De Rooie Kip

Dinsdag t/m Zondag
- Diner vanaf 12:00

Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
leuk Restaurant met al zijn mooie tekeningen op de muur, fijne bedinging mooie frisse toiletten.

Eten was prima in orde, ik zou dit echt aanbevelen wij komen hier zeker weer eens terug en zoeken geen eens verder naar een ander restaurant
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
In onvervalst West-Fries wordt je hartelijk welkom geheten in het enigszins simpel ogende eetcafé. Echter het eten is prima - wij hebben (met 2 pers.) genoten van de zalm. Als bijgerecht konden we kiezen uit witlof of salade. Evenals de patat waren dit ruimte hoeveelheden. Dat de kwaliteit goed is blijkt ook wel uit het feit dat er regelmatig eten wordt afgehaald.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Precies zoals wij het willen: een warm en gastvrij stel die op een no-nonsense manier iedereen een eerlijke maaltijd voor wil zetten voor een leuke prijs. Dus niet de ambiance of de culinaire hoogstandjes van een sterrenrestaurant misschien, maar wel erg goed en lekker eten!