De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Peter H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fanny F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Restaurant zat erg vol en werd bij voorbaat al excuses aangeboden voor de verlate service. Vooraf werd ik al gebeld of ik later wilde komen vanwege de drukte. Geen enkel probleem en de bediening ging er goed mee om. Maar ik denk wel dat een restaurant/keuken om moet kunnen gaan met deze drukte...
Beste Fanny, dank je wel voor je beoordeling! We zijn hard aan het werk om zowel de keuken als de bediening om te kunnen laten gaan met de grote drukte. We zijn blij dat jullie een fijne avond hebben gehad en we werken eraan! Tot gauw!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima eten in een gezellig ingericht restaurant. Bediening was gehaast en vooral bezig met zichzelf. Eten erg gekruid waardoor je smaak van vlees, bijv krokodil, nauwelijks kan proeven. Tafels staan erg dicht op elkaar.
Beste Anneke, dank je wel voor je beoordeling! Wij hebben de opmerkingen over het eten doorgegeven aan de keuken en die gaan hieraan werken. En ook het team van de bediening is hard aan het ontwikkelen. Dank voor je feedback en we hopen je gauw terug te zien!
Larissa J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Erg rumoerig op een vrijdagavond. Konden elkaar amper verstaan! De hapjes waren te klein om te delen. 1 garnaal voor 8 euro vind ik persoonlijk erg prijzig. Sowieso was de prijs aan de hoge kant in verhouding tot de hapjes die je krijgt. Verder een zeer mooi restaurant, maar de bediening kan wel wat sneller. De timtam cheesecake was het beste gerecht van de avond. Kangoeroe was droog en taai.
Beste Larissa, dank voor jouw feedback! Fijn dat de timtam cheescake zo goed smaakte en jammer dat de kangoeroe wat minder in de smaak viel. We hebben dit doorgegeven aan de keuken en zij gaan eraan werken. Ook nemen we jouw bevindingen wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding mee, we zijn een startend bedrijf dus lerende! We hopen jullie gauw weer te zien!
Meeten G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Na binnenkomst werd ons verteld dat vanaf 9 uur onze tafel weer gereserveerd was. Was ook nergens vooraf aangegeven dat dit zo zou zijn. Dit hebben we echter hun probleem gelaten want ik was niet van plan op de tijd te letten. Zette wel de sfeer in negatieve zin. Personeel was in het begin ook erg zelfingenomen en opdringerig. Vooral bij de wijnkeus. De gekozen wijn was in ieder geval goed van kwaliteit. Eten had vooral een hoog gimmick gehalte en was weinig verfijnd. Bij één gerecht was er blijkbaar uitgeschoten met de peper. Uiteindelijk merketen ze zelf ook wel dat een en ander niet helemaal vlekkeloos verlopen was en werd ons naar onze feedback gevraagd zodat ze daar wat mee konden doen. Plus puntje dus. Maar voor ons niet genoeg om dit restaurant aan te raden.
Beste Meeten, allereerst dank voor het delen van jullie bevindingen. We zijn een startend restaurant en leren van elke feedback, zowel de positieve als de minder positieve. We gaan nadenken over hoe om te gaan met de 2 shifts omdat wij begrijpen dat gasten zich alles behalve opgejaagd moeten voelen. Ook zelfingenomen - of opdringerigheid is iets wat wij uiteraard niet willen uitstralen en we gaan ons team daar dan ook zeker in coachen. We zijn blij dat jullie van de wijn hebben genoten en hopen uiteraard dat jullie in de (nabije) toekomst ons nog een bezoekje willen brengen zodat wij kunnen laten zien dat we geleerd hebben. Hopelijk tot ziens
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Echt enorm fijne avond gehad. Bediening erg vriendelijk en snel, leuk knus ingericht restaurant en het eten was echt fantastisch. Twee keer de struisvogelfilet genomen terwijl we eigenlijk al vol zaten, maar was gewoon te lekker.

Aanrader!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima eten, heerlijke struisvogelbiefstuk. Fijne inrichting met lekker zittende kuipstoeltjes.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Aangenaam verrassend, lekkere Australische gerechten, door de 'voorgerecht'- porties kun je fijn meerdere dingen proeven. We komen zeker terug.
tokarobo D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was gezellig en lekker. Aparte gerechten. Vriendelijke bediening. We gaan zeker nog een keer terug
Dank je wel voor de mooie beoordeling Tokarobo! Tot snel!
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een mooie aanwinst voor Utrecht! Echt mooi geworden na de verbouwing. Sfeervol ingericht en het eten was ook verrassend goed! De uitschieters wat mij betreft waren de struisvogel biefstuk en de garnalen. Ook de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje was dat alle gerechtjes vrijwel tegelijk werden geserveerd. Wat ons betreft had dit rustiger gekund in een paar etappes. Wij komen terug!
Dank je wel voor de goede beoordeling en je feedback Sabine! We gaan werken aan een betere verdeling van de gerechtjes over de avond. Fijn om te horen dat we jullie terugzien!
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vlakke gerechten helaas. De chef mag wat meer kruiden toevoegen, tenzij de Australische keuken hier niet uit bestaat, maar dat betwijfel ik.

