Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Rode Vosch

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Eten was perfect. Gerechtjes zouden iets groter mogen zijn.
Beter sluitende buitendeur zou fijn zijn, want met de kou die door de kier komt is er koude tocht.......
Chuan H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Erg gezellig en lekker gegeten. Het idee van kleine porties en meerdere dingen proeven is zeker aan te raden. Ik kom zeker terug.
klmg G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Sfeervol, klein tentje. Vrij beperkte kaart, maar leuke gerechtjes. Lekker gegeten. Door de kleine ruimte kan het geluidsniveau van een groep gasten vrij snel domineren.
R V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Grootte van de porties niet altijd in verhouding met de prijs.. lekkere verschillende smaken.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellige tent met prima verrassingsmenu.
Govert S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Eten was heerlijk en niet te duur
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Top restaurant! Leuke sfeer, lekker eten! Beetje warm in de zaak dat wel, maar het geheel is prima geregeld!
Aanwinst voor Utrecht.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Goede gerechten met leuke twists. Enorm goede wijnkaart met de TOP uit Australië op de kaart. Ook per glas ruim gesorteerd. Erg attent en professioneeel personeel.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Gezellige zaak met zeer goed en verrassend wijnaanbod.
Tiziana E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Verrassende keuken, relaxte sfeer en aardige bediening.
Winneke B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
H
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gegeten en fijne bediening. Wij komen zeker weer terug. Ik waande mij echt even terug in Australië. De verschillende bieren zijn ook aan te raden.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Kwaliteit van het eten was zeer goed en smaakvol. Prettige sfeer, op de zondagavond was het niet te druk.
Wij komen er zeker nog een keer terug.
Delpine D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Uiterst vriendelijk personeel, leuke kaart met veel lekkers om te ontdekken. Gezellige plek, aanrader! We kimen hier zeker nog terug!
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Vorige keer kregen we iets meer uitleg en wat sneller ons weten, maar het was nu dan ook vreselijk druk.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima eten. Lekker drinken. En weer eens wat anders dan de dertien in een dozijn hamburger of sushi tenten. Alleen wel vervelend dat je verplicht 120 tekens moet intypen IENS
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De Rode Vosch is een toffe plek om lekker met familie of vrienden te eten. De uitstraling en ambiance zijn echt fantastisch, door de hele zaak zie je de liefde voor Australië. Deze liefde proef je terug in de gerechten, Australisch met een moderne twist. Voor degenen die zich snel vervelen zijn er allerlei spellen waaruit gekozen kan worden, een vindingrijk idee! Ik ben al een aantal keren hier geweest en nog nooit teleurgesteld! Absolute aanrader voor als je een keer iets anders wilt!
Natalia L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Dit was de tweede keer dat ik hier heb gegeten en het was wederom fantastisch. Er zijn weinig restaurants waar het eten van zulke hoge kwaliteit is met toch een lekker casual sfeertje. Ik kom zeker terug!
Beste Natalia,

Wauw! Bedankt voor je super recensie. We hopen jullie snel weer te zien!

Team De Rode Vosch
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk en verrassend, leuk concept met meerdere kleine gerechten om te proeven.
Beste Mirjam,

Wij zijn blij om te lezen dat jullie ons concept leuk vinden. Graag tot snel!

Team de Rode Vosch
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere en originele gerechtjes om te delen. Gezellige sfeer in dit mooie oude pand zo voor de open haard. Aardige een goede bediening.
Beste Sabine,

Leuk dat jullie lekker voor onze open haard hebben gezeten :) We zien jullie graag terug!

Team de Rode Vosch