De Ripper

Ripperdastraat 13A 2011 KG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Ripper

Restaurant De Ripper is al ruim 32 jaar een begrip in Haarlem. Een deskundig en ervaren team medewerkers zorgt er niet alleen voor, dat je hier heerlijk kunt eten en drinken. Ook leiden zij jongeren op, die om verschillende redenen zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs. Een grote portie doorzettingsvermogen en hart voor het vak, dat maakt het verschil.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Ripper

Bus, trein, taxi
  • : Betaald parkeren

Dinsdag t/m vrijdag 17.30 tot 22.30 uur
Per 1/9 kunt u ook reserveren op de zaterdag van 17.30 tot 19.30 uur.
Entree tot 19.30 uur
Uitmuntend
9,2
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant De Ripper

Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mooie ambiance aandoenlijk betrokken personeel goede keuken gewoon fijn avondje uit!
Paulien M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heel bijzonder , smaakvol en een succesformule met de leerlingen!
sandy D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Hier houden wij van: meteen water op tafel en ook weer aangevuld, wijn inschenken uit de fles, zodat je kan zien waar die vandaan komt, vriendelijke bediening, hartelijke ontvangst , niet uren wachten op het volgende gerecht, en niet te vergeten: heerlijke hapjes en dito toetjes. We komen graag terug!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, netjes bediend
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Jeroen en zijn collega’s hebben onze avond heel goed verzorgd. Dat we met een persoon meer kwamen dan waarvoor ik gereserveerd had werd flexibel opgelost. Eten was super lekker!
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wat een superleuk restaurant (leer/werkbedrijf)!!! We zijn heel warm ontvangen door Mil en vervolgens heeft de bediening het stokje overgenomen door tips te geven over de gerechtjes. Alle gerechten zijn supergoed opgediend en smaakten heerlijk!! Heb mijn vrienden en famillie de tip gegeven om hier te gaan eten.
Arno G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Wat een leuk Restaurant (leer/werkbedrijf) met heerlijke gerechten, super bediening. Er gaat wel eens wat mis maat met een lach wordt alles snel geregeld! Hier komen wij zeker terug en een echte aanrader. Het restaurant ziet er geweldig uit!
els V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ontdekking in Haarlem, hoewel het al 32 jaar bestaat. Aanrader! Het wijnarrangement bij het heerlijke eten was opvallend goed gekozen!
Annemiek W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Zeer aangename avond uit. Aardige en goede bediening.
Heerlijk gegeten en leuke formule.
George V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijke rustige sfeer. Onbeperkt fijne kleine hapjes kunnen eten voor een mooie betaalbare prijs. Leuke bediening door enthousiaste jonge medewerkers.
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prachtig pand, sfeervol ingericht. Leuke kaart, heerlijke kleine ) maar fijne) gerechtjes. Bediening heel vriendelijk. Zeer de moeite waard.
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Ripper, bediening supergoed en ook veel kennis. Zou dit zeker aanraden aan vrienden. Het is een geweldig concept er zouden meer restaurants hieraan mee moeten doen, goed voor de leerscholen en goed van de kinderen.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij genoten van heerlijke en originele gerechtjes met goede proporties, subtiel en smaakvol, Maar ook van de sympathieke bediening, zorgzaam en geinteresseerd. Kortom, wij kunnen terugkijken op een heerlijke avond!
Hiltje R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellige avond uit,heerlijk eten.Kleine,smakelijke hapjes,spannend om tekiezen. lieve vriendelijke bediening.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuke bediening, ruime keuze aan gerechtssecretaris, heerlijk gegeten
Thijs L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening van de studenten! Het restaurant is mooi ingericht met een open keuken waar lekker eten wordt bereid.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een top format. En een bijzondere ambiance.
Werkelijk heerlijk gegeten, veel uitgeprobeerd, maar alles lukt natuurlijk niet, alhoewel we wel ons best hebben gedaan. Zéér geslaagd als leer/werkbedrijf. De jongen die ons bediende kan zo naar een sterrenrestaurant zo goed deed hij het.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De prijs kwaliteit is niet helemaal in balans. Stevige prijs tov wat er geboden wordt.
PC I.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk eten, Goed sfeer, Fijne bediening.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden.
Wat een mooie plek ( de bedrijfsleider bracht ons met een praatje naar onze tafel , vertelde dat het sinds een jaar er hier zo uitziet ), met mooi eten ( kleine hapjes ) en personeel ; het sociaal -maatschappelijke aspect van de ripper dragen we een warm hart toe. Dat het hierdoor soms iets langer duurt met inschenken wijn oid is totaal niet erg. Verder werd er vlot bediend .
Heerlijke av
We komen zeker terug !