De Ridderhof

Sportlaan 2 3141 XN Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant De Ridderhof

Een verstopte schat

Smaken knallen van je bord, grandioze wijnen en een zeer attente bediening. Je komt helemaal tot rust en vergeet de drukte van het dagelijks leven. Een bijzondere parel die je gewoon moet ontdekken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ridderhof

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30
- Brunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Ridderhof

tinekevoogt .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zoals vanouds weer lekker met de ah actie gegeten. Bediening was goed. Sfeer is er altijd goed. In november gaan we weer.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ivm duurzaamheid zou ik het op prijsstellen wanneer plat water in een karaf geadviseerd wordt.
Het eten en de wijn waren verrukkelijk.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goed gegeten, mooie sfeer. Prijzen water en drankjes nogal flink: flesje water € 4,95, 2 koffie € 8,40. De inrichting en de bediening ijn prettig
AM S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eerlijk is eerlijk: we hebben heerlijk gegeten. Maar de bediening en service lieten jammer genoeg zeer te wensen over. Ondanks dat we dat afgesproken hadden, konden we niet aan de bar terecht voor een drankje vooraf. Tijdens het eten moesten we erg lang wachten op onze drankjes. De bediening deed zeker zijn best, maar kon het duidelijk niet aan. Onderbezet? Dit resulteerde erin dat een andere gast (!) ons van een fles wijn voorzag door deze achter de bar vandaan te halen. Dat zou je toch niet moeten willen als gerenommeerd restaurant?
Biancawv .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten bij de Ridderhof. De bediening kwam wat rommelig over, niet alle gerechten werden toegelicht. We konden kiezen voor een extra tussengerecht en in overleg hebben we deze aan kunnen passen naar keuze, top. Graag hadden we ook een karaf kraanwater op tafel gekregen, maar dit hadden ze niet (?!?)), alleen fles water. Jammer, want het Nederlandse water is prima te drinken en nu ben je toch weer €5 kwijt voor spa blauw. Dit terwijl je toch ook een fles wijn neemt en dus niet beknibbeld op drank... Gemiste kans
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We zijn zeker tevreden wat betreft het AH menu en de ambiance en de vriendelijke ontvangst en bediening.
Helaas een vrij ernstige tekortkoming zijn de stoelen. Hard en niet comfortabel. Zijn doorgezakt en moeten nodig worden gerestaureerd. Geen feest om op te zitten!
adv.oosterbroek .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij zijn zo langzaam aan vaste klanten bij de Ridderhof. Het eten is goed en de bediening ook. Alleen deze keer
was het heel erg rumoerig omdat er te veel mensen in de ruimte waren geplaatst. Telkens als de serveerster
met borden naar de tafel achter ons liep moest ik ver vooroverbuigen om haar door te laten wat niet prettig is als je zit te eten. Door de grote groep achter ons kon je geen gesprek met elkaar voeren ( onverstaanbaar). Tip! plaats een grote groep apart dan kunnen de andere gasten rustig eten.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was uitmuntend het restaurant en alles heel goed. Dit is niet de eerste keer dat we daar hebben gegeten en zeker ook niet de laatste keer. Wij kunnen het iedereen aanraden
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke gerechten, goed glas wijn, vriendelijk personeel. Kortom super zaterdagavond gehad in prachtige boerderij. Je kunt een normaal gesprek voeren zonder overstemd te worden door lawaai uit boxen oid.
jwhuysman .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben met vrienden genoten van de ambiance en de voortreffelijke gerechten, erg goed verzorgd en zeer smakelijk.
Nette en correcte bediening.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke omgevbing; Er werd zelfs, buiten het standard menu, rekening gehouden met persoonlijke wensen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hebben hier gegeten met AH bonnen.
Prachtig gedekt en prima eten en drinken voor een redelijke prijs.
Aardig personeel maar jammer dat de bediening veel te snel en haastig werkte zonder enige uitleg bij het opdienen en geen enkele kennis van de wijn had.
HA W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
goede bediening, goede uitleg van het menu en rustige achtergrond muziek.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vrijdag 15 september 2017 De Ridderhof te Maassluis
Ter gelegenheid van de 53e verjaardag van mijn lieve echtgenote, reisden wij weer eens af naar de Sportlaan 2 te Maassluis. In een oude boerderij is een sfeervol restaurant gevestigd waar men zomers buiten kan eten onder de kap van de voormalige hooiberg. Daarvoor is het vandaag helaas veel te koud en te nat.

Een vrolijke, vriendelijke jongedame neemt onze jassen aan en informeert naar de reserveringsnaam. Zij begeleidt ons naar een tafel die centraal in het restaurant is geplaatst. De bestelde drankjes verschijnen snel alsmede een amuse van het huis van zalm en wasabi mayonaise. Een mooie start van deze avond. Daarna verscheen een, niet bestelt ook van het huis, mandje met brood, voorzien van wat boter en een olijf tapenade. Een fles huiswijn (Guillaume, merlot uit Frankrijk) begeleide het copieuze diner.

Van het speciale AH-restaurantactie-menu viel de keuze op de carpaccio voor mijn vrouw en ik bestelde de zalm. Het hoofdgerecht werd kalf sukade voor ons beiden. Een kaasplankje sluit voor ons samen de maaltijd af. De hoeveelheid groente was wat onder de maat. Hierover hebben wij niet gereclameerd. Na het hoofdgerecht was mijn vrouw voldoende verzadigd. Aan het verzoek om haar kaasplankje te wijzigen in een kopje koffie werd direct voldaan. Onze verwachtingen zijn weer overtroffen met verrassende smaakvolle gerechten. We komen graag nog eens terug. Het afrekenbedrag was € 83,85. Bedankt voor de gezelligheid, uw diensten en grote bereidwilligheid.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor gepensioneerden zoals wij is dit niet te betalen maar door de actie van AH is het een keer leuk om het op een speciale gelegenheid te doen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ondanks een storing van het internet waardoor de interne communicatie en registratie van bestellingen niet functioneerde was de ontvangst nog even vriendelijk en met aandacht. Complimenten aan de dames. Ook de kwaliteit van de gerechten en de mooie opeenvolging daarvan in tijd was prima. We hebben lekker gegeten in een nette en sfeervolle ambiance.
f.j.h .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Door A&H actie beperkte keus maar het eten was goed! Min punt waren de stoelen...zitting was doorgezakt voor mijn gevoel ( ik had al een stoel gewisseld) ! Bij het betalen dit ook aangegeven waarop de serveerster vertelde dat er ook kussen zijn, jammer beetje te laat!
J.CA. G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Kregen tafeltje in een hoek waar het personeel steeds langs liep om borden met het diner van de keuken naar gasten in een achterliggende ruimte te brengen. Heel onrustig dus, dit terwijl het restaurant leeg was toen we aankwamen. Na ons kwamen er nog slechts vier gasten. Er was dus plaats genoeg! Deel bediening was volkomen ongeschikt voor de horeca en dit restaurant onwaardig!!!