De Rooij Peper

17-A Peperstraat 5341 CZ Oss Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Rooij Peper

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten, maar voor groepen groter dan 8 personen kan je telefonisch reserveren.
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
trees.vanwell .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
heerlijk gegeten. gezellig klein
restaurantje en enthousiaste bediening.
lindapennekamp .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Mijn favoriete restaurant omdat de kwaliteit,bediening, sfeer en locatie helemaal Top zijn.
Het eten is met passie breid en dat proef je.
inekep .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Met de ah restauranractie eindelijk kennis gemaakt met de rooij peper , soepje vooraf , ieder twee keer twee tapas en een toetje na . De soep was prima , de tapas die we kregen mochten we niet zelf kiezen en waren voor ons middelmatig , het toetje was oké.
icg .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Alle tapasschotels waren een verrassing. Het was steeds onbekend wat we kregen, maar alles smaakte lekker. Soep en toetje mochten we zelf kiezen. Ook was het brood met smeergeld en olijven vooraf lekker.
De tijd tussen de gerechten had van mij wel wat korter mogen duren.
Bettina K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
gezellige sfeer met heerlijke hapjes
Gerben C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Warme, hartelijke ontvangst, goede bediening, lekker eten, voldoende variatie. Keuze in wijn en bier beperkt, wel van goede kwaliteit. Hebben een prima avond gehad. Complimenten!
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
we hebben er een gezellige avond gehad ,goed gegeten ,sfeer ook goed ,omdat het gezellig is aangekleed en geen massa productie is .
lindapennekamp .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Sfeervolle locatie, Zeer vriendelijke bediening , Puur, smakelijk vers bereid eten.
Kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.
Joshua W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Fris, verrassend, oplettend, gedurfd, sfeer, gezellig. Ontspannen,vlot, Relax,gedienstig,super schoon toilet,
Top eten,lekker biertje (luifel).
Ruime portie,s en dat voor het AHmenu, 2 voor 1
Zeg het voort, kom naar de Rooij Peper in Oss, dan ben je niet de klos.

Joshua
kropaar54 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Moet ik voor effe in Oss zijn of jullie sturen naar `t westen van ons 2 sterren restaurant, nou deze keer echt niet.

Inrichting; ga maar zitten , bestek op tafeltje en op `t bordje, menu lijstje op de wand, dus doe maar gewoon;

Da valt niet mee, maar let wel , via het AH restaurantactie 2 voor 1 menu; nou gaat het beginnen.

Hartelijk welkom, met gemeende aandacht, vrolijk , ondanks dat we de eerste gasten waren, om 18.00 uur, iets later was er een doorloop van gasten.

Mooie uitleg van wat er ons te wachten stond, 2 dips met turks brood, van tegenover, frisse dip aioli/achtig, prei dip met fetakaas, niks mis mee, knoflook soepje, met vleugje pit; gewoon lekker. Plaatselijk Muifel lente biertje erbij, lichte bite, dus gauw de tweede besteld.
Op naar meer; 1,e gang van 4 tapa`s achtige gerechten, zo ook de 2è ronde; boven gemiddeld, bijvoorbeeld, de gehaktballetje`s in tomatenpuree, subliem en ECHT, de biefstuk/puntje`s , zo genoemd door mij; zuiver, met taste en late we het maar niet hebben over de champignons in saus, kort door de bocht, smaakt naar meer,
Tafelgenoot weinig spraakzaam, kan ook niet, was constant aan `t eten, gratis water erbij.
Na de biertje`s de rode huiswijn, wat vlak, zo ook de witte, de zoete witte echter , behoorlijk lekker.

Na gerecht un koffietje met evt, bolletje ijs, en/of chocolade muffin uit de oven, looi heet ; doen.

Mag het niet zeggen , maar de A.H. actie 2 voor 1 betekent voor rond de 25 €, eet je dus dit alles.

Word ook nog de deur voor je open gehouden , bij vertrek.

Dus vertel het voort; ga naar de Rooij Peper in Oss, dan ben je niet de klos.

Joshua;

Cijfer mag een 9 zijn, zonder enige vorm van pijn.

Ondanks in het straatje een Bistro, Italiaan en Eethuis, voel je thuis
roy75 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah-Restaurant Actie. Lekker gegeten van een variatie aan tapas. Voor ieder wat wils . Goede bediening en locatie. We gaan er zeker nog eens terug.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Onlangs hier voor het eerst wezen eten. Verrassend goede smaken in de gerechtjes, zelfs als de titel niet echt spectaculair lijkt te zijn! Carpacciorolletjes prima, te hete kip is inderdaad loeiheet, maar ook erg lekker gekruid. Bediening erg attent en vriendelijk, hoewel de hele zaak vol zat. Enige punt was dat de akoestiek soms wat onprettig was, mijns inziens door de strakke wanden en plafonds, misschien goed om daar nog wat aan te doen. Wij komen zeker een keer terug.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het restaurant was Niet op de hoogte van mijn reserve ring via uw site. Erg slecht!! Zij hebben het echter prima opgelost.
Jody B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten! Lekkere gerechten die je nergens anders kunt proeven!
Karina H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeker een aanrader !
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Dit was de derde keer dat we hier aten. Vorige keren waren we echt tevreden. Misschien waren de verwachtingen te hoog daardoor, het was een tikkeltje minder dan eerder.
Het concept dat je veel kleine gerechtjes bestelt, vind ik erg leuk. je kunt delen en daardoor veel variëren. De kaart is zover ik zag al die tijd weinig of niet veranderd, wat ik wel een beetje jammer vind. Aanraders waren de aspergesoep en de garnalenkroketjes. Het knoflookbrood was ook lekker maar wel erg zout. Sojasaus over de biefstukpuntjes maakten ook deze voor ons te zoutig.
De service vonden we charmant en hartelijk, en net als de inrichting ongedwongen en gezellig. Ook was het prettig dat we nooit te lang hoefden te wachten op het eten. Echt een fijne zaak, maar iets meer de puntjes op de i in de keuken graag.
johan1947 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekker gegeten, aparte gerechten zoals gefrituurde spierinkjes en prima garnalenkroketten en dat alles voor een heel redelijke prijs, en prima rode huiswijn, het visitekaartje van een restaurant...
Ruth R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij de Rooij peper in Oss.
De osse haaspuntjes smelten op je tong. En de garnalen kroketten zijn ook super lekker. En de andere hapjes waren ook genieten. Zeer aardige bediening en gezellige ruimte. Een echte aanrader.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Het restaurant is een tapasrestaurant, maar ook weer niet exclusief spaans. Er zitten ook andere mediterrane hapjes in. Genoten van dingen die op zich simpel zijn, maar toch lekker. Prima uienringen, heerlijk spaanse blauwe kaas in een pakketje, gewoon lekker gegeten!