosmolen

Voorstraat 65 4797 BE Willemstad Nederland Kaart

Over het restaurant De Rosmolen

Historisch genieten

In het sfeervolle en historische Willemstad vind je dit frans georiënteerde restaurant. In een stad die zeer geschikt is voor watersporters, wandelaars, fietsers en motorrijders is dit een prachtige plek om je dag compleet te maken met een diner. Het is gevestigd in een historisch pand dat door de jaren heen veel verschillende functies heeft gehad. Nu verbouwd in eigentijdse stijl met behoud van het historische karakter. Historisch genieten maar!

Meer informatie over restaurant De Rosmolen

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ab D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
In de Rosmolen gegeten, slechte ervaring gehad.. Bestelde gevulde vissoep zoals op de menukaart stond. Het gevulde bestond echter uit mosselen en schelpen. Was niet vermeld op de kaart, anders had ik ze nooit genomen. Mijn partner bestelde als hoofdgerecht sliptongetjes. Waren niet schoongemaakt, de kuit en darmen zaten er nog in. Wat uiteindelijk de smaak duidelijk beïnvloeden. Sliptongetjes waren nogal klein zodat er qua vis er weinig aan zat.
Al met al een slechte ervaring... De bediening is prima, daar ligt het niet aan!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Super service, we werden heel netjes ontvangen en geholpen. Het eten was heerlijk, vlees en vis met salade en groenten. Toetjes per stuk 3,00€ en je kunt er zoveel bestellen als je wilt. Je maakt dus je eigen versie van een grand dessert, heelleuk. Lekkere bijpassende wijnen voor een goeieprijs.
Prima prijs/kwaliteit. We eten hier vaker, zowel lunch als diner en blijven dat doen!
Shannon V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker eten en een vlotte bediening! Het was best druk, maar toch nog sfeervol en we hoefden niet lang op het eten te wachten.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super goed eten
Vriendelijk personeel wij komen zeker nog eens terug.
stafford .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wij waren zeer hartelijk ontvangen door een vakbekwaam gastheer. Restaurant was erg druk dus meer tijd tussen de gangen, dit hadden wij alle begrijp voor en waren bij iedere gang blij verrast, eten was subliem!!
Wij sluiten ons aan alle positieve reacties over deze restaurant, in een woord, perfect
Dank aan de Rosmolen voor een zeer geslaagde etentje, en tot de volgende keer!!
Myrr .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zeer gastvrije ontvangst en beleefd personeel! Ben hier al diverse keren geweest en ga zeker nog eens terug. Ben hier nu geweest via de AH actie. Er wordt geen verschil gemaakt en je hebt de keuze uit de hele kaart. Zelf had ik als hoofdgerecht zeewolf. Ik vond hem iets te koud en heb dit aangegeven. Dit was geen probleem en het gerecht ging terug naar de keuken. Persoonlijk vind ik zeewolf iets minder smaakvol dan bijvoorbeeld kabeljauw. Mijn vriend had de hertenbiefstuk besteld en vond dit erg lekker. Als voorgerecht is de bospaddenstoelen truffelsoep zeker een aanrader! Zelf kon ik deze niet eten i.v.m. lactose en heb daarom gekozen voor de kreeftensoep zonder room. Dit kun je gewoon aangeven. Kortom een geslaagd avondje en heerlijk gegeten!
William M.
Voortreffelijk gegeten
chrhavermans .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima restaurant, gezellig, en heerlijke gerechten.
Konden gewoon van de kaart bestellen met de AH kortingskaart.
Zeker een restaurant om nog eens te bezoeken.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vol verwachting, mede n.a.v. de goede recensies op internet, zijn wij gisteravond met 4 personen wezen eten bij de Rosmolen. Hadden gereserveerd n.a.v. de AH restaurantactie en mochten keuze maken uit nagenoeg de volledige kaart. Helaas duurde het ruim een uur voordat wij onze eerste gang geserveerd kregen ondanks dat de zaak niet eens helemaal vol zat. Ook werd er in de tussentijd niet iets van een broodje o.i.d. op tafel gezet. Voorgerechten waren redelijk, maar bij de ene soep werd wel een broodje geserveerd, bij de andere niet. Ook de "proeverij Rosmolen" viel erg tegen; o.a. stukje wrap met filet american besmeerd, los schepje eiersalade (zonder toast of broodje), 3 kleine stukjes koud gebraden eendenborstfilet, seranoham kroketje, stukje geitenkaas met spek en klein glaasje kreeftensoep. Oogde al met al wat simpel en goedkoop.
