De Rooij Peper

17-A Peperstraat 5341 CZ Oss Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant De Rooij Peper

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten, maar voor groepen groter dan 8 personen kan je telefonisch reserveren.
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

- Diner vanaf 17:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Rooij Peper

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima eten. Helaas is de akoestiek in het restaurant niet optimaal waardoor je je tafelgenoten amper kan verstaan.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
uitstekende en vriendelijke bediening.
je bepaald zelf hoe snel je het eten wilt.
Het eten is zeer goed ,we hebben een gezellige avond gehad.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Super lekkere tapas. Attente bediening. Sfeervolle ambiance. Topper in Oss.
Marjorie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Altijd goed bij Bart en Suus, de chocopassie laat ik nooit voorbij gaan.
Alles vers en met liefde bereidt.
Amin I.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De Peperstraat is een gezellige straat vol met restaurantjes. De Rooij Peper is een zgn. Tapas restaurant waar ze heerlijke tapas gerechten serveren. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar (Bart) en daarna bediend door Marlou die voor ons gezorgd heeft alsof we VIP's waren. Vanwege het mooie weer hebben we buiten gezeten. We hebben een geweldige avond gehad met lekker eten en drinken bij een heel gezellig restaurant.
corrie V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
moet een top kok zijn,al de gerechten voortreffelijk heb een gezellige avond gehad met onze kleinkinderen,bedankt
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten, service was uitstekend.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten en ondanks de drukte, terwijl we gereserveerd hadden, toch snel en vriendelijk geholpen.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Op het nippertje nog genoten van de AH actie. Heerlijk soepje, lekkere tapas en toetje. Het was een gezellige avond met leuke, spontane bediening!
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Weer zalig gegeten hier. Je proeft dat hier met liefde voor de Spaanse keuken wordt gekookt. Vriendelijke en correcte bediening, in een relaxte ambiance. Beslist voor herhaling vatbaar!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Als je eens anders wilt eten dan moet je naar de Rooij Peper gaan ! Geen alledaagse gerechten wat het juist zo speciaal maakt. Een klein maar uniek restaurant met in de inrichting geinige dingen. Geweldig leuk personeel en heerlijk eten dus wij hebben een hele avond gehad !
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Was weer een tijdje geleden, maar gaan zeker snel weer. Gerechten waren echt top en weer wat anders dan de standaard tapas die je bij all-you-can-eat krijg.
paul.teeuwen .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
we vonden het alleen gek dat we 2 maal 4 gerechten kregen met op ieder schaaltje 3 stuks. Bij na vragen bleek het gerecht zo te zijn als je per persoon besteld krijg je 3 stuks op schaal en ben je met 2 dus ook 3 stuks per schaal.
Zorg dan dat je een even aantal hebt. Een plus punt is wel dat na de vraag de volgende 4 schaaltjes waren aangepast. Het zijn geen stoelen waar je een gehele avond op kunt zitten. Verder alleen lof voor de bediening en het eten.
Wel nog een min punt vond ik dat er kort bij ons een man kwam zitten met een hond die wel erg dichtbij kwam af en toe. De hond zat ook bij andere boven de tafel te snuffelen.
ik weet niet of dit gewoonlijk is dat een hond in een restaurant binnen mag komen. Het is geen hulphond.
Annika-freek W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De bediening is prima. We hebben lekker gegeten. Verrassende gerechtjes en smaken, net even anders dat vinden we leuk. het is wel wat rumoerig, de akoestiek kan iets beter.
Lidy G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij De Rooij Peper. We hadden het AH menu en dat was echt goed. Soepje en dessert kies je zelf van de kaart, de 8 tapasgerechten (in twee rondes) worden door hen bepaald maar daardoor krijg je goed idee van wat ze hebben, er worden zeker niet alleen de goedkopere tapas geserveerd.
De wachttijden waren vrij lang maar dat vinden wij niet erg, daarom ook aangegeven 'lang' en niet 'kan beter'. Niks vervelender dan het gevoel te krijgen dat je van tafel gejaagd wordt. Maar als je even snel een hapje wil eten moet je hier denk ik niet heengaan, wel als je een avondje gezellig uit eten wil.
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezien eetcafé vinden wij het eten prijzig !!
Ik had AH bon, dus dat maakt het goed!!!!
Onze zoon had geen bon, duur gegeten.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hebben gezellig en heerlijk een happe zitten éten , we werden netjes ontvangen .
Ook nog gezellig met de bediening overdose Winnie en bien gekletst
corry S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ik vond het jammer dat we met twaalf personen waren, waarvan er 6 personen hadden gereserveerd via AH actie. De andere zes kregen ook zonder te vragen het AH menu aangeboden (uiteraard betaalden zij wel de volle pot). Ook vond ik het eten niet echt lekker, maar smaken verschillen. Wel een vriendelijke bediening.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was heerlijk, ook wat andere tapas dan wat we gewend waren, lekker vers.
Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker nog eens terug waren nu via de AH actie maar de prijzen zijn zeker oke! Voor mij zouden de stoelen iets comfortabeler mogen zijn,zeker als je wat langer wilt tafelen.
Verder alles topie!
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Altijd leuk als de hapjes een verrassing zijn.
Kleine porties en toch genoeg gegeten.
Leuk onderdeel van ons weekendje weg.