De Roozeboom

6,1
5,7
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Helaas.. Het viel ons erg tegen..
vandaag een high tea gedaan met mijn moeder. Alles kwam uit de vriezer. Chocolade soezen waren zelfs zuur!! Dingen waren duidelijk weer opnieuw ingevroren. Het was daarin ook geen High Tea, keuze uit 4 smaken thee en geen Engelse hapjes. Zoals bijv scones.
We hadden van te voren aangegeven geen vis te willen en kregen dit wel. Uiteindelijk kregen we ipv vis een halve tosti....
Viel zwaar tegen!!!!
Mies V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
we zijn zaterdag met 5 pers geweest,en het was heerlijk allemaal,en de
bediening was goed,heel vriendelijk en snel.De pannekoeken waren erg lekker,zeker voor herhaling vatbaar.
fam v d Pol uit ingen.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vandaag hier gegeten (diner met 2 personen) Ik heb een lactose allergie en mijn pannenkoek was niet te eten. Onwijs zout en heel melig. Mijn vriend zijn pannenkoek met kaas en ham. Waar bijna geen ham op zat. In de keuken liepen alleen jongeren te bakken.Wij zaten aan de linkerkant. Waar personeel continue langs loopt met allerlei spullen. Bediening liep veel langs met hun telefoon maar hadden geen oog voor ons. Verder was de inrichting heel kil en kon je nergens naar buiten kijken. Na afrekenen keek niemand ons meer aan. Wij komen hier niet meer terug.
Marisca H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De ruimte waar we zaten was erg rumoerig, het hele interieur en wc's etc zijn nodig aan vernieuwing toe. Het is nu armoedig!
In de keuken stonden overduidelijk studenten en geen koks. Mijn man die chefkok is keek even mee in de keuken en zoals ze in de pannenkoeken stonden te prikken gaf duidelijk aan dat het amateurs waren en geen koks.
De pannenkoeken waren wel redelijk lekker. We hadden gereserveerd en waren er om 17:00 en hadden ons eten pas 18:15 en 1 van ons (16 personen) had gluten vrij maar die kreeg haar pannenkoek pas toen de rest het al bijna ophad.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vandaag wezen lunchen vanuit Vakantieveilingen. Onbeperkt pannenkoeken. We kregen er maar 4 in totaal op, 2x appel, kaas en spek. De appel waren een beetje smakeloos, zonder kaneel of suiker is het toch wel erg matig. Daarna de kaas, die was overheerlijk! Zat ook ontzettend veel heerlijke kaas op! De spek was dan wel weer jammer, maar 3 plakjes spek over de hele grote pannenkoek. Verder was de service top. Meiden lachten vriendelijk en kwamen vaak genoeg langs met deze hitte om drinken te bestellen. Wat ik als extra service wel fijn had gevonden is een gratis fles water of iets. Het was over de 30 graden... Daarna gemidgetgolft en nog wat gedronken. Was ontzettend leuk sfeertje!
Sandera1970 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik snap eerlijk gezegd alle negatieve beoordelingen niet. Ik heb hier vaker pannenkoeken gegeten en niks op aan te merken. Het restaurant is een soort oude boerderij.Ik vind juist de sfeer erg gezellig. Alles hout. Voormij hoeft al dat moderne gedoe niet. De bedieningen en eigenaar zijn erg vriendelijk. Vandaag ook de high tea gedaan via vakantie veiling. Wat je krijgt is lekker niks op aan te merken. Heb je te veel geboden op vakantieveiling dan is dat iemands eigen fout en dan snap ik dat je het weinig vindt. Ik heb voor de prijs genoeg gekregen. we hebben maar 2 x thee genomen (verschillende smaakjes) omdat we genoeg hadden. Je mag zoveel als je wilt. De hapjes zijn voldoende. Te veel kun je toch niet op en dit is genoeg.....Genoeg is meer dan veel...... Wil je veel en exclusief dan moet je elders gaan , maar dan betaal je ook per persoon een aantal tientjes. Het gaat erom dat je een gezellig uurtje hebt.
Londek .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We hadden een high tea bij dit restaurant. Erg mager. Op een sandwich zalm en een paar stukjes wrap na allemaal zoete hapjes. Allemaal uit de categorie kant en klaar uit de supermarkt. Een tweetal mouse-achtige petit fourtjes, een soesje, een mini-cakeje en een stukje spekkoek, dat was het. Geen scones, hartige taart, soepje, chocolaatjes, koffieboontjes of een zelf gebakken taartje. Het kost weinig, maar je het ook niks. Geen aanrader.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Sorry...wezen uit eten met 4 personen..
