De Ripper

Ripperdastraat 13A 2011 KG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Ripper

Restaurant De Ripper is al ruim 29 jaar een begrip in Haarlem. Een deskundig en ervaren team medewerkers zorgt er niet alleen voor, dat je hier heerlijk kunt eten en drinken. Ook leiden zij jongeren op, die om verschillende redenen zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs. Een grote portie doorzettingsvermogen en hart voor het vak, dat maakt het verschil. Eten wordt beleven door aan je tafel vis te fileren, saus te bereiden of je toetje te flamberen.

Halve fles mineraalwater

Uitmuntend
9,1
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening!! Top!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat een leuk format en wat heerlijk allemaal. (Ik heb heel veel verschillende dingen geproeft, allemaal mooi geserveerd).
Veel persoonlijke aandacht van het personeel. Hier komen we zeker terug
Erica D.
De Ripper....
Nog nooit eerder geweest. Wat een gemiste kans op een meesterlijke avond ! Het concept werd ons door een enthousiaste medewerkster duidelijk toegelicht. Geen keuzestress. Alle tijd om op je gemak te genieten en de volgende gang twee andere favoriete gerechtjes te bestellen.
Elke keus bleek een culinair presentje. De wijnen subliem. Heerlijk !
De gedreven leermeesters en kanjers van leerlingen maken van de Ripper een prachtige place to be in Haarlem.
Lois D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wat een leuk en lekker concept! Wat deed het personeel alle moeite om ons zo goed mogelijk te bedienen.
We komen zeker terug!
Francien D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
echt heerlijk gegeten, met veel zorg en aandacht van de bediening enorm genoten. net zo lang wijn proeven tot je er een naar wens hebt gevonden en bij een van de heerlijke gerechtjes nog wat extra uitleg van de kok en proeven van een bijzonder ingrediënt. prijs kwaliteit verhouding is echt fantastisch en dat alles in een sfeervolle ambiance: wat wil een mens nog meer! ik ben fan en kom zeker terug.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heel leuk restaurant met heerlijke gerechtjes, leuke bediening. Een mooi concept en voor ieder wat wils. Zeker voor herhaling vatbaar.
C V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Onwijs leuke bediening en super lekker eten. Gaan zeker nog een keer eten omdat de formule ons erg aansprak. Elke ronde kun je twee gerechtjes bestellen zowel vlees, vis of vegetarisch. Super
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Fantastisch eten tegen een prima prijs! Goede bediening, vriendelijke sfeer en heerlijk eten. Helemaal geweldig!
Tante T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vanavond in "De Ripper" gegeten. Het eten was heerlijk, de bediening was top, kortom een absolute aanrader, ik kan niet anders zeggen.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het was weer een prima avond: goede wijn, lekker gegeten, attente bediening. Dank!
J,g. B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een heel mooi sfeervol restaurant
Prettige bediening die ons ook nog een goed wijn advies gaf.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening, alle gerechten waren uitstekend en we hoefden niet lang te wachten, het verliep allemaal vlotjes en gezellig
marijke P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Goede keuken , veel variatie , veel toewijding . Bediening heel attent en aardig , ambiance prachtig !
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het was weer uit de kunst!! heel erg mooi geworden. Kwamen vroeger ook geregeld en kan het iedereen aanbevelen!
Marie jose K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
de formule waarbij je telkens twee gerechtjes bestelt, wordt goed toegepast. Bovendien een ruime en gevarieerde keuze . En niet onbelangrijk...erg lekker.
Else O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten, voor ieder wat wils, aantrekkelijk opgediend. Elk gerechts was een feestje en dan hebben we het nog niet eens gehad over de prettige service en vriendelijke bediening.
Aanrader!
Else
Benweerweg M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Prachtige design inrichting met warme en originele uitstraling.
Hartelijke ontvangst met- begeleide leerlingen- personeel dat zichtbaar haar best doet het je naar de zin te maken.
Concept menu a € 27,95 met een onbeperkte keuze 9 tot 21 uur) aan goed verzorgde en mooi op smaak zijnde culinaire gerechtjes, 2 per gang en een groots verassingdessert.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
De Ripper is echt een prachtig restaurant met heerlijke gerechten verzorgd door een topcrew!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Een leuk concept en gezellige sfeer.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wat een aanwinst is de vernieuwde Ripper voor Haarlem. De inrichting geeft je bij binnenkomst direct een groot wauw gevoel. Chapeau voor Michel Ruijgrok van E.S.T.I.D.A. Zijn blauwdruk zie je duidelijk terug en dat maakt het een feestje om er een avond te vertoeven. Rondkijkend wordt je keer op keer verrast.
Dan de bediening, ook zo'n feest! Jongeren met een verleden krijgen hier de kans de draad weer op te pakken. Onder toeziend oog van profs pakken zij hun rol in de bediening of in de keuken bloedserieus. Aan aandacht niks te klagen, er is veel tijd voor de klant. De bediening verloopt vlot en gastvrij.
Het eten is de kers op de taart. Voor €27,50 onbeperkt bestellen van de gevarieerde kaart. Heerlijke kleine gerechtjes. Stuk voor stuk verfijnd. Echt goed en verblijdend.
Komt dat allen zien en meemaken. Een heerlijke avond verzekerd.