De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Maandag t/m zondag geopend vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Rode Vosch

Leila O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Je deelt je eten steeds met tafelgenoten; leuk concept! Mooie inrichting met een gezellig haardvuur. Ontzettend vriendelijke bediening.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een high wine bij de rode vosch was over het geheel een positieve ervaring, in een warm ingerichte plek. Er werdenn vier wijnen geserveerd, waarbij er bij elke wijn een korte introductie van de wijn werd gegeven. De uitleg was op een laagdrempelige en enthousiaste manier; voor ons meer dan prima. Voornamelijk omdat wij niet mega veel kennis hebben, maar wel een goed ontwikkelde smaak en liever gewoon proeven :)! De wijnen waren heerlijk en waren mooi in balans met de geserveerde hapjes. De hoeveelheid van de hapjes was wat aan de magere kant en alles moest gedeeld worden. Dat delen was niet zozeer het probleem, maar wel de hoeveelheid. We hadden op een gegeven moment echt trek en met wat meer hapjes had voorkomen kunnen worden dat wij al na twee wijntjes (met een lege maag) ons al aangeschoten voelde. Het draait natuurlijk om de wijn, maar wijn is extra fijn met voldoende en lekkere hapjes .
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Hielden ook super veel rekening met onze allergieën. Zeker de moeite waard om vaker daar te gaan eten
Naomie B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Eten heerlijk! Bediening zeer vriendelijk en correct.
We zien je graag nog eens terug Naomie!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Lekker eten en een attente bediening. Legt veel uit over de wijnen en het eten. Redelijk aan de prijzige kant. Inrichting van de zaak is uitnodigend.
Hartelijk dank voor je lovende woorden Esther. Tot ziens!
apio .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker gegeten in een goede sfeer. Prima bediening. Alleen het gerechtjes to share-concept is met bepaalde gerechtjes wat lastig.
Hai Apio, Dank voor je mooie beoordeling en de nuttige feedback! We gaan het doorgeven aan de keuken! Tot gauw weer!
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We waren hier voor de High Wine, ik had om 16u gereserveerd want ik had verwacht dat het gewoon wat wijn was met een paar borrel hapjes. Het bleek echter een volledige maaltijd te zijn. Uiteraard prima, maar dan hadden we liever iets later gereserveerd.
Los daarvan was het eten echt top, de wijnen waren lekker, en de bediening was goed. Bij elk glas wijn kregen we een korte uitleg over de desbetreffende wijn en het bijpassende gerechtje. Het was leuk georganiseerd. Zeker de moeite waard, en we komen waarschijnlijk nog wel eens terug!
Fijn dat jullie zo hebben genoten van de High Wine Helen! De High Wine is inderdaad lekker uitgebreid, mooie wijnen proeven en proeven van de gerechtjes van onze kaart. Dank voor de tip want dit moeten we dus duidelijker communiceren. Leuk om te horen dat we jullie weer terug zien! Tot gauw!
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Concept is leuk bedacht met voorgerecht formaat gerechten, maar spectaculair...? Aanrader is wel de Ostrich medium rare!!
Thanks Bob! We hebben sinds deze week een nieuwe kaart, kom je gauw weer eens proeven?
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Niets op aan te merken; alles prima. Aanrader voor als je eens niet de standaard Franse Keuken wil.
Leuk! Dank je wel Coen!
Istrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten had niet de smaak die je verwacht. De soft Shell krab smaakte vooral naar olie en niet naar krab. Gerecht was ook erg vet. Bijbehorende groente, rode kool, had weinig smaak. Heel veel geld voor weinig eten......
Salade met tonijn niet bijzonder. Veel groene sla met heel weinig tonijn.
Bediening was correct.
Wij Bestelden allemaal twee gerechtjes, het zou fijn zijn als iedereen eerst 1 gerecht krijgt en na een tijdje het andere. Nu kregen eerst 2 mensen 2 gerechtjes , na een tijdje de derde persoon ook twee, de vierde moest nog 5 minuten wachten.
Hai Istrie, wat vervelemd dat jullie niet de ervaring hadden die jullie hadden verwacht en die wij jullie wilden geven. De feedback wat betreft de gerechten nemen we zeker mee! Het concept is dat er meerdere gerechtjes worden besteld en dat die met de tafelgenoten worden gedeeld, als het goed is is dat ook verteld. Hierdoor komen de gerechtjes niet allemaal tegelijk op tafel. Wellicht dus een miscommunicatie? Excuses en we hopen jullie toch nog eens te zien voor een nieuwe kans!
eliesze .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk eten, goede porties, goede en vriendelijke service en mooie wijnen. Ik kom zeker nog een keer terug om andere dingen te proeven!
