De Ridderhof

Sportlaan 2 3141 XN Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant De Ridderhof

Een verstopte schat

Smaken knallen van je bord, grandioze wijnen en een zeer attente bediening. Je komt helemaal tot rust en vergeet de drukte van het dagelijks leven. Een bijzondere parel die je gewoon moet ontdekken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ridderhof

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30
- Brunch vanaf 11:00

mirella N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
alles was goed, maar bij de gerechten kon er meer groente bij. Tip misschien extra bij de gerechten serveren in een schaal.
petervanderwijngaard .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met de AH actie hebben wij weer een rondje langs de betere restaurants gemaakt. Iedere keer weer zijn wij blij verrast met wat De Ridderhof ons voorschotelt. Ik heb er maar 1 ding over te zeggen. Jullie steken met vlag en wimpel boven de anderen uit en wij zijn blij dat steeds weer zo is. Proficiat!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer voorkomend personeel . Wij hadden twee zeer oude dames in het gezelschap en er werd meegedacht over het menu was het beste geschikt zou zijn voor hen.
JaapGr .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Via de AH actie. Leuk en lekker verrassingsmenu, 3-gangen, goede kwaliteit en leuke sfeer. Prima en vriendelijke bediening. Makkelijk bereikbaar en voor de deur parkeren. Al met al lekker gegeten en een fijne avond.
altrewi .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geweldig gegeten. Wat ons betreft zit de Ridderhof dicht tegen een ster aan. Heerlijke gerechten en de daarbij gekozen wijnen combineerden prima. Prettige bediening. We hebben een top avond gehad.
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was heerlijk .En de bediening erg vriendelijk .Alleen jammer dat je de frieten apart moet betalen .
Anders vind ik de hoeveelheid te weinig zonder friet,
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de ah actie en konden het driegangen menu uitbreiden.
Het eten wordt geserveerd op prachtig servies en heel mooi opgediend.
Het tempo van opdienen was iets te hoog.
Een viergangenmenu en koffie toe in twee uur tijd vind ik persoonlijk iets te snel.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hier gegeten n.a.v. de restaurantactie van AH (verrassingsmenu). Het eten was heerlijk, evenals de wijn. De bediening was erg vriendelijk en attent.
JGAM D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fijne ambiance, mooie gerechten, snelle en goede bediening. Genoten ondanks de regenachtige en winderige avond en de via de navigatie wat moeilijk te vinden locatie!
kraus-daalder .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en omdat we met vijf personen waren, was er een ronde tafel gereserveerd, wat zeer prettig was! De bediening was goed en de gerechten waren heerlijk.
wzoll26 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ons AH verrassingsmenu was heerlijk.
Het vegetarisch menu was erg weinig .
Kreeg wel een kaasplankje extra op verzoek wat niet werd gerekend.
Personeel was erg jong,wel aardig.
Hielpen ons niet met de jassen,bij aankomst en weggaan.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Afgelopen kerst hier een 6-gangen diner op.Wat een mooie ervaringen.Vanaf de eerste amuse tot het dessert in één woord geweldig.Mooie variatie tussen vis- en vleesgerechten, stuk voor stuk perfect vormgegeven en opgemaakt en begeleid met een mooi passend wijnarrangement.In één woord TOP!!!!
vader jacob .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten in de Ridderhof. Prachtige gerechten en attente bediening. Aan de kwaliteit van het eten was niet te merken, dat het om de AH-actie ging. Dit in tegenstelling tot andere restaurants in de afgelopen weken, waar we zagen, dat het menu duidelijk was aangepast aan de actie en de kwaliteit soms ver te zoeken.
Wij komen hier terug!! Ook zonder AH-actie.
phnoordam .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gereserveerd via de AH restaurant actie. Kregen verrassingmenu. Een aantal vis en vlees. Was allemaal goed verzorgd en lekker. De bediening was nog in de leerling fase, liet hier en daar te wensen over.
Angelica V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zijn met 4 personen met de AH restaurantzegels gaan eten. Konden dan een 3 gangenmenu eten voor rond de 38 euro per persoon, maar dat was dan kiezen vlees of vis. We besloten om toch voor de kaart te gaan, waarbij we dan op de rekening een korting zouden krijgen. Gelukkig hadden mijn tafelgenoten snel wat gekozen van de niet allerdaagse gerechten op de kaart. Nu was ikzelf de "moeilijke" persoon om te eten want ik houd niet van vis (of dingen die in het water leven) gebruik geen alcohol (zat bijna in elk gerecht) net als paddenstoelen . Zo jammer..........maar het personeel ging er perfect mee om, zodat ik wel gezellig kon meeëten door een gerecht samen te stellen. Complimenten hiervoor. En de dame die aan onze tafel bediende deed echt alles om het ons naar de zin te maken, verdient echt een compliment apart! Vond wel dat de gerechten, zeker het nagerecht van 12,50/16,95 voor een bolletjes ei en een beetje parfait met een stukje meringue flink aan de prijs was, maar ach, we hadden het naar onze zin . Was een gezellig etentje en de sfeer moet je tenslotte zelf maken, niet dan.............
toosvanstrien .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten met onze AHbonnen. We hadden 1 vegatarier in ons midden, die er een beetje bekaaid van af kwam met de hoofdmaaltijd. Alleen mooi opgemaakte groente, geen aardappelgratin of id. Wij kregen heerlijk vlees EN groente.
maassen1 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk en culinair samengesteld drie gangen menu.
Een gezellige plaats om heen te gaan.
Een aanrader! Gaan gouw weer een keer terug.
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
samen met mijn vrouw heerlijk gegeten tgv 42 jarig huwelijk. wij hadden geboekt via de kortingsaktie van AH, maar daar was niets van te merken , het was gewoon heel erg goed met super vriendelijke en goed bediening. compliment en wij komen zeker terug
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voorafje en hoofdgerecht waren zeer smakelijk. Dessert was ietsje waterig. (mogelijk door de peer). Personeel was zeer attent en relaxed. Leuke avond gehad en lekker gegeten. Ambiance is ietsje gedateerd.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een goede ontvangst werd gevolgd door een vlotte bediening en een lekker amuse. Op basis van de ahrestaurantactie zal ons een driegangen verrassingsmenu worden geserveerd. Dat laten we aanvullen met een fles bubbeltejswater en 2 wijnarrangementen. Als starter kregen wij een tournadou van vlees met seizoensgroentes met een heerlijke iets vette wijn. Een prima combinatie. Een op de huid gebakken zeebaars, gecombineerd met een iets zurige en frisse wtte wijn, volgde en beviel zeer goed. Het nagerecht werd voorzien van een zoete mucadetwijn en bestond uit perenijs. Ook dat smaakte onwijs!!! De Ridderhof zorgt goed voor haar gasten. We gaan er graag nog eens terug.