De Ridderhof

Sportlaan 2 3141 XN Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant De Ridderhof

Een verstopte schat

Smaken knallen van je bord, grandioze wijnen en een zeer attente bediening. Je komt helemaal tot rust en vergeet de drukte van het dagelijks leven. Een bijzondere parel die je gewoon moet ontdekken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ridderhof

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30
- Brunch vanaf 11:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
NathalieOut .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Bij aankomst moest voor ons nog snel van een 4 persoons tafel een 2 persoonstafel worden gemaakt. En 1 x was het bestek verkeerd ingedekt (lepel bij een kaasplank). Het eten was voortreffelijk. Er werd discreet omgegaan met het feit dat we via de restaurantactie van de AH kwamen. Er was ook een aparte menukaart gemaakt voor deze actie. Wij hebben de extra tussengang genomen van truffelsoep. Een aanrader! Wij zijn verwende eters. Het eten in de Ridderhof heeft ons weer verrast. Echt heerlijk gegeten.
Tip: vertel in het vervolg bij de kaasplank welke kaassoorten er op het bord leggen. Dat maakt het helemaal 'af'.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De bediening was ronduit slecht. Geen communicatie aan tafel en slechte interactie met de keuken
KarinLV .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een prettige ambiance! Vriendelijke bediening. Alles zag er goed verzorgd uit.
Onverwacht leuke omgeving.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
ontvangst niet ok.moesten zelfs onze jassen ophangen, de service aan tafel was okay. de inrichting voor dit pand passend, maar de stoelen niet comfortabel de zitting aan vernieuwing toe. De wachttijd tussen de gangen waren
wel naar onze tevredenheid.
jorgecorine .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Waarom deze lage score! Ondanks dat we heerlijk hebben gegeten, kwamen we thuis tot de ontdekking dat we voor 2 glazen wijn hadden betaald terwijl we er maar een besteld en gekregen hadden!
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Dat verwacht je niet, in een woonwijk, zo'n oude boerderij. Daardoor een rustige en aangename ambiance. We waren met z'n tweeën en beiden wilden we het vlees in het aangeboden 3 gangen lunchmenu vervangen door vis. En de kok deed zijn best: vooraf rauwe tonijn in een heerlijke saus, en leuke blauwe bloemkool, en daarna op de huid gebakken schelvis met asperges en puree. Ook heerlijk. En als dessert peer en vanille ijs, gevolgd door koffie. Attente bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettig ook dat er rekening gehouden was met vooraf kenbaar gemaakte dieetwensen.
Een aanrader!
pvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima locatie. Heerlijk buiten kunnen eten, vriendelijk personeel. Leuk menu van de AH actie. Gerechten werden op het juiste tempo geserveerd.
Voor herhaling vatbaar.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geweldige locatie met genoeg parkeerplaatsen, bediening heel correct en service gericht ! Echt een avondje uit, een aanrader voor samen uit eten of een groot feest geven met familie en vrienden !
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezien het goede weer eerst even buiten op een gezellig landelijk terras was gedronken en daarna in de boerderij gegeten. Ontvangst en bediening was zeer goed geregeld. Geen op-of aanmerkingen.
Bediening was vriendelijk en goed.
Een aanrader dus.
adv.oosterbroek .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Sfeervol restaurant met correcte bediening en het diner van de AH actie was helemaal goed. Wij komen zeker weer terug met of zonder AH kaart
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Alweer de 4e keer dat we hebben gegeten. Nieuwe formule voor de AH restaurant actie, geen verrassingsmenu meer. Eten, zoals vorige keren, weer erg lekker. Opmaak van de borden ook weer heel mooi.
Al met al dus weer een heerlijk etentje.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Er wordt prima gekookt en de gehele entourage is prima, maar onbegrijpelijk dat een restaurant met aspiraties de bediening door weliswaar erg aardige meer niet erg capabele meisjes laat doen. Drankje vooraf (glas droge witte en glas rode wijn) wordt uitgeserveerd, kennelijk is er geen keus, wordt althans niet gevraagd. Stokbrood met smeersels vooraf worden afgeleverd zonder bordjes, duurt erg lang voor de vraag hierom wordt gehonoreerd. De gerechten worden zonder of met minimale uitleg uitgeserveerd. Een verkeerd voorgerecht wordt na enige tijd vervangen door de juiste bestelling, maar dan ontbreken er wel wat ingrediënten vergeleken met hetzelfde voorgerecht bij de tafelgenoot. Het supplement bij het hoofdgerecht wordt vergeten (wordt wel keurig goedgemaakt door gratis koffie) en als de wijn op is tijdens het hoofdgerecht is er niemand om een nieuw glas te bestellen. Jammer.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Leuke plek, ook al is er een woonwijk omheen gebouwd. Bij mooi weer ook terras. Hartelijke ontvangst, serveerster weet wat ze doet. Kingcrab en zeebaars gegeten, heerlijk. Mijn man een proeverijtje van gerookte zalm, zwaardvis en coppa di Parma vooraf. Alleen de coppa was niet bijzonder. Hoofdgerecht tournedos was heerlijk. Geen dessert genomen, wel koffie en thee met lekkers. Zeer goede wijn gedronken: Samarcante van Gaia. Aanrader!
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
zondag 30 april 2017 De Ridderhof te Maassluis

