De Reünie

Slotlaan 266 3701 GW Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant De Reünie

In ouderwetse sferen

Een restaurant en een echte pub onder één dak! Dineer in het restaurant en nadien loop je zo door naar de pub voor een drankje. Er hangt een ouderwets gezellige sfeer, dankzij de houten draaideur, leren fauteuils en oude schilderen aan de muur. Buiten zit je comfortabel op een enorm verwarmd terras, omringd door oude wijnvaten en planten.

Meer informatie over restaurant De Reünie

Jose V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Trijntje H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hier gegeten met mijn gezin.
Vriendelijke ontvangst.
we kregen een amuse vooraf, als voorgerecht had ik Garnalenkroketten en deze waren echt heerlijk!
Hoofdgerecht Makreel Butterfly en deze was ook goed.
hebben met zijn allen nog een petit grand dessert gedeeld.
Wijn was ook goed, zeker voor herhaling vatbaar.
proefer xl .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Laast hier van een lunch genoten.
Eten was prima alleen de beidining blijft een probleem op deze locatie.
Onze gastvrouw was constant aan het bellen in het restaurant en het ging om privé aangelegenheden niet echt gepast als je lunch gasten hebt zitten op drie meter afstand.
Joke van den A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Was prima ze hebben ons goed opgevangen. Want ze zijn niet aangesliten bij de iens AH bonne. Maar we kregen toch 1 maaltijd gratis. Jullie moeten dit misschien wel even kortsluiten met ze anders staan we een volgende keer toch een beetje voor paal.
frank-iens .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Decor en gezelligheid is top, je kunt "chique" aan de mooie tafels binnen eten , of bistro-achtig op een deel van het overdekte terras of gewoon aan de kleine terras tafeltjes eten of borrelen. Prima sfeer door de gezellige drukte. Bediening doet zijn / haar best om het naar je zin te maken en is netjes en beleefd. Vorige keer een "menu" genomen, deze keer van de kaart besteld. Moet eerlijk zeggen dat het menu uitstekend was, maar de kalfs-entrecote van de kaart was taai, zonde, zou niet moeten hoeven, leek wel "te snel ontdooid en hop in de pan.." Eigenlijk wil ik daar ook geen kartelmes bij , liever een gewoon scherp mes; maar wellicht is dat wat te veel gevraagd.
Twee open rode wijnen, van prima kwaliteit. Al met al ga ik er toch weer heen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gisterenavond gegeten in de reunie, er loopt daar een vreselijke ober rond, sateh was redelijk, weinig saus, sliptongetjes waren zeeeeeeer klein en zag er niet uit. € 10,- voor een glas armagnac is ook wel erg veel.Op de rekening stond een fles wijn teveel. Personeel wist niet op welke tafels waar moest komen. Hier dus echt nooit meer eten.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Het voorgerecht was uit de kunst, lekkere carpaccio. Als hoofdgerecht hadden we sateh van varkensvlees en dat was lekker. De pindasaus was zeer lekker. We hebben lekker op het terras gezeten in het zonnetje. We hebben genoten.
stapeltje1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gezellig en mooi eetcafé,waar sowieso al een goede sfeer hangt. Gamba's , steak en sate v/d haas besteld. Was heerlijk ,maar de franse frietjes op de borden waren aan de koude kant. De nabestelde friet was prima. Goede en snelle en vriendelijke bediening. Een hele gezellige avond gehad.
ErwinBosman89 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
De reünie in zeist werkt hard om haar goede naam terug te verdienen, de onlangs vernieuwde keuken draagt daar zeker een steentje aan bij! De sukade was perfect gegaard en de tonijn van mijn partner was zeer goed op smaak. Op de bediening valt niks aan te merken en ondanks dat het een rustige zaterdagavond was hing er een gezellige sfeer.
proeverbs .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Ik heb hier vandaag geluncht met mijn collega, de bediening was erg vriendelijk (dank aan; Mathijs&eEvelien en zorgde ervoor dat wij ons erg op ons gemak voelden. Het eten was verrassend lekker, erg vers en erg snel.
Het geronveerde restaurant erg verfrissend. Ik kom hier zeker terug!
safira .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij hebben hier sinds de verbouwing 2 keer gegeten, eenmaal lunch en een diner. Lunch een heerlijke club sandwich en een broodje carpaccio. Deze werden door de vriendelijke en behulpzame dame en heer van de bediening geserveerd.
Diner was erg druk, gelukkig kwam er een tafeltje vrij. Wij hadden de keuze uit kleine(re) en normale gerechten.
Perfect aangezien de normale porties meestal te veel voor ons zijn.
Vooraf een lekkere salade bospaddestoelen en de canneloni. Als hoofd (ook klein) de eendenborstfilet en de hertenbiefstuk.
Als dessert de banoffee en apfelstrudel. Nageborreld in de pub.
Een heerlijke avond vol gezelligheid en goede service. Wij voelden ons echt verwend en voldaan.
B4 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Heerlijk gedineerd. Mooi dat je bij de gerechten kunt kiezen tussen 'klein' en 'groot', zo gingen mijn tafelgenoten voor een klein voorgerecht terwijl ze dat anders mogelijk niet hadden gedaan. Ik had zelf als hoofdgerecht tournedos en deze was erg lekker. Bediening was goed en vlot. Wij zaten dit keer binnen. Qua indeling heb ik het idee dat er wat meer ruimte zit tussen de tafels t.o.v. andere restaurants, dat maakt het wat rustiger / aangenamer.
Djenut .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Restaurant de reunie

Voor
carpaccio en kleine pulled pork
Pulled pork - heerlijk in combinatie met het licht pittige bbq sausje erbij. Het vlees is goed bereid. Er zit een lekkere cole slaw bij. Dit is een prima combi met het vlees en het bbq sausje. Mijn bord was leeg!
Carpaccio - is echt een bord vol. Lekkerste dressing die ik ooit heb mogen proeven! Wel heel vullend.

