De Roskam

Plein 25 3991 DL Houten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Roskam

Bereikbaar per trein, bus, taxi
  • : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 01:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Het feit dat het restaurant op zomaar een dinsdagavond vol zit, zegt genoeg.
Dianne L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en konden kiezen uit een 3-gangen-keuzemenu of losse gerechten a-la--carte bestellen. We kozen voor het 3-gangen-keuzemenu.
Mijn voorgerecht was wat aan de grote kant (parmaham, zalm en een polenta-torentje), dat van mijn man was zeer smaakvol (steak tartaar) en er werd goed rekening gehouden met zijn intolerantie.
Mijn hoofdgerecht was wat klein in vergelijking met dat van mijn man. Hij had de ossenhaas (+5 euro), een goed bereid stuk vlees met mooie bijgerechtjes. Mijn zalm was wat overdadig, na de grote hoeveelheid zalm in het voorgerecht. Daar had ik me in vergist. Maar ik had heel veel zin de tomatenrisotto die erbij zou zitten. Dit was echter wat weinig in verhouding met de zalm.
Onze nagerechten waren zeer smaakvol en van een flinke portie!
Wat mij betreft: iets kleinere voorgerecht en nagerechten en iets groter hoofdgerecht.
Bediening was vriendelijk en de wijnen waren lekker.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gerechten tegen een hele schappelijke prijs. Erg leuk is dat de gerechten niet aleen met een wijn, maar ook met een bier suggestie komen. De aankleding en de bediening waren ook goed, muziek op een prettig niveau. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van het voor, hoofd en nagerecht. De bediening is absoluut vriendelijk en het restaurant ziet er schitterend mooi en ruimtelijk uit! Een echte aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
heerlijk gegeten. Normale porties zodat het nagerecht ook nog lekker is. De eend was heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent. Deze zorgden ervoor dat je echt een aanvondje uit was. Kortom een aanrader.
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige restaurant met leuke mensen in de bediening.
Heerlijk gegeten en van goede kwaliteit.
Inrichting is erg gezellig.
Zeker een aanrader.
Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We zaten op wat tochtige plaats. Het was koud waaierig weer, en de deur ging steeds open en dicht.
We misten bij het hoofdgerecht een schaaltje rauwkost of iets dergelijks.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was niet zo lekker, beetje massaal. Saus veel te zout, andere saus te zuur. Smaken pasten niet goed bij elkaar. Wel heel gezellige inrichting en aardig personeel.
dmolenaar .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
jammer op aanraden van fam een keer geweest het was helaas een tegenvaller het serveerde was gewoon niet warm
we gaven dit door aan de bediening en haar enige reactie was ik geef het door
verder was het vlees een tegenvaller het stoofvlees was wel kalfs maar de steak was rund en kalf besteld
jammer
Dirma V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten 2e Kerstdag. 5gangen kerstmenu, 2 keuzes per gang en bij het hoofdgerecht 3 keuzes. Alle gerechten zagen er stuk voor stuk goed uit, mooi opgemaakt met oog voor details. Mooie pure smaken.
Goede porties en precies voldoende tijd tussen de gangen. .Vriendelijke bediening, staan open voor feedback. Weten welke wijn bij welk gerecht past.
Wij gaan hiet zeker nog eens eten!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met familie op eerste kerstdag gegeten.
Prachtig verbouwd restaurant met zeer vriendelijk maar er jonge bediening.
Het geheel was nogal rommelig. Als iemand in een gezelschap een gerecht niet krijgt, zeg je niet "dat is niet besteld"maar zeg je "excuses maar het is helaas niet doorgekomen".
Toch was het een fijne en geslaagde avond met prachtige gerechten en voor mij als dessert een heerlijk kaasplankje met een lekkere Port.
Een gezellige zaak met goede kwaliteits- gerechten.
Krijn V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gewoon heerlijk eten voor goede prijs (3 gangen €30). Mooi opgemaakte borden; voor- en nagerechten zitten meer verrassende gerechten.
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij hebben een super gezellige avond gehad,heerlijk eten in een mooi ingericht restaurant met zeer vriendelijke bediening.Voor herhaling vatbaar.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuke sfeer en goed personeel. De deur werd netjes geopend en onze jassen werden opgehangen. Het eten was fantastisch, ik heb zelden zo lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
rommensc .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig en lekker geluncht. Zeer vriendelijke bediening. De gerechten vitello tonnato, ceasar salad en sandwich met kip waren prima. De stoelen zaten erg goed.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede service, aardig personeel. Jammer dat het hoofdgerecht werd gebracht terwijl mijn partner naar het toilet was.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer leuke kaart met verrassende gerechten. Zeer lekker gegeten. Enig verbeterpunt zou zijn om iets meer tijd tussen de diverse gangen te laten houden; het hoofdgerecht kwam heel snel na het voorgerecht.
Mariëtte S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellige gelegenheid, vriendelijke bediening, menukaart is niet zeer uitgebreid maar voldoende keus. Geen haute cuisine maar lekker. En bij ieder gerecht is het mogelijk een passend glasvwijn of een passend biertje te krijgen.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De Roskam is een gezellige restaurant met een moderne uitstraling waar we heerlijk hebben gegeten. We hadden genoten en daardoor vergat je de tijd.
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk Gegeten Voor Een Prima Prijs. Komen zeker nog een keer terug! Gezellige sfeer en mooie inrichting. Het eten was lekker en zeker niet standaard.