De Rode Vlag

Ebenhaëzerstraat 42 3083 RP Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Rode Vlag

Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Wij hebben hier altijd onze mixmenu's gehaald en vooral de loempia's waren heerlijk!! Veel mensen die verhuisd waren uit de wijk bleven hier hun eten halen. Perfect! Vandaag weer met een groepje loempia gaan eten (doen we eens in de zoveel tijd) maar...helaas ineens een andere eigenaar sinds enige weken!!! Loempia leek in de verte niet op wat we gewend waren. Niet zo knapperig hele andere (niet lekkere) smaak, minder vlees, geen sambal en maggi op tafel erbij, geen bakje kroepoek meer erbij. Mensen die ons niet begrepen. De vorige eigenaars schijnen nu in Rockanje een restaurant te hebben...jammer heel jammer, wij komen hier nu niet meer!
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Ik koop altijd mijn kiploempia's daar. En ze worden gemaakt waar je bij staan. de vulling is heerlijk. kort gezegd...heerlijk het eten daar. En ook zeker niet duur.
Zoë T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Wij halen hier altijd onze chinese maaltijden, het eten is echt ontzettend lekker! Vooral de surinaamse nasi en bara kip kerrie zijn favoriet! De hoeveelheid eten is enorm waardoor je genoeg eten hebt voor 2 á 3 dagen! Zeker een aanrader.
Anne-Kjeld Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Het ziet er natuurlijk niet als een sterrenrestaurant uit, maar het eten is hier heel goed. Als we afhalen gaan we alleen bij de Rode Vlag! Chinees-Indisch zoals het hoort met uitstekende TjapTjoy, waar tenminste groente in zit.
Ook de Nasi is hier authentiek. Als je in de buurt bent...
Pascal P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
De ambiance van de zaak past goed bij de rest van de wijk maar we komen hier al een jaar of zeven en altijd tot onze volle tevredenheid! De eigenaresse is een schat en aan persoonlijke wensen wordt altijd waar mogelijk tegemoet gekomen. De porties zijn gigantisch, zelfs voor mijn 130 kilo zware postuur en de smaak is altijd prima. Verreweg de beste in dit deel van Rotterdam!