De Revolutie

Markt 27 7101 DA Winterswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Revolutie

Hemilaem .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Pistolet tonijn gegeten. Een beetje warm opgediend, weinig tonijn tussen het broodje. Jammer, de heer die onze bestelling opnam is alleen geïnteresseerd in het kastje waar hij de bestelling ingeeft. Keurt nauwelijks een blik waardig naar zijn de klant, komt heel onpersoonlijk over.
Gezellige plek om te zitten.
Sokolski1954 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Bijzondere entourage, gezellig! Eten prima, maar niet heel veel voor de prijs die je ervoor betaalt. Op de kaart staat bij de desserts 'Spaans kaasplankje' maar dat mag die naam niet hebben. Werd geserveerd met zoals de medewerkster zei: 'Gewone' geitenkaas en gorgonzola...
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Een mooi uitziende tent, met prima eten!
Het eten kan wel net dat beetje extra gebruiken om iets boven de massa uit te steken, verder wel een leuke avond uit hier.
Biezengors .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Een leuke tent in het centrum, informeel. 's Avonds laat live muziek, dus houd je hier niet van voor die tijd weg zijn. Voorafje: nachos: heerlijk. Hoofgerechten resp. varkenshaas en biefstuk, prima bereid, vlaamse frieten en wat salade erbij. Gewoon goed. Dessert niet genomen. Prijs voor wat je krijgt aan de hoge kant. Echter, leuk adres voor een lekker dineetje.
Jorrit D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Voorgerecht met tonijn, top! Voorgerecht waterkerssoep, lekker. Hoofdgerecht pasta/spinazie,goed op smaak. Iets wat aan de grote kant qua portie. Eendenborst, uitstekend! Kortom, de elementen waren uitstekend in balans.
Enige min punt was een ober met slecht gevoel voor humor; hij had het over sprinkhanen bij de aardappels en vertelde ons dat het zijn eerste werkdag was: wat ons betreft de plank flink misgeslagen. Tot slot; we hadden wel het idee dat elk moment de disco begon (discobal stond om 19.00 uur al aan ).