De Roskam

Plein 25 3991 DL Houten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Roskam

Bereikbaar per trein, bus, taxi
  • : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 01:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Kaart een beetje beperkt. prima bediening en tapassortiment. ,
john D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Eten was prima, prijs kwaliteit oke.. zaak is mooi ingericht. Kom hier zeker terug maar alleen niet om te eten. Bediening is jong en onzeker maar wel proffesioneel, gebrekkige uitleg over de gerechten maar dat neem ik ze niet kwalijk. Kortom een voldoende.
jnvbaar2015 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed en gezellig gegeten. 3 gangenmenu, zelf van de kaart samen te stellen en van te voren doorgeven, voor €32,50 werkt goed. Veel soorten lekkere biertjes van de tap. Vlotte bediening.
silvia B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heel lekker gegeten. Het was duidelijk een drukke avond. We moesten wat langer wachten op ons eerste gerecht maar dat werd goed gemaakt met een drankje van het huis.
Ik vond het zeker een aanrader en hoop hier nog eens terug te komen.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het weer was prachtig. We zaten buiten onder een zonnescherm. Altijd jammer dat er mensen roken. Maar helaas dat mag nog. Maar 9 € voor 1 boterham met tonijnsalade vind ik duur.
Bettina J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten vooral de crispy tuna was super en de bediening was goed. We gaan zeker nog een keer terug.
Stadse B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk restaurant, prima bediening en leuke gerechtjes op de kaart die regelmatig wisselen, de prijzen zijn wel een beetje aan de hoge kant.
Joost C.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Met een groep vrienden / collega's lekker en gezellig gegeten. Combinatie met bierlokaal en bijbehorende bierkaart is een leuke aanvulling
Richard J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Erg vriendelijke service, we wilden graag een ander tafeltje dan voor ons gereserveerd was en dat was geen probleem. Eten was erg lekker en kwam lekker snel.
Levien H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Porties zijn groot genoeg. Er wod friet bij geserveerd alleen zou er ok een salade bij kunnen. Maar verder is het top. Bediening vriendelijk
W. V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Prima gegeten in een zeer ontspannen sfeer. Zeer vriendelijke en attente bediening. De Roskam gaan wij zeker nogmaals bezoeken. Wellicht de volgende keer een drankje vooraf in het bierlokaal.. ziet er erg gezellig uit.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Restaurant met mooie sfeervolle inrichting, wel redelijk vol met tafels, en veel mensen aanwezig waardoor het wat rumoerig was. Restaurant is geschikt voor diverse doelgroepen, wat zakelijker, maar ook voor groepen en samen is het restaurant geschikt. Heerlijk eten en nette bediening. Prijs-kwaliteit goed in evenwicht.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Sfeer is prima, bediening vriendelijk. Ze hebben je alleen niet altijd goed in de gaten. Inrichting is daar wellicht debet aan ( achterin op een verhoging).
Berend J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima eten voor een prima prijs op een prima locatie.
Interessant is dat het restaurant vlak naast een kerk is gelegen, waardoor je een goed idee hebt hoe men op de "Bible Belt" naar de dienst dient te gaan: op z'n zondag's, maar niet te frivool (lees: somber...).
vpiet51 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten. De bekende gastvrijheid en een gevarieerde menukaart zorgen ervoor dat we steeds terugkomen bij De Roskam.
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Mooi restaurant! We hebben heerlijk gegeten! Wij gaan terugkomen!!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. We hadden gekozen voor het 3 gangenmenu en dit was heerlijk. De gerechten werden elkaar goed opgevolgd en hierdoor was het gewoon lekker tafelen. Zeker een aanrader.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
In prettige sfeer lekker gegeten. Prettige bediening
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Het feit dat het restaurant op zomaar een dinsdagavond vol zit, zegt genoeg.
Dianne L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en konden kiezen uit een 3-gangen-keuzemenu of losse gerechten a-la--carte bestellen. We kozen voor het 3-gangen-keuzemenu.
Mijn voorgerecht was wat aan de grote kant (parmaham, zalm en een polenta-torentje), dat van mijn man was zeer smaakvol (steak tartaar) en er werd goed rekening gehouden met zijn intolerantie.
Mijn hoofdgerecht was wat klein in vergelijking met dat van mijn man. Hij had de ossenhaas (+5 euro), een goed bereid stuk vlees met mooie bijgerechtjes. Mijn zalm was wat overdadig, na de grote hoeveelheid zalm in het voorgerecht. Daar had ik me in vergist. Maar ik had heel veel zin de tomatenrisotto die erbij zou zitten. Dit was echter wat weinig in verhouding met de zalm.
Onze nagerechten waren zeer smaakvol en van een flinke portie!
Wat mij betreft: iets kleinere voorgerecht en nagerechten en iets groter hoofdgerecht.
Bediening was vriendelijk en de wijnen waren lekker.