De Robbenjager

Meer informatie over restaurant De Robbenjager

Maandag t/m Zondag

Loes H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Ik kwam net na 9 uur binnen keuken eigenlijk dicht...geen probleem, er werd nog wat te eten gemaakt. Prima gebakken visje, patat en salade ok. Zeer vriendelijke bediening. Ik kom nog eens terug om rustig te eten.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Verrassend lekker geluncht. Zeer behulpzame gastvrouw. Goede verse vissoep. Forse burger. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Een spontane actie was het, koffie drinken bij De Robbenjager. Dit liep, na het bekijken van de kaart, uit op een etentje. Kindvriendelijk restaurant bediening super aardig en servicegericht. Eten heerlijk en porties groot genoeg voor de gemiddelde eter. Een aanrader!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We waren hier met een groep van 6 volwassenen en een baby. De keuze was vanwege de baby op de Robbenjager gevallen. Het restaurant is gelegen aan de rand van een camping. We hebben een gezellige familieavond gehad met om ons heen ook allemaal familietafels. De bediening was netjes en servicegericht. Helaas was het eten 'net-aan'. Mijn grens ligt bij 'zou ik het zelf beter kunnen' en het antwoord daarop was ja. Dus uiteindelijk een positief oordeel maar vooral vanwege het klant/kindgerichte concept.
Walter En Ria S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Ondanks dat ik op dieet ben van Dr. Atkins, dus geen koolhydraten en suikers, heb ik hier uitstekend en genoeg gegeten. De Chef Joelle heeft goed naar mijn wensen geluisterd en zijn uitstekende best gedaan om mijn 3 gangen diner naar mijn zin te maken. Als voorgerecht een heerlijke frisse salade, het hoofdgerecht waren 2 mooie gegrilde dorades op een bedje van gestoomde groenten met een lekkere lauwe salsa van gehakte tomaten, olijfolie, etc. Het nagerecht was zeer verrassend, speciale ijs met echte Stevia (van Gils). De leuke en professionele bediening Truus en Geke olv van Maaike gaf onze avond een feestelijke en een culinaire bedoening. De prijs , kwaliteit, service, gastvrijheid en ambiance staan hier in een uitstekende verhouding, dus we komen hier graag terug.
Dienny V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Uitstekend geluncht bij de Robbenjager, heerlijke originele tosti, lekkere vis- en pommodoriesoep. De appeltaart met slagroom en likeurtje bij de koffie ook voortreffelijk.
Bediening enorm attent en vriendelijk.
Hier komen we terug. De High tea doen we zeker volgend jaar.
FMSI .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Heerlijk gegeten in een knus en mooi opgeknapt restaurant! Helemaal up to date en zelfs voor de kinderen is er een leuk hoekje waar zij kunnen spelen. Kortom een aanrader!
Scimable D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Wij komen altijd graag eten bij de Robbenjager, zo ook afgelopen Paas weekend. Het restaurant heeft een ware metamorfose ondergaan en alles ziet er helemaal bijdetijds uit. Het uitzicht op de vuurtoren blijft fenomenaal; voor ons het echte eiland gevoel.

Vanouds is nog steeds de prima keuken. Hier wordt met aandacht en liefde gekookt. Wij kozen beiden de Vistrio die allebei prima op smaak waren. Als afsluiter een kopje koffie en thee waarbij altijd een heerlijk slagroom likeurtje wordt geserveerd.

Tel daarbij op de heerlijk ongedwongen sfeer en goede service van de gastvrouw en je hebt een heerlijke avond puur genieten.
Fritzke .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
De ontvangst was gemoedelijk en hartelijk; dat zette de toon voor het hele bezoek. De inrichting lijkt meer ingericht op dagtoeristen, zoals wandelaars en vogelspotters. Niet helemaal een ambiance voor een diner.

We namen alleen een hoofdgerecht, een maaltijdsalade met Vittelo Tonnato en een schenkel van Texels lam. Deze was zeer mals en ging probleemloos van het bot. Het werd geserveerd met aardappelpuree en diverse groenten. De portie groente had voor mij iets groter mogen zijn. Beide gerechten waren prima op smaak.