De Roode Leeuw

Sint Jorisplein 14 7061 CN Terborg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Roode Leeuw

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:30 - 10:00

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Roode Leeuw

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Vanmiddag hier gegeten. Wat een domper. Tevoren gebeld of de keuken wel rond 14.00 open was: geen probleem, alles van de kaart te bestellen. Voorgerechten waren goed. Daarna hazenbout (aanbevolen) door 2 personen besteld. Kurkdroog, zelfs donkerbruine randen en soms dacht je bot tussen de kiezen te hebben maar dat bleek vlees... Aangegeven dat het slecht was met verzoek door te geven aan de chef. Maar de chef liet zich niet zien. Gezien de kwaliteit van het eten (ook veel te gare spruiten) vermoed ik dat de chef er niet was. Daarna Irish coffee. Slagroom uit een spuitbus die tijdens het serveren al door de koffie zakte. Toen wij daar een opmerking over maakte zei de jonge ober: zo doen wij het, draaide zich om en liep weg. Die gaat het niet redden in dit vak. Vervolgens kwam de rekening, gebracht door ober nummer 3 (1 meisje en 2 jongens waren blijkbaar nodig om onze tafel te bedienen terwijl de rest van het eetgedeelte leeg was...). Nogmaals ongenoegen kenbaar gemaakt over kwaliteit van eten en Irish coffee. Na intern overleg werd de koffie geschrapt van de rekening. Kosten 140 euro voor 3 personen. Fooi zat er natuurlijk niet in. Wij kwamen hier jaarlijks. Verteld dat dit de laatste keer was. Maakte geen enkele indruk.
l H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gisterenavond voortreffelijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant. De bediening was matig en ongemotiveerd. Volgende keer toch maar weer naar de overbuurman.
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteren 28 november 2015 waren we met 4 mensen te gast bij restaurant De Rode Leeuw in Terborg en hebben genoten van verrukkelijk eten, de sfeer wat huiselijk, gezellig en het personeel was erg vriendelijk, niets was hen te veel om je te laten genieten. Zowel voor de keuken als de bediening, heel hartelijk dank voor een hele geslaagde middag en heerlijk eten.
Het is voor herhaling vatbaar, Helga en Wim Bruggink uit Westendorp.
Fam_Dekker .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Na de positieve ervaring van vorig jaar ook dit jaar gereserveerd voor het wildbuffet.
Geweldige avond gehad, alles goed geregeld, heerlijk eten, ruim voldoende met prettige bediening in een ongedwongen sfeer. Wij komen volgend jaar weer!
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
We hebben het wild menu gereserveerd inclusief overnachting. Heerlijk gegeten en veel keuze. De service goed. Het buffet werd per gang gepresenteerd en per tafel kon je een keuze maken. Goed geregeld en ook al waren we 1 van de laatste tafels er was nogsteeds voldoende keus. Ook de hotelkamer was prima. Het ontbijt simpel maar lekker. Tot volgend jaar!
Eelco F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
We hadden via Hotelkamerveiling.nl een weekendje in De Roode Leeuw geboekt. Bij toeval bleek daar op vrijdagavond een wildbuffet te zijn (€39,50 p.p.). Eigenlijk was het volgeboekt, maar voor ons werd een extra tafel geregeld.
Om te beginnen werd een huisaperitief (Kir royale) geserveerd en werd een royale mand met goed, vers brood neergezet, met boter, aoli en tapenade (beide inclusief).
Om 19:30 werd het buffet geopend, keurig door de chef uitgelegd en werd (per tafel) iedereen uitgenodigd om zich te bedienen van de voorgerechten. Een grote keuze, o.a. paté, rillette, carpaccio, wildbouillon, en gebraden duivenborst.
Bij de hoofdgerechten o.a. hazenbout, fazantenbout, hertenrugfilet, eendenborst. Alles prima bereid. De wildwijn (een melange van Grenache, Shiraz en Mourvèrdre uit de Pays D'oc) paste er uitstekend bij.
Ook het dessertbuffet was zeer uitgebreid, waarbij we ons ook van een paar soorten port mochten bedienen.
Kortom, een zeer geslaagde avond voor een passende prijs.
George W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Je moet er van houden zo'n hotel/restaurant. Qua entourage had het zo een jachtslot kunnen zijn. Ik vond het geweldig. 2 nachten geslapen, 1e avond incl diner. De tweede avond vanaf de kaart 3 gangen. Geweldige hartelijke bediening, eten goed en mooi opgediend. De hoeveelheden zijn zeker niet te weinig. Gezellig restaurant/hotel. Ga hier weer naar toe
ellenb74 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Restaurant dat al van oudsher een goede naam heeft opgebouwd. Het eten, we namen een voorgerecht carpaccio en garnalen Het vreemde was de een had een bord vol de ander slechts een klein beetje. Overigens wel smakelijk. Bij het hoofdgerecht was het wederom hetzelfde gamba's de een (kleine portie) de ander ossenhaas met een teleurstellende garnering een heel klein bakje gebakken aardappeltjes en sla met wat garnering. Iets wat normaalgesproken als garnering op een bord zit was nu in een bakje gedaan. En het dessert weer hetzelfde heerlijke chocolademousse en heel veel en de ander helaas weer een klein beetje bavaroise. Al met al viel het wat tegen zeker als je de prijs bekijkt zoude de porties wat meer op elkaar moeten zijn afgestemd en het garnituur bij het hoofdgerecht wat uitgebreider. Personeel was wel vriendelijk De entourage is ouderwets maar dat geeft ook wel weer een charme als je daar van houdt