Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Rode Vosch

Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super eten voor een prima prijs. Bediening erg vriendelijk, met enkele echte Aussies erbij. Bracht ons terug Down Under!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De gerechten hadden helaas niet veel smaak. Op verzoek kregen we wel lagere en rustigere tafel. Het is erg lawaaierig en tafels dicht bij elkaar. Wel lekkere wijn !
Beste Danielle,

Helaas hebben wij niet helemaal aan jullie verwachtingen kunnen voldoen. Excuus hiervoor. Leuk om te lezen dat de service en de wijntjes wel in de smaak vielen!

Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuk restaurant met een lekker gevarieerd menu. Wij waren met 5 pers en namen allemaal de chef’s surprise, lekker smikkelen van zo’n 10 in NLD ongebruikelijke gerechtjes. Iedereen vond het erg lekker!
Beste Patrick,

Bedankt voor je recensie en wat leuk dat jullie zo heerlijk hebben gegeten!

Menno D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Als frequente ‘Australia traveller’ was ik op zijn minst nieuwsgierig naar dit restaurant. Afgelopen zaterdag 6 vrienden meegesleept (in de hoop ze een stukje mod oz te kunnen aanbieden????). Super lekker gegeten, Coopers bij binnenkomst om er in te komen, daarna Chefs choice in de categorie ‘bring it on”. Superb barra, roo- sashimi & lots more! 1 ding is zeker; de smaken brachten mij voor 100% tijdelijk weer even down under. Enne, had ik al gezegd dat de bediening ook voortreffelijk was? Ik kom snel weer terug naar de voorstraat. Well done guys, on ya!!
Beste Menno,

Bedankt voor je fantastische recensie! Wij zijn blij dat onze mod oz keuken bij jullie in de smaak viel.

Roel V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk eten, ietwat prijzig maar het geld zeker waard. De cuisine is vrij uniek voor Utrecht en ik zal zeker terug komen.
Wauw, wat een mooie cijfers! Dit zien wij graag, dank je wel.

Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wat hebben wij gezellig en vooral heerlijk gegeten! Mooie kleine gerechten die allemaal even vers en smakelijk waren en wat een vriendelijke bediening. Wij komen heel graag terug.
Bedankt voor deze mooie recensie. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben genoten van de high wine. Bij elke wijn een korte en leuke uitleg over de oorsprong van de wijn. Heerlijk eten erbij, waarbij rekening is gehouden met onze wensen. Vriendelijk personeel en zeker een aanrader om nog eens te doen!
Hartelijk dank voor deze mooie recensie! Tot de volgende keer.

rebecca B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
We hebben de High Wine genoten bij Rode Vosch. De wijnen pasten perfect bij de gerookte makreel, zalm, kangaroe biefstuk etc. Fijne ambiance met lekkere gerechten!
Dank je wel voor deze mooie recensie. Hier worden wij blij van!

Tot snel, cheers,

Elly D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Gezellig met een Australische look en heerlijk eten. Het leuke is dat je de gerechten deelt zodat je alles kunt proeven.
Wauw! Wat een top cijfers, dank je wel.
Tot snel.

Kim V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het restaurant heeft een hele hippe inrichting. De service aan de tafel is op een fijne manier attent, niet te veel en niet te weinig aandacht.
Het eten was een lekker, de tonijn en witvis uit een pakketje waren smullen. De kangaroo vlees vonden wij wat te veel smaken naar het sausje (noten) maar het vlees was van zeer goede kwaliteit. De grenache wij van Wine and Co was ook top. Al met al een aanrader.
Zulke feedback ontvangen wij graag. Bedankt voor deze mooie woorden en hopelijk tot snel.

Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk concept, vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.
Ontzettend bedankt voor deze mooie recensie.
We hopen je snel nog eens te mogen ontvangen!

Cheers.

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Fijne en inlevende bediening die meerwaarde van “net dat beetje meer aandacht” begrijpen. Tafeltjes staan op sommige plaatsen net iets te dicht bij elkaar zodat je iets te goed het gesprek van je buren kunt horen
Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie! Zulke feedback ontvangen wij graag.
Tot ziens!

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Top avond gehad. Heel mooi ingericht. Shared dining gekozen Mooie gerechten. Prima bediening; ontspannen, vriendelijk, kundig en correct. Deze zaak zou elke avond vol moeten zitten. Aanrader!
YES! Dit zijn top cijfers, dank je wel!
Tot snel.

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Onbegrijpelijk dat de zaak niet vol was; ook al was het een dinsdagavond. Mooie zaak, leuk shared dining concept en stuk voor stuk smakelijke gerechten. Bediening was vlot, vriendelijk, kundig en attent. Aanrader!
Wat een mooie recensie. Ontzettend blij met deze feedback!
Hopelijk tot snel!

Els W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk eten en fijne bediening!
Wat een mooie cjifers! Ontzettend bedankt, we zien jullie graag nog een keertje!

Team De Rode Vosch.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Ik heb prima gegeten en lekker gevarieerd voor een zeer goede prijs! Alles klopte aan deze eet ervaring: de ambiance, het eten, en de service
Wauw, hier zijn wij trots op! Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Tot snel!

Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Samen met vriendinnen de high wine gedaan . De dames van de bediening waren erg beleefd en namen de tijd en wisten waar ze het over hadden. Aanrader om eens wat wijnen te proeven van Down Under. De hapjes die erbij werden geserveerd waren ook erg lekker, misschien wat meer toast erbij, als ik dan toch kritiek moet geven. Maar wellicht hadden we dit ook gekregen als we erom gevraagd hadden. Er hangt een fijne sfeer in het restaurant. Fijne plek om te zitten en te tafelen.
Beste Jessica,
Bedankt voor deze recensie. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten van onze high wine.
Hopelijk tot snel!

Dorien R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker gegeten. Ze hebben een shared dining concept, altijd leuk. Vriendelijke bediening. Konden lekker buiten zitten. Inrichting binnen zag er gezellig uit.
Bedankt voor deze mooie feedback!

Wij hopen jullie snel nog eens te zien.

Sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij De Rode Vosch. Leuke afwisseling in gerechten die je samen kan delen. Vlees, vis en vegetarisch. Vriendelijke en vlotte bediening.
Wat een mooie feedback, dank je wel!
Graag tot snel.

Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Goed personeel en heb er heerlijk gegeten! Goede sfeer in het restaurant. Werden snel geholpen en hoefde niet lang op het eten te wachten.
Bedankt voor deze mooie recensie. Wij zijn blij te horen dat jullie genoten hebben.

Cheers!