De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Rode Vosch

Shanna K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor het eerst De rode Vosch geprobeerd, omdat we " terug" wilden naar Australië. Na het bestellen van een vrij dure fles wijn - die overigens wel erg lekker was - kregen we te horen dat de porties wat kleiner waren en dat je dan soort van tapas-idee hebt. De prijzen waren er helaas niet naar. De prijzen zijn - mijns inziens - voor een regulier hoofdgerecht, inclusief side dishes. De prijs-kwailiteitverhouding is gewoon niet juist. Het eten is heerlijk, maar te duur voor de porties die je krijgt.
Verder hebben we ontzettend lang moeten wachten. Dat kan uiteraard gebeuren en de bediening heeft ons onder meer een gratis dessert aangeboden. Helaas kon zij niet voorkomen dat we hier niet meer terugkomen. Uiteindelijk met honger naar huis gegaan.
Beste Shanna, dank je wel voor jouw uitgebreide recensie. We vinden het erg vervelend dat jullie niet tevreden waren met de prijs-kwaliteit verhouding en de geboden service. Jullie hebben inderdaad (te) lang moeten wachten, nogmaals onze excuses hiervoor. Jammer om te lezen dat jullie niet nog eens naar ons restaurant zullen terugkeren, we hopen uiteraard op een tweede kans!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Leuk omdat er niet zoveel Australische restaurants in NL zijn. Prettige bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding
Dank voor de mooie beoordeling Paul en fijn te lezen dat jullie genoten hebben!
Verhoom .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Aardig, maar niet heel sterk. Service was goed, De (dure)tapas opzet is geinig maar de kwaliteit wisselt nogal tussen gerechten.
Wat jammer dat uw ervaring in ons restaurant niet helemaal was wat jullie ervan gehoopt hadden! Wij blijven aan de weg timmeren en de kaart wordt regelmatig vernieuwd dus we hopen jullie desondanks toch nog eens terug te zien!
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuke kaart, Lekkere bereiding. Mooie inrichting.
Top! Thanks Eric!
Willeke N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ze waren deze avond 1 jaar open en dat werd gevierd met een glaasje bubbles vooraf en slingers! Ook de (deels) Australische bediening past goed in de sfeer. Erg lekkere gerechten. De porties zijn wat kleiner, zodat je meerdere gerechten kunt proeven en met elkaar delen. Wijn is aan de prijzige kant, maar erg goed!
Beste Willeke, dank je wel voor je mooie uitgebreide review! We hopen je gauw weer te zien!
Anique H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Erg goed gegeten, vriendelijke en snelle bediening en een mooie prijs. Wijnen vonden we wat prijzig. Wij hebben dus bewust de goedkoopste fles genomen die er op de kaart stond ;-) Die was erg lekker!
Beste Anique,
Dank voor jouw beoordeling en de feedback. We zijn blij om te horen dat de goedkoopste fles toch in de smaak viel! We hebben inderdaad een erg uitgebreide wijnkaart met voor elke smaak/portemonnee wat wils. Hopelijk tot gauw weer!
mjdoeven .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuke plek waar je heerlijk kunt eten. Klantgerichte bediening!
De australische wijnen waren top. Tip: er mag wel meer groente bij.
Dank voor de mooie recensie en voor de tip! Gaan we meenemen! Hopelijk mogen we jullie binnenkort weer verwelkomen!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijke en originele gerechten. Alles goed verzorgd door een vriendelijke en spontane serveerster. Kom hier zeker nog eens terug!
Wat goed om te lezen Bas! Dank voor jouw beoordeling en recensie en we hopen je gauw weer te zien!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Leuk concept en lekkere gerechtjes maar b.v. 12 euro voor 2 nogal kale mini burgertjes vond ik rijkelijk duur en ook de wijnen kunnen oplopen tot bedragen die ik eerder in een Michelin restaurant verwacht.
Hai Christel, dank voor jouw recensie en de feedback. We nemen dit zeker mee. We hebben inderdaad een uitgebreide wijnkaart waar zowel dure exclusieve als gangbare wijnen met dito prijzen op staan. Alle wijnen zijn Australisch en sommige worden zelfs speciaal voor ons geïmporteerd. We hopen je nog eens te mogen ontvangen in ons restaurant!
