De Rooij Peper

17-A Peperstraat 5341 CZ Oss Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Rooij Peper

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten, maar voor groepen groter dan 8 personen kan je telefonisch reserveren.
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

- Diner vanaf 17:00

9,2
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Met de AH restaurantactie tapas menu gegeten en was heerlijk en relaxed. Nog extra tapas gekregen omdat ze met vakantie gingen. Gezellige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Anouk R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Goede sfeer en prettige bediening.
Eten was erg lekker en origineel.
Vooral het toetje (chocopassie) is een aanrader! Een soort chocoladelavacakeje met zelfgeklopte slagroom. Goddelijk!!
Angelo I.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezellig gegeten, leuke inrichting, goede producten, en een goede serveerster die weet hoe het hoort in de horeca.
Gaf goede info over de gerechten.
roefmirjam .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De bediening was erg vriendelijk, de sfeer van het restaurant is gezellig maar het geluid erg hard te veel harde materialen waarschijnlijk. Het eten was ècht wel lekker, maar de porties vonden wij aan de kleine kant. Het leek erop dat de schaaltjes voor 2 personen ipv van voor 4 waren. Fijn dat het water in karaf gratis is. Wijn keuze beperkt, geen chardonnay bijvoorbeeld toch een gangbare wijn. Het was de bedoeling dat de bordjes het hele diner gebruikt worden, terwijl ze behoorlijk vies werden. Wij stapelden ze daarom zelf maar op waarop de serveerster geschrokken zei dat er nog meer gerechtjes kwamen. We zeiden dat we ze vies vonden, geen probleem dan haalde ze gewoon nieuwe. Ik zou zeggen bij elke ronde een schoon bordje de vaatwasser doet zijn werk vast wel. Vooral de chocoladepassie was een aanrader evenals het ijstaartje. Het likeurtje wat bij de koffie hoorde moest extra betaald worden bij AH menu...minpuntje!!
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten in een leuk restaurantje
Jeanett S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ben met een vriendin geweest wij hebben het Ah actie menu gehad...was prima erg lekker ..zelfs toen ik me kop soep omgooide bleef het personeel lachen en werd het snel opgeruimd en kreeg meteen een nieuwe kop soep...kan De Rooij Peper echt aanbevelen ...vriendelijk personeel en erg behulpzaam ..de tapas waren met zorg bereid en niet te versmaden de heerlijke huiswijn....en de zalige Creme Brulee is aan te bevelen..was heel ontspannen en gezellig ..we komen zeker weer terug!
trees.vanwell .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Nadat we diverse goede reviews gehoord en gelezen hadden, hebben ook wij kennis gemaakt met dit plezierige restaurant. Zeer hartelijke ontvangst. I.v.m. het mooie weer hebben we buiten gezeten, in dit gezellige en levendige Peperstraatje. We hadden het AH-verrassingsmenu. Er wordt hier met liefde gekookt, dat proef je. We hebben bijzonder genoten, van de werkelijk heerlijke en ruim voldoende gerechtjes die opgediend werden op leuk Spaans aardewerk. Mede door het warme weer (en de lekkere huiswijn.......) waanden we ons in Spaanse sferen. En....... de kannetjes water waren waren "gewoon" gratis. Hier gaan we beslist vaker naar toe. Aanrader dus!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
heerlijk gegeten. gezellig klein
restaurantje en enthousiaste bediening.
lindapennekamp .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Mijn favoriete restaurant omdat de kwaliteit,bediening, sfeer en locatie helemaal Top zijn.
Het eten is met passie breid en dat proef je.
inekep .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Met de ah restauranractie eindelijk kennis gemaakt met de rooij peper , soepje vooraf , ieder twee keer twee tapas en een toetje na . De soep was prima , de tapas die we kregen mochten we niet zelf kiezen en waren voor ons middelmatig , het toetje was oké.
icg .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Alle tapasschotels waren een verrassing. Het was steeds onbekend wat we kregen, maar alles smaakte lekker. Soep en toetje mochten we zelf kiezen. Ook was het brood met smeergeld en olijven vooraf lekker.
De tijd tussen de gerechten had van mij wel wat korter mogen duren.
Bettina K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
gezellige sfeer met heerlijke hapjes
Gerben C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Warme, hartelijke ontvangst, goede bediening, lekker eten, voldoende variatie. Keuze in wijn en bier beperkt, wel van goede kwaliteit. Hebben een prima avond gehad. Complimenten!
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
we hebben er een gezellige avond gehad ,goed gegeten ,sfeer ook goed ,omdat het gezellig is aangekleed en geen massa productie is .
lindapennekamp .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Sfeervolle locatie, Zeer vriendelijke bediening , Puur, smakelijk vers bereid eten.
Kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.
Joshua W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Fris, verrassend, oplettend, gedurfd, sfeer, gezellig. Ontspannen,vlot, Relax,gedienstig,super schoon toilet,
Top eten,lekker biertje (luifel).
Ruime portie,s en dat voor het AHmenu, 2 voor 1
Zeg het voort, kom naar de Rooij Peper in Oss, dan ben je niet de klos.

