De Rheezerbelten Pannenkoeken

Grote Beltenweg 1 7771 SX Hardenberg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Rheezerbelten Pannenkoeken

Openbaar vervoer Om de milieubelasting van het verkeer van en naar ons Restaurant te reduceren bieden wij u graag de mogelijkheden voor het gebruik van Openbaar Vervoer. NS station: Station Hardenberg. Vanaf Station Hardenberg met buslijn 30 richting Sla
  • Kom je met de auto?
    Auto Vanaf Ommen/Zwolle via de N34: Volg de afslag Hardenberg. Bij het verkeerslicht slaat u rechts af. Bij het volgende verkeerslicht rechtdoor, bij het volgende verkeerslicht rechtsaf. (richting Rheeze/Diffelen). U rijdt nu door een nieuwbouwwijk (de

Van Pasen tot oktober: Maandag t/m Zondag vanaf 12:00 uur
Van oktober tot Pasen: Vrijdag vanaf 16.00 uur, Zaterdag en Zondag vanaf 12:00 uur en tijdens reguliere schoolvakanties
Voor actuele openingstijden check onze website