de Roerdomp

Tweemanspolder 12 2761 ED Zevenhuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Roerdomp

Maandag t/m Vrijdag Gesloten
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant de Roerdomp

GastroCriticFanatic .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Teleurstellend Broodje Hamburger!

De hamburger bevond zich tussen twee gewone sneetjes (weliswaar rustiek) wittebrood met een gewone plak kaas.

Dit hoort natuurlijk op een hamburgerbroodje òf bol met gesmolten cheddar kaas!

Ook te weinig rauwkost/salade en garnering. De hamburger zelf smaakte prima.

Staat hier een echte chef in de keuken of een vakantiekracht?

Dit kan ècht niet voor die prijs!
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Met ongeveer 30 gasten mijn verjaardag bij De Roerdomp gevierd. Het Walking Dinner was een groot succes. Dat gold met name voor de kwaliteit van het eten, de vriendelijke bediening, de gehanteerde prijzen en de locatie. Een topervaring voor ons en onze gasten!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Leuk restaurant met heerlijk terras aan het water. We hebben werkelijk genoten deze avond. Eten top, bediening zeer vriendelijk en prachtig uitzicht over het water. Prijs/kwaliteit gunstig. Gerechten smaakvol en keurig opgediend.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Gisteravond in de Roerdomp gegeten. BIj aankomst zaten de eigenaren aan een gereserveerd tafeltje zelf te eten. Wij voelde ons daardoor niet bepaald welkom.
Bediening bestond uit twee hele jonge meisjes. De bestelling kon pas doorgegeven worden, nadat de eigenaar klaar was met eten .
Eten was prima, lekker stuk vlees, maar de groente was ver te zoeken.
Alles behoorlijk aan de prijs.
Prachtige uitzicht!
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk buiten op het beschutte terras gegeten. Lunch met broodjes Vitello Tonato en Carpaccio. Goed van smaak, opmaak en mooie dunne plakjes. De service was bijzonder snel en heel attent. De bediening loopt er fris bij in goed gekozen zomertenue. Uitzicht over de polder en de Rotte is natuurlijk uniek. Gewoon een goed zomeradres!
Omar K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hier op een zatermiddag geluncht. Prachtige locatie rondom dit restaurant.
We hebben buitengezeten maar zijn naar binnen verhuist ivm een overvloed aan wespen. Hier kan het restaurant best iets aan doen mbt huis tuin keuken oplossingen. Personeel was een beetje onzeker absoluut niet enthousiast. Niet onvriendelijk maar heel saai. We vroegen omdat er geen omelet op de kaart stond maar alleen uitsmijter of het mogelijk was deze te krijgen maar zonder overleg met de keuken kregen we te horen dat het niet kon. Iedereen kan toch wel eieren klutsen?
Uiteindelijk een uitsmijter met kaas besteld en brood met kroketten. Helaas waren het de de simpele supermarktkroketten en geen rijk gevulde Kwekkeboom of van Dobben. Tegenvaller was het brood. De boterhammen waren simpel en proefden niet helemaal vers. Er mag in deze tijd met zoveel lekkere broodaanbieders best op ingespeeld worden. Salade garnituur die erbij zat was ook niet erg smaakvol.
Kortom een erg gedateerde zaak qua personeel en kaart. Met zo een groene omgeving met genoeg versaanbieders wordt er niet met de tijd meegegaan.
Dat is jammer want nu betaal je voor de locatie en niet voor het eten.
(broodjes van 8 euro zijn niet verhouding voor wat je krijgt)
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Tijdens een fietstocht een snelle lunch genoten. Uit de uitgebreide lunchkaart gekozen voor een broodje zalm. Een goede keuze bleek later. Een super vers knapperig broodje royaal belegd met zalm, rode ui, kappertjes en sla. Naast het broodje een kommetje met mosterd/thymsaus. Bij dit lunchgerecht een lekkere chardonnay.
De bediening was vlot en vriendelijk.
Na een prima espresso weer op de fiets gestapt om de rit langs de Rotte voort te zetten.
Dreva .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Gisteren bij de Roerdomp gegeten: ik had tafeltje aan het water gereserveerd en ondanks dat we te laat waren, kregen we dat ook.
Hele vlotte en vriendelijke bediening. Ik had vorige week slechte ervaring in een restaurant met kruidenboter omdat ik niet tegen smaakversterkers kan (E 621), ik kan nl daarna niet slapen. Maar ik werd uitgebreid geinformeerd en eerlijk werd gezegd dat ik dat beter niet kon nemen. Ook de marinade van de garnalen werd gecontroleerd. Ze hebben een gewone kaart met lekkere dingen zoals kipsate, spareribs, biefstuk, garnalenspies, zalm en ook de tapas hapjes en prima toetjes. Wij hadden een leuke gezellige avond met prima eten en service gerichte bediening! Zeer goede prijs/kwaliteit voor zo,n mooi terras..
CenH .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijke en royale sateh, goede biefstuk. Vriendelijke en adequate service. Leuke plek aan de Rottermeren met fijn terras.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Onverwacht op een donkere zondagavond in Januari 2015 met Roerdomp kennis gemaakt.
Al jaren liep ik daar de hond uit te laten en van de buitenkant had ik een hele andere indruk dan toen ik nu eens op die donkere avond daar van de intieme gezelligheid positief werd overvallen.
Wat een gezellige inrichting. Hebben daar uitstekend gegeten en de kwaliteit was echt prima.
Inderdaad geen bijzondere gerechten die in meer luxe restaurants thuis horen maar hier prima gerechten en voor elk wat wils. Met de bediening zit het helemaal goed. Het echtpaar roept vanwege hun inzet en toewijding een groot gun effect op. Het was voor ons een hele prettige kennismaking op een trouwens unieke locatie. En met een verwijzing naar de mindere recensies de toevoeging dat bij elke werkplek bij een onverwachte drukte wel eens dingen mis kunnen gaan. Negatief oordelen is zo eenvoudig en niet te voorkomen. Verplaatst je eens in de schoenen van de ondernemers met zijn goedwillende personeel die het zeker in deze Roerdomp van iedere gast een tevreden gast willen maken. Tot slot > Het was voor ons een eye opener en zetten de Roerdomp op ons lijstje van een goede kwaliteit tot prijs verhouding.
Kristel B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Gisteren om een hapje te eten bij de Roerdomp geweest, ( naar aanleiding van een hele leuke en gezellige "high wine" eerder dit jaar ) wat een feestje!
Wij hadden allebei het weekmenu ( a 22,50 pp ) potverdikke wat smakelijk, vooraf: salade met gerookte kip en spek, lekker fris, hoofd: steak van de grill, jeetje wat was die mals, en het toetje, gewoon lekker, geen culinaire hoogstandjes, maar je zit ook in een eetcafé!
Goed glas wijn, tegen redelijke prijs, uitgebreide bierkaart, vriendelijke bediening en hele goede koffie!
En dat op 1 van de mooiste plekjes van Zevenhuizen