Joshua
kropaar54 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Moet ik voor effe in Oss zijn of jullie sturen naar `t westen van ons 2 sterren restaurant, nou deze keer echt niet.

Inrichting; ga maar zitten , bestek op tafeltje en op `t bordje, menu lijstje op de wand, dus doe maar gewoon;

Da valt niet mee, maar let wel , via het AH restaurantactie 2 voor 1 menu; nou gaat het beginnen.

Hartelijk welkom, met gemeende aandacht, vrolijk , ondanks dat we de eerste gasten waren, om 18.00 uur, iets later was er een doorloop van gasten.

Mooie uitleg van wat er ons te wachten stond, 2 dips met turks brood, van tegenover, frisse dip aioli/achtig, prei dip met fetakaas, niks mis mee, knoflook soepje, met vleugje pit; gewoon lekker. Plaatselijk Muifel lente biertje erbij, lichte bite, dus gauw de tweede besteld.
Op naar meer; 1,e gang van 4 tapa`s achtige gerechten, zo ook de 2è ronde; boven gemiddeld, bijvoorbeeld, de gehaktballetje`s in tomatenpuree, subliem en ECHT, de biefstuk/puntje`s , zo genoemd door mij; zuiver, met taste en late we het maar niet hebben over de champignons in saus, kort door de bocht, smaakt naar meer,
Tafelgenoot weinig spraakzaam, kan ook niet, was constant aan `t eten, gratis water erbij.
Na de biertje`s de rode huiswijn, wat vlak, zo ook de witte, de zoete witte echter , behoorlijk lekker.

Na gerecht un koffietje met evt, bolletje ijs, en/of chocolade muffin uit de oven, looi heet ; doen.

Mag het niet zeggen , maar de A.H. actie 2 voor 1 betekent voor rond de 25 €, eet je dus dit alles.

Word ook nog de deur voor je open gehouden , bij vertrek.

Dus vertel het voort; ga naar de Rooij Peper in Oss, dan ben je niet de klos.

Joshua;

Cijfer mag een 9 zijn, zonder enige vorm van pijn.

Ondanks in het straatje een Bistro, Italiaan en Eethuis, voel je thuis
roy75 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah-Restaurant Actie. Lekker gegeten van een variatie aan tapas. Voor ieder wat wils . Goede bediening en locatie. We gaan er zeker nog eens terug.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Onlangs hier voor het eerst wezen eten. Verrassend goede smaken in de gerechtjes, zelfs als de titel niet echt spectaculair lijkt te zijn! Carpacciorolletjes prima, te hete kip is inderdaad loeiheet, maar ook erg lekker gekruid. Bediening erg attent en vriendelijk, hoewel de hele zaak vol zat. Enige punt was dat de akoestiek soms wat onprettig was, mijns inziens door de strakke wanden en plafonds, misschien goed om daar nog wat aan te doen. Wij komen zeker een keer terug.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het restaurant was Niet op de hoogte van mijn reserve ring via uw site. Erg slecht!! Zij hebben het echter prima opgelost.