Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Rode Vosch

Eric B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Kwaliteit van het eten was zeer goed en smaakvol. Prettige sfeer, op de zondagavond was het niet te druk.
Wij komen er zeker nog een keer terug.
Peter I.
Delpine D.
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Vorige keer kregen we iets meer uitleg en wat sneller ons weten, maar het was nu dan ook vreselijk druk.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima eten. Lekker drinken. En weer eens wat anders dan de dertien in een dozijn hamburger of sushi tenten. Alleen wel vervelend dat je verplicht 120 tekens moet intypen IENS
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De Rode Vosch is een toffe plek om lekker met familie of vrienden te eten. De uitstraling en ambiance zijn echt fantastisch, door de hele zaak zie je de liefde voor Australië. Deze liefde proef je terug in de gerechten, Australisch met een moderne twist. Voor degenen die zich snel vervelen zijn er allerlei spellen waaruit gekozen kan worden, een vindingrijk idee! Ik ben al een aantal keren hier geweest en nog nooit teleurgesteld! Absolute aanrader voor als je een keer iets anders wilt!
Natalia L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Dit was de tweede keer dat ik hier heb gegeten en het was wederom fantastisch. Er zijn weinig restaurants waar het eten van zulke hoge kwaliteit is met toch een lekker casual sfeertje. Ik kom zeker terug!
Beste Natalia,

Wauw! Bedankt voor je super recensie. We hopen jullie snel weer te zien!

Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk en verrassend, leuk concept met meerdere kleine gerechten om te proeven.
Beste Mirjam,

Wij zijn blij om te lezen dat jullie ons concept leuk vinden. Graag tot snel!

Team de Rode Vosch
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere en originele gerechtjes om te delen. Gezellige sfeer in dit mooie oude pand zo voor de open haard. Aardige een goede bediening.
Beste Sabine,

Leuk dat jullie lekker voor onze open haard hebben gezeten :) We zien jullie graag terug!

Team de Rode Vosch
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hadden een proeverij met een groep van acht personen. Heel vriendelijk personeel en lekker gegeten (nieuwe smaken). Gezellige ambiance binnen.
Beste Marco,

Bedankt voor je positieve reactie. Leuk dat jullie zo lekker hebben gegeten bij ons.

Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk eten, leuke formule en prachtig pand en inrichting.
Jammer dat de wijn op de kaart er niet was en dat ik dan een andere, maar duurdere, moet nemen????
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super eten voor een prima prijs. Bediening erg vriendelijk, met enkele echte Aussies erbij. Bracht ons terug Down Under!
Beste Tessa,

Dank je wel voor je super positieve reactie. Wij zijn blij dat we jullie even terug Down Under konden brengen.

Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De gerechten hadden helaas niet veel smaak. Op verzoek kregen we wel lagere en rustigere tafel. Het is erg lawaaierig en tafels dicht bij elkaar. Wel lekkere wijn !
Beste Danielle,

Helaas hebben wij niet helemaal aan jullie verwachtingen kunnen voldoen. Excuus hiervoor. Leuk om te lezen dat de service en de wijntjes wel in de smaak vielen!

Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuk restaurant met een lekker gevarieerd menu. Wij waren met 5 pers en namen allemaal de chef’s surprise, lekker smikkelen van zo’n 10 in NLD ongebruikelijke gerechtjes. Iedereen vond het erg lekker!
Beste Patrick,

Bedankt voor je recensie en wat leuk dat jullie zo heerlijk hebben gegeten!

Menno D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Als frequente ‘Australia traveller’ was ik op zijn minst nieuwsgierig naar dit restaurant. Afgelopen zaterdag 6 vrienden meegesleept (in de hoop ze een stukje mod oz te kunnen aanbieden????). Super lekker gegeten, Coopers bij binnenkomst om er in te komen, daarna Chefs choice in de categorie ‘bring it on”. Superb barra, roo- sashimi & lots more! 1 ding is zeker; de smaken brachten mij voor 100% tijdelijk weer even down under. Enne, had ik al gezegd dat de bediening ook voortreffelijk was? Ik kom snel weer terug naar de voorstraat. Well done guys, on ya!!
Beste Menno,

Bedankt voor je fantastische recensie! Wij zijn blij dat onze mod oz keuken bij jullie in de smaak viel.

Roel V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk eten, ietwat prijzig maar het geld zeker waard. De cuisine is vrij uniek voor Utrecht en ik zal zeker terug komen.
Wauw, wat een mooie cijfers! Dit zien wij graag, dank je wel.

Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wat hebben wij gezellig en vooral heerlijk gegeten! Mooie kleine gerechten die allemaal even vers en smakelijk waren en wat een vriendelijke bediening. Wij komen heel graag terug.
Bedankt voor deze mooie recensie. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben genoten van de high wine. Bij elke wijn een korte en leuke uitleg over de oorsprong van de wijn. Heerlijk eten erbij, waarbij rekening is gehouden met onze wensen. Vriendelijk personeel en zeker een aanrader om nog eens te doen!
Hartelijk dank voor deze mooie recensie! Tot de volgende keer.

rebecca B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
We hebben de High Wine genoten bij Rode Vosch. De wijnen pasten perfect bij de gerookte makreel, zalm, kangaroe biefstuk etc. Fijne ambiance met lekkere gerechten!
Dank je wel voor deze mooie recensie. Hier worden wij blij van!

Tot snel, cheers,

Elly D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Gezellig met een Australische look en heerlijk eten. Het leuke is dat je de gerechten deelt zodat je alles kunt proeven.
Wauw! Wat een top cijfers, dank je wel.
Tot snel.