Bestel je pannekoek shoarma...krijg je koude kip op je pannenkoek(uit de diepvries kip)
Pannenkoek beenham...zit zeker een cm of 2 kaas op,gewoon niet te eten,geen verse ingrediënten!
Al met al nooit meer hier heen...zonde v je geld
Jenneke H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Zondag middag met 2 kleine kinderen pannenkoeken gaan eten.
Meiden van de bediening zeer vriendelijk maar wat een smakeloze hap. Thuis zijn de pannenkoeken 10 x lekkerder. Verwacht voor 13,95 per hap iets meer. Tevens is het decor van het restaurant zeer gedateerd en veel te dicht op elkaar. Al met al zeker geen aanrader. Volgende keer bak ik mijn pannenkoeken weer lekker zelf en ga voor het geld wat we nu met zijn allen moesten betalen lekker ergens anders eten.
Speeters83 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
High tea wezen eten. Alles kwam ui de diepvries en het beetje brood wat erbij zat was uitgedroogd. Het was erg karig met maar 1 kopje thee. We hebben betere high tea meegemaakt.
De kinderen hadden een pannenkoek, die was redelijk.
Voor ons geen 2e keer.
Proever101973 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ongezellig restaurant. Wij zaten aan de linker kant....bet een kantine. Veel licht, ongezellig. Dieren platen aan de muur zijn wel leuk.
Pannenkoeken zijn flink aan de prijs...weinig origineel. Voor € 1,50 kan je een extra ingrediënt toevoegen. Vegetarische opties helemaal slecht....je moet zelf samenstellen. Tja...als ik het zelf moet bedenken, hoef ik niet uit eten.
Pannenkoeken zijn smakeloos en muf. Champignons uit blik. Prijs/kwaliteit volledig weg.
Ook de desserts laten te wensen over. Ijs met ijskristallen, dus oud en te lang in de vriezer. Wafel muf en smakeloos....karton.
Personeel doet zn best....een beetje te overdreven. Echter als hè afgerekend hebt zien ze je niet meer staan. Er kan geen "bedankt" "Prettige avond" "tot ziens" of iets vanaf.
Snap nu ook dat het op zaterdagavond vrijwel leeg was.
Dit was eens maar nooit meer.
Mijn-mening .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Twee keer wezen eten, maar beide keren waren de pannenkoeken echt zeer matig! Vet en melig.
Parkeerterrein te klein.
Authentieke aankleding, maar erg dicht op elkaar!
Bediening vriendelijk.
Wat ons betreft niet bepaald voor herhaling vatbaar helaas.
Bij het restaurant is ook een minigolf, maar die vonden wij weinig uitnodigend.
Aan de overkant een mini bos waar nu gewerkt wordt aan uitbreiding. Wellicht dan wat interessanter dan het nu is.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Snap de andere recensies hier niet. Wij hebben hier vanavond gegeten met twee kleine kindjes. Allereerst de meiden van de bediening, allemaal heel vriendelijk, servicegericht en lief voor de kinderen. Ze kregen meteen een soort vouwplaat en daarna ook nog een kleurplaat met goede kleurpotloden. De pannenkoeken waren er snel. Voor de kinderen de buurman en buurman pannenkoek met verschillende soorten beleg en hele mooie buurman pop. Ik had een hawai pannenkoek en mijn man had 1 met van alles. We waren er allemaal blij mee, smaakte goed. Inrichting vonden wij ook prima, goed passend bij pannenkoekenboerderij. Toiletten mogen dan iets verouderd zijn, het was absoluut schoon en fris. Wij vinden De Roozeboom een aanrader!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
De pannenkoeken waren taai, niet zoals op de menukaart staat aangegeven, dus met andere ingrediënten/bijlagen. De drank was niet koud. Het restaurant niet schoon en slecht onderhouden.
Wij kwamen na 12 jaar weer terug naar IJsselstein maar dit was meteen de laatste keer. Volgende keer gaan we bij ons in de Betuwe een pannenkoek eten, die zijn veeeel lekkerder.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Komen hier al jaren,het eten is goed,alleen jammer dat je via VakantieVeilingen daar gaat eten en je kleinzoon,die niks eet 2 stukjes pannenkoek geeft,daar werd wat van gezegd.We konden daardoor ons arrangement niet afmakend.Het personeel kon daar niks aan doen en waren heel vriendelijk,maar ja de eigenaar he.
