De Rooise Boerderij

• Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Monica H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend prettige bediening. Goed en fijn.
Wij hebben genoten van een gezellige avond. Nogmaals dank hiervoor! Komen zeker nog eens terug.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben er een geweldige avond gehad
Met een voortreffelijk diner
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben lekker gegeten met verrassende gerechten. Vriendelijke bediening. We komen zeker een keer terug.
A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hadden een fijne avond. Het zangduo was een toegift!!
Arnout R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker gegeten in prima ambiance
Peter M.
Top keuken.
Goede bediening
Ilene S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
De Rooise Boerderij stelt niet teleur. Het is er niet goedkoop, maar de gerechten zijn voortreffelijk! De aspergesoep fantastisch op smaak, de lamskoteletjes prachtig rosé en mals, kortom hele goede kwaliteit. Een heerlijk glaasje wijn erbij, vriendelijke bediening: een hele fijne ervaring. De ambiance is ontzettend goed!! Wij konden buiten zitten, maar ook binnen heel mooi en smaakvol ingericht.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zondagmiddag geluncht met vrienden, zeer vriendelijke bediening en alles kon dus de lunch door de bediening laten invullen hetgeen volledig goed gelukt is, we hebben heerlijk gegeten
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hele gezellige locatie voor een culinair avondje. Bediening, keuken en sfeer is een echte aanrader.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Voor ons al jaren een vertrouwd adres. Alles is in balans en elke keer weet men ons te verrassen. Mooie gerechten die vergezeld worden door heerlijke wijnen. Dit alles in een ongedwongen sfeer met vriendelijke en deskundige bediening.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Op de kaart staan geen vegetarische gerechten maar dat bleek geen probleem, er werden erg lekkere vegatarische verrassingen bereid.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een klassieke zaak, bediening en menu's. Klassiek in de positieve betekenis. Plezierige bediening, in een boerderij plezierig ingericht en de wildgerechten waren lekker. We hadden reerug-filet en hazenrug-filet. Vooraf smakelijk fazant en een mooie wildbouillon.
jacquestimmermans .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zoals altijd fantastisch gegeten bij de Rooise Boerderij. De gastvrijheid van Jan en zijn team was zoals vanouds. We hebben ons laten verrassen met het 5 gangen verrassingsmenu. Heerlijke gerechten, sfeervolle ambiance en een topservice. We komen graag weer terug!
tonklaassens1955 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Alles is top. De bediening is super vriendelijk en de keuken is geweldig! Ik ben er al vaker geweest en elke keer is het weer een geweldige beleving! De Rooise Boerderij is een echte aanrader!

Ton Klaassens.

G En J S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanavond hier gegeten, als gasten van zus en zwager. Wat een mooie ambiance. De eigenaar verwelkomde ons, het personeel was erg vriendelijk en allert. We hadden allen een 4-gangen verrassings menu en aan ieders wens werd voldaan. Het was een hele gezellige avond, we hebben genoten.
Ook nette toiletten, wat niet onbelangrijk is.
Geachte G en J,
Dank voor uw attente reactie, zeer gewaardeerd.
Team De Rooise Boerderij.
Mafra19 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Al diverse malen hier gegeten en altijd perfect. Wij waren met vrienden en hadden voor een 4 gangen incl wijnarrangement gekozen. Van begin tot eind een ware verassing op gebied van gerechten en wijnen. Bediening TOP!! geruisloos en onopgemerkt wordt geserveerd, afgeruimd en op je wenken bediend. Zo zie je het niet vaak meer. Wij zullen hier zeker weer terug komen.
Hartelijk dank voor de attente recensie, zeer gewaardeerd.
Wellicht tot een volgende keer.
Met gastvrije groet,
Team De Rooise Boerderij
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag! Zeer vriendelijke bediening. Je komt er niks tekort en je krijgt ook waar voor je geld. Het restaurant heeft een huiselijke sfeer en je voelt je gelijk op je gemak zodra je er binnen loopt. Heb een heerlijke avond gehad en ik zou er zeker nog terug gaan!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het was enige tijd geleden dat we bij de Boerderij gegeten hadden. We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren prima van smaak. We komen zeker weer, en nu sneller, terug. Een aanrader.