De Ripper

Ripperdastraat 13A 2011 KG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Ripper

Restaurant De Ripper is al ruim 32 jaar een begrip in Haarlem. Een deskundig en ervaren team medewerkers zorgt er niet alleen voor, dat je hier heerlijk kunt eten en drinken. Ook leiden zij jongeren op, die om verschillende redenen zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs. Een grote portie doorzettingsvermogen en hart voor het vak, dat maakt het verschil.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Ripper

Bus, trein, taxi
  • : Betaald parkeren

Dinsdag t/m vrijdag 17.30 tot 22.30 uur
Per 1/9 kunt u ook reserveren op de zaterdag van 17.30 tot 19.30 uur.
Entree tot 19.30 uur
Uitmuntend
9,2
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Ripper

Hank C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Alles is echt fijn aan de Ripper! Locatie, pand, aankleding, bediening, eten .... Maar vooral de ruwe bolsters die het vak ah leren zijn. Ik ga vaker komen! Hank
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De restaurant is een leer/werkbedrijf. Onder leiding van enkele professionals doet het personeel hier werkervaring op. De keuken sluit om 21.00 uur (de volgende ochtend worden ze weer op school verwacht).
Je kunt hier per gang twee gerechtjes van de kaart bestellen. Drie gangen is op deze manier voldoende, waarna het dessert bij de ijsbar kan worden samengesteld. De gerechten zijn van uitstekende kwaliteit en soms erg verrassend van smaak en opmaak. Het personeel is netjes, attent en opgewekt. De entourage (in een oud schoolgebouw) is goed. Het tempo is aan de hoge kant, maar begrijpelijk, gelet op de sluitingstijd van de keuken.
Een verrassend avondje uit voor een zeer schappelijke prijs. Voor herhaling vatbaar!
Rial V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant,
jantien B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben genoten van de entourage, zeer sfeervol, het eten, erg lekker en goed verzorgd, de mensen, zeer gastvrij en klantvriendelijk. Pas bij vertrek hoorde we meer over dit wel zeer bijzondere en lovenswaardige concept. Jongeren die het niet gered hebben hun diploma via de reguliere weg te halen, krijgen hier de kans. Top!
Valerie P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
top restaurant, allemaal kleine receptjes per gang. helemaal verbouwd en ziet er nu luxe en hip uit. Hele vriendelijke benadering door de begeleidster van de bedienende jongeren.
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ik had van tevoren gehoord over De Ripper. Het was alles boven verwachting. Kwalitatief goed eten met een heerlijke smaak. Kan merken dat hier passie voor het koken aanwezig is. Ontvangst is warm en zeer correct. Bediening doet alles om je maar naar het zin te maken. Vraag naar een nieuw drankje komt niet te vroeg en niet te laat. Perfect. Ik ga hier zeker nog eens terug komen.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Een feestje!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk consept.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gastvrij ontvangst in een leuke omgeving met vriendelijke en hartelijke bediening. Het menu staat vol met heerlijke gerechtjes. Een heerlijke, ontspannen en gezellige avond gehad.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hoi, het was weer heel erg geslaagd om bij jullie te eten. Top!!

Groet, Richard
hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Super leuk concept service deed enorm hun best.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Een heel sympathiek concept, een mooi ingericht restaurant, prettig personeel en eten van goede kwaliteit
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Voor het eerst hier gegeten met mijn dochter en zus en we vonden het een prachtig ingericht restaurant! Hele mooie sfeer en kleuren, vriendelijke bediening en uniek concept met kleine gerechten. Ook voor vegetariërs genoeg keuzemogelijkheid. Alleen viel de smaak helaas tegen, het was flauw en weinig verrassend. Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden! Dan komen we heel graag terug!
Klaus A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prachtig avond gehad. Het nieuwe interieur is leuk, service nog steeds heel vriendelijk en het eten erg lekker. Er staan vele keuzes op het menu en je kan alles proeven voor 27,50. Great value! De rode huiswijn is ook prima. Rondom genoten bij de Ripper, een van de aanraders in Haarlem.
Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuke origineel restaurant zowel qua eten als restaurant. Service erg vriendelijk volgens 'Amerikaans concept'. Ietwat overdreven. Tempo van eten gaat erg snel, maar desgevraagd namen ze meer tijd. Ik kom er zeker vaker terug!
Gitta B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Als je naar De Ripper gaat, weet je dat het net even anders gaat dan bij een ander restaurant. Een van de dames die ons bediende, zorgde dat er geen seconde een leeg glas op tafel stond, maar ook dat we maar 3 seconden kregen om te bedenken wat we wilden eten ;-). Daartegenover staat dat deze mensen ter plekke een opleiding krijgen, wat goed voelt dat je daaraan bijdraagt. Iedereen was correct, eerlijk en vriendelijk en op 1 gerechtje na dat wat flauw en niet helemaal warm was, is het gewoon een heerlijk avondje uit!
Strovrouw S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een super leuke ambiance!
Heerlijke kleine hapjes en zeer vriendelijke bediening.
Top hoor en fijn dichtbij station.
Een dikke 9.
haarlem12 W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
leuk concept, allemaal kleine gerechtjes die heerlijk smaken. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Mooie, sfeervolle inrichting. Ruim opgezet, goede akoestiek.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Geweldig restaurant, met een leuk concept van verschillende, kwalitatief onderscheidende gerechtjes die heel verrassend en lekker zijn. Bediening doet enorm zijn best en dat is in conventionele restaurants vaak anders.

Welverdiende dikke 10 alleen al voor het idee erachter en het unieke concept.

Natuurlijk zijn er schoonheidsfoutjes, maar die storen dus totaal niet.