De Reünie

Slotlaan 266 3701 GW Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant De Reünie

In ouderwetse sferen

Een restaurant en een echte pub onder één dak! Dineer in het restaurant en nadien loop je zo door naar de pub voor een drankje. Er hangt een ouderwets gezellige sfeer, dankzij de houten draaideur, leren fauteuils en oude schilderen aan de muur. Buiten zit je comfortabel op een enorm verwarmd terras, omringd door oude wijnvaten en planten.

Meer informatie over restaurant De Reünie

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Bar vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Reünie

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Niet heel bijzonder allemaal. 3 gerechten van de kaart konden niet besteld worden. Geen kindermenu, behoudens na navraag bitterballen/kipnuggets en frites. Afwachtende bediening, verkeerde ice-tea, vergeten frites. Utrechts kaasplankje zonder de lokale kazen met verbrand geroosterd brood. Na een opmerking werd dit vervangen door wat plakken Fries suikerbrood, terwijl de kaart notenbrood belooft. Uiteindelijk deze plank niet hoeven te betalen. Niet snel een volgend bezoek.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
dom personeel (jonge grietjes ongeintreseerd wisten nix) het eten was goed maar echt bizar weinig voor veel geld! en friet oid zit niet standaard by een hoofdgerecht?!
laatste keer dat ik hier gegeten heb!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lekker gegeten, gerechten zagen er mooi uit. Er zou iets meer aandacht voor servies mogen zijn, bord met scherven eraf.
Het is gezellig ingericht, alleen was het jammer dat we in het restaurant de enige bezoekers waren. Daardoor waarschijnlijk ook snelle bediening, we hadden liever iets meer tijd tussen het voor en hoofdgerecht gehad.
O.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij De Reünie. Vooraf geen hoge verwachtingen omdat er al eerder verschillende zaken hebben gezeten die niet echt voldeden aan de verwachten. De Reünie heeft alle verwachtingen tegengesproken: service was uitstekend, prijs kwaliteit op een prima niveau en het eten was verrassend lekker. De porties zijn prima en wijnkaart vol lekkere wijnen. Zeker een aanrader en we komen terug.????
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Reünie. Vooraf geen hoge verwachtingen omdat er al eerder verschillende zaken hebben gezeten die niet echt voldeden aan de verwachten. De Reünie heeft alle verwachtingen tegengesproken: service was uitstekend, prijs kwaliteit op een prima niveau en het eten was verrassend lekker. De porties zijn prima en wijnkaart vol lekkere wijnen. Zeker een aanrader en we komen terug.
Douwe D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wat een gezellig en sfeervol restaurant! Ik heb hier gister avond met mijn vrouw en kinderen gegeten, we hebben genoten. Het eten was heerlijk, de bediening was vriendelijk en er hing een prachtige nostalgische sfeer die nog maar zelden te vinden is.
Karel K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat is het hier matig vertoeven het geraas meubileer valt van ellende uit elkaar. De obers lopen je aan elke kant voorbij zonder je bestelling op te nemen ze blijven zeggen komen er zo aan. Het bier is lauw en er zit geen schuimkraag meer op na het aangeven wordt er geregeerd van ja maar
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Gisteren heerlijk op het terras gezeten.
Vis van de dag Heilbot filet gegeten en was echt heel goed.
Mijn tafelgenoot had de noord Amerikaanse steak medium en was lekker.
Daarna nog een kaasplank genomen met een rode port. bediening was vriendelijk.
Ik ga deze zomer zeker nog een paar keer hier eten!
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Gisteren heerlijk op het terras gezeten.
Vis van de dag Heilbot filet gegeten en was echt heel goed.
Mijn tafelgenoot had de noord Amerikaanse steak medium en was lekker.
Daarna nog een kaasplank genomen met een rode port. bediening was vriendelijk.
Ik ga deze zomer zeker nog een paar keer hier eten!
bram V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wat is hier gebeurt ? Eten was matig sla niet aangemaakt en zanderig. Bediening echt slecht kan geen lach van af en onbekwaam.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Bij binnenkomst een heerlijke amuse gehad.
Het eten en de wijnen waren zeer goed.
De bediening was vriendelijk en gezellig.
Mooi restaurant en heel sfeervol.
Geld ook voor het mooie terras
De Reünie is zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hier gegeten met mijn gezin.
Vriendelijke ontvangst.
we kregen een amuse vooraf, als voorgerecht had ik Garnalenkroketten en deze waren echt heerlijk!
Hoofdgerecht Makreel Butterfly en deze was ook goed.
hebben met zijn allen nog een petit grand dessert gedeeld.
Wijn was ook goed, zeker voor herhaling vatbaar.
Is Fijn W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Laast hier van een lunch genoten.
Eten was prima alleen de beidining blijft een probleem op deze locatie.
Onze gastvrouw was constant aan het bellen in het restaurant en het ging om privé aangelegenheden niet echt gepast als je lunch gasten hebt zitten op drie meter afstand.
Joke van den A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Was prima ze hebben ons goed opgevangen. Want ze zijn niet aangesliten bij de iens AH bonne. Maar we kregen toch 1 maaltijd gratis. Jullie moeten dit misschien wel even kortsluiten met ze anders staan we een volgende keer toch een beetje voor paal.
frank-iens .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Decor en gezelligheid is top, je kunt "chique" aan de mooie tafels binnen eten , of bistro-achtig op een deel van het overdekte terras of gewoon aan de kleine terras tafeltjes eten of borrelen. Prima sfeer door de gezellige drukte. Bediening doet zijn / haar best om het naar je zin te maken en is netjes en beleefd. Vorige keer een "menu" genomen, deze keer van de kaart besteld. Moet eerlijk zeggen dat het menu uitstekend was, maar de kalfs-entrecote van de kaart was taai, zonde, zou niet moeten hoeven, leek wel "te snel ontdooid en hop in de pan.." Eigenlijk wil ik daar ook geen kartelmes bij , liever een gewoon scherp mes; maar wellicht is dat wat te veel gevraagd.
Twee open rode wijnen, van prima kwaliteit. Al met al ga ik er toch weer heen.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Het voorgerecht was uit de kunst, lekkere carpaccio. Als hoofdgerecht hadden we sateh van varkensvlees en dat was lekker. De pindasaus was zeer lekker. We hebben lekker op het terras gezeten in het zonnetje. We hebben genoten.
stapeltje1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gezellig en mooi eetcafé,waar sowieso al een goede sfeer hangt. Gamba's , steak en sate v/d haas besteld. Was heerlijk ,maar de franse frietjes op de borden waren aan de koude kant. De nabestelde friet was prima. Goede en snelle en vriendelijke bediening. Een hele gezellige avond gehad.
ErwinBosman89 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
De reünie in zeist werkt hard om haar goede naam terug te verdienen, de onlangs vernieuwde keuken draagt daar zeker een steentje aan bij! De sukade was perfect gegaard en de tonijn van mijn partner was zeer goed op smaak. Op de bediening valt niks aan te merken en ondanks dat het een rustige zaterdagavond was hing er een gezellige sfeer.