De Reiskoffer

Meer informatie over restaurant De Reiskoffer

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Pvalkier .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Had een Big Burger besteld en kreeg een klein hamburgertje. Eerst dacht ik dat het een vergissing was, maar toch niet...bleek later. Voor €18 is dit echt bijzonder onder de maat. De hamburger en friet waren ook nog eens vlak van smaak.
De trio van locale kazen als desert was erg mager aangekleed (waarom kale rucola) en werd verder niet benoemd door de bediening. Dat verwacht ik toch op z'n minst bij een kaasplankje.
De bediening vond ik enigszins onbekwaam en weing gepassioneerd over de eigen gerechten.
Slechte prijs-kwaliteitverhouding, geen terugkomer en geen aanrader.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijk gegeten in dit restaurant.Vooraf een soep met erwtjes, die prima smaakte en daarna verrukkelijke asperges à la Flamande. De witte viognier-sauvignon paste er prima bij.
De bediening was vriendelijk, kortom een adres om te onthouden.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
De entourage was warm en straalde gezelligheid uit.
De dames in de bediening waren super vriendelijk, aardig, attent, meedenkend. Top!
Het eten was heerlijk en van erg goede kwaliteit.
We wilden wel een voorgerecht, maar ook niet te groot. De bospaddestoelen kroketjes leken ons heerlijk, maar ook de kaaskroketten uit het hoofdgerecht spraken ons erg aan. Er werd geopperd het te combineren en dan 1 voorgerecht te delen. Prima voorstel. We kregen 2 keurig opgemaakte borden, zonder dat daar iets extra voor gerekend werd.
De biefstuk was heerlijk mals en de vis was ook prima. De vergeten groenten op het bord smaakten ook heerlijk. De uitgebreide verwennerijtjes bij de koffie en thee maakten het helemaal af.
We hebben verder prima geslapen in de gratis geüpgrade De Luxe kamer met uitzicht op het bos.
Ook het ontbijt was goed en met name vers en gevarieerd te noemen.
Een aanrader