De Revolutie

Markt 27 7101 DA Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant De Revolutie

Een ontmoetingsplek waar de kleur, het opvallende licht en te iets over de top inrichting bijzonder gezellig en warm aandoet. Helemaal zoals je dat in Latijns-Amerika ook zou aantreffen! Dit is de achtergrond van een pek waar je even helemaal los komt van de dagelijkse sleur. De plek in Winterswijk om aan te schuiven voor een lekkere lunch, smaakvolle tapas of een uitgebreid diner. Wil je exotisch? Km dan lounchen op het terras en nip van je Cuba libre-cocktail!

Meer informatie over restaurant De Revolutie

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nachtclub , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Revolutie

Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prachtige ambiance en warm/knus ingericht. Het eten was heerlijk, personeel vriendelijk en behulpzaam. Ik kan het aanbevelen om hier een keer te gaan eten!
Oldrik V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuke en gezellige tent! Snel en aardig personeel, en een erg lekkere kaart. Zeker voor ieder wat wils! Wij komen hier erg graag voor een lunch, een diner of gewoon lekker borrelen.. Toptent!
Oldrik V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuke, gezellige gelegenheid met een heerlijke kaart, voor ieder war wils. Personeel is aardig en snel, en levert vaak die persoonlijke touch. Toptent! Wij komen hier erg graag, zowel voor lunch als diner, maar ook voor alleen een drankje. Aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Grote zaak met flink terras, maar gekozen voor een tafel binnen. Tafels soms dicht bij elkaar. Verder gekozen voor het twee gangen tappasmenu. Was niet helemaal wat we verwachten. Niet echt Spaanse hapjes, meer een rondje van de kaart, inclusief een stukje lamsvlees en spareribs. Dus een beetje op zijn Nederlands. Wel vlotte bediening.
H F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Pistolet tonijn gegeten. Een beetje warm opgediend, weinig tonijn tussen het broodje. Jammer, de heer die onze bestelling opnam is alleen geïnteresseerd in het kastje waar hij de bestelling ingeeft. Keurt nauwelijks een blik waardig naar zijn de klant, komt heel onpersoonlijk over.
Gezellige plek om te zitten.
sokolski1954 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Bijzondere entourage, gezellig! Eten prima, maar niet heel veel voor de prijs die je ervoor betaalt. Op de kaart staat bij de desserts 'Spaans kaasplankje' maar dat mag die naam niet hebben. Werd geserveerd met zoals de medewerkster zei: 'Gewone' geitenkaas en gorgonzola...
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Een mooi uitziende tent, met prima eten!
Het eten kan wel net dat beetje extra gebruiken om iets boven de massa uit te steken, verder wel een leuke avond uit hier.
biezengors .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Een leuke tent in het centrum, informeel. 's Avonds laat live muziek, dus houd je hier niet van voor die tijd weg zijn. Voorafje: nachos: heerlijk. Hoofgerechten resp. varkenshaas en biefstuk, prima bereid, vlaamse frieten en wat salade erbij. Gewoon goed. Dessert niet genomen. Prijs voor wat je krijgt aan de hoge kant. Echter, leuk adres voor een lekker dineetje.
Jorrit D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Voorgerecht met tonijn, top! Voorgerecht waterkerssoep, lekker. Hoofdgerecht pasta/spinazie,goed op smaak. Iets wat aan de grote kant qua portie. Eendenborst, uitstekend! Kortom, de elementen waren uitstekend in balans.
Enige min punt was een ober met slecht gevoel voor humor; hij had het over sprinkhanen bij de aardappels en vertelde ons dat het zijn eerste werkdag was: wat ons betreft de plank flink misgeslagen. Tot slot; we hadden wel het idee dat elk moment de disco begon (discobal stond om 19.00 uur al aan ).