De Ripper

Ripperdastraat 13A 2011 KG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Ripper

Restaurant De Ripper is al ruim 32 jaar een begrip in Haarlem. Een deskundig en ervaren team medewerkers zorgt er niet alleen voor, dat je hier heerlijk kunt eten en drinken. Ook leiden zij jongeren op, die om verschillende redenen zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs. Een grote portie doorzettingsvermogen en hart voor het vak, dat maakt het verschil.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ripper

Bus, trein, taxi
  • : Betaald parkeren in stationsparkeergarage of in de straat per automaat.

Dinsdag t/m zaterdag 17.30 tot 22.30 uur
Entree tot 19.30 uur en de keuken sluit om 21.00 uur.
Uitmuntend
9,2
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Ripper

Mees M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Je moet er van houden en dat doen wij!
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Geweldige plek, geweldig initiatief. Een plek waar je een mooie avond kan beleven. Lekker eten en je wordt goed in de watten gestopt. Ik kom zeker vaker!
Nadine R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Ik eet veganistisch en ik had vantevoren gebeld of dit mogelijk was. De chef kwam naar mijn tafel om te vertellen dat ze speciaal voor mij allemaal veganistische gerechten zou maken, die waren allemaal erg lekker! Heel erg fijn dat er zo rekening mee werd gehouden, echt lief. De bediening was soms een beetje ongemakkelijk maar daar konden we ook wel weer erg om lachen. Ook mijn vleesetende vrienden vonden het eten erg lekker! Het is hele gezellige avond met lekker eten geweest, bedankt!
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Verder niets aan toe te voegen. Verder niets aan toe te voegen.Verder niets aan toe te voegen.Verder niets aan toe te voegen.Verder niets aan toe te voegen.Verder niets aan toe te voegen.Verder niets aan toe te voegen.Verder niets aan toe te voegen.
H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Het was een heerlijke avond in een bijzondere omgeving met heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
De accommodatie is ook prachtig.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Sfeervol restaurant met hele aardige bediening met kennis over de gerechten en drankjes. Het eten was heerlijk en zeer goed verzorgd. Elk gerecht werd op een andere manier geserveerd, mooi opgemaakt op leuke borden, in bakjes of pannetjes.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
In alle opzichten heerlijke avond gehad!
Lucy D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Ontzettend sfeervol restaurant met een leuk concept van kleine gerechtjes die onbeperkt besteld mogen worden. En dat allemaal bereid en geserveerd door jongeren, die on the spot het vak leren! Goeie ervaring!
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het eten was heerlijk. Het is een leuk concept. Zeker voor herhaling vatbaar. We komen graag nog eens terug en zullen het zeker aanbevelen bij andere mensen.
Gijs T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wat een teleur stelling. Het zat 6 weken van te voren vol dus de verwachting was hoog. Het zag er zo mooi uit op de foto’s dus we dachten echt dat het een top zaak zou zijn. Helaas was het eten echt zeer onder de maat. Koud, voor gegaard, niet vers, geen smaal. Zeer slechte bediening. Behalve dat het oprecht een heel erg mooi restaurant was raden we dit zeker niet aan. Gelukkig zitten er in haarlem genoeg andere opties. Leuk om een keer geprobeerd te hebben
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wat een leuk restaurant, de bediening is zo leuk. Lieve jonge mensen, allemaal gemotiveerd om er iets leuks van te maken. Onze complimenten!!!!!! Het eten is heerlijk. Leuk concept. Kan het iedereen aanbevelen!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gegeten en wat n fijn concept - ruime keuze uit kleine gerechtjes.
Wijnkaart zou wat uitgebreider kunnen maar de Gruner V was in elk geval heerlijk. Ik kom zeker terug!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Wat een verrassing! Veel over gelezen en nu zelf deel mogen uitmaken van een avond echt lekker eten in en gast voelen in Haarlem. Een kleine opmerking: iets minder zout komt de kwaliteit nog meer ten goede.
John J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Eten kon warmer
Je kiest 2 gerechten maar het tweede gerecht wordt te snel op tafel gezet.
Bediening vriendelijk en correct. Gezellige sfeer.
Ferry P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Prima omgeving, ambiance, sfeer en bediening. Eten was goed, maar er kan hier en daar wat verbeterd worde.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Prachtige inrichting, sfeervol en heerlijk eten! Een absolute aanrader, Haarlem mag trots zijn op dit restaurant.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
moeilijk om met mijn partner een gesprek te voeren; lawaaierig en onrustig
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hebben met een groep van 10 personen heerlijk gegeten, leuk concept, goede vriendelijke bediening.
Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Zeer verrassend, lieve bediening. Ze verdienen een 10 met een griffel. Komen zeker terug
Roeji W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Hele fijne bediening!