De Ridderhof

Sportlaan 2 3141 XN Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant De Ridderhof

Een verstopte schat

Smaken knallen van je bord, grandioze wijnen en een zeer attente bediening. Je komt helemaal tot rust en vergeet de drukte van het dagelijks leven. Een bijzondere parel die je gewoon moet ontdekken!

Glas champagne

M. W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
MarianneJos .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
De wachttijd tussen binnenkomst en voorgerecht en tussen voorgerecht en hoofdgerecht vond ik vrij lang.
corengoof .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben met vrienden gegeten
met voucher van Albert Heyn.
Het eten was prima en de bediening ook.
Aantebevelen voor iedereen
fkaaij .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant, met de AH bonnen.Zonder deze korting wel een duur restaurant,om zo maar te gaan eten.Maar om iets te vieren is het een aanrader!
Borja S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met ah aktie gaan eten in ridderhof.Wat een smaakbeleving! Voor herhaling vatbaar. De carpaccio was heerlijk.Het hoofdgerecht smaakvol stukje vlees ,mooi opgemaakte borden.De cheesecake was super.
adv.oosterbroek .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We zijn met vrienden naar "de Ridderhof" geweest. Wij kennen "de Ridderhof" al van lekkere gerechten, goede bediening, fijne sfeer en een prima prijs -kwaliteitverhouding. Dit was ook nu weer het geval en onze vrienden zijn het helemaal eens met ons. Met andere woorden "de Ridderhof "is een aanrader.
Heel klein min puntje: er was geen menukaart meer, zorg er in toekomst voor dat er wel voldoende zijn. Mondelinge toelichting op het menu was goed, maar lezen vanaf de kaart gaat toch beter.
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker menu voor de restaurantactie van de AH. Het kalf was wat minder geschikt voor personen met een kunstgebit maar de vis was top!
acweij .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Verfijnde keuken met smaakvolle vis en vleesgerechten en bijpassende wijnen. Dit in gemoedelijke sfeer van eeuwenoud gebouw. Bediening zeer vriendelijk en attent. Al met al aanrader!
NathalieOut .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Bij aankomst moest voor ons nog snel van een 4 persoons tafel een 2 persoonstafel worden gemaakt. En 1 x was het bestek verkeerd ingedekt (lepel bij een kaasplank). Het eten was voortreffelijk. Er werd discreet omgegaan met het feit dat we via de restaurantactie van de AH kwamen. Er was ook een aparte menukaart gemaakt voor deze actie. Wij hebben de extra tussengang genomen van truffelsoep. Een aanrader! Wij zijn verwende eters. Het eten in de Ridderhof heeft ons weer verrast. Echt heerlijk gegeten.
Tip: vertel in het vervolg bij de kaasplank welke kaassoorten er op het bord leggen. Dat maakt het helemaal 'af'.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De bediening was ronduit slecht. Geen communicatie aan tafel en slechte interactie met de keuken
KarinLV .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een prettige ambiance! Vriendelijke bediening. Alles zag er goed verzorgd uit.
Onverwacht leuke omgeving.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
ontvangst niet ok.moesten zelfs onze jassen ophangen, de service aan tafel was okay. de inrichting voor dit pand passend, maar de stoelen niet comfortabel de zitting aan vernieuwing toe. De wachttijd tussen de gangen waren
wel naar onze tevredenheid.
jorgecorine .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Waarom deze lage score! Ondanks dat we heerlijk hebben gegeten, kwamen we thuis tot de ontdekking dat we voor 2 glazen wijn hadden betaald terwijl we er maar een besteld en gekregen hadden!
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Dat verwacht je niet, in een woonwijk, zo'n oude boerderij. Daardoor een rustige en aangename ambiance. We waren met z'n tweeën en beiden wilden we het vlees in het aangeboden 3 gangen lunchmenu vervangen door vis. En de kok deed zijn best: vooraf rauwe tonijn in een heerlijke saus, en leuke blauwe bloemkool, en daarna op de huid gebakken schelvis met asperges en puree. Ook heerlijk. En als dessert peer en vanille ijs, gevolgd door koffie. Attente bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettig ook dat er rekening gehouden was met vooraf kenbaar gemaakte dieetwensen.
Een aanrader!
pvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima locatie. Heerlijk buiten kunnen eten, vriendelijk personeel. Leuk menu van de AH actie. Gerechten werden op het juiste tempo geserveerd.
Voor herhaling vatbaar.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geweldige locatie met genoeg parkeerplaatsen, bediening heel correct en service gericht ! Echt een avondje uit, een aanrader voor samen uit eten of een groot feest geven met familie en vrienden !
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezien het goede weer eerst even buiten op een gezellig landelijk terras was gedronken en daarna in de boerderij gegeten. Ontvangst en bediening was zeer goed geregeld. Geen op-of aanmerkingen.
Bediening was vriendelijk en goed.
Een aanrader dus.
adv.oosterbroek .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Sfeervol restaurant met correcte bediening en het diner van de AH actie was helemaal goed. Wij komen zeker weer terug met of zonder AH kaart
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Alweer de 4e keer dat we hebben gegeten. Nieuwe formule voor de AH restaurant actie, geen verrassingsmenu meer. Eten, zoals vorige keren, weer erg lekker. Opmaak van de borden ook weer heel mooi.
Al met al dus weer een heerlijk etentje.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Er wordt prima gekookt en de gehele entourage is prima, maar onbegrijpelijk dat een restaurant met aspiraties de bediening door weliswaar erg aardige meer niet erg capabele meisjes laat doen. Drankje vooraf (glas droge witte en glas rode wijn) wordt uitgeserveerd, kennelijk is er geen keus, wordt althans niet gevraagd. Stokbrood met smeersels vooraf worden afgeleverd zonder bordjes, duurt erg lang voor de vraag hierom wordt gehonoreerd. De gerechten worden zonder of met minimale uitleg uitgeserveerd. Een verkeerd voorgerecht wordt na enige tijd vervangen door de juiste bestelling, maar dan ontbreken er wel wat ingrediënten vergeleken met hetzelfde voorgerecht bij de tafelgenoot. Het supplement bij het hoofdgerecht wordt vergeten (wordt wel keurig goedgemaakt door gratis koffie) en als de wijn op is tijdens het hoofdgerecht is er niemand om een nieuw glas te bestellen. Jammer.