M J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk Australische gerechtjes gegeten. Fijne attente bediening, een mooi plekje midden in Utrecht waar je comfortabel zit en voor een nette prijs.
Wauw wat een mooie beoordeling! Dank je wel en fijn om te lezen dat jullie genoten hebben! Tot gauw!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten in een leuke sfeer. Kwaliteit van de gerechten en drankjes was (zeer) goed, alleen de prijs-kwaliteitsverhouding ligt wat scheef. Het is qua sfeer meer een eetcafé en de porties zijn vrij klein (dat is het concept), maar de prijzen liggen op restaurantniveau; de uiteindelijke rekening was daarom hoger dan verwacht en wellicht ook hoger dan redelijk.
Hai Rob, dank je wel voor je recensie en de feedback, erg waardevol! We gaan ernaar kijken en hopen je gauw weer te mogen ontvangen!
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten. Door de kleine gerechten die makkelijk deelbaar zijn hebben wij veel verschillende gerechten geproefd.
Bediening is vlot, deels Engelstalig, en zeer behulpzaam. Gastvrij. Aanrader
Fijn om te lezen dat jullie een goeie avond hebben gehad Bart! Tot gauw!
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
De start was niet geweldig want hoewel het niet heel druk was, duurde het toch al bijna een half uur voordat er een drankje op tafel stond. Daarna liep het gelukkig weer soepel deed de dame in kwestie erg haar best! De gerechten en de drankjes volgden in een goed tempo. Het eten was gewoon goed van kwaliteit; sommige gerechten wat eenvoudig, maar echt lekker! Een absoluut goede prijs kwaliteit verhouding, zeker als je op maandag/dinsdag gebruik maakt van het menu. Een locatie om snel terug te keren!
Hai Marjan, wat vervelend om te lezen dat jullie lang op het eerste drankje hebben moeten wachten, onze excuses hiervoor dat is zeker niet de bedoeling. Fijn dat jullie desondanks toch tevreden waren en hebben genoten van het eten! We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!
Reinder V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
simpel. redelijk.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Op een woensdagavond bij De Rode Vosch gegeten. Zeer hartelijk en attent bediend in een sfeervolle omgeving. Gerechten op de nieuwe kaart verrassend divers en in combinatie met een heerlijk wijnarrangement. Zeker een aanrader.
Wat leuk dat de nieuwe kaart in de smaak is gevallen Wouter! Top om te horen!
kogel72 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Je moet de tijd hebben in dit restaurant. Na een uur nog geen eten. Vlees was koud/louw warm. Moesten nog om een gerecht vragen. Vergeten blijkbaar.
Was niet de avond van de kok. Personeel wel vriendelijk. Biertjes als excuus van de rekening gehaald. Dat dan weer wel.
Wat vervelend dat jullie een mindere ervaring hebben gehad in ons restaurant, dat is helemaal niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor, wij doen ons uiterste best om er voor al onze gasten een topavond van te maken, maar dat is in jullie geval dus niet gelukt. We hopen dat jullie nog eens terugkomen voor een betere ervaring!
Lindsey J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Ze zorgen ervoor dat je niks tekort komt. Als je hier gaat eten zijn de struisvogel en kangoeroe van de lavagril een echte aanrader. Ik ga er zeker nog eens heen.
Super!! Dank je wel Lindsey en tot gauw weer!
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Genoten! Heerlijk gegeten en de bediening geeft goede adviezen over de wijnen en de gerechten.
Top!
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk restaurant met allemaal bijzondere kleine gerechtjes om te delen. Personeel was enthousiast en behulpzaam. Hele leuke plek!
Hai Eline, dank voor de mooie beoordeling en lovende woorden! Tot snel weer!
Theresa H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Ontzettend lekker gegeten, veel verschillende en nieuwe smaken. Heerlijke wijn. En een erg vriendelijke en enthousiaste bediening. Echt een aanrader!
Voor zo'n ervaring doen we het! Dank voor de lovende woorden Theresa!