De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Vivianne E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
De serveersters waren heel erg vriendelijk en behulpzaam, het eten was lekker en voor mijn verjaardag werd er speciaal een vuurwerk kaarsje afgestoken. Top!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Gisteren hadden we iets te vieren en hebben we last minute een reservering gemaakt bij de Rode Vosch. Heerlijke wijn die ik eerst even mocht proeven en speciaal biertje. Daarna wat bites en wat gerechten van de kaart besteld. Alles was een beetje een verrassing, net even anders dan je verwacht. Service was top, vriendelijk en attent. Oh en de Australische limonades zijn een aanrader!
Hai Angela, wat een fijne recensie!! Leuk om te lezen dat jullie verrast zijn en genoten hebben, dat horen we graag! Hopelijk tot snel weer!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Gingen voor het lekker anders idee, en de opzet van de kaart is perfect om het ook allemaal te proeven. Service was vlot, attent, legde graag alles uit, en werkte duidelijk met plezier. Het open haardje in de stijlvol ingerichte ruimte zette een relaxte toon op en regenachtige dag. Jammer dat wij zo ver weg wonen, zou graag vaker terug komen.
Beste Marco, dank voor de mooie beoordeling en de positieve feedback, hartstikke fijn om te horen! Als jullie weer in de buurt zijn zien we jullie graag weer terug!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
lekker eten, eenvoudig maar prima. De sfeer was goed, hoewel de muziek wat zachter had gemogen. Vooral leuk vanwege de Australische gerechten.
Hai Caroline, dank voor de goede beoordeling en fijn om te horen dat jullie een goede avond hebben gehad in ons restaurant!
L. E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik heb samen met mijn vriend op een woensdagavond hier gegeten. De wijnkeuze was groot en we kregen goed advies. Bij binnenkomst was er niemand om ons te ontvangen maar even doorlopen naar de bar was voor ons geen probleem. We werden de rest van de avond steeds vriendelijk te woord gestaan, kregen goede eet- en drink adviezen en al onze vragen werden beantwoord. Het eten was erg lekker en er werd rekening gehouden met de volgorde waarin we alles kregen. Het enige puntje wat we hadden was dat de garnaal een beetje weinig was.
We vinden dit restaurant een echte aanrader voor anderen.
Beste Mevrouw Ebskamp, hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling en duidelijke feedback! We gaan ermee aan de slag en hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!
olifant123 D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het eten was super lekker en optijd alles te gelijkertijd dus je kon van alles genieten! Het personeel was heel gezellig en de plek was mooi ingericht echt een aanrader !!
Wauw wat een mooie beoordeling en recensie! Hartstikke bedankt en tot gauw weer!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We vonden het erg rumoerig, zijn 25 februari geweest. Het personeel was erg vriendelijk! Eten was ook overwegend erg lekker, de krokodil was erg gepeperd en ietwat droog. De frieten waren lekker maar wel erg zout. Struisvogel was heerlijk en de barrumundi ook. De papaja met garnaaltjes was een aangename verrassing.
Beste Remco, dank voor de beoordeling en de nuttige feedback! We gaan hieraan werken en hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in ons restaurant!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Slechte service door aardig personeel. Leuke meiden die echt niets van horeca begrijpen en gastheerschap niet zien, bijgerechten die zonder begeleiding lang na een hoofdgerecht worden geserveerd en een verwarming die op +30 staat. Geen aanrader!
Beste Peter, wat vervelend dat jullie deze ervaring hebben gehad in ons restaurant, onze welgemeende excuses hiervoor. Graag zou ik je willen vragen contact met mij op te nemen op 0642211759 zodat we hier in ieder geval iets van kunnen leren.
Fanny F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Restaurant zat erg vol en werd bij voorbaat al excuses aangeboden voor de verlate service. Vooraf werd ik al gebeld of ik later wilde komen vanwege de drukte. Geen enkel probleem en de bediening ging er goed mee om. Maar ik denk wel dat een restaurant/keuken om moet kunnen gaan met deze drukte...
Beste Fanny, dank je wel voor je beoordeling! We zijn hard aan het werk om zowel de keuken als de bediening om te kunnen laten gaan met de grote drukte. We zijn blij dat jullie een fijne avond hebben gehad en we werken eraan! Tot gauw!
