De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een aanrader! Frisse aankleding, gezellige bediening en verrassende gerechten. Ook de indeling wel of niet bij de keuken en hoog/laag zitten was leuk. Top!
Wij komen zeker terug.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ontvangst en uitleg waren goed. De krokodillen vingers waren lekker gekruid, of je krokodil proeft, vraag ik me af, maar is prima. Gerechten met zoete aardappel, barramundi en kangoeroe aardappel taartje lekker en meer dan genoeg met z'n tweeën, met frietjes er dan bij. Lekkere wijn. Toetjes, iets minder, de aangeprezen koekjes en Australisch gebak met kokokijs wat minder, iets minder puur dan diner ervoor. Al met al goeie avond en maaltijd gehad.
Tess F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuke frisse gerechten. Heerlijk gegeten. Goede sfeer. Personeel was ook attent en aardig. Lekkere Australische biertjes van Coopers en Little Creatures.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super ervaring ! Heerlijke gerechten om te delen.
Yes! Daar doen we het voor Rian! Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was de eerste keer bij De Rode Vosch voor ons. Australisch eten, we wisten toch niet helemaal wat ons te wachten stond. Nou, niets mis mee. Prima ontvangst, snelle bediening, heerlijk eten, zelfs in kleine hoeveelheden. Het idee van voorgerecht en daarna hoofdgerecht bleek achterhaald. Heerlijk gegeten, half 7 binnen, 8 uur weer weg en toch niet het idee dat we opgejaagd werden, integendeel. Zeer beslist een aanrader!
Beste Marc, goed om te lezen dat jullie ene fijne avond hebben gehad in ons restaurant! Dank voor de mooie beoordeling en we hopen jullie gauw weer terug te zien!
André W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
De Rode Vosch vind ik een sfeervol restaurant, met vriendelijk personeel. Ik heb de kangoeroe lende gegeten en ik vond die erg lekker.
Fijn om te lezen André! En er staat naast de kangoeroe nog veel meer lekkers op de kaart dus we hopen je gauw weer te zien!
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Goede ervaring gehad bij De Rode Vosch. Erg lekker gegeten met vrienden. We hadden een verrassingsmenu to share. Verschillende gangen met vis- en vleesgerechten en bites vooraf. Krokodil, struisvogel en kangoeroe een bijzondere beleving!
Service en bediening was top! Werden geholpen door een hele aardige en gastvrije medewerker!
Beste Joris, wat fijn om te lezen dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad in ons restaurant! Dat horen we graag! We hopen jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen!
jolande_c .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. We kregen goed wijnadvies: de wijn paste perfect bij het eten en was erg lekker. De service was top en het restaurant zit in een heel mooi oud pandje. Een aanrader :)
Yes!! Hier doen we het voor Jolande! Dank je wel en tot gauw!
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Leuke ambiance, prettige service en vooral goede wijnen en heerlijk eten. Het shared dining concept is heel geschikt omdat zo van veel meer verschillende lekkere gerechten genoten kan worden.
Super om te lezen Femke! Dank je wel voor de mooie beoordeling en hopelijk tot snel weer!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ouderwets naar binnen gelokt om hier te eten. Sfeervol restaurant in een monumentaal pand, fijn tafeltje op de 1e verdieping. Het was alleen erg druk dus we moesten lang wachten op ons eten en de porties waren erg klein. De wijn en de kangaroo waren smakelijk. De frietjes te donker en we konden de rozemarijn niet vinden.
Beste Rianne, vervelend om te horen dat jullie lang hebben moeten wachten en dat de kwaliteit van de frietjes niet naar verwachting was. We nemen het mee en hopen jullie weer terug te zien!
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ons bezoek was een experimentje. We waren verrast over het feit dat het een tapas concept is, maar dat is niet verkeerd bevallen. De service kwam wat warrig over doordat er boven kennelijk een grote groep was. Hierdoor wisten de serveersters vaak niet welke gerechten nu wel en niet gekomen waren en was het wachten wat wisselvallig. Overigens werd dit gecompenseerd door met gratis koffie. Kwaliteit van het eten vonden wij ook wisselvallig. Al het vlees was zeer goed, maar de salade met garnalen (gefrituurd :( ) en papaja vonden wij minder geslaagd.
Beste Edwin, dank voor de recensie en de feedback! We gaan eraan werken en hopen jullie in de toekomst terug te zien en dan hopelijk met een voor jullie constantere betere kwaliteit van zowel service als eten! Tot gauw!
