De Rooij Peper

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Karina H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeker een aanrader !
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Dit was de derde keer dat we hier aten. Vorige keren waren we echt tevreden. Misschien waren de verwachtingen te hoog daardoor, het was een tikkeltje minder dan eerder.
Het concept dat je veel kleine gerechtjes bestelt, vind ik erg leuk. je kunt delen en daardoor veel variëren. De kaart is zover ik zag al die tijd weinig of niet veranderd, wat ik wel een beetje jammer vind. Aanraders waren de aspergesoep en de garnalenkroketjes. Het knoflookbrood was ook lekker maar wel erg zout. Sojasaus over de biefstukpuntjes maakten ook deze voor ons te zoutig.
De service vonden we charmant en hartelijk, en net als de inrichting ongedwongen en gezellig. Ook was het prettig dat we nooit te lang hoefden te wachten op het eten. Echt een fijne zaak, maar iets meer de puntjes op de i in de keuken graag.
Johan1947 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekker gegeten, aparte gerechten zoals gefrituurde spierinkjes en prima garnalenkroketten en dat alles voor een heel redelijke prijs, en prima rode huiswijn, het visitekaartje van een restaurant...
Ruth R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij de Rooij peper in Oss.
De osse haaspuntjes smelten op je tong. En de garnalen kroketten zijn ook super lekker. En de andere hapjes waren ook genieten. Zeer aardige bediening en gezellige ruimte. Een echte aanrader.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Het restaurant is een tapasrestaurant, maar ook weer niet exclusief spaans. Er zitten ook andere mediterrane hapjes in. Genoten van dingen die op zich simpel zijn, maar toch lekker. Prima uienringen, heerlijk spaanse blauwe kaas in een pakketje, gewoon lekker gegeten!
Geertje R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Ossehaaspuntjes, jalapenopeperbolletjes, garnalen, etc, etc. Stuk voor stuk gerechters om voor terug te komen. Niet in de laatste plaats vanwege de zelfgemaakte crème brulee die ik dagelijks als dessert wil.
Genietenmag .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij de Rooij Peper van familie de Rooij in de Peperstraat in Oss. Gewapend met een kadobon van de overburen waren we al vroeg in het kleine overzichtelijke restaurant. De ontvangst was uiterst vriendelijk en de adviezen van de eigenaresse bleken even later een schot in de roos. Zowel de groente- als vleestapas waren top. Na een likeurtje van het huis stond ons besluit vast: hier gaan we vaker lekker ontspannen genieten.
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Mijn vrouw wilde graag terug naar de Rooij Peper vanwege de knoflooksoep. En ik wil een keer terug voor de overheerlijke biefstukpuntjes! Ook de andere gerechtjes waren erg lekker, vers en zelfgemaakt. De bediening was vlot en vriendelijk, en de eigenaresse was extra attent door mijn zwangere vrouw erop te wijzen dat er in de aioli verse eieren zaten. Een leuk en prettig eenvoudig restaurant waar je je meteen op je gemak voelt - en waar lekker wordt gekookt.
Chantal79 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Wat een geweldig restaurant. Het was even zoeken in Oss, maar nu eindelijk mijn restaurantje hier in Oss gevonden. Super gezellige sfeer. De bediening was informeel, attent en ook al was het druk, iedere tafel kreeg voldoende aandacht.
En dan het eten... in één woord: WAUW! Je proefde dat de hapjes vers gemaakt waren en leuk opgediend in verschillende schaaltjes. Wijnen waren overigens ook van goede kwaliteit.
Tot slot het dessert: het ijstaart. Dit maakte de heerlijke maaltijd + avond helemaal af.
We komen hier zeker heel snel weer terug.
Proever2013 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Heerlijk gegeten in dit gezellige knusse restaurant. De zelfgemaakte tapas zoals groentetorentje, garnalenkroketten, spinaziekaasplaat zijn heerlijk. De crème brulee is uit de kunst. Wel laat de bediening steekjes vallen, ze zijn vriendelijk maar vergeten drankjes die ze hebben opgenomen. Meer met de gasten bezig zijn i.p.v. in de keuken is mijn advies. Blijft een aanrader in Oss!
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Wat een ontdekking! De Rooij Peper maakt weinig reclame, maar verdient zeker een bezoek. Mmm, de garnalenkroketjes en het groentetorentje, verrassend. Heerlijk en mooi om te zien de carpaccio van bieten, spek en geitenkaas. Dus ook voor niet-vleeseter is er veel te beleven.
Proever2013 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Bij de Rooij peper proef je dat de tapas zelf gemaakt zijn! Wat te denkden van de witlofkaasplaat en de garnalenkroketjes, een genot ! De crème brulee als dessert is zeer goed, zelden zo lekker gegeten. Er is voldoende keuze en de porties zijn goed. De bediening is erg vriendelijk en informeel, de geserveerde wijnen zijn van goede kwaliteit, een aanrader voor een avondje uit in Oss
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Heerlijk gegeten de verschillende verse tapas geproefd en welke je ook neemt met zorg bereid ook de bediening is erg gezellig al met al een leuk klein restaurant waar het heerlijk is