Drie dagen van te voren geboekt en gegeten via de ah-restaurantactie. Het was weer erg goed. Een amuse van Tonijn en Truffel was een verrassende start. Misschien hadden de glaasjes wat eerder uit de koeling gehaald kunnen worden. Het was nu tamelijk koud maar toch smaakvol. Het keuzemenu, met 3 of 4 gangen (!) werd voorgelegd. Wij kozen voor de Zwaardvis met zoetzure groenten en limoen. Als hoofdgerecht kam de Sukade Steak met basilicum en aardappelgrastin op tafel voorzien van een prettig drinkend rode wijn (Diemersdal Shiraz). Een Kaasplateau met portpruimen en notenbrood sloot de maaltijd af. Afgesloten met een passend koffiegerecht. Dit was ons vijfde bezoek aan de Ridderhof. Graag komen we nog eens terug maar dan met een wat groter gezelschap, mits we voldoende kaartjes kunnen sparen.

(!) = het surplus voor de aspergesoep bedraagt € 7,50
Andere te kiezen gerechten: Carpaccio, Zeebaars, Aardbeivanille of yoghurt
Extra Friet: € 5,00 Extra brood: € 3,50.
Menuprijs = € 38,00 (u mag 1 kaartje meenemen als u dat vraagt/wenst)
Wij rekenen net geen € 100,00 af voor 2 personen, inclusief diverse drankjes.
Complimenten voor de duidelijke zeer overzichtelijke rekening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Rustig dineren in een sfeervol restaurant (17de eeuwse boerderij) en met een goede keuken.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het eten en de bediening was goed en we hoefden niet lang te wachten. Het enige aandachtspunt is de toiletgroep. Die vinden wij echt niet kunnen in een dergelijk duur restaurant. Het was wel gewoon schoon, maar het zag er uit als in een lokale snackbar. Een metamorfose van de toiletten naar een moderne en luxere uitstraling is er absoluut aan te raden.
Hélène D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
De ontvangst was vriendelijk. De bediening aan tafel vonden we wat afstandelijk.
Er werd ons niet uitgelegd wat er allemaal op het bord lag, daar moesten we zelf om vragen.
De kwaliteit van het eten was heel goed.
mirella N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
alles was goed, maar bij de gerechten kon er meer groente bij. Tip misschien extra bij de gerechten serveren in een schaal.
petervanderwijngaard .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met de AH actie hebben wij weer een rondje langs de betere restaurants gemaakt. Iedere keer weer zijn wij blij verrast met wat De Ridderhof ons voorschotelt. Ik heb er maar 1 ding over te zeggen. Jullie steken met vlag en wimpel boven de anderen uit en wij zijn blij dat steeds weer zo is. Proficiat!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer voorkomend personeel . Wij hadden twee zeer oude dames in het gezelschap en er werd meegedacht over het menu was het beste geschikt zou zijn voor hen.