Andor L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Bij binnenkomst zie je een leuk ingericht restaurant. Boven is het wat minder sfeervol als beneden. Het eten heeft weinig met Australië te maken en is ook nog ondermaats.

Het menu wat we kregen (aangezien we met een groep waren), startte o.a. aangebrande geroosterde broodjes met guacamole en carpaccio van garnalen, waarvan de portie wel heel erg klein was. Het vlees (kangaroo biefstuk) was niet van constante kwaliteit; van vlak naar zout, van mals naar taai en van rood naar well done gebakken (zonder dat hier naar gevraagd is).
Het toetje bestond uit een cheesecake, wat eigenlijk slagroom met koekjes was en heeft hier dus ook niks te maken met een echte cheesecake.

De bediening was langzaam, vergat veel van de bestellingen en had weinig kennis van het eten.
Beste Andor,
Wat vervelend dat jullie geen goede ervaring hebben gehad in ons restaurant. Dat is helemaal niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.
Graag zou ik jullie ervaring nog in een persoonlijk gesprek bespreken, zou u contact met mij willen opnemen.
Alvast bedankt!
Hartelijke groet, Merel
Vivianne E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het eten was heel verrassend en niet standaard. Het concept van kleinere gerechten sprak ons ook aan; meerdere dingen eten is natuurlijk leuker dan een groot bord vol met hetzelfde. De ruimte was wel erg warm, en de bedieningen was een beetje brutaal, maar bovenal een geslaagde avond! Zeker voor herhaling vatbaar
Beste Vivianne, dank je wel voor jouw recensie en de feedback! We hebben het besproken met de betreffende medewerker dus dat zal niet meer gebeuren. Fijn om te lezen dat jullie ondanks dat een geslaagde avond hebben gehad en we jullie terug gaan zien!
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
De serveersters waren heel erg vriendelijk en behulpzaam, het eten was lekker en voor mijn verjaardag werd er speciaal een vuurwerk kaarsje afgestoken. Top!
Beste Ida, fijn om te lezen dat je jouw verjaardag fijn hebt gevierd in ons restaurant! We zien jullie graag terug!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Gisteren hadden we iets te vieren en hebben we last minute een reservering gemaakt bij de Rode Vosch. Heerlijke wijn die ik eerst even mocht proeven en speciaal biertje. Daarna wat bites en wat gerechten van de kaart besteld. Alles was een beetje een verrassing, net even anders dan je verwacht. Service was top, vriendelijk en attent. Oh en de Australische limonades zijn een aanrader!
Hai Angela, wat een fijne recensie!! Leuk om te lezen dat jullie verrast zijn en genoten hebben, dat horen we graag! Hopelijk tot snel weer!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Gingen voor het lekker anders idee, en de opzet van de kaart is perfect om het ook allemaal te proeven. Service was vlot, attent, legde graag alles uit, en werkte duidelijk met plezier. Het open haardje in de stijlvol ingerichte ruimte zette een relaxte toon op en regenachtige dag. Jammer dat wij zo ver weg wonen, zou graag vaker terug komen.
Beste Marco, dank voor de mooie beoordeling en de positieve feedback, hartstikke fijn om te horen! Als jullie weer in de buurt zijn zien we jullie graag weer terug!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
lekker eten, eenvoudig maar prima. De sfeer was goed, hoewel de muziek wat zachter had gemogen. Vooral leuk vanwege de Australische gerechten.
Hai Caroline, dank voor de goede beoordeling en fijn om te horen dat jullie een goede avond hebben gehad in ons restaurant!
L. E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik heb samen met mijn vriend op een woensdagavond hier gegeten. De wijnkeuze was groot en we kregen goed advies. Bij binnenkomst was er niemand om ons te ontvangen maar even doorlopen naar de bar was voor ons geen probleem. We werden de rest van de avond steeds vriendelijk te woord gestaan, kregen goede eet- en drink adviezen en al onze vragen werden beantwoord. Het eten was erg lekker en er werd rekening gehouden met de volgorde waarin we alles kregen. Het enige puntje wat we hadden was dat de garnaal een beetje weinig was.
We vinden dit restaurant een echte aanrader voor anderen.
Beste Mevrouw Ebskamp, hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling en duidelijke feedback! We gaan ermee aan de slag en hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!