De Rode Vosch

Voorstraat 14 3512 AN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Rode Vosch

Down under in Utrecht

Wil jij weten hoe kangoeroe smaakt? Kom dan naar restaurant De Rode Vosch. Hier is een maaltijd een echte belevenis, want je geniet er typische wijnen, bieren en Australische gerechten. De gerechten worden in kleine porties geserveerd, zodat je zoveel mogelijk kunt uitproberen. Dit hippe restaurant vind je aan de gezellige Voorstraat van Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Rode Vosch

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur

• Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Ymke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gezellig, lekker eten en super bediening, top!
chun1 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Naar aanleiding van ons bezoek op 9 mei aan de Rode Vosch plaatste ik een recensie dat we ons opgelicht voelden. Dezelfde dag heeft de Rode Vosch contact met mij opgenomen en excuses aangeboden. Één en ander berust op een misverstand. "Willen jullie verrast worden?', terwijl buiten een bord staat met "Verrassingsmenu 20 euro"...niet zo handig. Enfin, zij hebben een oplossing aangeboden die naar tevredenheid is! Omdat het eten lekker was, kom ik zeker nog eens terug. De groep als geheel zal wat moeilijker worden.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
uitermate vriendelijk personeel dat wat extra's voor je wel doen. zeer kindvriendelijk. lekker eten. leuke selectie bier en wijn
Hai Jeroen,

Dank je wel voor de lovende woorden en de goede beoordeling!

