Over restaurant de Rietstulp

Ontmoetingsplek in centraal Nederland

Wanneer je even toe bent aan wat rust kun je zeker terecht bij De Rietstulp. Hier kun je met heel de familie terecht voor een fijne lunch of een kop koffie voor een dagje Epe, Zwolle of Apeldoorn. Je kunt De Rietstulp ook zien als een perfecte ontmoetingsplek voor vrienden of familie uit elke hoek van Nederland.

Meer informatie over restaurant de Rietstulp

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Voordelig
Erg kort
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Met 2 personen het wildmenu genomen. Viel ons zeker niet tegen en dan ook ook nog een leuke prijs. Bediening lekker vrij en aardig. Met de eigenaar goed babbeltje te maken.
Gangen kwamen wat snel achter elkaar en voor mij had de rode huis wijn iets "zwaarder" gemogen (zeker bij het wild menu) of misschien een betere per glas met een toeslag.
Een aanrader.
Ab L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met 4 personen het 5x5 menu genomen. Iedereen had verschillende keuzes gemaakt. We hebben voortreffelijk gegeten. De bediening was attent.
Als punt van aandacht voor het restaurant willen we meegeven dat het tempo waarin de gangen werden geserveerd wel wat lager mag, door na elk gerecht een kleine pauze in te lassen. Dit zal het genieten nog meer bevorderen
Familie Z.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
De gastheer is humoristisch en zeer
vriendelijk. Het 3 gangen diner was behalve leuk geprijsd ook nog erg lekker!
Aanrader!

Wplink .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
een 10 is mij geleerd is voor de Allerhoogste, maar het zit er hier dicht tegen aan. De forel was heerlijk. leuke bediening en het is altijd een gemoedelijke gezellig sfeer.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Omdat deze eetgelegenheid goede recensies heeft op Google hebben we besloten hier te gaan eten met onze 2 dochters. We waren immers op vakantie. Ontvangst was al warrig, mevrouw moest het gereserveerde tafeltje overleggen met de baas. Helaas geen kindermenu en alleen keuze uit een kroket of frikandel met friet voor kids. Aangezien wij met onze kinderen daar zaten en het niet vroeg op de avond was, hebben we alleen een hoofdgerecht gekozen. Bij het opnemen van de bestelling was mevrouw bij de vierde persoon vergeten wat de eerste besteld had.
Op ons hoofdgerecht hebben we een uur zitten wachten, terwijl het restaurantjel niet eens vol zat. Tussentijds geen vraag gehad om nogmaals drinken, er werd niet naar ons omgekeken. Het hoofdmenu "de boeren bruiloft" bestaat uit een minuscuul stoofpannetje met zout rundvlees en 3 ini mini stukjes biefstuk. En dat voor 21,50 euro p.p. Oké, je krijgt er wat gekruide krieltjes bij. En een bakje kikker erwten en een sla met 1 schijfje komkommer en een Cherrie tomaat. De dressing was ver te zoeken.
Al met al een veel te hoge prijs voor wat je geserveerd krijgt. Jammer!
Beste Mevrouw,
Ik kon die avond merken dat er geen "klik" was tussen u en mijn medewerkster, die ik overigens zeer waardeer. Die fouten die zij volgens u maakte, onzeker over de tafel en iets vergeten bij het opnemen zijn vervelend maar menselijk zeker gezien het feit dat ze snel opgelost werden.
Geen kaart voor de kinderen en dat we daar weinig keuze voor hebben is een terechte klacht.
en daar ga ik zeker wat mee doen. De klacht dat het te lang duurde is terecht maar dat we niet naar u omkeken is niet terecht. Wij zijn meerdere malen bij u aan tafel geweest.
Deze klachten had ik graag willen corrigeren.

