De Rode Loper

Meer informatie over restaurant De Rode Loper

9,1
Lisan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Nette zaak, smaakvol ingericht. Gezellige mannen, dienstverlenend en die tijd maken voor een praatje. Leuk! Heerlijke mosterdsoep.
J F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Ontzettend goede gelegenheid en een aangename sfeer. De erwtensoep hier genuttigd en die was van superieure kwaliteit met de allerbeste ingrediënten heel subtiel was de toevoeging van kruidnagel aan de soep. De snert was bereid zonder keukenzout waardoor de smaak optimaal tot z,n recht kwam. Zout kun je immers naar smaak toevoegen. De beste snert van de stad ! De bediening was vriendelijk en gastvrij.
Vleesgroentenvis .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Heerlijk geluncht hier bij de rode loper aan de ebbingestraat in groningen broodjes waren lekker daarnaast koffie gehad bediening was goed en aardig en qua decor ziet het er mooi netjes en Schoon uit. Een aanrader!
HenkenHillydeVries .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Met regelmaat drinken wij koffie (met gebak) bij de Rode Loper. Gezellig ingerichte zaak met vriendelijk personeel. Hele vlotte bediening. Het is iedere keer een genoegen hier heen te gaan. Niet duur en een voorbeeld van hoe het moet in de horeca.
Fleu .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
al vaker geluncht bij de rode loper en altijd is alles goed!
superaardige mannen die de lunchroom runnen met hart voor de zaak!
alles smaakt voortreffelijk, de broodjes zijn ruimschoots belegd en het is hier zeker niet duur!
gisteren op het terras een heerlijke mosterdsoep gegeten
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Verscheidene keren hier geluncht, iets buiten het centrum maar zeker de moeite waard om eens binnen te stappen. Bij mooi weer kan je op het terras lekker buiten zitten, een gezellige straat met veel fietsverkeer. Binnen een leuke inrichting met open keuken waar Jelle en Niklaas druk zijn met het naar iedereen naar hun zin te maken en lekkere broodjes bereiden. Voor elk wat wils en je hoeft er niet met een hongerig gevoel weg te gaan. Wij namen vandaag het " broodje Rode Loper" al 18 jaar op de kaart. We hebben weer lekker geluncht en komen zeker terug.
Bioloog .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Als je echt een hele hele hele lekker maaltijd salade wilt eten.. Dan moet je hier echt heen gaan! Echt een aanrader, alles erop en eraan en met smaak en aandacht klaargemaakt.
Hopper .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Enige tijd geleden zijn wij voor een lunch naar de Rode Loper gegaan. De bediening was erg aardig en vlot. We hoefden niet lang op onze broodjes te wachten. Het broodje zalm was lekker hoewel de hoeveelheid zalm genoeg was geweest om twee broodjes mee te beleggen. Het broodje filet americain was gewoon goed. De prijs/kwaliteit verhouding was prima.
E A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Elke keer dat we hier komen is het genieten. Jelle en Niklaas zijn super fijne mensen met hart voor hun zaak en de klanten.
De broodjes zijn altijd erg goed belegd en smaken voortreffelijk!
We blijven hier komen, want zo' n sfeer en kwaliteit Lunchroom vind je niet gauw ergens...

Eric & Heleen