De Roozeboom

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Roozeboom

Bij de Roozeboom kun je niet alleen terecht voor de heerlijkste pannenkoeken, ook kun je er midgetgolfen en wat komen drinken op het terras. De Roozeboom ligt net buiten IJsselstein aan het IJsselbos. De heerlijkste pannenkoeken worden er bereid met verse producten: het meel is afkomstig van de korenmolen ‘De Windotter’, het pannenkoekenbeslag is gemaakt van verse melk en scharreleieren en voor het bakken wordt gebruik gemaakt van plantaardige olie. Voor gasten met een allergie kan er een speciaal beslag gemaakt worden en speciaal voor grote groepen zijn er maaltijdbuffetten bereid met allerlei soorten vlees- en visgerechten, soepen, salades en desserts. De Roozeboom is sinds 2014 in het bezit van twee midgetgolfbanen; Crazy Golf is de baan van de nieuwste baan met wel liefst 18 holes. Kom ook eens gezellig langs voor een dag lang plezier bij De Roozeboom!

Meer informatie over restaurant De Roozeboom

• Kom je met de auto?
    Ons restaurant bevindt zich tussen de Jachthaven Marnemoende en de Hoge Akker (Begraafplaats).
  • : Gratis parkeren voor ons restaurant en bij het IJsselbos aan de overkant

Dinsdag 16:00 - 20:00 (zomerseizoen van maart tot oktober)
Woensdag t/m Zondag 13:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant De Roozeboom

Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gezellige sfeer, top service en lief
voor de kinderen
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Hadden een gift voucher voor een high tea, ons viel tegen wat je daarvoor kreeg. Tevens was het thee potje erg klein, was met 2 kopjes thee al op en werd slecht bijgevuld.
R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Vorige week hebben we heerlijk met collega's op het terras van De Roozeboom geborreld en pannenkoeken gegeten. Goede sfeer en aardige bediening.
Yasemen O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Ik was wat achterdochtig na het lezen van sommige recensies. Maar de pannenkoeken waren goed gaar en ruim belegd. Het was heerlijk weer en we hebben daarom buiten gezeten. De bediening was goed en we hebben ook nog even mini golf gedaan. Ook dat was een leuke ervaring
melissa V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Overal lag stof. Veel bij te betalen bij het arrangement , en lang moeten wachten omdat het personeel slecht op de hoogte was van het arrangement
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Super hoe alles is verlopen m.u.v. de reservering. Ik zou een telefoontje krijgen wat helaas uitbleef. Na zelf gebeld te hebben, was alles snel en perfect geregeld.

Kinderen worden super verwend. De presentjes die bij de diverse pannenkoeken horen, kan je ook bij de andere gerechten voor de kids bijbestellen zodat iedereen iets krijgt. De kleurplaten en kleurpotloden deden het goed (kids 3, 4, 6 en 7 jaar).

Een aanrader.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Geen goed pannenkoekenrestaurant helaas.
Iedereen wordt op elkaar gezet, terwijl er genoeg plek is.
Verder is de cola echt niet te drinken (c merk ofzo), de tomatensoep komtbuit blik en het gangpad is zo smal dat de bediening elke keer tegen je stoel aan bonkt als ze er langslopen.
Je wordt ook echt weggekeken; mijn pannenkoek was echt letterlijk nog niet op en ze vroegen als of het dessert uitgerserveerd kon worden....
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wij hadden een Gift for you voor 4 parsonen. De gift bleek te bestaan uit een kale pannenkoek. Niet inbegrepen koffie toe of iets dergelijks. Kregen als vier volwassenen een kralensnoer met kleine snoepjes. Al met al waardeloos dus. Helaas geen constructieve feedback!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Afgelopen week waren we met de hele afdeling bij het pannenkoekenhuis. We zijn gastvrij ontvangen en werden van begin tot eind verwend met lekkere hapjes, heerlijke pannenkoeken en herfst-koffie toe.
Het restaurant is sfeervol en gezellig. De bediening is heel aardig. Echt een aanrader voor zowel grote als kleine groepen. (zakelijk en prive)
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Schande wat je krijg voor het duren geld vandaag een high tea gehad koste €14 per persoon kregen 4 broodjes zalf 1 rap en een hoop diep vries zoetigheid en een toetje die niet te eten was toen ik 1 iemand de bij wilde was geen probleem ma toen er iemand perongeluk afzij moest ik de volle mep betalen duur broodje zalf want die zoetig heden en die wrap kwamen tog wel op tafel 1 kopje thee met een glaasje met wel 6 zakjes thee erin en vervolgens een potje thee die me dochter van 2 nog niet in haar mini keuken heeft al geef je voor de show ieder zoon potje schande
T T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben een Super gezellige middag gehad,En werden Heel Vriendelijk bediend, En de High Tea was Super lekker ;} het was zoveel dat we het niet op konden + onbeperkt koffie en thee.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten!