Maar met de klacht over het eten kan ik niets mee
De boerenbruiloft is een zeer populair gerecht in de Rietstulp. het is een combinatie van een stoofschotel van de onderrib van het rund en biefstuk, ± 200 gram vlees p.p. aardappelen en groente zijn onbeperkt.altijd verse compote en ruim portie gemengde salade met voldoende garnituur. Wij serveren geen kikkererwten maar tuinbonen,
Omdat ik de klacht over het eten zeer onterecht vind heb ik besloten om af te zien van enige correctie van deze klacht
An B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met mijn dochter heerlijk relaxed gegeten. De Rietstulp is een huiselijk, knus restaurant, waar je je echt welkom en thuis voelt. Ik kom er graag, ook met mijn vrienden. Geen poeha, geen opsmuk, maar eerlijk, smakelijk bereide streekproducten. De eigenaar, Ronald, neemt alle tijd voor je. En Sjakie, tot volgende week. Dan hoop ik weer bij jullie te eten, ditmaal met mijn vrienden.
De nieuwe wijn was overigens voortreffelijk!
Dineke2015 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Vanmiddag een voortreffelijk 4 gangen menu gegeten we hebben echt van voor tot nagerecht lekker gesmuld. de porties zijn echt ruim en smakelijk. ook de gastheer was erg vriendelijk en er hing een goede en gezellige sfeer, door de aanwezigheid van Sjaakie voelden we ons erg thuis.Kortom een zeer geslaagde middag en wat ons betreft een echte aanrader.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij zijn hier met de etentjeveilingbon wezen eten. Wij werden vriendelijk ontvangen en het restaurant ziet er warm en gezellig uit. Wij kregen warme broodjes met kruidenboter. Als voorgerecht hadden wij voor de gerookte zalm gekozen wat een kleine portie was. De tomatensoep kwam misschien wel uit eigen keuken maar smaakte melig. Als hoofdgerecht hadden wij de boerenschnitzel die droog smaakte en het wildstoofpotje was echt niet te eten. Het smaakte droog en oud en er zaten allemaal pezen in. Het was net vlees met water in een pannetje. Als nagerecht kregen wij boeren ijs wat lekker smaakte met advocaat , slagroom en koude chocoladesaus.
Hoewel het een leuke lokatie is gaan wij hier niet meer heen.
Ik sta bekend als een uitbater die kritiek serieus neemt maar hier kan ik niets mee ik had een leuk contact met u die avond en het was allemaal naar wens.
De gerechten zijn die avond ook aan diverse andere tafels geserveerd en heb geen klachten gehad maar eerder complimenten. Ik vind het jammer dat u er zo over denkt maar hier ga ik niets aan doen

Met vr. Gr.

Reactie van proever:

Wij hebben aan u gevraagd welk wild er in het stoofpotje zat. U ging het in de keuken vragen en vertelde dat het hert was. wij hebben u verteld dat het taai en droog was. Ondanks dit hebben wij toch een hele gezellige avond bij u gehad dit komt voornamelijk door uw onweerstaanbare kleine lieve hond Sjakie die het stoofpotje wel goed keurde. Ook geef ik eerder een cijfer hoger dan lager omdat ik nooit een restaurant wil beschadigen. zie mijn beoordelingen van andere restaurants. En misschien hadden wij toevallig pech bij u met het stoofpotje. Maar de inrichting en verlichting in uw restaurant is heel gezellig en u bent zoals je in veel restaurants tegen komt niet opdringerig met drankjes.

anf 2e reactie van restaurant:

Ik ben blij dat u een gezellige avond heeft gehad en vind dit een fijne reactie van u.
Ferry74 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vandaag (18-8-2015) met ouders en vrouw gegeten,ter ere van de 70e verjaardag van mijn vader.
Hadden alle vier het verrassingsmenu. Het was allemaal even lekker en met liefde bereid.Niet doorgegeven dieetwensen werden ter plekke prima opgelost.
De serveerster was enigzins onervaren maar daar stond een enorme gastvrijheid met een vriendelijke lach tegenover.
We hebben heerlijk gegeten.Zeker voor herhaling vatbaar.

Erik O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Mooi pand maar wat kale aankleding aan de binnenkant. Geen muziek en daardoor is de sfeer redelijk. Eten besteld voor 4personen waarvan twee keer vis. Tweede vis was vergeten. Die kreeg ik even later met excuses. Echter door de haast was deze nakomer in verbrande boter gebakken...
Garnituur was prima, laten we het daarbij laten qua eten.
Bediening was rommelig, zoals gezegd vergeten eten, slechts een keer drinken gevraagd, maar wel twee wij teveel op de rekening.
Ik ga het nog een keer proberen hier maar dan op een rustige dag. Ik had nl. het idee dat ze de druk niet aan kunnen.
Beste,
Het spijt me dat u ervaring bij de Rietstulp niet optimaal was. Ik neem aan dat deze ervaring een tijd geleden is. Wat de inrichting betreft, er is inderdaad een periode geweest dat ik de voorkeur gaf aan een strakke inrichting. Door feed back van gasten ben ik daar op terug gekomen. U geeft aan dat u het nog een keer wil proberen bij ons. Ik juich dat vanzelfsprekend toe en hoop dat u mij de kans geeft om deze ervaring te corrigeren.
Met vr. gr.
Ronald

