de restaurant Griek

Veerweg 37 4493 AM Kamperland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de restaurant Griek

Ashok B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Ashok & Annemarie,
Ashok B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Ashok & Annemarie,
Vanavond 210916 bij de Griek gegeten. Heerlijk gegeten. Heerlijke gyros mooi en lekkere scholletjes. Grote porties. Zeer vriendelijk en attente bediening. Goed verzorgt. Parkeer gelegenheid aan de overkant. En de Retsina is een aanrader.
Denniex .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Eten was heerlijk, goeie porties en warm. De vrouw die ons ontving was wat stug maar vriendelijk en degene die ons bediende was zeer aardig en belangstellend.
We zaten buiten op het terras en dat was prima qua sfeer. Muziek was Spaans..
Maar zeker een aanrader als je in de buurt van kamperland bent (vooral voor roompot gasten lekker dichtbij)
Co06 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Meteen toen we gingen zitten kwam er bediening met de vraag of we wilde eten en drinken. Dat was het geval. Het drinken kregen we bijna meteen. De bestelling van het eten werd na een half uur opgenomen. Uiteindelijk kregen we na 3- kwartier wachten ins voorgerecht. En na nog eens een uur wachten in etappes ons hoofdgerecht. Het eten smaakte goed, maar het wachten en niet tegelijk kunnen eten slaat alles. Na een paar opmerkingen hierover bij diverse obers werd hier helaas niks mee gedaan. Geen aanrader dus!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Geweldig gegeten, zeer enthousiaste bediening, kom zeker terug mochten wij in de buurt zijn!
Wat ons betreft 3 G' s verdiend..
Goed, Gezellig en Gastvrij!
Vergeet ik de G van Grieks nog...
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Mijn gyros was veel te droog. Tzaziki heerlijk. Overige tafelgenoten gematigd enthousiast. Ambiance slecht, op een enkel Grieks schilderij en pilaar na geen Grieks gevoel. Personeel allemaal Zeeuws, en de Zeeuwse stugheid was duidelijk merkbaar. Vriendelijk maar stug. Niet voor herhaling vatbaar.
Verbong .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Bij aankomst stond de dagschotel buiten op een bord. Bij het lezen van de menukaart kwamen we deze niet meer tegen. Bij bestelling gevraagd en deze besteld. We hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht erg lekker. Vriendelijke bediening en vooral de dagschotel erg gunstig geprijsd.
Beneker .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Wij aten de Bifteki en de Keftedes, allebei prima, maar niet zo als je bij andere Griekse restaurants bent gewend. Portie zo royaal dat er voor de eveneens royale toetjes geen plek meer was. Bediening is zeer vriendelijk.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Tijdens onze vakantie hier gegeten. Het verrassende is dat m.u.v. wat schilderijen aan de muur niets echt "Grieks" aandoet. De bediening, zeer vriendelijk en huiselijk is volledig Nederlands. Goede prijsstelling. Smaken waren naar onze mening niet typisch Grieks. We misten een beetje pit/kruiden in de gerechten, desalniettemin goed eten, maar als je zin hebt in Grieks in de brede zin van het woord zou ik verder kijken.
Ons-ons .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Laat op zaterdagavond aangekomen, er werd meteen een tafeltje voor ons klaargemaakt.
Samenstelling van de voorgerechtjes waren heerlijk en verrassend. Bediening is erg persoonlijk en huislijk, met humor en een knipoog. Dit is echt een heerlijk restaurant waar je gemakkelijk binnenstapt. Prijs valt echt reuze mee. Kwaliteit van ossenhaas, biefstuk en mixend grill was heerlijk. Goed gekruid!
Aanrader: ijs met amarenenkersen!