De Ripper

Ripperdastraat 13A 2011 KG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Ripper

Restaurant De Ripper is al ruim 29 jaar een begrip in Haarlem. Een deskundig en ervaren team medewerkers zorgt er niet alleen voor, dat je hier heerlijk kunt eten en drinken. Ook leiden zij jongeren op, die om verschillende redenen zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs. Een grote portie doorzettingsvermogen en hart voor het vak, dat maakt het verschil. Eten wordt beleven door aan je tafel vis te fileren, saus te bereiden of je toetje te flamberen.

Halve fles mineraalwater

Irene B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Een verborgen parel! Ik woon al een tijdje in Haarlem maar kende de Ripper nog niet. Bijna ongelofelijk want ze zitten er al meer dan 30 jaar, en ze zijn heel leuk!
Het interieur is nieuw en ziet er prachtig uit. De bediening is leuk, de kaart is verrassend en het eten is heerlijk. Kortom; een aanrader!
Sascha A.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Gezellige sfeer mooi restaurant! Heerlijk gegeten , het limburgs zuurvlees was niet zoals het in het zuiden wordt gegeten dus cursus Limburgs eten bereiden kan geen kwaad ;-)
T V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wij zijn op 31 maart bij de ripper wezen eten met 4 vriendinnen, onze keuze is op de ripper gevallen omdat het concept ons erg aansprak. Wij hebben dan ook een werkelijk grandioze avond gehad, de bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam en gaf een goede uitleg over de gerechten. Zodra de eerste bordjes arriveerden was het duidelijk dat we het perfecte restaurant hadden uitgekozen, we hebben werkelijk gesmuld!! Dank voor de heerlijke avond!!
Demi D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het is een onwijs mooie zaak geworden! En ook deze keer weer ontzettend lekker gegeten! Bediening was top! ???? Ik kom zeker vaker terug!
Ramona J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wat een fantastische zaak! Heerlijk gegeten en de bedien ik nog was top.
Tverhoogt .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Een super gezellige avond met collega's gehad in het onwijs mooie en trendy restaurant. Het eten was heerlijk! De bediening was gezellig en toegankelijk.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Pareltje in Haarlem. Geweldige bediening en heerlijke kaart.
Feja K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Super mooi gezellig restaurant met allemaal overheerlijke kleine gerechtjes!!!!
Bowie V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heb hier met mijn ouders en broer gegeten voor mijn broer zijn verjaardag. Het was echt super lekker en hele gevarieerde keuzen voor een super prijs van onbeperkt eten (inclusief lekker deserties) voor maar 27,50! De bediening was ook super alert en gastvriendelijk wat leide tot 19 euro fooi. echt een mega aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het was weer heel gezellig en lekker bij de Ripper en de nieuwe inrichting is echt prachtig!!!!!
Rinaoudenaarde O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een geweldig gezellig en mooi ingericht restaurant. Leuke bediening. Het concept van de diverse "hapjes' is erg leuk bedacht. Zegt het voort , dit verdient nog meer aandacht.
Clementine K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was geweldig. Een soepele bediening ondanks de ongewone tafelindeling (allemaal 2persoons op Valentijnsdag) Wat is het prachtig geworden! Eten was ook heerlijk.Top dus!
martine K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg leuke leuke avond gehad met goed eten! De leerlingen zetten zich in om alles in goed banen te leiden met alle informatie en goede service met een enorme lach op het gezicht. De inrichting van het restaurant is heel sfeervol en verrassend. Wat een aanwinst in Haarlem! We komen graag snel weer.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wat een leuke ervaring, we hebben heerlijk gegeten. Het concept werkt zo uit dat je uiteindelijk zo een 6-8 kleine gerechten eet. Allemaal anders, maar wel van goede kwaliteit en smaakvol. De bediening maakt uiteindelijk het verschil. Je wordt netjes, correct en met een glimlach geholpen. Was dit maar vaker zo. Speciale dank aan Yasmine. Die is echt fantastisch, vrolijk en professioneel! We komen zeker een keer terug!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geweldig gegeten, zeer vriendelijke bediening en een heerlijk relaxte sfeer. Chapeau!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Eerste keer sinds de verbouwing, inrichting, er is een plateau gecreërd met een tapijt, apart in een restaurant. Er is een hele rare hangende bank met hoge tafeltjes met barkrukken gemaakt, niet fijn om een avond op te zitten, zeker niet voor de oudere mensen. De keuken is nu open wat zorgde voor veel etensgeuren in het restaurant, dat was gelijk al bij binnenkomst duidelijk. Alle kleren moeten gelijk in de was. Het is een opleidingsrestaurant en van deze mensen kende ik er geeneen dus ik vermoed dat het een nieuwe garde is, zodat we de bediening die slecht was, daarop niet zullen afrekenen. Er werd niet goed opgelet wanneer er afgeruimd of besteld moest worden. Bij de gerechten die wij gegeten hebben waren er een aantal niet in balans, de tournedos die saignant besteld was, was verbrand aan de buitenrand, zeewolf met een krokante buitenkant die zompig werd in een bietensapje. Hopelijk opstartproblemen van een nieuwe keukenbrigade! Wij komen terug en blijven dit fantastische initiatief steunen.