De Roozeboom

Noord IJsseldijk 89 3402 PG IJsselstein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Stokbroodje met kruidenboter
      Tomatensoep met broodje
      Tomatensoep met stokbrood en kruidenboter (+5,00 euro extra)
  • Hoofdgerechten
    • Hartige Topper
      Zoete Topper
      Keuze-pannenkoek met drie hartige of zoete ingrediënten
  • Nagerecht
    • Koffie / thee
      De Roozeboomsorbet
      Ijsbeker voor de kids naar keuze

Speciale deals

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Roozeboom

Bij de Roozeboom kun je niet alleen terecht voor de heerlijkste pannenkoeken, ook kun je er midgetgolfen en wat komen drinken op het terras. De Roozeboom ligt net buiten IJsselstein aan het IJsselbos. De heerlijkste pannenkoeken worden er bereid met verse producten: het meel is afkomstig van de korenmolen ‘De Windotter’, het pannenkoekenbeslag is gemaakt van verse melk en scharreleieren en voor het bakken wordt gebruik gemaakt van plantaardige olie. Voor gasten met een allergie kan er een speciaal beslag gemaakt worden en speciaal voor grote groepen zijn er maaltijdbuffetten bereid met allerlei soorten vlees- en visgerechten, soepen, salades en desserts. De Roozeboom is sinds 2014 in het bezit van twee midgetgolfbanen; Crazy Golf is de baan van de nieuwste baan met wel liefst 18 holes. Kom ook eens gezellig langs voor een dag lang plezier bij De Roozeboom!

Meer informatie over restaurant De Roozeboom

• Kom je met de auto?
    Ons restaurant bevindt zich tussen de Jachthaven Marnemoende en de Hoge Akker (Begraafplaats).
  • : Gratis parkeren voor ons restaurant en bij het IJsselbos aan de overkant

Dinsdag 16:00 - 20:00 (zomerseizoen van maart tot oktober)
Woensdag t/m Zondag 13:00 - 20:00

