De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

• Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
sfeervol restaurant en heerlijke gerechten! De bediening erg vriendelijk. Niet lang wachten op de gerechten. Wij komen zeker nog een keer terug.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het restaurant oogt erg gezellig bij binnenkomt, maar de ontvangst was niet al te hartelijk ('wat komen jullie hier doen?'), terwijl we nou ook niet zo slecht gekleed waren.

Gerechten waren lekker, maar zijn vooral erg kleine porties. Wanneer je deze tegen de prijzen afzet, is het te duur. Krokodil was wat droog en de bruschetta met advocado smaakte niet. De friet en cheesecake met timtam's waren erg lekker en zorgden alsnog voor de nodige vulling.
Beste Eric,
Allereerst hartelijk dank voor je reactie. Uiteraard is zo’n welkom niet de bedoeling en we hebben het hier dan ook intern direct over gehad. De volgende keer (waarvan wij hopen dat die er komt) wordt het een warm welkom! De gerechten in kleine porties is inderdaad wat wij serveren om de mogelijkheid te geven veel te proeven van wat er op de kaart staat. Wij nemen jouw bevindingen mee en zullen werken aan verbetering!
Hopelijk tot gauw!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten waren vol van smaak.
De garnalen met thaise mayonaise was mijn favoriet.

De inrichting is erg sfeervol. Zo brandde de gashaard, wat overigens ook lekker warmte af gaf.

Het personeel is erg vriendelijk en kundig

Zeker een aanrader!
HJ D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gezellige avond gehad en lekker gegeten van ongebruikelijke gerechten. Minpunt was de wisselende erg wisselende portionering per gerecht: de vis&chips (€8) kon door voor een hoofdgerecht, maar de short rib (€8) was in minder dan een hap weg (wel erg lekker). De gemarineerde krokodil (€9) was wat te droog en matig op smaak. Aanraders: struisvogeltartaar, gegrilde garnalen, vis&chips. Erg vriendelijke bediening.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Top locatie, vlak bij de Neude. Restaurant is hip ingericht, ontvangst was vriendelijk en het concept werd goed uitgelegd. Je kiest een aantal gerechtjes en die kunnen dan gedeeld worden. De gerechten werden in rap tempo opgediend, niet allemaal tegelijkertijd. Niet alle gerechten waren even speciaal, maar over het algemeen lekker en verrassend qua smaakcombinaties. Aanraders om te proberen zijn de kangaroetartaar en tonijnsteak.

Bediening is vriendelijk en komt regelmatig even vragen of er nog wensen zijn. Enige opvallende momentje tijdens de avond was dat na de eerste ronde gerechten alle borden van tafel werden gehaald en we geen nieuwe borden kregen bij de 2e ronde. Hebben we niets van gezegd, want we wilden delen, maar is toch net niet helemaal handig.

Uiteindelijk met onze groep van 7 personen een fijne avond gehad, we komen zeker nog eens terug.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik kan helaas niet anders aangeven dan dat het toch is tegengevallen. De bediening was wat afwezig, geen welkom bij binnenkomst terwijl de zaak nagenoeg nog leeg was, geen uitleg over het "tapasconcept", dat hebben we maar afgeleid uit de prijzen van de gerechten.
Het eten was matig. De krokodil was zeer taai net als de Barramundi. De kangaroe en de steak waren overigens prima.
Als dessert een ijsje met Tim-Tam, op zich oke voor 2 bollen ijs met 2 voorverpakte koekjes er tegenaan gezet....
Katelijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke sfeer, inrichting en bediening. Prijs aan de hoge kant voor formaat van de porties. Als ik terug denk aan het eten in Australië denk ik vooral aan grote porties comfortfood en dat vond ik niet heel erg terugkomen. Een 'verse' lemon lime & bitters zou ook écht een supertoevoeging zijn! Wel een hele gezellige avond gehad.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Nieuw, nieuw, nieuw. En dat was in sommige opzichten te merken. Het was niet te merken aan het eten: dat was heerlijk. Verassende combi's, mooi geserveerd en goede porties. Concept is sharing, waarbij de afzonderlijke gerechten in de loop van de avond op tafel komen. Als je dat concept hebt moet je wel voor de juiste samenstelling zorgen en niet de sides als laatste brengen bij het laatste gerecht. De sommelier doet erg zijn best en brengt mooie wijnen. Ook die zouden net wat beter kunnen aansluiten op de komst van de gerechten. Ik verwacht dat al deze punten in de loop van de tijd worden opgelost. Aanwinst voor Utrecht.
Storend was dat de eigenaar/manager zijn tijd doorbracht aan de bar, borrelend met mensen, Je zou toch denken dat je zo vlak na opening van je restaurant aandacht hebt voor de gang van zaken in je restaurant en voor je gasten.
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het was de openingsavond, dus het liep allemaal nog wat stijfjes. We hadden gereserveerd en moesten helemaal achterin achter een muur gaan zitten (50+, was dat de reden?) terwijl de tent nog bijna leeg was. Toen we zeiden dat we ons wat weggestopt voelden, kregen we een andere tafel. De bediening was vriendelijk, de stemmen in de hoge ruimte gaven nogal veel rumoer waardoor we elkaar vaak niet konden verstaan. Echt sfeervol was het (nog) niet. Het eten was prima maar er is wel wat weinig keuze, zeker als het om een concept van 'kleine hapjes' gaat. Die waren overigens niet zo klein; we hadden er samen 6 en dat was eigenlijk te veel. Tonijn prima, barramundi niet bijzonder, kangoeroetaartje heerlijk, krokodil echt niet lekker (en volgens het Australische meisje in de bediening vinden ze dat in Australië ook niet erg lekker), struisvogel prima maar wel erg rood en ook wel veel voor 'een hapje'. We hebben nu al het idee dat we bijna de hele kaart geprobeerd hebben, dus zullen niet zo snel weer terugkomen.