De Roskam

Plein 25 3991 DL Houten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Roskam

Bereikbaar per trein, bus, taxi
  • : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 01:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige restaurant met leuke mensen in de bediening.
Heerlijk gegeten en van goede kwaliteit.
Inrichting is erg gezellig.
Zeker een aanrader.
Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We zaten op wat tochtige plaats. Het was koud waaierig weer, en de deur ging steeds open en dicht.
We misten bij het hoofdgerecht een schaaltje rauwkost of iets dergelijks.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was niet zo lekker, beetje massaal. Saus veel te zout, andere saus te zuur. Smaken pasten niet goed bij elkaar. Wel heel gezellige inrichting en aardig personeel.
dmolenaar .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
jammer op aanraden van fam een keer geweest het was helaas een tegenvaller het serveerde was gewoon niet warm
we gaven dit door aan de bediening en haar enige reactie was ik geef het door
verder was het vlees een tegenvaller het stoofvlees was wel kalfs maar de steak was rund en kalf besteld
jammer
Dirma V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten 2e Kerstdag. 5gangen kerstmenu, 2 keuzes per gang en bij het hoofdgerecht 3 keuzes. Alle gerechten zagen er stuk voor stuk goed uit, mooi opgemaakt met oog voor details. Mooie pure smaken.
Goede porties en precies voldoende tijd tussen de gangen. .Vriendelijke bediening, staan open voor feedback. Weten welke wijn bij welk gerecht past.
Wij gaan hiet zeker nog eens eten!
Krijn V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gewoon heerlijk eten voor goede prijs (3 gangen €30). Mooi opgemaakte borden; voor- en nagerechten zitten meer verrassende gerechten.
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij hebben een super gezellige avond gehad,heerlijk eten in een mooi ingericht restaurant met zeer vriendelijke bediening.Voor herhaling vatbaar.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuke sfeer en goed personeel. De deur werd netjes geopend en onze jassen werden opgehangen. Het eten was fantastisch, ik heb zelden zo lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
rommensc .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig en lekker geluncht. Zeer vriendelijke bediening. De gerechten vitello tonnato, ceasar salad en sandwich met kip waren prima. De stoelen zaten erg goed.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede service, aardig personeel. Jammer dat het hoofdgerecht werd gebracht terwijl mijn partner naar het toilet was.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer leuke kaart met verrassende gerechten. Zeer lekker gegeten. Enig verbeterpunt zou zijn om iets meer tijd tussen de diverse gangen te laten houden; het hoofdgerecht kwam heel snel na het voorgerecht.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De Roskam is een gezellige restaurant met een moderne uitstraling waar we heerlijk hebben gegeten. We hadden genoten en daardoor vergat je de tijd.
Mariëtte J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellige gelegenheid, vriendelijke bediening, menukaart is niet zeer uitgebreid maar voldoende keus. Geen haute cuisine maar lekker. En bij ieder gerecht is het mogelijk een passend glasvwijn of een passend biertje te krijgen.
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk Gegeten Voor Een Prima Prijs. Komen zeker nog een keer terug! Gezellige sfeer en mooie inrichting. Het eten was lekker en zeker niet standaard.
Francien G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prettige bediening en goede service: er bleek radijs in de salade te zitten, waar een van ons allergisch voor was. De salade werd opnieuw klaargemaakt zonder radijs.
Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Goed ontvangen en heerlijk gegeten. Was gezellig druk maar niet te druk om nog goed te kunnen overleggen. Hier kan ik nog wel een keer iemand uitnodigen.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima ambiance, goed eten, alert personeel, wel erg rumoerig bij volle bezetting. Hopen bij een volgende gelegenheid nog een terug te komen en op het terras te kunnen eten.
Levien H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten . Hertenbiefstuk met rodekool en peer. En de kabeljauw was super gegaard. Aes was pri.a verzorgd. Inrichting prima
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We kwamen in een zeer luidruchtig restaurant binnen maar er werd ons verteld dat dit kwam door de Sinterklaas intocht op het Oude Dorp.
De bediening deed zijn best om het toch naar ons zin te maken, nadat de vele oudere met kinderen waren vertrokken was het weer het gezellig restaurant zoals we altijd aantreffen.
Leuke nieuwe kaart met verrassende gerechten, vlotte bediening, weer lekker gegeten.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Onwijs lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. Het enige nadeel is dat het zo dicht bij werk is en niet heel dicht bij huis. Anders was ik heel vaak terug gekomen.