7,1
6,6

Jouw recensie over het restaurant De Roozeboom

Joost J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben er niet rustig kunnen eten het stikte er van de wespen en er werd niets aangedaan door het personeel. De kruidenboter leek wel jus .
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Normaliter probeer ik altijd iets positief te schrijven maar ik kan weinig tot geen positieve zaken ontdekken aan dit restaurant. Wij hadden gereserveerd middels een borrel en borrelhap bon. Hier hebben wij al heel vaak en naar alle tevredenheid gebruik van gemaakt bij andere gelegenheden maar bij de Roozeboom was het meer dan teleurstellend. Wij kregen een bord met nootjes, wraps gevuld met sla, 2 keiharde broodjes en een bakje met geitenkaas (koud en was er in gepropt) met een blaadje basilicum en honing.. Sorry hoor maar noem je dit een borrelplank? Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest. Blijf vooral pannenkoekenbakken en stel je gasten niet teleur met deze aanfluiting. Dit was eens maar nooit meer bij de Roozeboom.
Gottfrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
We waren als een van de eersten in het restaurant aanwezig en onze bestelling werd redelijk snel opgenomen, maar na de soep als voorafje (na 15 minuten wachten) moesten we vervolgens zo'n 45 minuten wachten op onze pannenkoek. We vonden dit echt veel te lang duren. Het werd na onze komst wel wat drukker, maar er waren gasten ver na ons gekomen die veel eerder hun pannenkoek kregen. We hadden het idee dat de keuken niet erg alert reageerde op onze bestelling, ook bij navraag. Overigens was het personeel wel vriendelijk. Helaas zullen we door de zeer trage bediening niet snel terugkeren naar dit pannenkoekrestaurant.
Margaux D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het kan misschien iets rijker belegt worden
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Ik had een borrel arangement kado gekregen en na 75 km fietsen ging dat er prima in.
Een fijne lokatie zeker omdat er een minigolf bij zit
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Helaas niet zo’n goede ervaring gehad. Eerst met het gezin wezen midget golfen en daarna pannenkoeken wezen eten. De pannenkoeken waren aardig maar niet echt bijzonder. Er was daarnaast een groot gezelschap aanwezig die een barbecue hadden. De rook van de barbecue veroorzaakte dusdanig veel overlast dat wij besloten hebben om voortijdig het restaurant te verlaten.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
De pannenkoek met banaan had wat gaarder gemogen. De pannenkoek met kaas was lekker. Goede latte macchiato. Vriendelijke bediening.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Na een hartelijke ontvangst door het jonge personeel, samen met mijn hoogbejaarde moeder lekker op het terras wat gedronken en gegeten. De pannenkoeken waren heerlijk, goed gevuld en lekker warm. Met een heerlijk ijsje toe kon onze avond niet meer stuk. Ga zo door team Roosenboom.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Om even een pannekoekje te eten prima, maar stel je er niet teveel van voor. Jammer, want de locatie biedt zoveel mogelijkheden voor een fantastisch lopend restaurant.
Alles is eigenlijk aan vervanging toe. Niet alleen binnen, maar ook het terrein zelf.
Buiten kunnen kinderen niet echt heel veilig spelen, klimrek hangt een touw los, om een ander touw hangt een rood/witte lijn gewikkeld omdat deze blijkbaar snel stuk kan gaan.
Personeel is vriendelijk, rekening kreeg ik zonder de afgesproken korting. Maar dit werd verder keurig geregeld.
Nogmaals zonde, want het is een unieke plek.
D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Ontvangst was hartelijk. Buiten werd een parasol opengezet voor bescherming tegen de zon. De pannenkoeken waren goed van smaak.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gezellige sfeer, top service en lief
voor de kinderen
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Hadden een gift voucher voor een high tea, ons viel tegen wat je daarvoor kreeg. Tevens was het thee potje erg klein, was met 2 kopjes thee al op en werd slecht bijgevuld.
R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Vorige week hebben we heerlijk met collega's op het terras van De Roozeboom geborreld en pannenkoeken gegeten. Goede sfeer en aardige bediening.
Yasemen O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Ik was wat achterdochtig na het lezen van sommige recensies. Maar de pannenkoeken waren goed gaar en ruim belegd. Het was heerlijk weer en we hebben daarom buiten gezeten. De bediening was goed en we hebben ook nog even mini golf gedaan. Ook dat was een leuke ervaring
melissa V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Overal lag stof. Veel bij te betalen bij het arrangement , en lang moeten wachten omdat het personeel slecht op de hoogte was van het arrangement
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Super hoe alles is verlopen m.u.v. de reservering. Ik zou een telefoontje krijgen wat helaas uitbleef. Na zelf gebeld te hebben, was alles snel en perfect geregeld.

Kinderen worden super verwend. De presentjes die bij de diverse pannenkoeken horen, kan je ook bij de andere gerechten voor de kids bijbestellen zodat iedereen iets krijgt. De kleurplaten en kleurpotloden deden het goed (kids 3, 4, 6 en 7 jaar).

Een aanrader.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Geen goed pannenkoekenrestaurant helaas.
Iedereen wordt op elkaar gezet, terwijl er genoeg plek is.
Verder is de cola echt niet te drinken (c merk ofzo), de tomatensoep komtbuit blik en het gangpad is zo smal dat de bediening elke keer tegen je stoel aan bonkt als ze er langslopen.
Je wordt ook echt weggekeken; mijn pannenkoek was echt letterlijk nog niet op en ze vroegen als of het dessert uitgerserveerd kon worden....
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wij hadden een Gift for you voor 4 parsonen. De gift bleek te bestaan uit een kale pannenkoek. Niet inbegrepen koffie toe of iets dergelijks. Kregen als vier volwassenen een kralensnoer met kleine snoepjes. Al met al waardeloos dus. Helaas geen constructieve feedback!