wij gaan zeker vaker!
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Bij De Roerdomp ga je niet eten voor de bijzondere gerechten, maar om de locatie. Op het menu staan gerechten als: Schnitzel, saté, biefstuk, kipfilet met ananas, spareribs, kabeljauw, zalm, garnalen, enz. Gerechten die je meestal tegenkomt bij een eetcafé.
Ik heb bij eetcafés (en goede restaurants) gegeten waar je met de biefstuk iemand kon neerslaan, maar bij De Roerdomp was ie werkelijk perfect. Mooi gebakken en een lekker stuk vlees.
Wij hebben hier met vier personen gegeten. 'S middags een flinke bittergarnituur voor €8,00 en 's avonds 3 personen de spareribs en 1 de biefstuk. Zoals ik al eerder heb geschreven, biefstuk prima. De spareribs was gigantisch! 3 grote stukken waar het vlees van af viel. Zeer smakelijk. Klein slaatje erbij en dikke boerenfrieten. Aangezien we behoorlijk wat spareribs over hadden, hebben we het meegenomen. Geen probleem en goede koffie na.
De prijzen van een gerecht liggen tussen de €14,00 à €18,00.

Verder heeft De Roerdomp een goede bierkaart met veel keuze.

De bediening is erg snel, gedreven, netjes, vriendelijk en attent. Wij komen hier vaker en hebben nog nooit lang op de bediening hoeven wachten of hen moeten spreken voor een bestelling. Kan menig (sjiek) restaurant nog een puntje aan zuigen!

En ja, dan de locatie.. Je kijkt vanaf het grote terras uit op de Rottemeren. Alleen maar natuur, water en rust. Wat bootjes op de plas en af en toe een wandelaar of een verdwaalde fietser die langskomt. Stilte...

Een verborgen pareltje dus.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Vorige week met mijn vriendin heerlijk gegeten in dit gezellige Eetcafé / Restaurant De Roerdomp. Buiten op het terras was het genieten van het mooie uitzicht over de Rottemeren.
Binnen was het gezellig zitten, heel leuk zijn de oude agrarische gereedschappen om te bekijken.
De gerechten smaakte prima (de Varkenshaas Roerdomp heerlijk klaargemaakt en Spareribs ruim voldoende en goed op smaak). Het is eigenlijk in een paar steekwoorden samen te vatten: Heerlijk eten, vriendelijk personeel op een heel mooie locatie.
Verder kunnen wij dit Eetcafe bij iedereen aanraden: je krijgt waar voor je geld!
Christianne S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Lekker gegeten. Niet bijzonder. Maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Jong personeel, doet z'n best maar is niet echt geïnteresseerd. Kun je ook niet verwachten op die leeftijd. Leuk om met je bootje aan te leggen.