Geen uitspringende smaken. Presentatie van de gerechten is wel van hoog niveau en de service is degelijk.
Julia E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ik heb heerlijk gegeten bij de Rode Vosch. Heerlijke gerechten die gewoon anders zijn dan elders en onwijs vriendelijke en snelle service.
Utrecht heeft er weer een leuk restaurant bij.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een leuk restaurant! Het interieur is origineel en gezellig, maar ook ruim, zodat je wel lekker uitgebreid kunt tafelen.. Het delen van eten vonden wij heel leuk, zo kun je toch alle bijzondere gerechten proeven. Ook de bediening was goed, open en enthousiast! Wij komen zeker terug :)
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
sfeervol restaurant en heerlijke gerechten! De bediening erg vriendelijk. Niet lang wachten op de gerechten. Wij komen zeker nog een keer terug.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het restaurant oogt erg gezellig bij binnenkomt, maar de ontvangst was niet al te hartelijk ('wat komen jullie hier doen?'), terwijl we nou ook niet zo slecht gekleed waren.

Gerechten waren lekker, maar zijn vooral erg kleine porties. Wanneer je deze tegen de prijzen afzet, is het te duur. Krokodil was wat droog en de bruschetta met advocado smaakte niet. De friet en cheesecake met timtam's waren erg lekker en zorgden alsnog voor de nodige vulling.
Beste Eric,
Allereerst hartelijk dank voor je reactie. Uiteraard is zo’n welkom niet de bedoeling en we hebben het hier dan ook intern direct over gehad. De volgende keer (waarvan wij hopen dat die er komt) wordt het een warm welkom! De gerechten in kleine porties is inderdaad wat wij serveren om de mogelijkheid te geven veel te proeven van wat er op de kaart staat. Wij nemen jouw bevindingen mee en zullen werken aan verbetering!
Hopelijk tot gauw!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten waren vol van smaak.
De garnalen met thaise mayonaise was mijn favoriet.

De inrichting is erg sfeervol. Zo brandde de gashaard, wat overigens ook lekker warmte af gaf.

Het personeel is erg vriendelijk en kundig

Zeker een aanrader!
HJ D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gezellige avond gehad en lekker gegeten van ongebruikelijke gerechten. Minpunt was de wisselende erg wisselende portionering per gerecht: de vis&chips (€8) kon door voor een hoofdgerecht, maar de short rib (€8) was in minder dan een hap weg (wel erg lekker). De gemarineerde krokodil (€9) was wat te droog en matig op smaak. Aanraders: struisvogeltartaar, gegrilde garnalen, vis&chips. Erg vriendelijke bediening.
Joost van W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Top locatie, vlak bij de Neude. Restaurant is hip ingericht, ontvangst was vriendelijk en het concept werd goed uitgelegd. Je kiest een aantal gerechtjes en die kunnen dan gedeeld worden. De gerechten werden in rap tempo opgediend, niet allemaal tegelijkertijd. Niet alle gerechten waren even speciaal, maar over het algemeen lekker en verrassend qua smaakcombinaties. Aanraders om te proberen zijn de kangaroetartaar en tonijnsteak.

Bediening is vriendelijk en komt regelmatig even vragen of er nog wensen zijn. Enige opvallende momentje tijdens de avond was dat na de eerste ronde gerechten alle borden van tafel werden gehaald en we geen nieuwe borden kregen bij de 2e ronde. Hebben we niets van gezegd, want we wilden delen, maar is toch net niet helemaal handig.

Uiteindelijk met onze groep van 7 personen een fijne avond gehad, we komen zeker nog eens terug.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik kan helaas niet anders aangeven dan dat het toch is tegengevallen. De bediening was wat afwezig, geen welkom bij binnenkomst terwijl de zaak nagenoeg nog leeg was, geen uitleg over het "tapasconcept", dat hebben we maar afgeleid uit de prijzen van de gerechten.
Het eten was matig. De krokodil was zeer taai net als de Barramundi. De kangaroe en de steak waren overigens prima.
Als dessert een ijsje met Tim-Tam, op zich oke voor 2 bollen ijs met 2 voorverpakte koekjes er tegenaan gezet....