De Roskam

Plein 25 3991 DL Houten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Roskam

Bereikbaar per trein, bus, taxi
  • : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 01:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede service, aardig personeel. Jammer dat het hoofdgerecht werd gebracht terwijl mijn partner naar het toilet was.
Maurice V.
Mariëtte J.
Evert L.
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk Gegeten Voor Een Prima Prijs. Komen zeker nog een keer terug! Gezellige sfeer en mooie inrichting. Het eten was lekker en zeker niet standaard.
Francien G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prettige bediening en goede service: er bleek radijs in de salade te zitten, waar een van ons allergisch voor was. De salade werd opnieuw klaargemaakt zonder radijs.
Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Goed ontvangen en heerlijk gegeten. Was gezellig druk maar niet te druk om nog goed te kunnen overleggen. Hier kan ik nog wel een keer iemand uitnodigen.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima ambiance, goed eten, alert personeel, wel erg rumoerig bij volle bezetting. Hopen bij een volgende gelegenheid nog een terug te komen en op het terras te kunnen eten.
Levien H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten . Hertenbiefstuk met rodekool en peer. En de kabeljauw was super gegaard. Aes was pri.a verzorgd. Inrichting prima
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We kwamen in een zeer luidruchtig restaurant binnen maar er werd ons verteld dat dit kwam door de Sinterklaas intocht op het Oude Dorp.
De bediening deed zijn best om het toch naar ons zin te maken, nadat de vele oudere met kinderen waren vertrokken was het weer het gezellig restaurant zoals we altijd aantreffen.
Leuke nieuwe kaart met verrassende gerechten, vlotte bediening, weer lekker gegeten.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Onwijs lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. Het enige nadeel is dat het zo dicht bij werk is en niet heel dicht bij huis. Anders was ik heel vaak terug gekomen.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig restaurant. Heerlijke lunch gehad, was netjes verzorgd. Personeel was vriendelijk. Zal hier zeker nog een keer komen.
Ajmwijckmans .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke verrassende kaart, goede smaakcombinaties. Mooi, sfeervol restaurant, goed verbouwd leuk om naar te kijken.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Fijn restaurant, gezellig bierlokaal. Eten was lekker en prijs-kwaliteit prima! Ik kom graag nog eens. Bediening is vriendelijk en sfeer / aankleding erg plezierig. Voor herhaling vatbaar.
Sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De Roskam is een leuk restaurant voor als je een avond zonder veel poespas uiteten wilt. Eten is prima. Ook in 3 gangen menu grote porties. Bediening kan efficiënter. Men is erg aardig maar vooral aan begin van de avond was het wel lang wachten tot bestelling werd opgenomen en borden voorgerecht werden afgehaald.
Toen koffie apparaat in storing ging werd dit adequaat opgelost door een ander drankje van de zaak aan te bieden.
C.J.N. O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Erg leuke ambiance en prima keuken. Bediening is uitstekend en je ervaart echte gastvrijheid. De kaart geeft voldoende keuzes die ook goed waargemaakt worden.
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Super lekker gegeten. Leuke sfeer en fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
LiesR .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Hier op mijn verjaardag wezen lunchen, ik nam de open sandwich met zalm en mijn vriend een boerenomelet. We waren wel vrij laat voor een lunch, maar dat was gelukkig geen enkel probleem. Zeer vriendelijke bediening, we werden duidelijk geïnformeerd ivm allergieën. Grote porties en (omdat ik jarig was) een prima wijntje. Leuke informele sfeer en interieur.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk buiten gezeten met vier vrienden en genoten van drankjes en eten. Gestart met lekkere soft-shelled crab, toen uitstekende lamsrumb. Mooi gerecht! Bediening was prima (blij dat de heaters uitmochten!)
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Bediening was wisselend, er was iemand die de leiding had, diegene was prima, maar een serveerster wilde rode wijn inschenken in een glas waar witte wijn in gezeten had., geen correct antwoord op vraag of bepaald eten gegeten mocht worden tijdens een zwangerschap. Er zat zand in 4 van de 8 mosselen en we vonden dat de gerechten erg snel achter elkaar geserveerd werden, conclusie van os was dat het allemaal een beetje tegen viel