De Roozeboom

Noord IJsseldijk 89 3402 PG IJsselstein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Stokbroodje met kruidenboter
      Gebakken champignons met kruidenboter (€ 5,00 extra)
      Tomatensoep met stokbrood en kruidenboter (+3,00 euro extra)
  • Hoofdgerechten
    • Hartige Topper
      Zoete Topper
      Keuze-pannenkoek met drie hartige of zoete ingrediënten
  • Nagerecht
    • Koffie / thee
      De Roozeboomsorbet
      Ijsbeker voor de kids naar keuze

Speciale deals

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Roozeboom

Bij de Roozeboom kun je niet alleen terecht voor de heerlijkste pannenkoeken, ook kun je er midgetgolfen en wat komen drinken op het terras. De Roozeboom ligt net buiten IJsselstein aan het IJsselbos. De heerlijkste pannenkoeken worden er bereid met verse producten: het meel is afkomstig van de korenmolen ‘De Windotter’, het pannenkoekenbeslag is gemaakt van verse melk en scharreleieren en voor het bakken wordt gebruik gemaakt van plantaardige olie. Voor gasten met een allergie kan er een speciaal beslag gemaakt worden en speciaal voor grote groepen zijn er maaltijdbuffetten bereid met allerlei soorten vlees- en visgerechten, soepen, salades en desserts. De Roozeboom is sinds 2014 in het bezit van twee midgetgolfbanen; Crazy Golf is de baan van de nieuwste baan met wel liefst 18 holes. Kom ook eens gezellig langs voor een dag lang plezier bij De Roozeboom!

Meer informatie over restaurant De Roozeboom

• Kom je met de auto?
    Ons restaurant bevindt zich tussen de Jachthaven Marnemoende en de Hoge Akker (Begraafplaats).
  • : Gratis parkeren voor ons restaurant en bij het IJsselbos aan de overkant

Dinsdag 16:00 - 20:00 (zomerseizoen van maart tot oktober)
Woensdag t/m Zondag 13:00 - 20:00

6,7

Jouw recensie over het restaurant De Roozeboom

Joop D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Vriendelijk ontvangst,vriendelijk personeel,we hebben heerlijk gegeten. Waren met een groepje van 13 volwassenen.De zaal waar wij zaten is niet zo heel gezellig,misschien is een opfris beurtje een goed idee.
Gabor V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De enige vleessoorten zijn ham en spek. Voor niet-varkensvlees eters erg jammer als je een hartige pannenkoek wil.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
we komen x terug!
Sonja F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Vriendelijk personeel snel geholpen en heerlijk gegeten gelukkig ook iets hartigs bij de high tea en niet alleen maar zoet
jan E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Beste mensen van de Roozeboom, wat hebben jullie het goed gedaan. Wat kunnen jullie goed met kinderen omgaan. De bediening was super, de pannenkoeken heerlijk.
Gr Fam Elburg
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten aan het begin van de herfstvakantie, voor herhaling vatbaar! Veel keuze en goed geserveerd. Sfeer van restaurant is gezellig, zeker na een spel Midgetgolf.
V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We komen hier al een aantal jaren en de pannenkoeken gemaakt met het meel van de molen blijven gewoon erg smakelijk! We hebben altijd een gezellige tijd bij jullie. De inrichting en het speeltoestel zijn toe aan een opfrisbeurt. Wat meer variatie of verandering in de menukeuzes zou fijn zijn. De toevoeging van de crazy golf mogelijkheden vind ik super leuk en is erg gezellig om te doen. Ik zou jullie zeker aanraden aan familie en vrienden :-)
Vissernathalie .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Werden vriendelijk ontvangen, en mochten kiezen of we binnen of buiten wilden zitten.. Leuke inrichting, bankjes wel wat ondiep maar als je eenmaal zit, zit het prima.. We hadden een chocolade fondue genoeg keuze om te dippen in chocolade.. Ook ruime keuze aan warme dranken en bieren.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.
Rianca E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel. Lekkere pannekoeken.
Mooi gelegen tussen de weilanden.

Wij hebben een fijne avond gehad. En de kleine? Die stelde voor de dag erna wéér te gaan.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
wij komen al vanaf het begin bij de Roozeboom en zullen dit blijven doen want ons verveelt het niet wij krijgen altijd een warm gevoel alsof we thuis komen.
Bedankt team Roozeboom en tot de volgende keer
Fam kalkman
Mindi M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eten was goed maar daar heb je het ook mee gehad. De bediening was slecht, moesten overal zelf naar vragen. En meerdere afspraken zijn er niet na gekomen.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben er niet rustig kunnen eten het stikte er van de wespen en er werd niets aangedaan door het personeel. De kruidenboter leek wel jus .
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Normaliter probeer ik altijd iets positief te schrijven maar ik kan weinig tot geen positieve zaken ontdekken aan dit restaurant. Wij hadden gereserveerd middels een borrel en borrelhap bon. Hier hebben wij al heel vaak en naar alle tevredenheid gebruik van gemaakt bij andere gelegenheden maar bij de Roozeboom was het meer dan teleurstellend. Wij kregen een bord met nootjes, wraps gevuld met sla, 2 keiharde broodjes en een bakje met geitenkaas (koud en was er in gepropt) met een blaadje basilicum en honing.. Sorry hoor maar noem je dit een borrelplank? Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest. Blijf vooral pannenkoekenbakken en stel je gasten niet teleur met deze aanfluiting. Dit was eens maar nooit meer bij de Roozeboom.
Gottfrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
We waren als een van de eersten in het restaurant aanwezig en onze bestelling werd redelijk snel opgenomen, maar na de soep als voorafje (na 15 minuten wachten) moesten we vervolgens zo'n 45 minuten wachten op onze pannenkoek. We vonden dit echt veel te lang duren. Het werd na onze komst wel wat drukker, maar er waren gasten ver na ons gekomen die veel eerder hun pannenkoek kregen. We hadden het idee dat de keuken niet erg alert reageerde op onze bestelling, ook bij navraag. Overigens was het personeel wel vriendelijk. Helaas zullen we door de zeer trage bediening niet snel terugkeren naar dit pannenkoekrestaurant.
Margaux D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het kan misschien iets rijker belegt worden
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Ik had een borrel arangement kado gekregen en na 75 km fietsen ging dat er prima in.
Een fijne lokatie zeker omdat er een minigolf bij zit
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Helaas niet zo’n goede ervaring gehad. Eerst met het gezin wezen midget golfen en daarna pannenkoeken wezen eten. De pannenkoeken waren aardig maar niet echt bijzonder. Er was daarnaast een groot gezelschap aanwezig die een barbecue hadden. De rook van de barbecue veroorzaakte dusdanig veel overlast dat wij besloten hebben om voortijdig het restaurant te verlaten.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
De pannenkoek met banaan had wat gaarder gemogen. De pannenkoek met kaas was lekker. Goede latte macchiato. Vriendelijke bediening.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Na een hartelijke ontvangst door het jonge personeel, samen met mijn hoogbejaarde moeder lekker op het terras wat gedronken en gegeten. De pannenkoeken waren heerlijk, goed gevuld en lekker warm. Met een heerlijk ijsje toe kon onze avond niet meer stuk. Ga zo door team Roosenboom.