Als gerecht voor ons kleine jongetje hadden we een zoete aardappel gekozen. Dit was een topkeuze! Goede textuur en smaak. Lekkere klodder creme fraiche erop. Het mannetje heeft alles opgegeten.

Hoofd eendenborst met creme de cassis
Het cassis sausje is kwa smaak ontzettend lekker, helaas zitten er kleine frambozenachtige pitjes in. Persoonlijk houd ik daar niet van.
Het vlees is mooi rose vanbinnen. Er zit een bolletje aardappelpuree bij met verschillende verse kruiden erdoorheen. Een leuke afwisseling en eet lekker weg.

Bediening:
Erg kundig en professioneel. Ze hebben verstand van de gerechten die ze hier serveren. Ze kunnen gelukkig wel tegen een grapje en luisteren heel goed naar persoonlijke wensen.

Setting:
We waren met een grote groep, ze hebben speciaal voor ons de tent "verbouwd". Hierdoor hadden we genoeg ruimte. Net genoeg licht in de zaak om alles te kunnen zien.
Gezellige warme kleuren en overal kaarsjes. Een prettig achtergrondmuziekje erbij.

Conclusie:
Dit is mijn favoriete restaurant tot nu toe. Aangezien wij vaker buiten de deur eten of afhalen zegt dat wel enorm veel. Wat ook leuk is om te weten is dat je uit de voor- en hoofdgerechten kan kiezen of je een grote portie of kleine portie wilt. Voor een kleine eter betaal je dus niet voor wat je weggooit.
Een mooie kaart, inrichting en heel leuk personeel. Het meisje die ons hielp: Claire, was begripvol, kundig en vriendelijk. Dit is zeker een aanrader!!!!
familieboonsma .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Heerlijke plek, in het zonnetje!
Bediening was helaas wat onder bezet, duurde lang voordat wij wat te drinken kregen.
We hadden vooraf een broodje besteld dit kwam samen met onze voorgerechten.
Over het eten niks te klagen! Prima carpaccio.
Prijs kwaliteit is oke.
Mischa G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
dinsdag weer eens wezen eten bij de reunie,we zagen dat ze verse mosselen hadden. de gastvrouw vertelde ons dat ze bereid worden in oud bruin bier. Wij hadden onze twijfels er over maar toch besteld. en daar hebben wij echt goed aangedaan ze waren echt heerlijk. de salade die wij erbij kregen was lekker fris en vers. de bediening was erg vriendelijk.wij komen snel weer terug.
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
We hebben lekker geluncht bij De Reunie. We nemen een broodje gezond, de huisgerookte gravad lax op brood, de bouillabaisse en de tomatensoep. Alle gerechten zien er vers en mooi uit en de porties zijn goed. De bouillabaisse was eigenlijk geen echte bouillabaisse, maar meer een romige vissoep met zalm en garnalen (de beloofde mosselen ontbraken). De vissoep heeft een mooie, krachtige vissmaak. De huisgerookte zalm is lekker zoet en wordt mooi geserveerd op dikke plakken bruin brood met verse salade en kappertjes. Broodje gezond zoals het hoort met ham, kaas, verse salade en ei. De simpele tomatensoep is krachtig van smaak en lekker zoet. Alles ziet er vers uit en smaakt ook zo. Inrichting is type bruin café, vriendelijk personeel, het eten is op goed niveau voor vriendelijke prijzen.
utr1 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
We hebben afgelopen zaterdag TOP gegeten, mosterd soep was erg lekker en hoog op smaak en de lamsschenkel was goed gegaard. mijn vrouw had de tonijnsteak met sojasaus en wasabi ook die was mooi rood gebakken en goed van tempratuur. De bediening was vlot en zeer attent. Na het eten nog een biertje gedronken in de gezellige pub.We komen zeker een keer terug.
Cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Fantastisch en vernieuwende combinaties, gebaseerd op kraakverse seizoensproducten, met precisie geprepareerd...
Voor een schappelijke prijs serveert de chef ons zijn culinaire creatie waarin zijn persoonlijke stijl tot zijn recht komt. Zij weten om te gaan met de smaken en uiterlijk van lekker eten. De vriendelijke en absoluut klantgerichte personeel maken een avond uit eten een waar feest.
Ik zeg absoluut: DOEN!!
Bobh .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Heerlijke Ribeye gegeten; botermals! Vooraf Carpaccio met Eendelever krullen...heerlijk!
Afgesloten met een desert van de Chef.
En natuurlijk heerlijke wijnen erbij gedronken. Top avond voor een betaalbare prijs! Aanrader!!!!!