Anique K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ondanks de enorme drukte kregen we persoonlijke aandacht van het zeer professionele en vriendelijke personeel dat ons het idee van shared dining perfect uitlegde. Heerlijk gegeten en tenminste niet in een uur weer klaar. En wat een fantastische wijnkaart, we komen zeker terug, absolute aanrader!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima eten in een gezellig ingericht restaurant. Bediening was gehaast en vooral bezig met zichzelf. Eten erg gekruid waardoor je smaak van vlees, bijv krokodil, nauwelijks kan proeven. Tafels staan erg dicht op elkaar.
Beste Anneke, dank je wel voor je beoordeling! Wij hebben de opmerkingen over het eten doorgegeven aan de keuken en die gaan hieraan werken. En ook het team van de bediening is hard aan het ontwikkelen. Dank voor je feedback en we hopen je gauw terug te zien!
Larissa J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Erg rumoerig op een vrijdagavond. Konden elkaar amper verstaan! De hapjes waren te klein om te delen. 1 garnaal voor 8 euro vind ik persoonlijk erg prijzig. Sowieso was de prijs aan de hoge kant in verhouding tot de hapjes die je krijgt. Verder een zeer mooi restaurant, maar de bediening kan wel wat sneller. De timtam cheesecake was het beste gerecht van de avond. Kangoeroe was droog en taai.
Beste Larissa, dank voor jouw feedback! Fijn dat de timtam cheescake zo goed smaakte en jammer dat de kangoeroe wat minder in de smaak viel. We hebben dit doorgegeven aan de keuken en zij gaan eraan werken. Ook nemen we jouw bevindingen wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding mee, we zijn een startend bedrijf dus lerende! We hopen jullie gauw weer te zien!
Meeten G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Na binnenkomst werd ons verteld dat vanaf 9 uur onze tafel weer gereserveerd was. Was ook nergens vooraf aangegeven dat dit zo zou zijn. Dit hebben we echter hun probleem gelaten want ik was niet van plan op de tijd te letten. Zette wel de sfeer in negatieve zin. Personeel was in het begin ook erg zelfingenomen en opdringerig. Vooral bij de wijnkeus. De gekozen wijn was in ieder geval goed van kwaliteit. Eten had vooral een hoog gimmick gehalte en was weinig verfijnd. Bij één gerecht was er blijkbaar uitgeschoten met de peper. Uiteindelijk merketen ze zelf ook wel dat een en ander niet helemaal vlekkeloos verlopen was en werd ons naar onze feedback gevraagd zodat ze daar wat mee konden doen. Plus puntje dus. Maar voor ons niet genoeg om dit restaurant aan te raden.
Beste Meeten, allereerst dank voor het delen van jullie bevindingen. We zijn een startend restaurant en leren van elke feedback, zowel de positieve als de minder positieve. We gaan nadenken over hoe om te gaan met de 2 shifts omdat wij begrijpen dat gasten zich alles behalve opgejaagd moeten voelen. Ook zelfingenomen - of opdringerigheid is iets wat wij uiteraard niet willen uitstralen en we gaan ons team daar dan ook zeker in coachen. We zijn blij dat jullie van de wijn hebben genoten en hopen uiteraard dat jullie in de (nabije) toekomst ons nog een bezoekje willen brengen zodat wij kunnen laten zien dat we geleerd hebben. Hopelijk tot ziens
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Echt enorm fijne avond gehad. Bediening erg vriendelijk en snel, leuk knus ingericht restaurant en het eten was echt fantastisch. Twee keer de struisvogelfilet genomen terwijl we eigenlijk al vol zaten, maar was gewoon te lekker.

Aanrader!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima eten, heerlijke struisvogelbiefstuk. Fijne inrichting met lekker zittende kuipstoeltjes.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Aangenaam verrassend, lekkere Australische gerechten, door de 'voorgerecht'- porties kun je fijn meerdere dingen proeven. We komen zeker terug.
tokarobo D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was gezellig en lekker. Aparte gerechten. Vriendelijke bediening. We gaan zeker nog een keer terug
Dank je wel voor de mooie beoordeling Tokarobo! Tot snel!