Vervolgens de hoofdgerechten; ten eerste werden deze op koude borden uitgeserveerd! Eten was dus eigenlijk bij uitserveren al redelijk afgekoeld. Hadden o.a. de "grill proeverij" besteld, grotendeels bestaande uit o.a. simpel fabrieksvlees (worstje en hamburgertje (welke zelfs niet eens helemaal gaar was gebakken)) en een mini schaaltje salade en frietjes voor de hele tafel. Om hiervoor ruim €21 te vragen is in mijn ogen absoluut geen juiste prijs-kwaliteitsverhouding. Als afsluiting het dessert; hierbij kon keuze worden gemaakt uit zo'n 8 verschillende kleine porties, waarbij 2 á 3 keuzes per persoon ongeveer gelijk staat aan 1 dessert. Inmiddels bleken 2 van de 8 keuzes "uitverkocht" maar uiteindelijk waren de gekozen porties verder prima van smaak en opmaak.
Al met al niet helemaal wat wij hadden verwacht van dit restaurant en niet helemaal de juiste prijs-kwaliteitsverhouding, zeker niet als je bedenkt dat wij nu gegeten hadden via de AH actie, maar anders dus de volledige prijs hadden moeten betalen (zo'n €160 voor 4 personen).
Metty M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met vieren gegeten in de Rosmolen. Wij hadden al goede ervaringen , maar onze vrienden vonden het net als
wij super goed en gezellig. Onze vrienden hebben meteen voor volgende week hier besproken met hun kinderen.
Dat zegt al genoeg!!!!!
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben genoten en voelden ons een welkome GAST!
Steef83 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige sfeervolle restaurant. Dit gevonden door de Ah actie. Maar is voor ons zeker een blijvertje.
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima restaurant waar we al vaker zijn geweest. Gezellige omgeving en vriendelijk personeel.
Wat ook leuk is, dat je bij de AH korting gewoon van de kaart mag kiezen.
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en goede bediening. We mochten uit de reguliere menukaart kiezen met smaakvolle gerechten.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We zijn met 4 personen gaan eten. We zaten op de verhoging bij het raam. Ambiance was goed en perfecte bediening. Goede uitleg bij de wijnen door de gastheer. Alles goed op elkaar afgestemd. Gerechten (voorgerecht, hoofdgerecht en desserts ) smaakten voortreffelijk. Een echte aanrader. We gaan hier zeker nog vaker naar toe.
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We werden gastvrij ontvangen, kregen een tafeltje bij het raam zoals gevraagd. Het eten was niet veel maar wat we kregen was heerlijk bereid. Qua prijs wel wat aan de dure kant naar mijn mening. Verder prima.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Keurig, sfeervol restaurant. Snelle service. Eten smaakte prima. Doen mee met de AH restaurantactie. Anders is het eten wel ad prijzige kant.
Goof H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een vriendelijk ontvangst, jassen werden keurig opgehangen.Een ruime keuzen ook voor de AH kaart.
Als was goed van smaak en ruim voldoende.
Hier zijn we al meer geweest en het is iedere keer weer een feest.
Goed en fijn bediening, prijs is vergelijkbaar met andere restaurants.

Komen hier zeer zeker weer.
cloeckaert000 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De ontvangst was vriendelijk en professioneel. Op de gerechten werd door de vier gasten alleen positief gereageerd. De Italiaanse rode en de witte sauvignon smaakten voortreffelijk. Het personeel was vriendelijk en niet storend aanwezig. Al bij al voor herhaling vatbaar.