Top om te horen, we zien je graag weer!!
Hannelore V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening! Aanrader!
Dank je wel Hannelore! We zien je graag gauw nog eens!
Géraldine S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leuke, originele en lekkere gerechten om te delen. Bijv. Kangoeroe en Struisvogel waren heeeerlijk!
Ik zou dit restaurant zeker aanraden!
Dank je wel Géraldine, fijn om te horen dat we er een ambassadeur bij hebben! we hopen je gauw weer te mogen ontvangen!
YenY .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leuk restaurant met Ozzy elementen. Geen uitgebreide kaart, met name wb vegetarisch (maar dat past bij Ozzy style). Leuk om diverse kleinere gerechten te delen en zo variëteit te proeven. Zeer leuke en vlotte bediening.
Thanks!!
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Gisteren op aanraden van vrienden hier voor het eerst gegeten. We vonden het geweldig! Mooi en sfeervol inrichting, eten dat zowel bijzonder als erg lekker was (papaya salade met gefrituurde heel Hollandse garnalen en botermals struisvogel waren de favorieten), en heel vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer? Nou... misschien dat wat dit tent te beiden heeft iets beter van buitenaf te zien zou zijn. Het zit achter een prachtig gevel die toch ook erg 'gesloten' is. Daarom bleven wij meer dan een jaar lang gewoon voorbij lopen. Maar misschien is het dan een voordeel als niet iedereen het ontdekt. Zou liever een grotere keus willen hebben uit tafels met 'gewone' stoelen i.p.v. barkruk-achtig zittingen (echt vreselijk als je kort van postuur bent) maar dat was enige minpunt. We'll be back...
Dank voor deze lovende woorden Karen! Wat betreft de buitenkant heb je helemaal gelijk, het is een prachtig monumentaal pand, maar dat betekent ook direct dat je te maken hebt met allerlei regelgeving (wat overigens maar goed is ook). Wij zijn blij dat jullie ons gevonden hebben dus als je wil: spread the word ;-)
Hopelijk mogen we jullie gauw weer ontvangen!
Isabella55 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het eten was zeer lekker, de sfeer, locatie en muziek waren ook zeer naar mijn smaak. Het personeel was ook zeer aardig en gastvrij :)
Hai Isabella, dank je wel voor de mooie review! We zijn blij te lezen dat jullie hebben genoten in ons restaurant en we hopen jullie gauw weer te mogen ontvangen!
Jirri G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi 4 gangen diner voor een kleine prijs.
YEAH! Thanks voor deze prachtige beoordeling Jirri! We zien je graag gauw weer terug!
sandyr .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het principe van kleinere gerechten is leuk, echter als dit betekent dat je 1,5 uur moet wachten voor een tweede ronde is dit minder. Uiteindelijk dus met trek in meer naar huis gegaan... Daarnaast vonden wij de gerechten niet echt authentiek Australisch en werd er veel smaak gemaakt met onnodige sausjes.
Beste Sandy, wat vervelend om te lezen dat jullie zo lang hebben moeten wachten en zelfs met trek naar huis zijn gegaan. Dat is absoluut niet de bedoeling, onze oprechte excuses hiervoor! Er is wel een verklaring voor, we hadden te maken met uitval van koks door ziekte, maar daar mogen jullie als gast natuurlijk nooit de dupe van worden. We hopen op een tweede kans en gaan het dan helemaal proberen goed te maken!
Helena26 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Verrassende gerechten van goede kwaliteit. Concept shared dining is dan extra leuk. Bediening is erg aardig. Wel even van tevoren reserveren!
Thanks Helena! We hopen je gauw weer te mogen ontvangen!
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het knusse restaurant had een leuk concept: iets kleinere gerechten bestellen, waarvan je er steeds 2 tegelijk krijgt met de hele tafel (van 4). De niet zo typische gerechten zoals kangoeroevlees of champignontacos kon je zo met zn allen proeven, wat erg gezellig was. Vriendelijk personeel, gezellig druk maar niet rumoerig. Wel iets prijzig, maar voor de avond helemaal waard.
Hai Dionne, dank voor je mooie beoordeling, top te horen dat jullie hebben genoten van jullie avond bij De Rode Vosch!