De Ridderhof

Sportlaan 2 3141 XN Maassluis Nederland Kaart

Over restaurant De Ridderhof

Een verstopte schat

Smaken knallen van je bord, grandioze wijnen en een zeer attente bediening. Je komt helemaal tot rust en vergeet de drukte van het dagelijks leven. Een bijzondere parel die je gewoon moet ontdekken!

Meer informatie over restaurant De Ridderhof

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30
- Brunch vanaf 11:00

Charles V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een goede ontvangst werd gevolgd door een vlotte bediening en een lekker amuse. Op basis van de ahrestaurantactie zal ons een driegangen verrassingsmenu worden geserveerd. Dat laten we aanvullen met een fles bubbeltejswater en 2 wijnarrangementen. Als starter kregen wij een tournadou van vlees met seizoensgroentes met een heerlijke iets vette wijn. Een prima combinatie. Een op de huid gebakken zeebaars, gecombineerd met een iets zurige en frisse wtte wijn, volgde en beviel zeer goed. Het nagerecht werd voorzien van een zoete mucadetwijn en bestond uit perenijs. Ook dat smaakte onwijs!!! De Ridderhof zorgt goed voor haar gasten. We gaan er graag nog eens terug.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Teleurstellend dit keer, zaten niet in het boerderijgedeelte maar in een soort feestzaal zonder sfeer. De bestelde wijn van de kaart was er wederom niet, alternatief was verder prima. Voorgerecht met zwaardvis prima, de tartaar was teleurstellend. De zeebaars werd qua smaak overvleugeld door de te grote hoeveelheid pesto, de zijde lende was prima. Dessert mag geen dessert genoemd worden en is een regelrechte diskwalificatie van je menu. Het kaasbordje was mager en tegen meerprijs. Zelf tweemaal de wijn bij moeten schenken terwijl de flesprijs je zou laten verwachten dat er op gelet zou worden. Rumoerig, tafel naast ons incl eigenaar nogal aanwezig en zou als tip willen meegeven om dit soort gesprekken voortaan aan de bar of een aparte tafel te voeren. Qua overige tips(ook aan serveerster doorgegeven hoor) serveer je zalm en zwaardvis en ook je kaas op zwarte borden dat komt veel mooier uit. Verminder de pesto op de zeebaars en geef op je wijnkaart aan dat een wijn er niet is. Zet wat planten neer of hang een gordijn op om het restaurantdeel van de feestzaal te scheiden. Komt de sfeer ten goede. Zonde anders want de locatie en enkele gerechten tonen wel aan dat er potentie is.
Jacq_de_jonge .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk menu gegeten via de AH restaurant aktie. Goede service en fijne omgeving. Er werd (vanzelfsprekend) goed rekening gehouden met allergieën.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vond het erg goed zeker ook omdat we met AH kaarten kwamen en ik bij andere restaurants soms wel eens zwaar teleurgesteld werd. Deze keer absoluut niet en ga er zeker nog een keer eten.
Vanroest1 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via de AH restaurantenactie genoten van een verrassingsmenu! Bij ieder gerecht werd uitgelegd wat er op je bordje werd gepresenteerd. De sfeer is huiselijk en gezellig. De drankjes zijn wat aan de prijs, maar voor ons geen bezwaar om daar nog eens terug te komen.
Wie een gezellig en culinair avondje uit zoekt, is hier zeker op zijn/haar plaats.
Peetberg .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We maakten gebruik van de AH actie maar merkten op geen enkele manier (hoeveelheid en kwaliteit) dat we voor 50% van de prijs dineerden. Voor ons een reden om t.z.t. terug te komen.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten. Eten is echt top. Alle gerechten even lekker. Zwezerik, kalfsvlees, vissalade.
Sfeer van het restaurant eenvoudig en rustiek, genoeg ruimte tussen tafels.
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vandaag hier geweest met de AH-actie. Ontvangst was vriendelijk. Goede locatie en mooie tent in een oude boerderij. De zaak zat gezellig vol. Als amuse een bitterbal met o.a. risotto en tomaat. Verrassend, lekker van smaak. Daarna brood met boter en tapenade. Prima dat er zowel bruin- als witbrood werd geserveerd.
Als voorgerecht tonijn met een sesamkorstje, prima van smaak. Hoofdgerecht kabeljauw met puree en wat groenten. Persoonlijk had de kabeljauw voor mij wat meer doorbakken mogen zijn. Als desert een combinatie van gerechtjes, o.a. een chocoladecakeje en mousse van witte chocolade, lekker. Huiswijn vond ik ook goed.
Kwaliteit van de gerechten is zeker goed, maar de gerechten zijn niet echt bijzonder. Ik had eigenlijk, gezien de goede naam en recensies, wel iets meer had verwacht van dit restaurant. Vergeleken met andere restaurants vind ik de prijs-/kwaliteitverhouding daarom redelijk. Ik weet niet of ik weer voor dit restaurant zou kiezen.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. We hebben niets gemerkt tav het eten en de service dat we gebruik maakten van de AH actie. We hebben genoten En gaan zeker terug.
Jildu .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hadden het AH menu. Het was een verrassingsmenu. We kregen als hoofdgerecht vis, griet. Alles zeer goed bereid. Vlotte bediening (maar: Het meervoud van u is niet jullie!). Gezellige sfeer, doch het interieur behoeft een flinke opknapbeurt, een nieuwe restauratie die het geheel weer bij de tijd maakt. Die wandlampjes!
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Gerechten wel aan de zuinige kant qua hoeveelheid. Prima bediening maar donkere locatie met iets te veel spinnenwebben.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten met het AH menu. Was erg goed en geen verschil met de gewone kaart. Compliment
Leuke en attente bediening
Anja07 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren zeer smaakvol en zeer mooi opgemaakt. de bediening vriendelijk en vlot. we hebben van iedere hap genoten, zeer zeker voor herhaling!!!!
Remko K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik ben fan van de Ridderhof! Heerlijk eten, goede sfeer!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat een mooie locatie, een oude boerderij in een nieuw jasje. Als voorgerecht een selectie van 6 gerechtjes echt smullen. Gecombineerd met een heerlijke witte wijn. Als hoofdgerecht gekozen voor kalf, deze was lekker. Echter de tournedos van mijn vrouw was verrukkelijk. Een fijne avond, met goede service een absolute aanrader in Maassluis.
Nakkenh .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Voorgerecht gegrilde tongfilets was heel goed
Hoofdgerecht in reepjes gesneden gegrilde biefstuk met garnituur was ook goed vankwaliteit en smaak. Prima nagerecht.
Dure fles plat water € 4,95
Donker interieur, hier en daar spinrag, toiletten schoon maar hebben een verfje nodig
AJL59 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Net ontvangst, gezellige ruime opstelling binnen. Nette uitleg en servering van de gerechten met de juiste tussenpauze's. Eten apart en lekker op smaak. Wijn ook goed. Aanrader!
Boogzap .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Vriendelijk en voorkomend ontvangen, een uitstekende maaltijd in een voor ons zeer aangenaam tempo geserveerd. De muziek stoorde niet, zodat we gezellig met elkaar hebben kunnen praten. Kortom, we hebben een fijne avond gehad.
Corengoof .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben met z;n vieren gegeten van de Albert Heynactie.
Het eten was voortreffelijk en de bediening heel goed.
Was geen verschil of je van de actie eet of gewoon.

Fam Schipper en van Zutphen