De Ripper

Ripperdastraat 13A 2011 KG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Ripper

Restaurant De Ripper is al ruim 29 jaar een begrip in Haarlem. Een deskundig en ervaren team medewerkers zorgt er niet alleen voor, dat je hier heerlijk kunt eten en drinken. Ook leiden zij jongeren op, die om verschillende redenen zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs. Een grote portie doorzettingsvermogen en hart voor het vak, dat maakt het verschil. Eten wordt beleven door aan je tafel vis te fileren, saus te bereiden of je toetje te flamberen.

Halve fles mineraalwater

Tverhoogt .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Pareltje in Haarlem. Geweldige bediening en heerlijke kaart.
Feja K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Super mooi gezellig restaurant met allemaal overheerlijke kleine gerechtjes!!!!
Bowie V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heb hier met mijn ouders en broer gegeten voor mijn broer zijn verjaardag. Het was echt super lekker en hele gevarieerde keuzen voor een super prijs van onbeperkt eten (inclusief lekker deserties) voor maar 27,50! De bediening was ook super alert en gastvriendelijk wat leide tot 19 euro fooi. echt een mega aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het was weer heel gezellig en lekker bij de Ripper en de nieuwe inrichting is echt prachtig!!!!!
Rinaoudenaarde O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een geweldig gezellig en mooi ingericht restaurant. Leuke bediening. Het concept van de diverse "hapjes' is erg leuk bedacht. Zegt het voort , dit verdient nog meer aandacht.
Clementine K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was geweldig. Een soepele bediening ondanks de ongewone tafelindeling (allemaal 2persoons op Valentijnsdag) Wat is het prachtig geworden! Eten was ook heerlijk.Top dus!
martine K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg leuke leuke avond gehad met goed eten! De leerlingen zetten zich in om alles in goed banen te leiden met alle informatie en goede service met een enorme lach op het gezicht. De inrichting van het restaurant is heel sfeervol en verrassend. Wat een aanwinst in Haarlem! We komen graag snel weer.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wat een leuke ervaring, we hebben heerlijk gegeten. Het concept werkt zo uit dat je uiteindelijk zo een 6-8 kleine gerechten eet. Allemaal anders, maar wel van goede kwaliteit en smaakvol. De bediening maakt uiteindelijk het verschil. Je wordt netjes, correct en met een glimlach geholpen. Was dit maar vaker zo. Speciale dank aan Yasmine. Die is echt fantastisch, vrolijk en professioneel! We komen zeker een keer terug!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geweldig gegeten, zeer vriendelijke bediening en een heerlijk relaxte sfeer. Chapeau!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Eerste keer sinds de verbouwing, inrichting, er is een plateau gecreërd met een tapijt, apart in een restaurant. Er is een hele rare hangende bank met hoge tafeltjes met barkrukken gemaakt, niet fijn om een avond op te zitten, zeker niet voor de oudere mensen. De keuken is nu open wat zorgde voor veel etensgeuren in het restaurant, dat was gelijk al bij binnenkomst duidelijk. Alle kleren moeten gelijk in de was. Het is een opleidingsrestaurant en van deze mensen kende ik er geeneen dus ik vermoed dat het een nieuwe garde is, zodat we de bediening die slecht was, daarop niet zullen afrekenen. Er werd niet goed opgelet wanneer er afgeruimd of besteld moest worden. Bij de gerechten die wij gegeten hebben waren er een aantal niet in balans, de tournedos die saignant besteld was, was verbrand aan de buitenrand, zeewolf met een krokante buitenkant die zompig werd in een bietensapje. Hopelijk opstartproblemen van een nieuwe keukenbrigade! Wij komen terug en blijven dit fantastische initiatief steunen.
Elfrieda62 V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Mooi verbouwd, heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Bijna alle gerechten wareb smakelijk. De falafel op het (koude) speltpannekoekje vond ik als combinatie minder, kreeg het bijna niet weg veel te droog en humus ontbrak. Het hert met de rode kool vond ik een topper.
André V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij De Ripper. Erg leuk concept met een vrijwel onbeperkte keus uit een hele lijst met kleine gerechten. Ieder gerecht was bijzonder smaakvol en orgineel.
De bediening is erg toegewijd en probeert iedere klant op hun eigen wijze zo goed mogelijk te bedienen. Wij vonden het een zeer geslaagde avond. Bedankt team van De Ripper!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een geweldige zaak met een mooie maatschappelijke lading. Jongeren in opleiding leren het vak kok of gastheer. Goede service, soms wat aarzelend, maar de aandacht maakt alles goed. Eten is vers en verrassend. En wat is het mooi geworden na de verbouwing. Value for money, een heerlijke avond uit in een geweldige ambiance!
lilian N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
top restaurant ik heb er genoten. en ik kom zeker terug!!
heerlijke gerechtjes,top bediening en zo genoten van de avond.
boedijn B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ook na verbouwing een prima ambiance waar je met familie/vrienden kunt genieten van heerlijke gerechten met ruime keuzemogelijkheden door de gehanteerde formule Top
Jorie T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten in prachtig verbouwd restaurant met geweldige, persoonlijke bediening. Kortom alles klopt bij De Ripper. Leuk met z'n tweetjes maar ook voor en grotere groep.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben er lang naar uit gekeken om De Ripper, na de verbouwing, weer te bezoeken. De formule " onbeperkt genieten" is gehandhaafd maar je waant je in een geheel ander restaurant. De eenvoud heeft plaats gemaakt voor een flashy uitstraling bereikt door gebruik van veel verschillende materialen. Kom zelf kijken!!!!
Over het eten kan ik kort zijn. Al jaren het adres voor betrouwbare kwaliteit en verrassende gerechten/tjes.
hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Absoluut het mooiste restaurant van Haarlem na de recente verbouwing!! het was al 1 van mijn favorieten omdat het concept zo enorm leuk is en het eten heerlijk! je mag steeds allerlei kleine gerechtjes bestellen die je ook uiteraard met elkaar kunt delen. Daarnaast erg leuk dat het een opleidingsplek is voor jongeren die hier met veel enthousiasme en serieusheid bezig zijn! soms nog wat onzeker en kleine foutjes maar totaal niet storend want zo enorm klantgericht en gedreven! enige ' nadeel' is dat je rond 22.30 al weg moet gaan vanwege de relatief jonge leeftijden van de leerlingen, terwijl de sfeer er zo fijn is dat je zou willen blijven zitten!
arnoldien .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg mooi ingericht, heerlijke kleine gerechtjes waarvan je er zoveel mag bestellen als je wilt, leuke bediening en prima wijn. Aanrader!