De Roskam Aalten

Landstraat 13 7121 CM Aalten Nederland Kaart

Over het restaurant De Roskam Aalten

Restaurant De Roskam in Aalten is een pizzeria en grillroom, waar je heerlijke vleesgerechten en Italiaanse pizza's en pasta's kunt bestellen.

Het restaurant serveert heerlijke grill gerechten, waaronder een biefstukje maar ook een aubergine kebab voor de liefhebbers. Daarnaast vind je op de menukaart veel gerechten uit het Midden Oosten, zoals döner, shoarma en turkse pizza's.

Ook zijn er gewone pizza's te krijgen, van smaken als margarita en funghi, tot exotische als een pizza amigo (met shoarma en ananas) of een pizza döner. Met zo'n uitgebreide menukaart zit er voor iedereen altijd wel wat lekkers bij!

Proef deze heerlijke gerechten nu ook en reserveer bij restaurant De Roskam in Aalten.

Meer informatie over restaurant De Roskam Aalten