De Ripper

Ripperdastraat 13A 2011 KG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Ripper

Restaurant De Ripper is al ruim 32 jaar een begrip in Haarlem. Een deskundig en ervaren team medewerkers zorgt er niet alleen voor, dat je hier heerlijk kunt eten en drinken. Ook leiden zij jongeren op, die om verschillende redenen zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs. Een grote portie doorzettingsvermogen en hart voor het vak, dat maakt het verschil.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Ripper

Bus, trein, taxi
  • : Betaald parkeren

Dinsdag t/m vrijdag 17.30 tot 22.30 uur
Per 1/9 kunt u ook reserveren op de zaterdag van 17.30 tot 19.30 uur.
Entree tot 19.30 uur
Uitmuntend
9,2
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Ripper

Tieneke M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hebben genoten van ons avondje uit bij De Ripper. De ontvangst was hartelijk. De bediening was echt uitstekend. Wat deden ze allemaal hun best om het ons naar het zin te maken. De puurheid van deze mensen is gewoon ontwapend. En het eten was goed. Concept sprak ons zeer aan en dat allemaal in een mooie omgeving. Chapeau!!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Op aanraden van moeders hier wezen eten. Ondanks dat ik per mail bevestigd had gekregen dat het meenemen van een persoon extra geen probleem was bleek bij aankomst dat dit niet goed doorgekomen was bij het personeel. Achteraf geen enkel probleem en wij konden direct aanschuiven. Eten was goed, precies genoeg en werdt snel geserveerd.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Prima gelegenheid in een prachtige ambiance om verschillende kleine hapjes te eten. Personeel bijzonder vriendelijk en doen erg hun best om het naar je zin te maken. Wij komen er al 25 jaar
Haarlemse Hugo F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk ongedwongen prima restaurant. De leer-werk omgeving geeft een extra dimensie en draagt in positieve zin bij aan de prettige sfeer.
Heerlijke huiswijn en onbeperkt Gratis Haarlems kraanwater. Grote variëteit aan mooi opgemaakte gerechtjes. All-you can eat recept voor een acceptabele prijs!
Was al de 3e keer dat we hier aten dus dat zegt al genoeg.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Goed eten. Onze dochter eet veganistisch en daar werd zeer goed rekening mee gehouden. Bediening zeer netjes. Kortom, aanrader
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Mooie zaak, leuke presentatie. Hier wordt hard gewerkt om een top presentatie te leveren. De gerechtjes zijn heel divers, qua smaak en bereiding niet heel erg goed.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Altijd top!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk restaurant met fijne sfeer, aardige bediening en heerlijk eten
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het is zo leuk om een enthousiaste groep aan de gang te zien. Het concept is prima en wij voelden ons zeer op ons gemak.
Klasse en ga door en wij komen ieder geval weer langs.
De tafel van Jenet F.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten en goed verzorgd door enthousiaste medewerkers. Heerlijke smaaksensaties.
Jan V.
De inrichting van het restaurant is heel sfeervol. De medewerkers zijn erg vriendelijk en de formule voor een menu met keuze uit veel gevarieerde hapjes is heel smakelijk.
Stille L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Een geweldige plek met mooie, professionele mensen!
Monika J.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Hoge kwaliteit op alle gebieden!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
het idee van kleine hapjes en per keer 2 gerechtjes bestellen is erg leuk.1 gerecht was te zout,en we hebben dat gemeld. verder uitstekend allemaal ! komen graag weer terug. bediening ook erg attent.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hoewel we weer erg genoten hebben van de vele kleine hapjes dit keer toch niet de hoogste cijfers. Dit is vooral te wijten aan de koude en bleke frietjes die tussen de warme frietjes in de zak zaten. De helft van de frietjes was (k)oud. Ook was ons niet verteld dat we ons dessert bij de bar moesten halen en zaten we dus onnodig lang te wachten tot we konden bestellen. Het dessert vonden wij ook minder dan "vroeger" toen er van een groot dienblad twee kleine desserts gekozen mochten worden. We kregen nu een bolletje ijs met "topping" (lees: slagroom) met een koud stukje bessencake erbij waarvan het leek of het toevallig nog in de koelkast lag. Het dessert werd overigens samengesteld door een zeer vriendelijke en leuke jongen. Het meisje met hoge paardenstaart dat ons tot het dessert bediende deed dat ook super! Misschien dat het, t.o.v. de vele andere keren dat we geweest zijn, dit keer wat minder was omdat het een zaterdag was? Desondanks komen wij gewoon weer hoor!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in de Ripper. Mooie variatie van gerechten en prettige bediening. We komen zeker weer voor een volgende keer!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk eten, leuke sfeer en personeel zette zich uitermate goed in!
Anneluus H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Voortaan graag vermelden bij reservering dat keuken om 21.00 uur sluit. Nu was het gehaast om de gerechtjes te bestellen. Wel goed dat wij er 3 per keer mochten bestellen. Gelukkig geen haast voor nagerecht en koffie.
Lucy S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Wat een prachtige plek om uit eten te zijn. Leuk concept met kleine hapjes die je voor een vaste prijs onbeperkt kunt bestellen. Heerlijk gegeten en lieve bediening die erg hun best doen. Wij hadden hier een geweldige avond.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Prachtige plek met heerlijk eten en lieve service van mooie jongeren!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk onbeperkt vele heerlijke kleine gerechten te nuttigen.