De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Terras , Wi-Fi
mjdoeven .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuke plek waar je heerlijk kunt eten. Klantgerichte bediening!
De australische wijnen waren top. Tip: er mag wel meer groente bij.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijke en originele gerechten. Alles goed verzorgd door een vriendelijke en spontane serveerster. Kom hier zeker nog eens terug!
Wat goed om te lezen Bas! Dank voor jouw beoordeling en recensie en we hopen je gauw weer te zien!
christel D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Leuk concept en lekkere gerechtjes maar b.v. 12 euro voor 2 nogal kale mini burgertjes vond ik rijkelijk duur en ook de wijnen kunnen oplopen tot bedragen die ik eerder in een Michelin restaurant verwacht.
Hai Christel, dank voor jouw recensie en de feedback. We nemen dit zeker mee. We hebben inderdaad een uitgebreide wijnkaart waar zowel dure exclusieve als gangbare wijnen met dito prijzen op staan. Alle wijnen zijn Australisch en sommige worden zelfs speciaal voor ons geïmporteerd. We hopen je nog eens te mogen ontvangen in ons restaurant!
M J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk Australische gerechtjes gegeten. Fijne attente bediening, een mooi plekje midden in Utrecht waar je comfortabel zit en voor een nette prijs.
Wauw wat een mooie beoordeling! Dank je wel en fijn om te lezen dat jullie genoten hebben! Tot gauw!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten in een leuke sfeer. Kwaliteit van de gerechten en drankjes was (zeer) goed, alleen de prijs-kwaliteitsverhouding ligt wat scheef. Het is qua sfeer meer een eetcafé en de porties zijn vrij klein (dat is het concept), maar de prijzen liggen op restaurantniveau; de uiteindelijke rekening was daarom hoger dan verwacht en wellicht ook hoger dan redelijk.
Hai Rob, dank je wel voor je recensie en de feedback, erg waardevol! We gaan ernaar kijken en hopen je gauw weer te mogen ontvangen!
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten. Door de kleine gerechten die makkelijk deelbaar zijn hebben wij veel verschillende gerechten geproefd.
Bediening is vlot, deels Engelstalig, en zeer behulpzaam. Gastvrij. Aanrader
Fijn om te lezen dat jullie een goeie avond hebben gehad Bart! Tot gauw!
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
De start was niet geweldig want hoewel het niet heel druk was, duurde het toch al bijna een half uur voordat er een drankje op tafel stond. Daarna liep het gelukkig weer soepel deed de dame in kwestie erg haar best! De gerechten en de drankjes volgden in een goed tempo. Het eten was gewoon goed van kwaliteit; sommige gerechten wat eenvoudig, maar echt lekker! Een absoluut goede prijs kwaliteit verhouding, zeker als je op maandag/dinsdag gebruik maakt van het menu. Een locatie om snel terug te keren!
Hai Marjan, wat vervelend om te lezen dat jullie lang op het eerste drankje hebben moeten wachten, onze excuses hiervoor dat is zeker niet de bedoeling. Fijn dat jullie desondanks toch tevreden waren en hebben genoten van het eten! We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!
Reinder V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Op een woensdagavond bij De Rode Vosch gegeten. Zeer hartelijk en attent bediend in een sfeervolle omgeving. Gerechten op de nieuwe kaart verrassend divers en in combinatie met een heerlijk wijnarrangement. Zeker een aanrader.
Wat leuk dat de nieuwe kaart in de smaak is gevallen Wouter! Top om te horen!
kogel72 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Je moet de tijd hebben in dit restaurant. Na een uur nog geen eten. Vlees was koud/louw warm. Moesten nog om een gerecht vragen. Vergeten blijkbaar.
Was niet de avond van de kok. Personeel wel vriendelijk. Biertjes als excuus van de rekening gehaald. Dat dan weer wel.
Wat vervelend dat jullie een mindere ervaring hebben gehad in ons restaurant, dat is helemaal niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor, wij doen ons uiterste best om er voor al onze gasten een topavond van te maken, maar dat is in jullie geval dus niet gelukt. We hopen dat jullie nog eens terugkomen voor een betere ervaring!
Lindsey J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Ze zorgen ervoor dat je niks tekort komt. Als je hier gaat eten zijn de struisvogel en kangoeroe van de lavagril een echte aanrader. Ik ga er zeker nog eens heen.
Super!! Dank je wel Lindsey en tot gauw weer!
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Genoten! Heerlijk gegeten en de bediening geeft goede adviezen over de wijnen en de gerechten.
Top!
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk restaurant met allemaal bijzondere kleine gerechtjes om te delen. Personeel was enthousiast en behulpzaam. Hele leuke plek!
Hai Eline, dank voor de mooie beoordeling en lovende woorden! Tot snel weer!
Theresa H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Ontzettend lekker gegeten, veel verschillende en nieuwe smaken. Heerlijke wijn. En een erg vriendelijke en enthousiaste bediening. Echt een aanrader!
Voor zo'n ervaring doen we het! Dank voor de lovende woorden Theresa!
Jonas B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heel vriendelijk onthaal. Lekkere gerechten en wijn. Goede porties. Prijs is zeker in verhouding tot de kwaliteit. Super!
