De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Maandag t/m zondag geopend vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Rode Vosch

Jose L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk om weer even in de Australische sferen te zijn. Het eten is erg goed en het personeel is erg vriendelijk.
Een aanrader!
Wij zijn bij te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad.
Thanks mate!
Martina K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Meerdere gerechtjes als voorgerecht en hoofdgerecht gedeeld. Werd uitgelegd en ook steeds gevraagd of we het lekker vonden of nog iets wilden hebben. We voelden ons zeer welkom en hebben ontzettend lekker gegeten
De olijven waren uitzonderlijk.... zelfs de niet-olijven eters vonden ze heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor deze mooie feedback! Goed om te horen dat jullie genoten hebben bij ons in het restaurant. We zien jullie graag weer!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
De high wine hier was erg geslaagd; Bij elke wijn een kort verhaal, heerlijke gerechtjes die goed aansluiten en hele vriendelijke bediening!
Thanks Lisa!
Jacques C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Soms wat kleine porties van heel aardige tot goede kwaliteit, service was snel en vriendelijk met goed advies, wijn was lekker en paste bij de gerechten.
Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Graag tot de volgende keer!
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Concept is shares dining. Wij hadden 7 gangen tegelijk besteld met 3 man wat erg snel achter elkaar kwam. Volgende keer in delen bestellen. Wel lekker gegeten, ff wat anders
Wij zijn blij te horen dat alles naar wens was, wij nemen je feedback mee en we hopen jullie gauw weer te zien. Cheers mate!
john I.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima service, kunnen je goed adviseren en erg vriendelijk. Het eten is heerlijk en zeker verrassend.
Thanks John voor deze mooie beoordeling. Tot de volgende keer :)
Hiske V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten. Goede adviezen aan tafel, persoonlijke bediening. Houden ook goed rekening met allergie/intolerantie.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik vond het eten erg lekker. We waren met ons gezin en totaal met ons zessen. Jammer was alleen dat de gerechten niet op dezelfde tijd kwamen en niet alle gerechten waren ook echt deelbaar.
De locatie vond ik mooi en sfeervol ingericht en het personeel erg vriendelijk.
Bedankt voor deze feedback, wij zullen dit meenemen en bespreken met ons personeel.
Nelleke L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
In dit schitterende pand midden in het centrum werden we zeer vriendelijk ontvangen.
We zijn echt verwend met de heerlijkste gerechtjes en bijzonder lekkere wijn.
Echt een super avond gehad op onze trouwdatum!
Beste Nelleke, bedankt voor deze mooie beoordeling, wij zijn blij te horen dat jullie een fijne viering van jullie trouwdatum hebben gehad. Graag tot zien!
Wilco H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk eten in leuk pandje. Vriendelijke bediening, gezellig sfeertje en lekkere achtergrond muziek (met name aan t begin van de avond).
Dankzij het leuke concept door eten te delen met je tafelgenoten kan je veel verschillende smaken proeven.
Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling. Tot de volgende keer!
Paulien J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heel leuk restaurant! Fijne sfeer, goede service en heel lekker eten. Ik kom zeker nog eens langs. g
g g g g g gg g g g g g g g g gg g gg g
Thanks, hier zijn we blij mee! Tot de volgende keer :)
suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Ik heb genoten van een high wine met gevarieerde gerechten en passende wijnen. Het restaurant is gezellig ingericht en heeft een warme uitstraling.
Dank je wel Suzanne! Wij zijn super blij met deze feedback, tot de volgende keer!
J. P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Samen met een vriend heerlijk gegeten bij De Rode Vosch. Bediening attent en vriendelijk. De makreel, struisvogel en vooral de 'chicken curry pie' waren overheerlijk. De biertjes van de tap smaakten top.
Wauw wat een mooie beoordeling! Dank je wel en fijn om te lezen dat jullie genoten hebben! Tot gauw!
j W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig en goed eten. Maar neem je tijd dan heb je een super avond. De gerechten zijn 1.5 voorgerecht reken dus op het bestellen van meerdere gerechtjes.
Top om te horen! Tot de volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Voor mijn vriend zijn verjaardag zijn we hier gaan eten, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Erg fijne omgeving en zeker een plekje waar we terug gaan komen.
Bedankt voor de lovende woorden en graag tot snel!
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
volgorde van gerechtjes niet logisch uitgeserveerd. Warm gerecht als eerst geserveerd, maar was eigenlijk lauw. Kangaroovlees was te taai.
Wat vervelend dat jullie een mindere ervaring hebben gehad in ons restaurant, dat is helemaal niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor, wij doen ons uiterste best om er voor al onze gasten een topavond van te maken, maar dat is in jullie geval dus niet gelukt. We hopen dat jullie nog eens terugkomen voor een betere ervaring!
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Prima restaurant, met leuk verrassingsmenu! Mooie Australische gerechtjes die je niet snel ergens anders eet, aanrader dus.
We zien je graag weer Maurice!
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Gezellig restaurant met verrassende gerechten en lekkere Australische biertjes! Aanrader. Mooie inrichting en goede service.
Bedankt voor je lovende woorden. Tot ziens!
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk eten in een gezellige omgeving. Fijn personeel die geregeld komt vragen of je nog iets wil.
Wij hebben genoten
We bezorgen je graag weer een keer een gezellige en smaakvolle avond Heleen!
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was prima, niet bijzonder maar wel lekker. Personeel was erg vriendelijk, maar bediening kon vlotter. Het leek alsof bediening niet in de gaten had dat ze nodig waren. Je moest te lang wachten om wat te kunnen bestellen, terwijl ze naar mijn idee wel tijd hadden om een bestelling op te nemen.
Wat jammer om te lezen dat je ervaring bij de Rode Vosch niet helemaal naar wens was Lotte. We hopen je een andere keer weer te verwelkomen en je een meer passende avond te bezorgen.