De Rijd

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 21:30

HBreet .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Dit restaurant hebben wij op 18 juli bezocht als afsluiting van een dagje uit ter gelegenheid van mijn 50e verjaardag. Ik had van tevoren gereserveerd. Het welkom was allerhartelijkst en het restaurant heeft een prettige, rustige atmosfeer en een prachtig terras aan het water. Er is ook een aparte zaal voor als je met een grotere groep iets te vieren hebt. Ondanks het mooie weer toch gekozen om binnen te eten. Niet gekozen voor het all-in concept, maar á la carte. Dat is alle 7 tafelgenoten prima bevallen. Zowel voor- als hoofdgerechten zijn stevige porties en de smulpapen onder ons hebben afgesloten met het grand dessert (proeverij van 7 verschillende nagerechtjes). Daarna was het écht niet meer mogelijk om nog een kopje koffie te nemen, dus die hebben we maar uitgesteld tot thuiskomst. Op de gerechten en de gastheer en bediening is niets aan te merken; alles goed op smaak, goed op temperatuur, vlot geserveerd zonder lange wachttijd, maar zeker ook niet te snel. Kortom; wij hebben van ons bezoek genoten en ondanks dat Nieuwe Niedorp niet aan onze gebruikelijke routes ligt, gaan we zeker nog eens terugkomen.
MasterchefLangedijk .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Gegeten op 2e paasdag. Nieuw interieur met een combinatie van steigerbuizen onderwerk en hout is origineel maar oogt wat koel. Temperatuur in de ruimte was echter wel aan de hoge kant, wij misten wel wat paasversiering. Bediening is uiterst vriendelijk maar hanteren wel vaak zelfde bewoordingen. Nieuwe uitgebreide kaart biedt voor iedereen wat wils. Er stond tong op de kaart, welliswaar voor 37 euro, maar dat mocht de pret niet drukken. Voorgerechten waren goed, de gamba's in pannetje waren goed van smaak maar wel wat vet. De tong en grote sate waren prima. De kinder pannenkoek was ook zo weg en het dessert van proeverijen was goed hoewel er geen culinaire hoogstandjes onder zaten.
Al met al een restaurant waar je weet waar je aan toe bent, geen hoogstandjes maar wel degelijke kwaliteit en vriendelijke bediening.
Me-nu .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Op een koude winteravond lekker gegeten met zijn vieren bij de open haard in het restaurantgedeelte. Vriendelijke en gastvrije bediening. De gerechten zijn niet ingewikkeld, maar wel lekker. Ik had een heerlijke maishoender met speculaassaus en ook de garnaaltjes vooraf waren prima. Een hele fijne avond gehad.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Je kan hier kiezen uit de bistro en het restaurant. Wij gaan vaak naar de bistro vanwege de gemoedelijke sfeer. Het eten is goed. Porties zijn groot. Voor zo'n €17,- heb je een hoofdgerecht.
Bediening is vriendelijk. Wij komen hier vaak terug vanwege de goede smaak van het eten en de snelle service. Veel parkeergelegenheid.