Maar....

Aan het begin viel er een dode spin op onze tafel, dit zorgde ervoor dat er de hele tijd naar boven werd gekeken, naar de spinnenwebben die daar zaten. Misschien een keer even goed de bezem erdoorheen halen?
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant als je met kinderen bent, ze hebben leuke gerechten met presentjes voor de kleintjes. Interieur is wel verouderd, maar ergens heeft dat ook zo z'n charme!
Samantha E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vandaag geweest met mijn zoon om onbeperkt pannekoeken te eten, het was erg rustig. Ze lieten ons lange tijd wachten alvorens de eerste pannekoek kwam (rond de 10 min.) en vervolgens toen we een 2e wilde duurde dit (ondanks dat er bijna niemand zat !!) dik een half uur !!! Lekker cashen zo. Dit doen we echt nooit meer. Als we een drankje bestelde moesten we ook nog wachten maar ging iets sneller, maar ja die worden natuurlijk apart afgerekend. Pannekoek wel lekker maar voelen ons echt opgelicht
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
High tea gedaan via vakantieveilingen. Lever je meer dan 1 voucher in dan moet je €5 per voucher bijbetalen. Heel veel zoete supermarkthapjes uit de diepvries. Stukje wrap en broodje zalm die die naam niet waardig zijn. Onbeperkt heet water, weinig keus uit thee en suiker bij de buren geleend omdat dat niet bij ons op tafel stond. Bediening wel vriendelijk. Geen sfeer en oud. Wij gaan geen tweede keer meer.
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Helaas.. Het viel ons erg tegen..
vandaag een high tea gedaan met mijn moeder. Alles kwam uit de vriezer. Chocolade soezen waren zelfs zuur!! Dingen waren duidelijk weer opnieuw ingevroren. Het was daarin ook geen High Tea, keuze uit 4 smaken thee en geen Engelse hapjes. Zoals bijv scones.
We hadden van te voren aangegeven geen vis te willen en kregen dit wel. Uiteindelijk kregen we ipv vis een halve tosti....
Viel zwaar tegen!!!!
mies V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
we zijn zaterdag met 5 pers geweest,en het was heerlijk allemaal,en de
bediening was goed,heel vriendelijk en snel.De pannekoeken waren erg lekker,zeker voor herhaling vatbaar.
fam v d Pol uit ingen.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vandaag hier gegeten (diner met 2 personen) Ik heb een lactose allergie en mijn pannenkoek was niet te eten. Onwijs zout en heel melig. Mijn vriend zijn pannenkoek met kaas en ham. Waar bijna geen ham op zat. In de keuken liepen alleen jongeren te bakken.Wij zaten aan de linkerkant. Waar personeel continue langs loopt met allerlei spullen. Bediening liep veel langs met hun telefoon maar hadden geen oog voor ons. Verder was de inrichting heel kil en kon je nergens naar buiten kijken. Na afrekenen keek niemand ons meer aan. Wij komen hier niet meer terug.
Marisca H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De ruimte waar we zaten was erg rumoerig, het hele interieur en wc's etc zijn nodig aan vernieuwing toe. Het is nu armoedig!
In de keuken stonden overduidelijk studenten en geen koks. Mijn man die chefkok is keek even mee in de keuken en zoals ze in de pannenkoeken stonden te prikken gaf duidelijk aan dat het amateurs waren en geen koks.
De pannenkoeken waren wel redelijk lekker. We hadden gereserveerd en waren er om 17:00 en hadden ons eten pas 18:15 en 1 van ons (16 personen) had gluten vrij maar die kreeg haar pannenkoek pas toen de rest het al bijna ophad.