Dank je wel Jonas! Super om te horen en tot gauw!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Afgelopen zaterdag met mijn vrouw hier gegeten. Van tevoren leken ons te prijzen mee te vallen, maar toen eenmaal duidelijk werd dat het allemaal kleine tapas-achtige hapjes waren, we werden geadviseerd twee à drie gerechtjes per persoon te kiezen, wij daarnaast toch ook nog wat bijgerechten zoals groentes en friet apart bestelden en een paar wijntjes dronken, werd het uiteindelijk een serieuze rekening van ruim €130,-
De bediening was supervriendelijk, de uitleg over de kaart was helder en we hoefden niet lang op onze gerechten te wachten. Het menu oogt behoorlijk Australisch, alhoewel ik mij afvraag af of men in Australië nu echt voornamelijk kangoeroe, krododil en struisvogel eet. Waarom staat er überhaupt een Afrikaanse loopvogel op de kaart en niet bijvoorbeeld de Emoe, een in Australië levende soort? Prettig varrassend vond ik de combinatie met de Thaise keuken. Veel vlees en visgerechten zijn op Thaise wijze bereid of met Thaise kruiden op smaak gebracht. Achteraf heb ik nog even gezocht op de typisch Australische keuken. Het blijkt inderdaad dat de Australisch e keuken voorheen vooral geïnspireerd was op de suffe Engelse keuken, maar dat ze tegenwoordig steeds meer beïnvloed wordt door de Aziatische keuken. Gelukkig maar.
De gerechten verschilden nogal in kwaliteit. De gemarineerde krokodil (welke soort?) was verrukkelijk, de garnalen melig. Daar komt bij dat er drie garnalen op het bord lagen, waarvan één slechts een uitwendig skelet bleek, een lege huls! De gegrilde barramuni in Curry was oke, alhoewel de vis wat aan de te gare kant was. De gemenge groentes waren lekker, de huisgemaake friet was slap. De struisvogeltartaar met eierdooier verdient nog een bijzondere vermelding. Ik had nog niet eerder deze klassieke gegeten, en was erg nieuwsgierig. Ik zette me schrap voor een flinke hap rauw vlees, maar die was overweldigend rauw. Brr. Het vlees was koud, wat de rauwe indruk misschien versterkte, maar de tartaar was zeer gof gehakt en er zaten wat lange slierten tussen. In combinatie met een flinke, rauwe eierdooier was het echt té. Als ik eraan terug denk, krijg ik alsnog de rillingen. Maar goed, dat kan persoonlijk zijn.
Beste Harry, dank je wel voor de uitgebreide feedback, de complimenten en de adviezen. Wij gaan dit zeker meenemen en hopen jullie nog eens terug te zien voor een uitsluitend positieve ervaring!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Voor het eerst geweest maar we hebben daar een geweldige avond gehad. De bediening was prima. Hardwerkend en heel vriendelijk en op de hoogte van de wijn en gerechten. Keuken verrassend en veel zijdig. Ambiance was puur Nederlands net als de naam. Maar alles kan in Australië en dus ook in Utrecht!
Beste Marion, dank voor de mooie recensie en de topbeoordeling!! Daar worden we blij van, hopelijk tot gauw weer!!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Met z'n drieen met veel plezier in de Rode Vosch gegeten. Sinds enige tijd hebben ze daar de formule dat je op maandag- en dinsdagavond een verrassingsmenu krijgt voorgeschoteld voor 20 euro. Dat bleek een bijzonder aangename verrassing! Bruscetta met quacamole als amuse, goed klaargemaakte vis in een Thais aandoende cocossaus (beide gerechten met een licht pepertje op smaak gebracht), tartaar van fijngesneden kangeroevlees en zuigzachte kangeroebiefstuk. Als desert mochten wij kiezen, en in ons geval werd dat Pavlova en een smeltendzacht cocostaartje met carameldressing. Water kwam gewoon uit de kraan, dus zonder fratsen met betaling, en de wijn was prima en betaalbaar. Over de bediening niets dan lof, evenals het tempo waarin de gerechten werden uitgeserveerd. Het verbaast mij dat het zo rustig was, dit etablissement verdient beter! Een uitstekende prijskwaliteitverhouding. Wij komen in ieder geval terug. Oh ja, zelfs de muziek vond ik aangenaam, maar dat is wel heel persoonlijk...
Hai Chris, dank je wel voor de geweldige recensie!! We zijn blij dat jullie op en top genoten hebben, daar doen we het voor!
Ymke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gezellig, lekker eten en super bediening, top!
Dank je wel Ymke! Hopelijk tot gauw weer!
chun1 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Naar aanleiding van ons bezoek op 9 mei aan de Rode Vosch plaatste ik een recensie dat we ons opgelicht voelden. Dezelfde dag heeft de Rode Vosch contact met mij opgenomen en excuses aangeboden. Één en ander berust op een misverstand. "Willen jullie verrast worden?', terwijl buiten een bord staat met "Verrassingsmenu 20 euro"...niet zo handig. Enfin, zij hebben een oplossing aangeboden die naar tevredenheid is! Omdat het eten lekker was, kom ik zeker nog eens terug. De groep als geheel zal wat moeilijker worden.
Fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen Chun! En dank voor de feedback, hier leren we alleen maar van! Tot gauw! Groetjes Merel