De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Rode Vosch

Sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij De Rode Vosch. Leuke afwisseling in gerechten die je samen kan delen. Vlees, vis en vegetarisch. Vriendelijke en vlotte bediening.
Wat een mooie feedback, dank je wel!
Graag tot snel.

Cheers,
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Goed personeel en heb er heerlijk gegeten! Goede sfeer in het restaurant. Werden snel geholpen en hoefde niet lang op het eten te wachten.
Bedankt voor deze mooie recensie. Wij zijn blij te horen dat jullie genoten hebben.

Gerdy H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Altijd weer heerlijk en super gezellig.
Beste Gerdy.
Dank je wel voor je mooie recensie. Leuk dat jullie er weer waren en graag tot snel!

Konstantinos M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Voor het eerst hier komen eten met een collega. We hebben het erg naar onze zin gehad. De zaak is leuk ingericht en er hangt een fijne sfeer. Het eten was geweldig en alle medewerkers zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wauw wat een mooie beoordeling. Hier zijn wij super blij mee.

Dank je wel en graag tot ziens!

Cheers,

Nika T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Restaurant in een mooi oud pand.
Heerlijke gerechten die je kunt delen.
Aardige bediening, niet opdringerig.
Beste Nika,

Dank je wel voor deze mooie recensie. Wij hopen jullie snel nog eens te mogen ontvangen.

John I.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een nieuwe menukaart met wederom heerlijke gerechten om met elkaar te delen. Een zeer uitgebreide drankkaart, met vele en speciale wijnen, spirits, bier, sterke drank en cocktails. Ga rustig voor zitten in een soms rumoerige omgeving. Maar het is vooral genieten geblazen, van de bijzondere gerechten.
Bedankt voor deze mooie recensie!
We zijn blij te horen dat je enthousiast bent over onze nieuwe kaart.

tot snel!

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten, met veel variatie in de gerechten. Gerechten van goede kwaliteit. Vermeldenswaardig is ook de hele prettige bediening.
Hartelijk dank voor deze mooie recensie.

Graag tot de volgende keer.

Henricus V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prachtig restaurantje in monumentaal pand. Eten is prima. Verwacht geen uitmuntende gerechten., alhoewel de pompoencurry....erg lekker!
Bediening is vriendelijk en attent
Beste Henricus,

Bedankt voor je recensie. Wij zijn blij te horen dat de pompoen curry goed in de smaak viel.
Wij hopen jullie nog eens te mogen ontvangen.

Cheers! Team De Rode Vosch.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Was echt lekker, en gezellig en fijn. Mooie zaak, leuke gastvrouw, zelfs een klein terrasje buiten! De rekening was best aan de prijs (115 euro voor 2 personen). Ik vond het voor een keer wel de moeite...maar het had iets minder gemogen...dan is de kans dat ik er vaker terugkom ook groter ;-)
Bedankt voor deze mooie recensie.
Wij nemen je feedback mee en we hopen jullie snel nog eens te mogen ontvangen.

Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gezellig druk restaurant met kundig & gezellig personeel. De huisgerookte zalm die met rum en maple gemarineerd is echt een aanrader. Wij kiezen vaak huis gerookte zalm maar deze is echt TOP. De wijnen zijn origineel en goed, dat maakte de avond echt af. Gauw weer wat ons betreft
Wauw wat een lovende woorden.
Bedankt voor deze mooie recensie en we zien jullie graag weer!

Cheers, team De Rode Vosch
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heel lekker gegeten goede kwaliteit en de bediening was top super gedaan meiden.
Thanks mate, voor deze mooie recensie!

tot de volgende keer!

robert H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Super gezellige avond gehad, verassende en erg lekkere gerechten. Eten op basis van wat grotere deel gerechten, als tapas zeg maar, maar dan grotere gerechtjes. Lekker en ongedwongen.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van het diner bij ons in het restaurant.
Wij hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Hein A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Goed voor proefje op mijn reis naar Australië over 1,5 maand. Fijne en aardige bediening ook.
Bedankt voor deze mooie recensie!
Veel plezier in Australië.

Sabine L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een geweldig restaurant met erg vriendelijke bediening. Onze ober kwam zelf uit Australië en had zich in 1,5 jaar tijd de Nederlandse taal eigen gemaakt, super knap! Het eten was erg lekker en de hele sfeer in het restaurant prettig. Heerlijk gegeten en een erg fijne avond gehad!
Wendeline U.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Op het terrasje heerlijk genoten van Australische wijn en gerechtjes. Met dank aan de bediening voor de tips!
Wauw! Wat een mooie recensie.
Thanks en tot snel!
Caïne R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker eten, enigszins aan de prijs. Verwacht ongeveer drie gerechtjes per persoon. Leuk om een keertje iets anders te eten dan normaal!
Bedankt voor je recensie.
Volgende week krijgen we een nieuwe menukaart, we zien je dan graag terug om de nieuwe gerechtjes uit te proberen. :)
Emmy H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Samen met mijn vriend gingen wij hier eten op aanrader van vrienden. Het was een erg leuk ingericht restaurant, lekkere speciaal biertjes en de bediening was erg vriendelijk. Wel was het redelijk rustig in het restaurant. Er waren weinig andere klanten, wat wij wel wat apart vonden want het eten was heerlijk.
Beste Emmy.
Ontzettend bedankt voor je mooie recensie. Jammer dat jullie bij ons waren op een rustige dag, maar we zijn wel heel blij dat alles naar wens is geweest.
Tot de volgende keer!

Thanks,
Co V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was wel jammer dat er drie gerechten "uitverkocht" waren.
Nogmaals onze excuses dat er wat gerechten niet meer waren. Na een heel druk weekend is dat helaas soms het geval op zondag avond.

Wij hopen dat alles verder naar wens is geweest en dat we jullie nogmaals mogen ontvangen.

Cheers, Team De Rode Vosch
Anniekm .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het idee is een proeverijtje samen te stellen. In eerste instantie lijken de gerechten heel betaalbaar maar omdat het meer een soort tapaskaart is, met verschillende proeverijen, moeten best wat gerechtjes besteld worden en dat maakt dat de totaalprijs hoger uitpakt dan verwacht.
Opgemerkt moet worden dat het concept leuk is en de gerechtjes erg lekker en origineel. Erg vriendelijke en persoonlijke bediening ook.
Heel erg bedankt voor je mooie recensie.
We zijn hard bezig met onze nieuwe menukaart en zullen je feedback daarin meenemen.
Wij hopen je snel nog eens te mogen ontvangen.

Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eten was lekker! Maar de prijs was flink hoog voor een kleine hoeveelheid eten op een bordje. Wijn was ook erg lekker! Bediening vrolijk, de 1 wist wel meer dan de andere.
Beste Sophie,
Bedankt voor je feedback, wij nemen dit mee en zullen er wat mee doen.
Binnenkort hebben we een nieuwe menu kaart. Wij hopen je dan nog eens te mogen verwelkomen.