Dit was dan ook de laatste keer dat wij daar komen,ook mijn kennissen zullen niet meer naar de Roozenboom gaan
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Fantastische zondagmiddag gehad bij de Roozeboom. Door het slechte weer eerst lekker pannenkoeken gegeten en daarna een balletje geslagen op de CrazyGolf midgetgolfbanen. Kinderen vonden het geweldig, vooral de mega looping en het kippenhokje met de eieren was een succes. Pannenkoeken waren heerlijk, leuke cadeaus voor de kinderen en direct een kinderstoel en kleurplaten na binnenkomst. Geweldige service! Bediening was enthousiast en attent. Decor is wel gedateerd en toiletten hebben een opknapbeurt nodig. Kortom, een aanrader! We komen zeker nog eens terug!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
De locatie van dit pannenkoekenhuis is het enige pluspunt. Bij binnenkomst verplicht zitten in het drukke en krappe rechter deel van het restaurant. Het is daarna een kwestie van eten of gegeten worden door de vliegen. Verder hangt er overal stof en spinrag. De vliegen poep zit op de lijsten van de foto's. Vervolgens de pannenkoeken ik telde welgeteld 3 kleine plakjes spek in mijn en de spekpannenkoek van mijn tafelgenoot. Nog niet eens een derde van de pannenkoeken waren voorzien van spek. Daarnaast waren de pannenkoeken ook niet goed gaar. Het is ook niet vreemd gezien het hele pannenkoekenhuis door drie tieners werd gerund deze zondag. De claim op de website van De Roozeboom dat er o.a. verse melk gebruikt wordt is een leugen. Bij het bezoeken van het toilet eens goed de keuken ingekeken en daar ging gewoon de goedkoopste lang houdbare melk die er te vinden is in het beslag. De keuken had ook al in tijden geen goede schoonmaakbeurt gehad. We kwamen net na de opening van de zaak binnen dus er was gewoon niet schoongemaakt. Dat geldt ook voor het toilet een stinkend hok met de vliegen weer overal. Vervolgens vliegen die zo met je mee als je naar buiten komt zo de keuken in. Om een lang verhaal kort te maken. Ga niet naar De Roozeboom.
Wesley030 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Wat een heerlijke pannenkoek heb ik gisteren op! De Vader Jan was om te smullen! De bediening is ontzettend vriendelijk, hier en daar wel een tikkeltje onervaren maar het zijn over het algemeen vrijwel allemaal jonge mensen dus dit kan gebeuren en is ook niet storend. Ik verbaas mij enorm over de slechte cijfers die hier gegeven worden... Gewoon een superleuk restaurant met heerlijke pannenkoeken!
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Wat een lieve (jonge) hartelijke gezellige bediening. De pannenkoeken waren erg lekker. Alle bestanddelen keurig meegebakken. We zaten wel wat krap zo vlak voor de nooduitgang....
NicoleKH .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
We hebben met een groep van 6 volwassenen en 1 peuter daar gegeten.
De pannenkoeken (waar ze om bekend staan) waren erg lekker en aan te raden.
Ze hebben ook een fijne bierkaart.
Het persooneel was ook vriendelijk en enthousiast en deed z'n best.

Maar:
- mijn bier sloeg dood in het glas
- borden afruimen terwijl een aantal tafelgenoten nog aan het eten was
- tweemaal om een vorkje moeten vragen voor de kleine gast
- lepel vergeten bij een van de desserts waar die er standaard bijhoren
- de desserts zelf vond ik slordig en weinig fantasievol. Het is geen 5-sterren restaurant, maar als ik uit eten ga wil ik wel dat het er lekkerder uitziet dan ik zelf kan klaarmaken.
- er waren niet genoeg menukaarten, geen probleem, we delen wel. Maar je hoeft niet te zeggen waardoor het komt (kwijtraken, vernielen, etc).

Het restaurant zelf kan wel een grondige onderhoudsbeurt gebruiken, het geheel ziet er nogal vervallen uit. Het damestoilet (herentoilet) vond ik niet echt schoon.

De glijbaan met klimrek zag er ook nogal vervallen uit, sommige dingen zaten ook los (veiligheid!), maar de kleine was er niet bij vandaan te houden en heel handig voor rusteloze kinderbeentjes.