De Riete

Brink 21 7991 CH Dwingeloo Nederland Kaart
31-521592035

Over het restaurant De Riete

Groen, groener, groenst

Gelegen aan het fraaie dorpsplein van Dwingeloo is dit de ideale pleisterplaats voor fietsers en wandelaars die genieten van het groenste dorp van Europa. Met uitzicht over de Brink vanaf het terras, smul je bij de Riete van pure streekproducten. Voor groepen is er keuze uit onder andere het tapas arrangement.

Meer informatie over restaurant De Riete

• : Gratis parkeren in de buurt (met blauwe parkeerkaart max. 2 uur parkeren)

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11:00 tot 21:00
De keuken is geopend vanaf 12.00 tot 20.00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Riete

Michel L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Prima kaart met leuke bediening. Goede inrichting en uitstraling midden op de prachtige Brink van Dwingeloo. Aanrader dus ????
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Prima sfeer. Super bediening. Voor herhaling vatbaar
Rinze K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hadden daar gereserveerd via de AH restaurant actie maar daar aangekomen bleek dat ze niet meer mee deden met deze actie maar toen wij bij IENS het aan vroegen kregen wij wel dit restaurant in beeld.
Deze eigenaar was wel zo vriendelijk om ons eten te serveren volgens de
actie????
Jannie P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.Gezellige, ontspannen sfeer dorpse gezelligheid.
Aanrader.
Lydia H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het restaurant was gesloten vanwege omstandigheden. Ik kende het restaurant van enkele maanden geleden en die ervaring was goed.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Prima eten.
Hjproelfsema R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben hier ook genoten van heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Ook wij moesten erg lang wachten terwijl het niet erg druk was, ong 50 min. Dat is toch wel een drempel...
H. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuke plek. Vriendelijke bediening. Eten goed....maar t duurde wel heel lang voordat we het eten kregen. Ong een uur gewacht. Terwijl er niet heel veel mensen zaten.
Lydia H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Bijzonder vriendelijke bediening en heerlijke vis van de dag.
Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
We waren hier voor de 2e dag en het was weer dik in orde! Uiterst vriendelijke bediening, heerlijk eten en drinken en een lekker toetje.
Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening! Goed eten! Wij komen zeker terug!
2uk .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. De aspergesoep was prima op smaak en niet te lobbig, prima voor ons. Onze schnitzels waren lekker gebakken ( gelukkig niet gefrituurd) en dreven niet in de saus maar lekker en voldoende, zodat er genoeg smaak aan het vlees te beleven viel. Bij-gerechten waren goed. Ondanks dat het druk was, hadden de beide dames van de bediening even tijd voor een vriendelijk praatje. Beslist voor herhaling vatbaar en van harte aanbevolen.
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten was heerlijk. Zowel de varkenshaas als de tapas werd zeer goed ontvangen.
Leuke gemoedelijke sfeer.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke tapas gegeten, In de eerste rond gegrilde garnalen, Kippendijen, gehaktballetjes in tomaten saus, gerookte zalm en rauwe ham met meloen. In de tweede ronde garnalen cocktail, vinello tonato en spareribs. Alles voortreffelijk op smaak bereid. Een echte aanrader is de crème brûlée als dessert, Kortom een echte aanrader voor een avond lekker smikkelen
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Helaas hadden we niet veel tijd ivm een bruiloft. Dat was geen enkel probleem. Snelle service en heerlijk gegeten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellige inrichting vriendelijke bediening prima tapas gegeten.
adri B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk eten, meer dan genoeg, redelijke prijs en goede service, wat wil je. nog meer.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten lekker glas wijn en prima bediening wij komen zeker weer .
Joke .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellig ingericht klein restaurant, de inrichting is vernieuwd, dit ziet er goed uit! Bediening is vriendelijk. Onze hond mocht mee naar binnen! Met 3 personen 3- gangen tapas gerechten gegeten. Nou ja tapas... het is meer een proeverij van kleine gerechten (zoals ook op de website van de Riete wordt genoemd). Eerst een ronde koude gerechten met o.a. broodje met aioli & kruidenboter, zalm, garnalen, ham. Daarna 3 rondes warme gerechten met o.a.; spareribs, kip, gehaktballetjes, patatas bravas, varkenswang. Alle gerechten waren prima! Afgesloten met koffie, creme brulee en ijs. Lekker gegeten.
jos_drimmel .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Goed gegeten bij dit restaurant. Aangezien het mooi weer was hebben we besloten op het terras te gaan, we hebben het restaurant en de binnenzijde niet bezocht.
We hebben gekozen voor een gerecht met lever en een met entrecote. De lever was goed van smaak en voldoende doorbakken. In de entrecote had naar onze mening te veel harde vetrandjes, smaak was wel goed.