We zien je graag weer!
Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met z'n vijven heerlijk gegeten. Van de kaart meerdere gerechten besteld. In vlot tempo werd dit geserveerd. Het was voor een zondagavond wel erg rustig, maar aan de kwaliteit van het eten zal dit zeker niet liggen.
chun1 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Lekker eten en vriendelijk personeel. Toch komen we hier niet meer terug, omdat we ons opgelicht voelen. We waren met een groep van 4. Aan tafel werd ons gevraagd of we verrast willen worden. Dat willen we, uitgaande van de prijs die buiten op het bord stond: "Verrassingsmenu 20 euro". Gaandeweg de avond bevreemde het ons dat we twee mini burgers met z'n vieren moesten delen. Daarna werden 3 porties gebracht van een gerecht, die we met z'n vieren moesten zien te delen. En zo ging het nog even door. Dan volgde de rekening die niet klopte. Er werd 4x bier teveel in rekening. Slordig, want als we dat niet zagen, hadden we mooi teveel betaald. Als we de rekening verder gingen analyseren, dan blijkt er niets van een verrassingsmenu op te staan, maar werden losse gerechten in rekening gebracht. Bijelkaar ruim het dubbele van de 20 euro per persoon. Wat ook vreemd was, was dat er een extra bruschetta in rekening is gebracht, omdat we met z'n vieren waren, terwijl het verrassingsmenu slechts 3 bruschetta's voorschreef. Dat werd ons verteld toen we verhaal haalden. Een ongeloofwaardig verhaal, want hoe zit het dan met de andere gerechten die met z'n vieren moesten zien te delen? Ook is ons verteld dat we een luxe verrassingsmenu hebben gekregen. Dat werd ons echter niet verteld aan het begin van de avond. Misschien zaten we helemaal niet te wachten op een luxe menu, maar op een verrassingsmenu voor een eerlijke prijs?! Er werd nog verdedigd dat we met het verrassingsmenu van 20 euro een derde minder eten gehad zouden krijgen. Hoe kunnen we dat nagaan? We hebben maar betaald met het nare gevoel dat we opgelicht zijn. Het eten is wel lekker, dus als je er toch heen gaat, hou je aan à la carte. Laat je niet verrassen, want de rekening is de grootste verrassing. Wij komen hier niet meer!
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuke avond met mooie aparte gerechten, Australische wijnen en plezierige bediening.
Rosa L.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Leuk en apart restaurant, het is een keer iets anders. Ze hebben een hapjes systeem zodat je meerdere kleine gerechten kan bestellen en dingen kan proeven. Doordat de gerechtjes wat kleiner zijn ben je wel redelijk duur uit. Het eten zelf was heel lekker, alleen de gerookte olijfolie en aardappelen waren heel heftig. Toetje met TimTam is een echte aanrader.
We werden bedient door een super leuk meisje (charlotte dacht ik) en zij wist veel. Echter werd ons eten gebracht door een jongen die weinig wist van het restaurant en erg langzaam en soms eng lang bij de tafel bleef staan.
Al met al een leuke, en lange, avond bij de Rode Vosch gespendeerd. Aanrader!
marian V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Erg gezellig. Leuk personeel lekker gegeten.
Dank je wel Marian! Tot snel!
Addicted2food .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Orginele gerechten (krokodil, kangaroo, struisvogel) in prachtig oud monumentaal gebouw. De service kon wat ons betreft wel wat beter (we kregen geen menukaart en moesten behoorlijk lang wachten op de gerechten), maar goed..... de eten smaakte goed en dat is het belangrijkste. Kritiekpuntje: het was wel erg donker aan onze tafel, waardoor je niet goed ziet wat je eet. Volgens mij makkelijk op te lossen door het plaatsen van extra accentverlichting.
Dank je wel voor de recensie, de complimenten en de tips! Daar zijn we heel blij mee! Vervelend om te horen dat jullie lang hebben moeten wachten, onze excuses hiervoor. We gaan ervoor zorgen dat dit niet weer gebeurd en hopen jullie gauw terug te zien!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mooie locatie, goede sfeer en heerlijk gegeten. Doordat het erg druk was, moets er gewacht worden op de hapjes, maar die waren zeer goed
Beste Petra, dank je wel voor de super beoordeling! Als het druk is is de wachttijd inderdaad iets langer, maar fijn om te lezen dat jullie ondanks dat toch een mooie avond hebben gehad! Tot snel weer!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Vooral de viscarpaccio vond ik erg aan te raden. De bediening was heel vriendelijk en snel. Ze hadden alleen niet altijd de gaten wie wat aan het doen was, waardoor sommige vragen dubbel gesteld werden. Ik kom hier zeker nog een keer terg.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Super lekker gegeten. De witvis in curry, de pompoen met geitenkaas, zoete aardappel met feta en de Tim Adams vermentino zijn absolute aanraders. Personeel was uiterst vriendelijk, oplettend en behulpzaam.
Wauw wat een mooie beoordeling Desiree! Daar zijn we hartstikke blij mee! We hopen je gauw weer te mogen ontvangen!
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een aanrader! Frisse aankleding, gezellige bediening en verrassende gerechten. Ook de indeling wel of niet bij de keuken en hoog/laag zitten was leuk. Top!
Wij komen zeker terug.
Goed om te lezen Wea! We kijken ernaar uit jullie weer te mogen verwelkomen!
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ontvangst en uitleg waren goed. De krokodillen vingers waren lekker gekruid, of je krokodil proeft, vraag ik me af, maar is prima. Gerechten met zoete aardappel, barramundi en kangoeroe aardappel taartje lekker en meer dan genoeg met z'n tweeën, met frietjes er dan bij. Lekkere wijn. Toetjes, iets minder, de aangeprezen koekjes en Australisch gebak met kokokijs wat minder, iets minder puur dan diner ervoor. Al met al goeie avond en maaltijd gehad.
Hai Saskia, dank je wel voor de lovende woorden en de feedback! We werken momenteel aan een nieuwe kaart met nieuwe toetjes dus we hopen jullie gauw weer terug te zien!
Tess F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuke frisse gerechten. Heerlijk gegeten. Goede sfeer. Personeel was ook attent en aardig. Lekkere Australische biertjes van Coopers en Little Creatures.
Hai Tess, dank je wel voor de complimenten, fijn te lezen dat jullie een goede ervaring hebben gehad in ons restaurant en genoten hebben van onze Australische biertjes! Tot gauw!
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super ervaring ! Heerlijke gerechten om te delen.
Yes! Daar doen we het voor Rian! Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was de eerste keer bij De Rode Vosch voor ons. Australisch eten, we wisten toch niet helemaal wat ons te wachten stond. Nou, niets mis mee. Prima ontvangst, snelle bediening, heerlijk eten, zelfs in kleine hoeveelheden. Het idee van voorgerecht en daarna hoofdgerecht bleek achterhaald. Heerlijk gegeten, half 7 binnen, 8 uur weer weg en toch niet het idee dat we opgejaagd werden, integendeel. Zeer beslist een aanrader!
Beste Marc, goed om te lezen dat jullie ene fijne avond hebben gehad in ons restaurant! Dank voor de mooie beoordeling en we hopen jullie gauw weer terug te zien!
André W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
De Rode Vosch vind ik een sfeervol restaurant, met vriendelijk personeel. Ik heb de kangoeroe lende gegeten en ik vond die erg lekker.
Fijn om te lezen André! En er staat naast de kangoeroe nog veel meer lekkers op de kaart dus we hopen je gauw weer te zien!
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Goede ervaring gehad bij De Rode Vosch. Erg lekker gegeten met vrienden. We hadden een verrassingsmenu to share. Verschillende gangen met vis- en vleesgerechten en bites vooraf. Krokodil, struisvogel en kangoeroe een bijzondere beleving!
Service en bediening was top! Werden geholpen door een hele aardige en gastvrije medewerker!
Beste Joris, wat fijn om te lezen dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad in ons restaurant! Dat horen we graag! We hopen jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen!
jolande_c .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. We kregen goed wijnadvies: de wijn paste perfect bij het eten en was erg lekker. De service was top en het restaurant zit in een heel mooi oud pandje. Een aanrader :)
Yes!! Hier doen we het voor Jolande! Dank je wel en tot gauw!