De Ridderhof

Sportlaan 2 3141 XN Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant De Ridderhof

Een verstopte schat

Smaken knallen van je bord, grandioze wijnen en een zeer attente bediening. Je komt helemaal tot rust en vergeet de drukte van het dagelijks leven. Een bijzondere parel die je gewoon moet ontdekken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ridderhof

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30
- Brunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Ridderhof

Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben hier met zn viertjes het 3-gangen menu van de Chef gekozen. Het was een heerlijke verrassing. Daarbij genoten van erg mooie wijnen.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Weer ontzettend lekker gegeten! Heerlijke truffelsoep. Restaurant is echt een super aanrader, leuke locatie en fantastisch eten!
Mieke N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten gisteren 29/10 bij de Ridderhof, de service en de bediening waren correct. Zeker gaan wij nog een keer terug !!
cornelia W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De Ridderhof is een bekend adres om goed te eten. Ook deze keer was het in orde. Wij kregen wel de indruk dat de porties wat kleiner waren dan verleden jaar en een fles water voor € 4,95 vinden wij te duur. Dat hebben wij gemeld en begrepen de uitleg, maar toch..............
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een min puntje: zoals bijna in elk goed restaurant te weinig groente.
Maar verder was het diner voortreffelijk, evenals de bediening.
abons .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten en er wordt goed rekening gehouden met dieetwensen. Vriendelijk bediening.
De stoelen zijn wel aan vervanging toe, zijn erg doorgezakt.
We gaan zeker nog eens terug.
M.H D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een goede service voor herhaling vatbaar,gaan zeker terug. Goede parkeer mogelijkheid fijne en vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en mooi opgemaakte borden en voorlichting over wat het was.
Atie A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie.
Stokbrood gratis en een amuse.
Wel jammer dat er geen kraan water werd geschonken.
Na afloop werd er gevraagd of we nog een kopje koffie wilden ( hoort niet bij het AH menu )
Wij bestelden dus 2 kopjes koffie.
Er werd 2 koffie "servies "bij ons gebracht. ( 4 kleine koekjes er bij )
En ja , erg jammer , er stond op de rekening een bedrag van € 8, 40 voor de koffie !!!
Echt een minpunt !!
c.waszink .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We werden gehoplen door een goudhaantje !
Goede, rustige ambiance.
Voldoende parkeergelegenheid.
Last but not least: werkelijk uitstekende keuken.
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zoals vanouds weer lekker met de ah actie gegeten. Bediening was goed. Sfeer is er altijd goed. In november gaan we weer.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij waren er met zijn vieren, prima en vlotte bediening heerlijk gegeten waren er met de A.H actie, en het eten was heerlijk!
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisterenavond heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar! Ook met de AH actie was het erg goed en verzorgd. De truffelsoep was helemaal geweldig!
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ivm duurzaamheid zou ik het op prijsstellen wanneer plat water in een karaf geadviseerd wordt.
Het eten en de wijn waren verrukkelijk.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goed gegeten, mooie sfeer. Prijzen water en drankjes nogal flink: flesje water € 4,95, 2 koffie € 8,40. De inrichting en de bediening ijn prettig
AM S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eerlijk is eerlijk: we hebben heerlijk gegeten. Maar de bediening en service lieten jammer genoeg zeer te wensen over. Ondanks dat we dat afgesproken hadden, konden we niet aan de bar terecht voor een drankje vooraf. Tijdens het eten moesten we erg lang wachten op onze drankjes. De bediening deed zeker zijn best, maar kon het duidelijk niet aan. Onderbezet? Dit resulteerde erin dat een andere gast (!) ons van een fles wijn voorzag door deze achter de bar vandaan te halen. Dat zou je toch niet moeten willen als gerenommeerd restaurant?
Biancawv .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten bij de Ridderhof. De bediening kwam wat rommelig over, niet alle gerechten werden toegelicht. We konden kiezen voor een extra tussengerecht en in overleg hebben we deze aan kunnen passen naar keuze, top. Graag hadden we ook een karaf kraanwater op tafel gekregen, maar dit hadden ze niet (?!?)), alleen fles water. Jammer, want het Nederlandse water is prima te drinken en nu ben je toch weer €5 kwijt voor spa blauw. Dit terwijl je toch ook een fles wijn neemt en dus niet beknibbeld op drank... Gemiste kans
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We zijn zeker tevreden wat betreft het AH menu en de ambiance en de vriendelijke ontvangst en bediening.
Helaas een vrij ernstige tekortkoming zijn de stoelen. Hard en niet comfortabel. Zijn doorgezakt en moeten nodig worden gerestaureerd. Geen feest om op te zitten!
adv.oosterbroek .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij zijn zo langzaam aan vaste klanten bij de Ridderhof. Het eten is goed en de bediening ook. Alleen deze keer
was het heel erg rumoerig omdat er te veel mensen in de ruimte waren geplaatst. Telkens als de serveerster
met borden naar de tafel achter ons liep moest ik ver vooroverbuigen om haar door te laten wat niet prettig is als je zit te eten. Door de grote groep achter ons kon je geen gesprek met elkaar voeren ( onverstaanbaar). Tip! plaats een grote groep apart dan kunnen de andere gasten rustig eten.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was uitmuntend het restaurant en alles heel goed. Dit is niet de eerste keer dat we daar hebben gegeten en zeker ook niet de laatste keer. Wij kunnen het iedereen aanraden
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke gerechten, goed glas wijn, vriendelijk personeel. Kortom super zaterdagavond gehad in prachtige boerderij. Je kunt een normaal gesprek voeren zonder overstemd te worden door lawaai uit boxen oid.