De Roskam

Plein 25 3991 DL Houten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Roskam

Bereikbaar per trein, bus, taxi
  • : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 01:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Richard J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Erg vriendelijke service, we wilden graag een ander tafeltje dan voor ons gereserveerd was en dat was geen probleem. Eten was erg lekker en kwam lekker snel.
Levien H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Porties zijn groot genoeg. Er wod friet bij geserveerd alleen zou er ok een salade bij kunnen. Maar verder is het top. Bediening vriendelijk
W. V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Prima gegeten in een zeer ontspannen sfeer. Zeer vriendelijke en attente bediening. De Roskam gaan wij zeker nogmaals bezoeken. Wellicht de volgende keer een drankje vooraf in het bierlokaal.. ziet er erg gezellig uit.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Restaurant met mooie sfeervolle inrichting, wel redelijk vol met tafels, en veel mensen aanwezig waardoor het wat rumoerig was. Restaurant is geschikt voor diverse doelgroepen, wat zakelijker, maar ook voor groepen en samen is het restaurant geschikt. Heerlijk eten en nette bediening. Prijs-kwaliteit goed in evenwicht.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Sfeer is prima, bediening vriendelijk. Ze hebben je alleen niet altijd goed in de gaten. Inrichting is daar wellicht debet aan ( achterin op een verhoging).
Berend J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima eten voor een prima prijs op een prima locatie.
Interessant is dat het restaurant vlak naast een kerk is gelegen, waardoor je een goed idee hebt hoe men op de "Bible Belt" naar de dienst dient te gaan: op z'n zondag's, maar niet te frivool (lees: somber...).
vpiet51 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten. De bekende gastvrijheid en een gevarieerde menukaart zorgen ervoor dat we steeds terugkomen bij De Roskam.
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Mooi restaurant! We hebben heerlijk gegeten! Wij gaan terugkomen!!
lekker_stel .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. We hadden gekozen voor het 3 gangenmenu en dit was heerlijk. De gerechten werden elkaar goed opgevolgd en hierdoor was het gewoon lekker tafelen. Zeker een aanrader.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
In prettige sfeer lekker gegeten. Prettige bediening
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Het feit dat het restaurant op zomaar een dinsdagavond vol zit, zegt genoeg.
Dianne L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en konden kiezen uit een 3-gangen-keuzemenu of losse gerechten a-la--carte bestellen. We kozen voor het 3-gangen-keuzemenu.
Mijn voorgerecht was wat aan de grote kant (parmaham, zalm en een polenta-torentje), dat van mijn man was zeer smaakvol (steak tartaar) en er werd goed rekening gehouden met zijn intolerantie.
Mijn hoofdgerecht was wat klein in vergelijking met dat van mijn man. Hij had de ossenhaas (+5 euro), een goed bereid stuk vlees met mooie bijgerechtjes. Mijn zalm was wat overdadig, na de grote hoeveelheid zalm in het voorgerecht. Daar had ik me in vergist. Maar ik had heel veel zin de tomatenrisotto die erbij zou zitten. Dit was echter wat weinig in verhouding met de zalm.
Onze nagerechten waren zeer smaakvol en van een flinke portie!
Wat mij betreft: iets kleinere voorgerecht en nagerechten en iets groter hoofdgerecht.
Bediening was vriendelijk en de wijnen waren lekker.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gerechten tegen een hele schappelijke prijs. Erg leuk is dat de gerechten niet aleen met een wijn, maar ook met een bier suggestie komen. De aankleding en de bediening waren ook goed, muziek op een prettig niveau. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van het voor, hoofd en nagerecht. De bediening is absoluut vriendelijk en het restaurant ziet er schitterend mooi en ruimtelijk uit! Een echte aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
heerlijk gegeten. Normale porties zodat het nagerecht ook nog lekker is. De eend was heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent. Deze zorgden ervoor dat je echt een aanvondje uit was. Kortom een aanrader.
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige restaurant met leuke mensen in de bediening.
Heerlijk gegeten en van goede kwaliteit.
Inrichting is erg gezellig.
Zeker een aanrader.
Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We zaten op wat tochtige plaats. Het was koud waaierig weer, en de deur ging steeds open en dicht.
We misten bij het hoofdgerecht een schaaltje rauwkost of iets dergelijks.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was niet zo lekker, beetje massaal. Saus veel te zout, andere saus te zuur. Smaken pasten niet goed bij elkaar. Wel heel gezellige inrichting en aardig personeel.
dmolenaar .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
jammer op aanraden van fam een keer geweest het was helaas een tegenvaller het serveerde was gewoon niet warm
we gaven dit door aan de bediening en haar enige reactie was ik geef het door
verder was het vlees een tegenvaller het stoofvlees was wel kalfs maar de steak was rund en kalf besteld
jammer
Dirma V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten 2e Kerstdag. 5gangen kerstmenu, 2 keuzes per gang en bij het hoofdgerecht 3 keuzes. Alle gerechten zagen er stuk voor stuk goed uit, mooi opgemaakt met oog voor details. Mooie pure smaken.
Goede porties en precies voldoende tijd tussen de gangen. .Vriendelijke bediening, staan open voor feedback. Weten welke wijn bij welk gerecht past.
Wij gaan hiet zeker nog eens eten!