De Ripper

Ripperdastraat 13A 2011 KG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Ripper

Restaurant De Ripper is al ruim 32 jaar een begrip in Haarlem. Een deskundig en ervaren team medewerkers zorgt er niet alleen voor, dat je hier heerlijk kunt eten en drinken. Ook leiden zij jongeren op, die om verschillende redenen zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs. Een grote portie doorzettingsvermogen en hart voor het vak, dat maakt het verschil.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Ripper

Bus, trein, taxi
  • : Betaald parkeren

Dinsdag t/m vrijdag 17.30 tot 22.30 uur
Per 1/9 kunt u ook reserveren op de zaterdag van 17.30 tot 19.30 uur.
Entree tot 19.30 uur

Olga G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Spontane bediening, de leerlingen doen duidelijk hun best.
Respect voor de leermeesters die dit al jaren achtereen met veel plezier doen
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
super lekker! en leuke bediening ,lekkere huiswijn.
Terri M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ik heb gisteren op mijn verjaardag heerlijk gegeten. De gerechten waren elke keer zo goed, dat ik eigenlijk alle gerechten wel wou proberen van de kaart. Helaas stond mijn maag dat niet toe ;)
De bediening was heel ijverig en je werd goed geholpen. Ik kom hier zeker terug!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
erg lekker gegeten. lieve, vriendelijke bediening. prachtige locatie. heerlijke wijn kortom we hebben genoten

120 teken vind ik erg veel dit is alles wat ik er over te zeggen heb
Frederik G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gezellig bij De Ripper gegeten. Leuk, aparte formule met allemaal en onbeperkt qua aantal leuke en lekkere kleine gerechtjes. Kleine suggestie: loop wel even de rekening na of alles goed is aangeslagen.
Charlotte M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gisterenavond voor de tweede keer bij de Ripper gegeten. Alle gerechten zijn heel zorgvuldig klaargemaakt en heerlijk. De bediening is heel aardig en legt goed uit. Top restaurant met een heel leuk concept. Wij komen zeker nogmaals terug.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten volgens het uitgekiende concept van De Ripper. Elk gerecht was zeer smakelijk. En klein tipje ter verbetering: de gerechten mogen wel iets minder snel opgediend worden. Ging nu in een hoog tempo, maar ja, met zoveel lekkers.....
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Gezellige sfeer top kwaliteit eten en bediening super vriendelijk het was weer een heerlijke avond
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten.Alles smaakte zoals het er uit zag.Mooi geserveerd.
Veel verschillende heerlijkheden.Wij komen hier zeker terug.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Niet alle dingen geprobeerd want na 4/5 ronden zaten we echt vol. Nog wel ijs toe genomen
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Verrassende formule, gevarieerde kaart. Uitstekende keuken. Attente en vriendelijke bediening. Helaas laat de akoestiek te wensen over.
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
prima
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
mooi concept, heerlijke gerechten vlotte vriendelijke bediening in mooi ingericht restaurant. Top
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Vrijdag voor de tweede maal hier gegeten en ik had hoge verwachtingen.De bediening is top. Het is een leerrestaurant en op de bediening was niets aan te merken. Het restaurant zit in een mooi pand dat leuk is ingericht en de muziek is wb volume precies goed. Het was niet zo druk, waardoor mn bij aanvang de gerechten zeer vlot op tafel stonden. Het is een leuk concept, steeds max twee kleine gerechtjes bestellen tot 21.00 en daarna nog een soort ijsbuffet. Wij waren met z'n drieën en wij hebben bijna alle gerechten geprobeerd. De rundercarpaccio, de kalfrollade (iets te veel tonijn erbij), de Bitoque van gamba, de knoflook gamba's, de tagliatelle , het Thaise viskoekje en het broodje Angus burger waren erg lekker. Zowel de lamskotelet als de rendang hadden iets minder rood gemogen. De springroll en Sushibowl vielen een beetje tegen.
Ook het buffet biel een beetje tegen, had er iets meer van verwacht maar er zat lekker ijs bij en aardbeiden en slagroom. Al met al een aanrader dit restaurant.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Leuk restaurant waar de bediening bestaat uit jongeren die een leertraject volgen. Dus weinig ervaring maar een hoop enthousiasme wat heel leuk is om te zien.
Concept voor het eten is prima. Keuze uit 16 kleine gerechten welke prima smaken. Na 4rondes met 2gerechten echt genoeg gegeten.
Nette prijs voor het eten en drinken, ga hier zeker nog een keer terugkomen.
Erica .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wederom in meerdere opzichten genoten van dit hartverwarmende restaurant.
Een parel !!
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een ongedwongen en leuke sfeer. Mooie en lekkere gerechten van een kaart met onbeperkte keuze. Voor herhaling vatbaar!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten en super bediening ik kom zeker terug!!
Ine H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
De Ripper is een bijzonder restaurant. Omdat het een leerwerkbedrijf is inspireerde het ons. De formule van steeds twee mooie gerechtjes sprak ons ook aan. Bediening was goed, voorkomend en vlot.