ps Kan u mij de datum geven van deze ervaring zodat ik dat kan evalueren met mijn medewerkers.
Wasbeer1 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Op onze zoektocht naar een restaurant waar de dinercadau kaart geaccepteerd werd kwamen wij uit bij "de Rietstulp". Dus voor 5 personen gereserveerd (3 volw, 2 kind) en we hebben heerlijk gegeten. We hebben a.o. gekozen als voorgerechten: carpaccio, tomaten soep. En als hoofgerechten: verse forel, boeren schnitzel. Nagerechten: dame blanche.
Alles was erg lekker, goed op smaak en genoeg, kortom het was een fijne avond.
Het restaurant is leuk aangekleed en de sfeer was gemoedelijk en de bediening was goed.

Simonegraver .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het is een oubollig restaurant zonder gordijnen en/of andere raamdecoratie. Het is erg oud! De bediening is vriendelijk maar rommelig. Er worden veel fouten gemaakt door de verkeerde gerechten aan de verkeerde tafel te serveren. Een tweetal nagerechten waren niet aanwezig. Dit werd pas verteld nadat dit besteld werd. Het eten was redelijk maar verre van uitzonderlijk. Een doordeweekse hap verkrijgbaar bij AH. De prijs daarentegen vind ik te hoog voor hetgeen je krijgt. Ik ga er niet meer naar toe.
Beste gast,
Ik kan me die dag nog heugen. Ik heb toen veel fouten gemaakt wat betreft de tafelindeling en reserveringen. Ook u kritiek op de inrichting is wel terecht. Kritiek is nooit leuk voor een ondernemer maar wel nodig. Ook de kritiek van mijn medewerksters heb mij doen besluiten om meer aandacht aan de organisatie te besteden zodat dit niet meer voorkomt. Wat de inrichting betreft hebben wij het volgende ondernomen We hebben passende gordijnen opgehangen en besteden veel aandacht aan de decoratie in de vensterbanken etc. De keuken is bij ons zeer goed maar bovenstaande fouten hebben die avond een terugslag gehad op de keuken. In u recensie laat u terecht merken dat de Rietstulp voor u afgedaan heb. Toch zou ik u via deze weg willen vragen mij de kans te geven om dit te corrigeren en contact met mij op te nemen.
Ronald uitbater restaurant de Rietstulp

Reactie van proever:

Vanzelfsprekend geven wij u de kans om het te corrigeren. Iedereen maakt fouten en door deze fouten en mogelijke kritiek kan een restaurant alleen maar groeien en beter worden. Wij zijn bereikbaar onder telefoonnummer 06-23684058.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste mevrouw,
Na ons recente telefoon gesprek heeft u zich zeer begripvol opgesteld en besloten om mij nog een kans te geven om deze vervelende ervaring te corrigeren Ik ben daar erg blij om.
met vr.gr.
Proever41 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Het eten is hier prima. Traditionele keuken. Vlees of visgerechten geserveerd met gebakken aardappelen, salade en gestoofde groenten.
Vandaag stoofpot van wild gegeten, wildzwijn en hert, prima bereid.
Wijnen zijn beter dan in de gemiddelde restaurants.
Ruud4711 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
prima gedineerd voor een goede prijs ,het eten was voortreffelijk,de bediening vriendelijk en professioneel.zeker een restaurant om aan te bevelen en weer terug te gaan
Daní S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Afgelopen zondag hebben wij met zijn vieren bij de Rietstulp gegeten in Oene. De voorgerechten waren erg goed, helaas was er geen kerriesoep, maar dat werd goed opgelost en de tomatensoep en kipcocktail waren prima vervangers. De biefstuk en de vis waren uit de kunst.
De bediening was erg druk, maar gezellig, en er was voldoende aandacht voor alle tafels. Het decor in het restaurant was leuk en gezellig. Wij hebben een leuke avond gehad met zijn allen. We komen zeker terug!
JanScheepers .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
We hebben vanavond het maandagavond het happpy hour 5 gangen gebruikt, niet voor E 12,50, zoals op de website stond maar voor E 13,75.
Het was geweldig, warm knapperig brood met kruidenboter, een heerlijke mosterdsoep, pittig en lekker heet met heel gerafineerd lekkere stukjes zalm. Het hoofdgerecht was naar keuze een stoofpotje draadjesvlees of zee wolf. We hebben beide genomen het was heerlijk en ruim voldoende, met gebakken aardappeltjes, worteltjes, gemengde sla en peertjes.
Als dessert, een amandelparfait met slagroom, feestelijk opgemaakt.
Tenslotte een lekker vers kopje koffie.
De bediening was erg attent en zeer vriendelijk.
We hoefden niet lang te wachten en alles werd in een goed tempo opgediend.
Ongemerkt werden we op een attente manier in de gaten gehouden.
We hadden al twee keer proberen te reserveren voor dit menu op maandagavond, nu lukte het en we zijn vast van plan weer te komen.
Marian en Jan
Proever41 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Afgelopen zaterdag hier met een gezelschap gegeten. Het is een traditioneel, Nederlands restaurant. De gerechten zijn goed bereid.
De kaart is divers, de wildgerechten zijn aan te bevelen. Ook de kwaliteit van de wijnen is erg goed.
De bediening is erg vriendelijk en service bereid. Iedereen van het gezelschap had goed gegeten.
Complimenten voor Ronald en z'n team.
Felix V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Op advies van onze B&B hier gaan eten. Vooral gebruik van lokale ingrediënten: dat zie ik graag. Het interieur is een beetje gedateerd maar aan de andere kant erg gezellig met een open haard. De prijs-kwaliteitverhouding is prima! Heerlijke hazenpeper en eend, daarbij uitermate smaakvolle aardappeltjes, frisse salade en peertjes. Mooie hoeveelheden. De bediening ging wat makkelijk om met het glutenvrijedieet (bij twijfel over gluten in saus: 'dan zou ik de saus niet pakken') maar was wel vriendelijk.
Rafkarood .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Begin juni op de maandagavond het vaste 5 gangenmenu gegeten. Voor erg weinig geld, dat is waar (12,50), maar wat waren de ingrediënten verprutst door de kok. Voor: ijsbergsla die droop in de dressing, een zeer dunne maar wel smakelijke mosterdsoep en als verfrissing kregen we een klein glaasje cocktailfruit, bijna rechstreeks uit blik. Het hoofdgerecht was vis of vlees. Vis bleek zure mosselen uit een potje opgewarmd, vlees een slechte runderstoof met vlees waar je nog geen soep van wil trekken. Toe een vlaflip met zure yogurt, flauwe vanillevla en te zoete aardbeiensaus uit een flesje. Dit alles opgediend met allerlei verschillend service. Gewoon omdat er niet genoeg was van het ene. De kritiek die we gaven konden ze niet waarderen en werd glashard ontkent. Een plek waar ze ons dus nooit meer terug zien.
Nevyn .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Ik heb gekozen voor de rietsulp vanwege de website met mosterdsoepje, eendeborstje en toetje met appel en kaneel.
De menukaart gaf echter geen mosterd soep meer aan. Op de Grote menukaart stond het dessert met appels en kaneel wel, op de dessertkaart zelf niet.
Terwijl vriendelijke dames mij probeerden te helpen zat de baas gezellig te praten met klanten bij de open haard...dat gaf me te denken.
Uiteindelijk gekozen voor een tomatensoepje dat opzich goed was, een biefstuk van Ter weele, daar kan je niets aan verprutsen. De biefstuk was echt prima, maar enkel wat uitjes erbij gebakken en echt hooguit 1 champignon... dat kan ik thuis echt veel beter. Uiteindelijk hebben de dames mij toch mijn oorspronkelijke dessert gemaakt.
Heb hier weles eerder en beter gegeven. De dames lieten non verbaal wel merken wat ze ervan vonden was mijn inschatting.
We werden vriendelijk uitgelaten door de dames terwijl de baas nog bij de open haard zat... voor de baas een dikke 1 en voor de bediening een 8. Terugkomen?? Nee, ik kan op veel plaatsen een goede biefstuk eten. Advies, zorg dat je menukaarten met elkaar en het internet in overeenstemming zijn.